quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:57 schreef Prosac het volgende:
held van de wedstrijd
Toch Wapenaar, naast een wereldredding op de kans van van der Laak (1e helft) ook zijn tieten laten zien aan de Z-side![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:06 schreef borisz het volgende:
1-3, de vloek van euroborg wordt gebroken
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:06 schreef Panick het volgende:
En Groningen verliest in de Euroborg.
Mooi zo.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou, kan dat Euroborg verhaal gelukkig ook weer de kast in.
quote:
Inderdaadquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:57 schreef Prosac het volgende:
Te mooi voor al die mensen die na de 1-3 weg gingen!
Geniaal momentquote:held van de wedstrijd
Toch Wapenaar, naast een wereldredding op de kans van van der Laak (1e helft) ook zijn tieten laten zien aan de Z-side![]()
.quote:Groningen slaagt nu wel in inhaalrace
FC Groningen heeft de kater van de uitschakeling in de UEFA Cup weggespoeld. In Euroborg werd Vitesse verslagen, al had het heel wat voeten in de aarde voordat de Groningers aan de goede kant van de score kwamen: 4-3.
Wat FC Twente op zaterdag tegen RKC Waalwijk presteerde, lukte Groningen een dag later: van een 3-1 achterstand terugkomen en er toch nog met de winst vandoor gaan. Luis Suárez was de grote man. De Uruguayaan versierde een strafschop en nam de laatste twee doelpunten voor zijn rekening.
Groningen kreeg daarmee waar het recht op had, want Vitesse stond lange tijd volstrekt tegen de verhouding in op voorsprong. Al na vijf minuten profiteerde Anduele Pryor op aangeven van Danko Lazovic van een dekkingsfout in de defensie van Groningen. Nadat Evgeniy Levchenko gelijk had gemaakt, was het Youssouf Hersi die Vitesse naar een eenvoudige overwinning leek te schieten. Tot twee keer toe was de aanvallende middenvelder er als de kippen bij om een rebound binnen te tikken.
Groningen toonde veerkracht en mocht Suárez danken dat het allemaal nog goed kwam. Nadat het in de eerste helft nog een strafschop werd onthouden, verdiende de negentienjarige aanvaller er wel een toen Purrel Fränkel hem licht toucheerde. Koen van de Laak bracht de thuisclub vanaf elf meter terug in de wedstrijd: 2-3.
De comeback werd compleet gemaakt door Suárez zelf. De Uruguayaan stond twee keer op de goede plaats om van dichtbij te scoren: 4-3. Door de zwaarbevochten overwinning staat Groningen keurig op de derde plaats van de Eredivisie. Bovendien is de ploeg van trainer Ron Jans samen met AZ nog als enige ongeslagen
Aad is zo'n jankerd, type Foeke Booy en Henk ten Cate. Onze trainers zullen dat gelukkig niet zo snel doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:31 schreef clauwheee het volgende:
Aad de Mos is een loser. Ik ben natuurlijk niet objectief, Jol deed vanalles vanmiddag, maar iedereen kon zien dat we al een paar keer waren genaaid. Dit was geen penalty, maar wel een optelsom.
misschien tijd voor een weddenschapquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
maar daar hebben we binnenkort een afspraak over![]()
Ik vind Suadinges juist aantrekkelijk, ben ik nu kinky?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef clauwheee het volgende:
Het is een lelijkerd, maar ja, boeien!
SCH, niet zo snel terugkrabbelen hoor, ben ik niet van je gewend
Jij bent gewoon nog niet waardig zijn goddelijkheid te aanschouwenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef clauwheee het volgende:
Het is een lelijkerd, maar ja, boeien!
SCH, niet zo snel terugkrabbelen hoor, ben ik niet van je gewend
Mooi gebit en een lieve lach, lijkt een beetje op Nocaquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:41 schreef clauwheee het volgende:
Kijk nou naar die foto dan, het is net een paard. Maar geeft verder niks hoor
Ik ga echt niet hardop zeggen dat wij in de Eurodinges gaan winnen hoor. maar wel zachtjesquote:Je krabbelt lekker, SCH.
Volgens mij heeft ie een contract tot 2011.quote:
Kaarten voor wat?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:46 schreef Steve.Porter het volgende:
zijn er nog kaarten voor vanavond verkrijgbaar?
quote:Duel FC Groningen-Roda JC vervroegd
GRONINGEN - De competitiewedstrijd FC Groningen-Roda JC is vervroegd van zondag 5 naar zaterdag 4 november.
De aftrap is om acht uur. Het duel is verplaatst omdat FC Groningen op dinsdag 7 november in de Euroborg in de derde ronde van het bekertoernooi speelt tegen NAC. Die wedstrijd begint om kwart voor negen in verband met een live uitzending op Talpa.
beetje vreemd dat je de officiele kits niet kan bestellen via die site trouwens.quote:Nieuwe officiële webshop online
3 oktober, 13:25 uur
FC Groningen heeft sinds kort een nieuwe online-webshop, waar fanartikelen kunnen worden besteld. Kijk snel op www.fcgroningen.vesproshop.nl
Vragen over de online fanshop en bestellingen, kunnen gesteld worden op onlineshop@fcgroningen.nl
Bron: FC Groningen
Mooi man!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef venomsnake het volgende:
Zo was de 4-3 op radio noord te horen gisteren: Klik!
Blijft gaaf!
Pest ze niet, Groningen had er echt bij gemoeten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:16 schreef SCH het volgende:
Zitten jullie eigenlijk in een zware poule?
Word misschien nog een dag verplaatst, naar 3 november. Zodat RTL Groningen - Roda live kan uitzendenquote:
Tegen wie moeten jullie in de beker?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:16 schreef SCH het volgende:
Zitten jullie eigenlijk in een zware poule?
''Kopbal Nevland, en nu Suarez staat vij.... moet 4-3 maken... DOET IE!!, DAT DOET IEEEE!!!!!, ONGELOFELIJK, ONGELOFELIJK wat hier in euroborg gebeurd.''quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:25 schreef bolivian het volgende:
[..]
Mooi man!
Onverholen subjectivisme, dat horen we graag,!
Meen je, waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Word misschien nog een dag verplaatst, naar 3 november. Zodat RTL Groningen - Roda live kan uitzenden
Groot kans dat ik op de vrijdag niet naar Groningen kan gaan
Limburgs Dagblad. Voor het artikel klik hier.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Meen je, waar haal je dat vandaan?
Dat weet ik toch, niet ieder kán naar de Euroborg, maar ik bedoelde het dan ook in het algemeenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:39 schreef venomsnake het volgende:
Tulp: sommigen zijn heul blij dat het wel live te zien is hoor.
Klik!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:10 schreef detulp050 het volgende:
Leuk filmpje, venomsnake, is die ook te downloaden ergens (ik heb nu alleen het audiofragment namelijk)
Inderdaadquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:52 schreef The_Verve het volgende:
De wedstrijd tegen Vitesse staat inmiddels ook op nieuwsgroepen. Net als die tegen Feyenoord, Partizan uit en thuis en nog een paar.
Ik snap het ook niet hoor.. Aangezien er toch alleen maar Ajacieden en AZ-ers opgeroepen worden, kan je best de andere clubs door laten spelenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:04 schreef venomsnake het volgende:
interlandvoetbal....................................................![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor.. Aangezien er toch alleen maar Ajacieden en AZ-ers opgeroepen worden, kan je best de andere clubs door laten spelen
Groningen is veel te ver rijden voor Marco...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Laat eens een paar Nederlanders spelen dan kunnen die er ook mischien bij komen
![]()
Probleem is dat we nu net tegen dat clubje moeten..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor.. Aangezien er toch alleen maar Ajacieden en AZ-ers opgeroepen worden, kan je best de andere clubs door laten spelen
Dan vind ik dat die pot best gespeeld mag worden. Ajax vind zichzelf zo geniaal, dat jeugdspelers ook wereldtop zijn, dus moeten ze dat clubje uit het Noorden zo ook toch wel aan kunnen in eigen huis?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Probleem is dat we nu net tegen dat clubje moeten..![]()
word gewoon een zakelijke 2-0quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan vind ik dat die pot best gespeeld mag worden. Ajax vind zichzelf zo geniaal, dat jeugdspelers ook wereldtop zijn, dus moeten ze dat clubje uit het Noorden zo ook toch wel aan kunnen in eigen huis?![]()
Kloptquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:32 schreef achterop23 het volgende:
Zie nu pas dat Saurez tot 2011 is vastgelegd!
Ik baal sowieso van die regelderij eromheen.. Je komt alleen binnen als jequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:47 schreef clauwheee het volgende:
Schijnt dat de uitwedstrijd naar dat dorp in Friesland erg in trek is. Ik heb vanochtend twee kaarten EV kunnen krijgen nog, toen zei de mevrouwachterdekassa al dat het druk was. Ik dacht, valt vast mee...nee dus, want veel mensen vissen al achter het net want EV schijnt uitverkocht te zijn.
Snel even een ClubCard aanvragen voor haar dan. Maar het is inderdaad flauwekul.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik baal sowieso van die regelderij eromheen.. Je komt alleen binnen als je
1 Legitimatie laat zien
2 Een seizoenskaart met dezelfde naam als op de legitimatie hebt
wilde mijn vriendin meenemen die kant op, mja.. nu kan dit niet
http://media.putfile.com/heerenveen33quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:13 schreef MalachiGroningen het volgende:
-verhaal- en dit jaar aub geen 4-0.
Sterkte daar, zal niet meevallen (vrees ik voor jullie). Aan de andere kant zijn deze wedstrijden voor Groningen de echte tests, nu kunnen ze laten zien wat ze waard zijn en of ze dit seizoen mee kunnen doen voor Europees voetbal!quote:Maar ja, eerst nog langs Amsterdam
quote:
Nonsens! Ik herinner me die wedstrijd nog goed en wij waren echt vele malen beter!!! (al ben ik natuurlijk ietwat subjectiefquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ach, 'thuis' hebben jullie dat toch weer enigszins rechtgezet, al was 't niet een beste wedstrijd van beide ploegen. Helaas scoorde Groningen (Nevland) als eerste (dus 1-0), daarvoor had het alle kanten op gekund![]()
Ik was zelf ook aanwezig (dus ook enigszins subjectief), maar tot de 1-0 had SC Heerenveen ook een aantal prima kansen op de 0-1 (voorzover ik me herinner.. staat overigens ook wel in de eerdere FCG/SCH-topics). Na de 1-0 was het inderdaad over en uit en speelde Groningen de wedstrijd prima uit.. (en mochten we met 2-0 niet klagen) Vele malen beter? mwoah.. nee.. Verdiende overwinning? (helaas) ja..quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:23 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Nonsens! Ik herinner me die wedstrijd nog goed en wij waren echt vele malen beter!!! (al ben ik natuurlijk ietwat subjectief)
Of een 'achterstand' van 10 punten. Of... Of...quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Maar met een uitwedstrijd van SC Heerenveen richting Almelo, FC Groningen richting Amsterdam en daarna de onderlinge confrontatie in het verschiet kan een 'achterstand' van 4 (verlies)punten zomaar zijn omgezet in een 'voorsprong' van 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |