dat was je 1998e johquote:Op woensdag 27 september 2006 13:23 schreef ursel het volgende:
Post 1997
Ik zat te kutten met die smilies..quote:Op woensdag 27 september 2006 13:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat was je 1998e joh![]()
-edit-
lama, op die tour... nu ben je zeker een plaatje met 2000 aant zoeken![]()
en dan ook nog editten he?!quote:Op woensdag 27 september 2006 13:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zat te kutten met die smilies..
altijd blijven lachen anneliesquote:Op woensdag 27 september 2006 13:28 schreef BattleLies het volgende:
Zowee ... wat een saaaaaaie werkdag! Collega is ziek dus komt al het werk op mijn nek ... Maar dus kan die collega ook geen EXTRA werk naar mij schuiven dus dat is dan weer wel fijn!
Ik ben nu de fouten van een ingehuurde DTP'er aan het wegwerken ... pff .. het helemaal zelf doen had me evenveel tijd gekost ...
Nee naar World Trace Center. Ik hou niet van Arthouse films.quote:
Heb je zwartboek nou al gezien?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee naar World Trace Center. Ik hou niet van Arthouse films.
Doe ik! Altijd!quote:
Nope. Ik wilde eerst naar Zwartboek maar een maatje van me moet morgen vroeg werken dus we wilden een vroege voorstelling en dat ging niet met Zwartboek.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Heb je zwartboek nou al gezien?
Die is gaaf!
@ postman: wat vond jij er eigenlijk van? Jij hebt hem toch gisteren gezien???
[..]
Doe ik! Altijd!![]()
ik niet snapquote:Op woensdag 27 september 2006 13:28 schreef IJsmuts het volgende:
ASMOOH IS TERUG OP FOK!![]()
dit is zn nieuwste aanwinst:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:00 schreef FJD het volgende:
Jongens kom opEen keer honderd foto's of van honderd af tellen is leuk maar elke keer
![]()
Waar had je me nou voor nodig, homo?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:00 schreef FJD het volgende:
Jongens kom opEen keer honderd foto's of van honderd af tellen is leuk maar elke keer
![]()
Als je er toch niet bent dan schiet het ook niet opquote:Op woensdag 27 september 2006 14:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar had je me nou voor nodig, homo?
zeg dat tegen die excuus negerquote:Op woensdag 27 september 2006 14:00 schreef FJD het volgende:
![]()
Knuffel-allochtoonquote:
core2duoquote:Op woensdag 27 september 2006 14:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vond Zwartboek wel goed en die vriend met wie ik ben geweest ook.
Het grootste nadeel van de film blijft gewoon dat het nederlands is, maar het verhaal vond ik gewoon sterk.
Ik heb me geen moment verveeld
Oh er lopen hier vast nog wel wat hardware goeroe's rond.
Ik zoek een nieuwe pc van max. 1100 euro.
Hoeft geen monitor bij te zitten en onboard geluid is ook goed genoeg.
Wie heeft er een lijstje voor me, zodat ik weet wat je kunt krijgen voor 1100 euro.
misschien had je over het stukje max 1100 euro gelezenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
core2duo
dikke grafka's
raptors
2gig geheugen
en dat alles in een lian li![]()
Naja een paar is niet erg maar aftellen van 30 posts ofzo is zo nutteloosquote:Op woensdag 27 september 2006 14:11 schreef IJsmuts het volgende:
sorry ferdi, ik zal nooooit meer aftellen of plaatjes posten![]()
knuffelknuffel
product nr product stukprijs aantal Subtotaal levertijd (verwacht)quote:Op woensdag 27 september 2006 14:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
misschien had je over het stukje max 1100 euro gelezen![]()
Jij bent echt niet de enige die lui is hoor
Je wil echt niet aan een Raptor hequote:Op woensdag 27 september 2006 14:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neem gewoon een normale HD en besteed je geld aan een ander onderdeel, dus:
Zoiets?
En nog een hoop aantal andere, waaronder solliciatie voorbeelden boek van avotekquote:Op woensdag 27 september 2006 13:26 schreef staticdata het volgende:
de intermediar heb je gevonden zie ik
Mja.. Dat vond ik eigenlijk het moeilijkste van alles, om het toch beknopt te doen, maar toch ook alles zeggend..quote:Op woensdag 27 september 2006 13:39 schreef staticdata het volgende:
Ursel ik hoop dat je weet hoe redigeren werkt
En gelukkig laat je ook niet weten welke dingen..quote:Op woensdag 27 september 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:
iemand anders die ook de brief van ursel door kan nemen. ik zie wel dingen, maar 3 paar ogen zien er nog meer dan twee
.
kijk ferdi, alleen nog maar kwaliteitsposts van me!!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Naja een paar is niet erg maar aftellen van 30 posts ofzo is zo nutteloosDat is 10% van t hele topic
Nee besteed het wel aan andere onderdelenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wil echt niet aan een Raptor heZeker ook nog nooit eentje gehad ?
Ik ben hard op zoek naar een X2 voor m'n 939 maar die is nergens te krijgenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:26 schreef IJsmuts het volgende:
wat ik trouwens schandalig vind is dat die core2duo op een 775socket staat en dat amd dus nix moois meer voor de 939 maakt![]()
100,- aan een 36gb of 150,- voor 72gb. Meer heb je toch niet echt nodigquote:Op woensdag 27 september 2006 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee besteed het wel aan andere onderdelenIk ga toch geen ¤ 250,- aan een 150gb HD uitgeven
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:28 schreef FJD het volgende:
[..]
100,- aan een 36gb of 150,- voor 72gb. Meer heb je toch niet echt nodig
das dus bijna hetzelfde lijstje wat ik heb gepost johquote:Op woensdag 27 september 2006 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee besteed het wel aan andere onderdelenIk ga toch geen ¤ 250,- aan een 150gb HD uitgeven
Hier Jorrit:
http://www.bandoffokkers.nl/PC/Jorrit.doc
Wel over je budget maar je kunt nog veel geld winnen door je Videokaart te veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |