Het leeft net juist weer op..quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:10 schreef IJsmuts het volgende:
IK WIL OOK TOEGANG, DIT FORUM HIERRO BLOEDT DOOD!![]()
je hebt gelijk, ik wil de trouwe boffers die nog op DIT FORUM POSTEN zeker niet tegen de schenen schoppen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Het leeft net juist weer op..
Anders ga ik wel weer hoor![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:13 schreef -chiel- het volgende:
Als ik het goed heb begrepen dan hebben we straks niet meer onder games/consoles deel een BoF! topic meer maar alleen in een afgesloten deel een topic alleen toegangkelijk voor BoFfers!
En kunnen passerende FoKkers niet meer met ons mee posten!
Te weinig tijd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
waarom ben jij eigenlijk geen moderator FP meer?
WTF is ONZ???quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
of beter, ik open een leuke reeks in ONZ![]()
Volgen mij ben jij daar helemaal thuis!quote:
ik wil er niet teveel over zeggen maar het heeft met fellatio te maken!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:56 schreef ursel het volgende:
, Wou je zeggen dat frank geweigert heeft een "dienst" voor Danny te doen
Damned... die frank.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik wil er niet teveel over zeggen maar het heeft met fellatio te maken!!![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Damned... die frank.
Hij moest het ook niet voor danny doen, maar voor BoF! (ja frank, speciaal voor jou met een !).
Dan hadden we misschien wel de frontpage special gehad..![]()
Ooh... dat kan ook natuurlijk. Jammer, die andere verhalen waren sappiger..quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb niks met Danny te maken. Volgens de Coordinator Moderaties (Ferdo) modereerde ik te weinig op de FP en daar had hij gelijk in, dus ben ik er (tijdelijk) mee gestopt.
Dan kan je dus toch al aan je trekken komen..quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:05 schreef IJsmuts het volgende:
IK WIL TOEGANG TOT HET NIEUWE SUBFORUM GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toegang verlenen tot het pr0n forum duurde dus 3 minuutjes, naam posten en klaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |