is niet echt een stunt tegen de hekkensluiterquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:00 schreef Jnk18 het volgende:
gvd azhoop niet dat ze nog gaan winnen... zou echt weer zon kut stunt zijn
bijna hebben we helaas niks aanquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:00 schreef Ludacriss het volgende:
Damn daar was het bijna 2-3
Jij ook alquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:57 schreef DeTolk het volgende:
AZ 2-2 JAAAAAAAAAAAAAAAAAALIENS
ok true.. maartoch.. zoals ik het hoor spelen ze nie goed en verdienen ze het nie!quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
is niet echt een stunt tegen de hekkensluiter.
word wel spannend als alle ploegen zo slecht blijven spelen.. zo dicht bij elkaar die punten.. niks is zeker dit seizoen.. heerlijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:02 schreef Steve_I. het volgende:
Opvallend, zelfs AZ doet het brak. Eigenlijk hebben we dit jaar geen topploeg....
komt welquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:02 schreef ganzenherder het volgende:
godver psv schiet die bal nou es in de goal![]()
Elke topploeg speelt wel eens een mindere wedstrijd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:02 schreef Steve_I. het volgende:
Opvallend, zelfs AZ doet het brak. Eigenlijk hebben we dit jaar geen topploeg....
Vind je het gek..In spanje etc. kunnen de teams doen wat ze willen..hier zit de belastingdienst voor de deur van de clubsquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:02 schreef Steve_I. het volgende:
Hele seizoen al. Vertrek van Luirling en Buijs vallen toch best zwaar.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:03 schreef -Wolf- het volgende:
Zucht, Groningen valt tegen zeg.
maar ik gun ado ook niet zijn eerste punten van het seizoenquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ok true.. maartoch.. zoals ik het hoor spelen ze nie goed en verdienen ze het nie!
zou het dan toch nog?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:08 schreef venomsnake het volgende:
pingel grunn
Tja, jammer dat je ze niet krijgt, maar die pingels moeten er dan ook nog wel in hequote:Op zondag 1 oktober 2006 16:07 schreef venomsnake het volgende:
Grunn had 2x een pingel moeten hebben, maja JOL de snol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |