Behoorlijk bah vaakquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:05 schreef Janetje het volgende:
Voetbal is bah.
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:12 schreef Nolius het volgende:
Morgen wordt de meet in het klein overgedaan?
Skype in vergadermodequote:Op zondag 1 oktober 2006 16:12 schreef Nolius het volgende:
Met z'n allen naar de Studioquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:15 schreef remlof het volgende:
ik zag net op girotel dat ik zaterdagochtend 2 keer een enkeltje utrecht-arnhem heb gekocht
Kan je er nog iets van herrineren? Ik heb het een keer gehad met tanken. 2x hetzelfde bedrag afgeschreven. Een paar weken later kreeg ik 1 bedrag weer teruggestort.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:15 schreef remlof het volgende:
ik zag net op girotel dat ik zaterdagochtend 2 keer een enkeltje utrecht-arnhem heb gekocht
Gezellig tochquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:12 schreef Nolius het volgende:
We zijn niet de enigequote:
OMGquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:15 schreef remlof het volgende:
Ah, jullie gaan rock draaien ipv kut dens, trens, errenbie?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik niet. Want morgen is er toffere muziek ipv teringherrie
Nolius kom is op msn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik niet. Want morgen is er toffere muziek ipv teringherrie
Dance, trance en R&B?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, jullie gaan rock draaien ipv kut dens, trens, errenbie?
Niemand. Ik heb er geen namelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:35 schreef purplerose het volgende:
Hoeveel kunnen er eigenlijk op nolius zijn zolderkamertje?
Martijn_AR zijn kamer best veelquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:35 schreef purplerose het volgende:
Hoeveel kunnen er eigenlijk op nolius zijn zolderkamertje?
Hij heeft ook nog eens verbouwd, waardoor er nog meer ruimte isquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Martijn_AR zijn kamer best veel
like, dohquote:
I knowquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog eens verbouwd, waardoor er nog meer ruimte is
Jawel, toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die vorige was btw niet centraal, hmm
Neenquote:
Guitarist.nl, misshobje, Sun, Ik ook.quote:
Komt die drummerquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Guitarist.nl, misshobje, Sun, Ik ook.
Ik post er toch? nee dusquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:15 schreef remlof het volgende:
Ik heb het me laten vertellen.quote:
Je vergeet _mimicquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Guitarist.nl, MissHobje, Sun, Ik ook.
Ik dacht serieus even dat ie aan het drummen wasquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:08 schreef HeatWave het volgende:
jammer dat Sun er niet echt was Vrijdag, altijd garant voor lekkere relletjes.
quote:
heeft er iemand een goede foto van die gast? ik heb er een gemaakt maar die is te donker en hij draaide net zijn hoofd weg.. nu is er geen bewijs dat SC er wasquote:
Hehe, ik ben bang dat het er toch iets te veel zijnquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je weet toch.. 2 handen op 1 buik..Gitaarmén en _mimic![]()
Ach gezellig tochquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ik ben bang dat het er toch iets te veel zijn
Bedankt voor de mededeling.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik ben ook een baggeraar maar ik vertik het om naar jullie nerd-meeting te komen.
Uiterst tof van jequote:Op zondag 1 oktober 2006 18:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik ben ook een baggeraar maar ik vertik het om naar jullie nerd-meeting te komen.
Nou, we zijn diep in shock door die reactie van jou. Nee, echt. Allemaal in therapie.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Als je ook nog de de userfoto achter de naam plaatst, is het helemaal duidelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:07 schreef moemoe het volgende:Mensen die aanwezig waren op de meet
- Hele lijst -
58 is een mooi aantal, meer dan verwacht. Mis je jezelf op de lijst of denk je dat je iemand anders mist, vul het aan.
foto van je nieuwe kapsel dan!quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben naar de kapper geweest
ik zag de meetfoto;s en dacht dat kan niet
Nee, nee, nee. Daar was sowieso alleen maar oog voor míj, duh!quote:
Dat zit ik alquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, we zijn diep in shock door die reactie van jou. Nee, echt. Allemaal in therapie.
Natuurlijk niet, daarvoor heb je minstens een trechter, een fles wodka en een hele ZIP vol chantagefoto's nodig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:14 schreef DFDuo het volgende:
@ Chowi, dat weet ik dus niet![]()
Ik dacht misschien meldt de dader zich nu wel vanzelf![]()
Ja, precies. Of je vraagt een nieuwe therapie aan, LSD slikken met de psycholoog.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat zit ik almaar na zijn mededeling ga ik zeker verlenging aanvragen
Bullshit, ik hoorde dat ze bepaalde mensen wilde ontlopen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh en ik heb clumsy_clown nog even gezien voor de deur van Stairway. Zij ging iets eten met Janetje maar kon jammergenoeg niet blijven.
Owz, 59 mensen dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh en ik heb clumsy_clown nog even gezien voor de deur van Stairway. Zij ging iets eten met Janetje maar kon jammergenoeg niet blijven.
Ik maar denken dat er echte nerds zouden komen zoals jijquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:05 schreef Sjakie01 het volgende:
ooooh een rel?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bullshit, ik hoorde dat ze bepaalde mensen wilde ontlopen.
Verklaar je nader.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mkay.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb jij hem ook al ??quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat een leuk speledingetje hebben we.
Ja, ik hoorde het ook maar. Volgens mij van Janetje. Ze zei er niet bij wie.quote:
Dan vermoed ik dat ze Yvonne wilde ontlopen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook maar. Volgens mij van Janetje. Ze zei er niet bij wie.
Vast niet. Ze is een vuige mocro. Ze steekt Yv. zo neer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan vermoed ik dat ze Yvonne wilde ontlopen.
Ik hoop dat het haar gelukt is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook maar. Volgens mij van Janetje. Ze zei er niet bij wie.
In plaats daarvan heb je alweer alleen thuis gezeten op de bank om samen met paps en mams naar Baantjer te kijken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:05 schreef Sjakie01 het volgende:
misschien wilde ze dr R&P mensjes niet onder ogen komenquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vast niet. Ze is een vuige mocro. Ze steekt Yv. zo neer.
Ik weet niet wat erger is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik dacht serieus even dat ie aan het drummen wastot ik iets beter keek
![]()
Gewoon een Sunchaser look a like![]()
Heeft hij er nog iets persoonlijks ingeschreven?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
Ik ben trots. Ik heb een boekje van Stof.
Heel erg jammer. We hebben het er nog over gehad met z'n allen, hoor. Iemand kwam met het idee om een minuut stilte te houden toen en gelukkig voelden we ons daarna iets beter. Een meet is geen échte meet zonder Sjakie01.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik vat 'm nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef bolletje_25 het volgende:
Nerds united.
Helaas. Ik heb wel kleingeld van hem in mijn portefeuille.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heeft hij er nog iets persoonlijks ingeschreven?
Gefeliciteerd, en hoe vindt je hetquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
Ik ben trots. Ik heb een boekje van Stof.
Is dat het kleingeld wat eigenlijk van Sebasser was, waardoor hij niet genoeg geld had voor een treinkaartje terug?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb wel kleingeld van hem in mijn portefeuille.,
,
.
Och, het is wel eens leuk om door te bladeren als je in de trein zit.quote:
Het kwam uit zijn eigen portemonnee, hoo-hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is dat het kleingeld wat eigenlijk van Sebasser was, waardoor hij niet genoeg geld had voor een treinkaartje terug?
Juischt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef bolletje_25 het volgende:
Nerds united.
Ik voelde me helemaal thuisquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Juischt.
Iedereen is stiekem zo verschrikkelijk timide, contactgestoord en wereldvreemd, dat het zichzelf vanzelf opheft, en je dus 56 half-losgeslagen idioten krijgt.
Correctie. 59quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Juischt.
Iedereen is stiekem zo verschrikkelijk timide, contactgestoord en wereldvreemd, dat het zichzelf vanzelf opheft, en je dus 56 half-losgeslagen idioten krijgt.
No shit.quote:
negen maanden geduld dan maarquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Correctie. 59.
En misschien 60, mits iemand zwanger is.
ben jij zwangerquote:
quote:
en wie was jij dan?quote:
Die knul waar ik steeds mee stond te vozen.quote:
ooooooooooooooooooooooow jullie zijn dat kleffe stelletjequote:Op zondag 1 oktober 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die knul waar ik steeds mee stond te vozen.
Ze waren schattig hequote:Op zondag 1 oktober 2006 19:45 schreef peleetje het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooow jullie zijn dat kleffe stelletje![]()
Dag sebas.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:43 schreef Sebasser het volgende:
Hohihoihohi
nou wil ik echt weten wie het wasquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pelee is tof
Wij waren niet klef, wij beschermden ons bier gewoon heul fanatiek!quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:45 schreef peleetje het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooow jullie zijn dat kleffe stelletje![]()
Wodka redbull = 6.70quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef TrenTs het volgende:
En kanker zeg, wat is Guinness DUUR. Echt niet leuk om het te bestellen gewoon.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef TrenTs het volgende:
En kanker zeg, wat is Guinness DUUR. Echt niet leuk om het te bestellen gewoon.
helemaal niksquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:10 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Ik vraag me nu ook wel af wat je hiermee bedoeld...
OMG, wat had ik op toen ik die liet makenquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:14 schreef remlof het volgende:
moemoe:
[afbeelding]
fraubitch:
[afbeelding]
eerrr
[afbeelding]
Was ongeveer een half uurtje voordat we weggingen..quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
OMG, wat had ik op toen ik die liet maken
Wow.quote:
Ja daar dacht ik te laat aan.quote:
¤2,60quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:26 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik te laat aan.Wat kostte dat?
Dat scheelt toch wel 1,10.quote:
Palm helemaalquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:30 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat scheelt toch wel 1,10.Maar Guinness is zo lekkerrrrr.
Het staat wat mij betreft toch net een stapje hoger.quote:
Ah, dus jij mocht er voor bloeden.quote:
* nixxx pdl bedelft onder knuffelsquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb mijn eerste haat PM binnen.
Troost mij.
Ik zeg gewoon zo dat ik je een hoer vind hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Troost mij.
Aan jouw eerlijkheid kan mening Fok!ker een puntje zuigenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:45 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon zo dat ik je een hoer vind hoor.
Komt-ie: "Hihi. Ik zei zuigen".quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Aan jouw eerlijkheid kan mening Fok!ker een puntje zuigen.
Maar mogen we 'm lezen dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Aan jouw eerlijkheid kan mening Fok!ker een puntje zuigen.
Jij bent stoutquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je kwam mij toch zuigen?
Nee, geil.quote:
Ik zag daar wel een meisje met ogen als Friese meren hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Vergeten te melden dat die stille Bendeleider mij geile smsjes stuurde tijdens de meet.
Stille wateren.
Dof, grijs en ondiep.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zag daar wel een meisje met ogen als Friese meren hoor.
Mocht er ooit discussie over ontstaan; ik kan het niet zijn geweest, ik heb niemands 06 en niemand de mijnequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Vergeten te melden dat die stille Bendeleider mij geile smsjes stuurde tijdens de meet.
Stille wateren.
niet zeuren.. ik ben ook op mijn verjaardag naar een rockmeet geweestquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:02 schreef vigier het volgende:
Wanneer is de volgende precies? En waag het niet tegelijkertijd met een date of mijn verjaardag te plannen![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Bendeleider: "Doe tenminste je horloge af"
Bio: "Te laat jongen, hij zit er al in".
IDD, zo kijkt hijquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Nogalquote:
ga je gang!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Stiekem een ONZ topic op zich waard.
Zo hebben we wel meer van die mooie foto'squote:Op zondag 1 oktober 2006 21:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat was de scene voor die eerste foto.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Je doelt op www.zangerbob.nl?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
RealZeus: "Tja, Anthony is een vlegel... Altijd rottigheid met die jongen.
Zeg, had ik je al verteld dat mijn zoontje Bob bezig is aan een grootse zangcariere?"
Scherp.quote:
Scherper dan "The Edge" van U2.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Troost mij.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=11worst
quote:10. How To Dismantle An Atomic Bomb - U2 - Original Of The Species
This song was supposedly written about the daughter of guitarist "The Edge." Yeah, that's his nickname: The Edge. I used to think names like "The Edge" or "Spike" were cool, but then I turned 12.
The only way I could ever respect him is if he shouted some stupid catch phrase before every concert like "WATCH OUT! THE EDGE WILL CUT YOU!" That might almost be stupid enough to be cool again with the dumbass hipster crowd, until the next stupid trend shows up at Hot Topic for you to oversaturate and ruin.
Aan die blik te zien van chowi zit zij nog in een roes na de 'handeling' van Mcdavid, rede voor hem om blij te zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
vanwaar die grijns van mcdavid ?
[afbeelding]
Doe je goed toffe gastquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Fraubitch likt zich in bij de crew
Nou nouquote:
Je moest eens wetenquote:
Menneke toch.quote:
Van Snowdogg denk!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je hebt toch wel vrouwelijke aandacht gekregen?
Garpje hoorquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je hebt toch wel vrouwelijke aandacht gekregen?
Jawel hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Garpje hoor
Zucht kan er dan ook niets meer gezegd worden hier zonder dat mensen weer te serieus zijn
ehh, is daar een foto van. Ik zal vast wel met hem gesproken hebben.quote:
Ja, die ken ik wel.quote:
Ik heb met snowdogg staan kletsen en ik vond het een toffe gast. Hij had voorlopig wel mooi de ballen om te komen en dat is al stukken meer dan sommige losers die hier gaan zitten janken over hem, maar ondertussen lekker thuisblijven. Hji heeft inderdaad niet de hele meet bij alles en iedereen de oren van de kop staan ouwehoeren maar hij is echt niet de enige.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:26 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Jawel hoor
Maar snowdogg wordt mij iets te vaak betrokken bij een garpje.Het was juist harstikke tof dat hij er ook was, ook al was hij wat stiller. Maar dat was ik ook, maar so what?
Maar is nou al bekend wanneer de volgende meet is? Ik wil wat mensen beter leren kennen. Nu was het ineens zoveel tegelijk...
Ja, ik ken jou ook welquote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb met snowdogg staan kletsen en ik vond het een toffe gast. Hij had voorlopig wel mooi de ballen om te komen en dat is al stukken meer dan sommige losers die hier gaan zitten janken over hem, maar ondertussen lekker thuisblijven. Hji heeft inderdaad niet de hele meet bij alles en iedereen de oren van de kop staan ouwehoeren maar hij is echt niet de enige.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb met snowdogg staan kletsen en ik vond het een toffe gast. Hij had voorlopig wel mooi de ballen om te komen en dat is al stukken meer dan sommige losers die hier gaan zitten janken over hem, maar ondertussen lekker thuisblijven. Hji heeft inderdaad niet de hele meet bij alles en iedereen de oren van de kop staan ouwehoeren maar hij is echt niet de enige.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Dat was niet persoonlijk bedoeld drnk ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:33 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ja, ik ken jou ook wel![]()
En ik vind het niet erg als er grapjes over mij gemaakt worden hoorZe zijn vaak toch heel flauw
![]()
Hele grote jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:35 schreef TrenTs het volgende:
Daarnaast is-ie fan van Guns 'N' Roses en Santana en dat zijn natuurlijk al 2 grote pluspunten.
D'r waren volgens mij inderdaad best wat 'onzekere' mensen, he?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:38 schreef Remco2002 het volgende:
Nou vraag ik me toch af: bijna 60 mensen waren er op de meet afgekomen. Heel veel (waaronder ik) had er nog niemand IRL van gezien. Wie heeft nu ook zo'n gevoel van (ik weet niet of ik het goed omschrijf), maar een gevoel van, ja, dat heb ik toch weer even gedaan. Toch even in je uppie naar een bijeenkomst gegaan waar je niemand kende persoonlijk. Ik vind het voor mezelf heel wat, maar goed dat moet ik dan ook er even bij kwijt
Nou nog fan van Devin en hij is cult.quote:
Dat denk ik ook wel ja, maar iedereen gedroeg zich als een volwassen iemand en dat scheelt al heel watquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
D'r waren volgens mij inderdaad best wat 'onzekere' mensen, he?
precies en absoluut geen spijt vanquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:39 schreef nixxx het volgende:
het is dat ik het al eerder gedaan had.. maarja toch dat gevoel herken ik wel.. jezelf wat overwinnen en schijt eraan en lol gaan hebben
Mea Culpa.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:38 schreef Remco2002 het volgende:
Nou vraag ik me toch af: bijna 60 mensen waren er op de meet afgekomen. Heel veel (waaronder ik) had er nog niemand IRL van gezien. Wie heeft nu ook zo'n gevoel van (ik weet niet of ik het goed omschrijf), maar een gevoel van, ja, dat heb ik toch weer even gedaan. Toch even in je uppie naar een bijeenkomst gegaan waar je niemand kende persoonlijk. Ik vind het voor mezelf heel wat, maar goed dat moet ik dan ook er even bij kwijt
En we hebben allemaal een gezamenlijke interesse: Fok!. Dat maakt het ook wat makkelijker. Altijd gespreksstofquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:39 schreef nixxx het volgende:
het is dat ik het al eerder gedaan had.. maarja toch dat gevoel herken ik wel.. jezelf wat overwinnen en schijt eraan en lol gaan hebben
Ik dacht echt dat ik iedereen een handje had geschud/gesproken, heb ik jou gemistquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef nixxx het volgende:
niet mee gekletst.. maarja.. ik ben ook wat gesloten
* Remco2002 blaasde 2 eerdere meets ook al af omdat ie niet durfde (en idd, "spijt van" na de goede ervaring van vrijdag)quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:41 schreef longinus het volgende:
[..]
Mea Culpa.
Ik was door omstandigheden al een hele tijd niet meer naar zoiets gegaan en was behoorlijk zenuwachtig.
Ik heb erge spijt dat ik nooit eerder naar een meet ben gegaan.
ach die kusjes van yvonne hebben mijn hele meet goedgemaaktquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik iedereen een handje had geschud/gesproken, heb ik jou gemist.
Aha! Eén van de leugenaars die ineens wat most doen! Gotcha!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
* Remco2002 blaasde 2 eerdere meets ook al af omdat ie niet durfde (en idd, "spijt van" na de goede ervaring van vrijdag)
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Aha! Eén van de leugenaars die ineens wat most doen! Gotcha!
Ik vond het erg leuk! Volgende keer ben ik er weerquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat was niet persoonlijk bedoeld drnk ik. Ik maak toch ook hillarische garpjes over Bio en Bendeleider en vele anderen.
En tof dat je bent geweest.
Volgens mij ben ik er tot 4 uur blijven hangen, weet ik niet meer preciesquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:31 schreef nixxx het volgende:
tof! snowdogg was ook 1 van de diehardstot het laatst in tivoli of niet?
ik zou het niet weten.. ik haakte eerder af
tof! volgende meet weet ik wie je bentquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:51 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ik vond het erg leuk! Volgende keer ben ik er weer![]()
[..]
Volgens mij ben ik er tot 4 uur blijven hangen, weet ik niet meer precies![]()
Had ik nou trouwens met jou zitten roddelen over dat meisje met die piratensokken?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:50 schreef purplerose het volgende:
Ah wat liev dat we zo met zn allen een goeie daad hebben verricht
Wat fijn dat fok dat ook voortkan brengen naast al het gebagger en het mekaar de grond in stampen
Het liefst een paar die hun naam al kunnen schrijven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgende keer zal k wel meer PUB dames meenemen
Ik bedoel dus niet qua leeftijd he.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het liefst een paar die hun naam al kunnen schrijven.
Hadden ze mij ook gelijk mee kunnen nemenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:53 schreef oshiro het volgende:
Als ik tot 4 uur had gebleven hadden ze me weg kunne dragen
Lijkt me duidelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het liefst een paar die hun naam al kunnen schrijven.
Je was de zanger?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef vigier het volgende:
En ik was er ook gewoon..best onopvallend, dat wel...
[afbeelding]
Maar dat is dubbelzinnigquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hadden ze mij ook gelijk mee kunnen nemen
de dag erna tot 4 uur in bed gelegen ofzo![]()
Heb ik jou gezien?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef vigier het volgende:
[afbeelding]
leugens!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef vigier het volgende:
[afbeelding]
Lijkt mij een uitermate goed plan. of gewoon in de stairway blijven totdat we alleen nog maar kunnen kruipenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgende keer beginnen we gewoon vroeger.
zo wordt je een legende.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:51 schreef SnowDoggg het volgende:
Volgens mij ben ik er tot 4 uur blijven hangen, weet ik niet meer precies![]()
We moeten nu wel privileges krijgen, gezien de goede omzet die ze door ons krijgenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt mij een uitermate goed plan. of gewoon in de stairway blijven totdat we alleen nog maar kunnen kruipen
Ik zal ze als FOK!mod eens mailen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We moeten nu wel privileges krijgen, gezien de goede omzet die ze door ons krijgen.
Ja gek! Dat was echt een raar kind he!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:54 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Had ik nou trouwens met jou zitten roddelen over dat meisje met die piratensokken?Die was echt stom.
Puik planquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal ze als FOK!mod eens mailen.
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef Dark_Angelus het volgende:Je was de zanger?
Ik verwijs naar de foto in mijn vorige post.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:57 schreef nixxx het volgende:
leugens!
NOU WEET IK HET WEER!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:39 schreef nixxx het volgende:
Je zou me eerst even pijpen toch?quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:00 schreef vigier het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik verwijs naar de foto in mijn vorige post.![]()
je hebt me nog gemaild voor fotos muts!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
NOU WEET IK HET WEER!Ik herinnerde me dat ik met iemand heb staat praten midden van de avond.. waarvan ik me de naam niet meer kon herinneren! JIJ!
Zullen we es uitzoeken wanneer ze jarig is? Dan geven we d'r een spiegel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja gek! Dat was echt een raar kind he!!Had ook van die staartjes in met van die ballen die je aankijken als ogen!
*aanzetquote:
Slaap lekker en sterkte.quote:
Fetisjquote:
Ja weet ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt me nog gemaild voor fotos muts!
Hey, kijk, ze laat zien dat ze tieten heeft.quote:
Wij allemaalquote:
Check dr fobo daar zal het vast staan!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:02 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zullen we es uitzoeken wanneer ze jarig is? Dan geven we d'r een spiegel.![]()
Slinger je cam is aanquote:
Ja?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jeeetje!
Ja ik zocht je evenquote:
Why? Wil je tetten zien ofzo?quote:
Idd ja.quote:
Hallo, ik hou wel van een beetje freakie maar mannen in luiers gaat tever!quote:
Al die porno.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:08 schreef TrenTs het volgende:
Ik weet niet eens waar SBS zit op m'n TV. Ik heb ooit dat ding es alle zenders laten zoeken en nu staat alles door elkaar.Tegen de tijd dat ik de zender gevonden heb is het leuke vaak al weer weg.
Het ging ook over bondage enzo hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hallo, ik hou wel van een beetje freakie maar mannen in luiers gaat tever!
Swing maar een paar in een mooie maat onze kant op.quote:
Porno hier, porno daar, porno is uw hulp in huis. Porno!quote:
Als ik zeg dat sommige vriendinnen mij kennen onder het alias "Chung Hung Long", weet je dan genoeg?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mag TrenTs geen porno kijken van jou?
Samenvatting van jouw beleving?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef mcDavid het volgende:
Ik nabeschouw ook nog even mee.
En nou heb je me gevonden!quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
OMG.
Ik schijn een dansje gedan te hebben met yvonne, ik weet er niets meer van
Vrouwen die paard rijden schijnen het ene na het andere orgasme te krijgen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zometeen, paardje rijden
Had je morgen ook het huis alleen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vrouwen die paard rijden schijnen het ene na het andere orgasme te krijgen.
Ze heeft wel in mijn fotoboek gereageerd. Misschien moet ze een computer delen met Nosh?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook niet
Is Chowi alweer boven water?
Toen ik dat ooit es vroeg aan een meisje dat een spreekbeurt hield over paardrijden ging ze bijna huilen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vrouwen die paard rijden schijnen het ene na het andere orgasme te krijgen.
Wie denk je dat de baas is?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mag TrenTs geen porno kijken van jou?
Die is boos weggegaan nadat iemand haar bier had gejatquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook niet
Que?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zometeen, paardje rijden
Ze was nog boos op je.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook niet
je post door slotjes.quote:
Jij ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |