Ik zou gewoon vandaag je brievenbus ff checkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:57 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
, Ik denk dat ik maar moet gaan dreigen met de TS uit te zetten..
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:15 schreef ursel het volgende:
Wordt dat bij deze de ultimatum??![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
afz. Lies
Hij heeft het licht gezien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toch vind ik het heel raar staan, die blauwe kleur bij JP.
Als je een jaar geleden tegen JP zou hebben gezegd dat hij admin moderator! zou worden op FoK! dan had hij je echt uitgelachen.
Ik vind het eng en beangstigend..quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toch vind ik het heel raar staan, die blauwe kleur bij JP.
Als je een jaar geleden tegen JP zou hebben gezegd dat hij admin zou worden op FoK! dan had hij je echt uitgelachen.
JO! En ikke dan!? De vrouw van de mod die geen toegang heeft! dat kan natuurlijk niet hequote:Op maandag 2 oktober 2006 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb nog geen reactie van Jump gehad. Inmiddels al weer 5 nieuwe waaronder die van jou Sander. Zal ze zo ook ff doorsturen naar Jump.
eigenlijk ben je dan de first ladyquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:57 schreef BattleLies het volgende:
[..]
JO! En ikke dan!? De vrouw van de mod die geen toegang heeft! dat kan natuurlijk niet he
Jij zit bij de groep waarvoor ik rond 09:00 uur vanochtend een mail heb gestuurdquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:57 schreef BattleLies het volgende:
[..]
JO! En ikke dan!? De vrouw van de mod die geen toegang heeft! dat kan natuurlijk niet he
Ik had potver rond half 11 gisteren jou al gemaild!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij zit bij de groep waarvoor ik rond 09:00 uur vanochtend een mail heb gestuurd
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
eigenlijk ben je dan de first lady![]()
Dat JP jou niet zelf er bij gezet heeft...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik had potver rond half 11 gisteren jou al gemaild!
![]()
![]()
Ja maar toen was Jump slapen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik had potver rond half 11 gisteren jou al gemaild!
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb nog geen reactie van Jump gehad. Inmiddels al weer 5 nieuwe waaronder die van jou Sander. Zal ze zo ook ff doorsturen naar Jump.
Hij had haar wel gelijk van dag 1 op het lijstje kunnen zetten..quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja maar toen was Jump slapen!
@Ursel: JP kan niemand rechten toekennen voor de 10de x
Het leeft net juist weer op..quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:10 schreef IJsmuts het volgende:
IK WIL OOK TOEGANG, DIT FORUM HIERRO BLOEDT DOOD!![]()
je hebt gelijk, ik wil de trouwe boffers die nog op DIT FORUM POSTEN zeker niet tegen de schenen schoppen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Het leeft net juist weer op..
Anders ga ik wel weer hoor![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:13 schreef -chiel- het volgende:
Als ik het goed heb begrepen dan hebben we straks niet meer onder games/consoles deel een BoF! topic meer maar alleen in een afgesloten deel een topic alleen toegangkelijk voor BoFfers!
En kunnen passerende FoKkers niet meer met ons mee posten!
Te weinig tijd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
waarom ben jij eigenlijk geen moderator FP meer?
WTF is ONZ???quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
of beter, ik open een leuke reeks in ONZ![]()
Volgen mij ben jij daar helemaal thuis!quote:
ik wil er niet teveel over zeggen maar het heeft met fellatio te maken!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:56 schreef ursel het volgende:
, Wou je zeggen dat frank geweigert heeft een "dienst" voor Danny te doen
Damned... die frank.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik wil er niet teveel over zeggen maar het heeft met fellatio te maken!!![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Damned... die frank.
Hij moest het ook niet voor danny doen, maar voor BoF! (ja frank, speciaal voor jou met een !).
Dan hadden we misschien wel de frontpage special gehad..![]()
Ooh... dat kan ook natuurlijk. Jammer, die andere verhalen waren sappiger..quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb niks met Danny te maken. Volgens de Coordinator Moderaties (Ferdo) modereerde ik te weinig op de FP en daar had hij gelijk in, dus ben ik er (tijdelijk) mee gestopt.
Dan kan je dus toch al aan je trekken komen..quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:05 schreef IJsmuts het volgende:
IK WIL TOEGANG TOT HET NIEUWE SUBFORUM GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toegang verlenen tot het pr0n forum duurde dus 3 minuutjes, naam posten en klaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |