Ooh dus jij bent actief in het keldertje?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:05 schreef IJsmuts het volgende:
IK WIL TOEGANG TOT HET NIEUWE SUBFORUM GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toegang verlenen tot het pr0n forum duurde dus 3 minuutjes, naam posten en klaar![]()
De rest van je leven blub blijven zeggen. Misschien mag je dan terug komen als goudvis..quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:13 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ooh dus jij bent actief in het keldertje?![]()
Enne ik wil nu ook wel eens toegang! potver
Iemand nog een idee hoe ik in een volgend leven geboren kan worden met nepkiezen en neptanden?![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:10 schreef ursel het volgende:
Volgens mij willen ze gewoon dat gespam van jou daar niet hebben..
Gewoon zorgen dat zolang WIJ niet kunnen ZIJ dat ook niet kunnen ! Ik vind het een goed plan!quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik wilde waardig afschijt nemen uit deze reeks en opnieuw beginnen in het subforum, maar nu blijf ik gewoon doorspammen als ik ooit nog toegang krijg
![]()
@Lies, nee, niet het keldertje, das bizarwel het pr0nforum, das geil
ennuh, kan jij niet onder het mod account van JP de boel plat leggen
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:20 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat zolang WIJ niet kunnen ZIJ dat ook niet kunnen ! Ik vind het een goed plan!
Moment
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:20 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat zolang WIJ niet kunnen ZIJ dat ook niet kunnen ! Ik vind het een goed plan!
Moment
Als je straks bij HAAR bent dan is het boekje er wel hoor!quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:21 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Dan gooi ik de TS plat als ik vanmiddag mijn boekje nog niet heb..![]()
Ligt straks heel bof plat..
De website ligt er namelijk ook al uit..![]()
je had deze smilie moeten posten:quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat Jump pas vanavond weer met rechten aan de gang gaat
tja, wie had dit dan ook verwacht???quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:38 schreef ursel het volgende:
En ondertussen is Ijsmuts alweer 18 posts verder..
ik heb HAAR adres ook gemaild voor mijn boekje, is die er straks ook?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Als je straks bij HAAR bent dan is het boekje er wel hoor!![]()
Ik hoop het voor je..quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Als je straks bij HAAR bent dan is het boekje er wel hoor!![]()
eeh?? als jij HAAR adres mailt aan mij ... dan stuur ik het toch naar HAAR adres??quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb HAAR adres ook gemaild voor mijn boekje, is die er straks ook?
Ja! Zou ik ook wel willen weten!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:06 schreef staticdata het volgende:
is er al iets bekend of VCCC revenge wil nemen op de partij van vrijdag?
wat bedoel je nou weer met die vage opmerking over HAAR?? is het adres doorgekomen bij je? anders mail ik wel weer ff opnieuwquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:13 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja! Zou ik ook wel willen weten!
We gaan toch wel meer war's spelen na dit daverende succes???
Een revenge is volgens mij redelijk gewenstquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:06 schreef staticdata het volgende:
Hoe kan ik nou schrijven dat als je vandaag bij haar bent je het boekje in de bus zal gaan vinden als ik het adres van HAAR niet ontvangen heb!?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat bedoel je nou weer met die vage opmerking over HAAR?? is het adres doorgekomen bij je? anders mail ik wel weer ff opnieuw![]()
ennuh, zeker gaan we meer wars spelennog iets meer olie erin en we hebben een topteam
![]()
Ik had gister tango-gerhard bijna als favo victimquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:06 schreef staticdata het volgende:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zie hier hoe IJsmuts wordt geowned door een 16-jarig kind
ik heb het een paar dagen geleden gemaild naar JPquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:31 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou schrijven dat als je vandaag bij haar bent je het boekje in de bus zal gaan vinden als ik het adres van HAAR niet ontvangen heb!?![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zie hier hoe IJsmuts wordt geowned door een 16-jarig kind
is het ook zeker dat het een 16jarig meissie is...quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb het een paar dagen geleden gemaild naar JP![]()
en nu moet ik me weer met dat 16 jarige sletje gaan bezighouden, iemand nog sterke opmerkingen die ik kan gebruiken?![]()
1990 dus ja, ze is 16. maar dr tieten staan wel in dr fotoboek!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
is het ook zeker dat het een 16jarig meissie is...
Er gaat zeker een wereld voor je open...quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
1990 dus ja, ze is 16. maar dr tieten staan wel in dr fotoboek!![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je was net dr laatste voyeur in dr fotoboek![]()
zeker, wist niet dat meisjes van 16 tegenwoordig al borstjes hebbenquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Er gaat zeker een wereld voor je open...
1 voordeel, geen ispy24quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:13 schreef -chiel- het volgende:
Als ik het goed heb begrepen dan hebben we straks niet meer onder games/consoles deel een BoF! topic meer maar alleen in een afgesloten deel een topic alleen toegangkelijk voor BoFfers!
En kunnen passerende FoKkers niet meer met ons mee posten!
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:39 schreef ursel het volgende:
Als er vandaag geen TS is, is het Lies der schuld.. heb m'n boekje nog steeds niet..
ik als het goed is welquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:55 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
@ Allen die dit nog lezen: heeft iedereen die gebruik wil maken van de BF 21420-actie zijn naam/adres gemaild naar jp@bandoffokkers.nl ?? Zo niet: NU DOEN! anders ben je te laat!
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:56 schreef IJsmuts het volgende:
Liesje, ik heb mn boekje bij HAAR gevonden!Je bent een schat!! Superleuk & dankjewel!!
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die reclames onderaan de vagina's zijn echt briljant!!!
![]()
![]()
Hij wel..quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:56 schreef IJsmuts het volgende:
Liesje, ik heb mn boekje bij HAAR gevonden!Je bent een schat!! Superleuk & dankjewel!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |