Van Snowdogg denk!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je hebt toch wel vrouwelijke aandacht gekregen?
Garpje hoorquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je hebt toch wel vrouwelijke aandacht gekregen?
Jawel hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Garpje hoor
Zucht kan er dan ook niets meer gezegd worden hier zonder dat mensen weer te serieus zijn
ehh, is daar een foto van. Ik zal vast wel met hem gesproken hebben.quote:
Ja, die ken ik wel.quote:
Ik heb met snowdogg staan kletsen en ik vond het een toffe gast. Hij had voorlopig wel mooi de ballen om te komen en dat is al stukken meer dan sommige losers die hier gaan zitten janken over hem, maar ondertussen lekker thuisblijven. Hji heeft inderdaad niet de hele meet bij alles en iedereen de oren van de kop staan ouwehoeren maar hij is echt niet de enige.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:26 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Jawel hoor
Maar snowdogg wordt mij iets te vaak betrokken bij een garpje.Het was juist harstikke tof dat hij er ook was, ook al was hij wat stiller. Maar dat was ik ook, maar so what?
Maar is nou al bekend wanneer de volgende meet is? Ik wil wat mensen beter leren kennen. Nu was het ineens zoveel tegelijk...
Ja, ik ken jou ook welquote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb met snowdogg staan kletsen en ik vond het een toffe gast. Hij had voorlopig wel mooi de ballen om te komen en dat is al stukken meer dan sommige losers die hier gaan zitten janken over hem, maar ondertussen lekker thuisblijven. Hji heeft inderdaad niet de hele meet bij alles en iedereen de oren van de kop staan ouwehoeren maar hij is echt niet de enige.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb met snowdogg staan kletsen en ik vond het een toffe gast. Hij had voorlopig wel mooi de ballen om te komen en dat is al stukken meer dan sommige losers die hier gaan zitten janken over hem, maar ondertussen lekker thuisblijven. Hji heeft inderdaad niet de hele meet bij alles en iedereen de oren van de kop staan ouwehoeren maar hij is echt niet de enige.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Dat was niet persoonlijk bedoeld drnk ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:33 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ja, ik ken jou ook wel![]()
En ik vind het niet erg als er grapjes over mij gemaakt worden hoorZe zijn vaak toch heel flauw
![]()
Hele grote jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:35 schreef TrenTs het volgende:
Daarnaast is-ie fan van Guns 'N' Roses en Santana en dat zijn natuurlijk al 2 grote pluspunten.
D'r waren volgens mij inderdaad best wat 'onzekere' mensen, he?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:38 schreef Remco2002 het volgende:
Nou vraag ik me toch af: bijna 60 mensen waren er op de meet afgekomen. Heel veel (waaronder ik) had er nog niemand IRL van gezien. Wie heeft nu ook zo'n gevoel van (ik weet niet of ik het goed omschrijf), maar een gevoel van, ja, dat heb ik toch weer even gedaan. Toch even in je uppie naar een bijeenkomst gegaan waar je niemand kende persoonlijk. Ik vind het voor mezelf heel wat, maar goed dat moet ik dan ook er even bij kwijt
Nou nog fan van Devin en hij is cult.quote:
Dat denk ik ook wel ja, maar iedereen gedroeg zich als een volwassen iemand en dat scheelt al heel watquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
D'r waren volgens mij inderdaad best wat 'onzekere' mensen, he?
precies en absoluut geen spijt vanquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:39 schreef nixxx het volgende:
het is dat ik het al eerder gedaan had.. maarja toch dat gevoel herken ik wel.. jezelf wat overwinnen en schijt eraan en lol gaan hebben
Mea Culpa.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:38 schreef Remco2002 het volgende:
Nou vraag ik me toch af: bijna 60 mensen waren er op de meet afgekomen. Heel veel (waaronder ik) had er nog niemand IRL van gezien. Wie heeft nu ook zo'n gevoel van (ik weet niet of ik het goed omschrijf), maar een gevoel van, ja, dat heb ik toch weer even gedaan. Toch even in je uppie naar een bijeenkomst gegaan waar je niemand kende persoonlijk. Ik vind het voor mezelf heel wat, maar goed dat moet ik dan ook er even bij kwijt
En we hebben allemaal een gezamenlijke interesse: Fok!. Dat maakt het ook wat makkelijker. Altijd gespreksstofquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:39 schreef nixxx het volgende:
het is dat ik het al eerder gedaan had.. maarja toch dat gevoel herken ik wel.. jezelf wat overwinnen en schijt eraan en lol gaan hebben
Ik dacht echt dat ik iedereen een handje had geschud/gesproken, heb ik jou gemistquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef nixxx het volgende:
niet mee gekletst.. maarja.. ik ben ook wat gesloten
* Remco2002 blaasde 2 eerdere meets ook al af omdat ie niet durfde (en idd, "spijt van" na de goede ervaring van vrijdag)quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:41 schreef longinus het volgende:
[..]
Mea Culpa.
Ik was door omstandigheden al een hele tijd niet meer naar zoiets gegaan en was behoorlijk zenuwachtig.
Ik heb erge spijt dat ik nooit eerder naar een meet ben gegaan.
ach die kusjes van yvonne hebben mijn hele meet goedgemaaktquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik iedereen een handje had geschud/gesproken, heb ik jou gemist.
Aha! Eén van de leugenaars die ineens wat most doen! Gotcha!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
* Remco2002 blaasde 2 eerdere meets ook al af omdat ie niet durfde (en idd, "spijt van" na de goede ervaring van vrijdag)
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Aha! Eén van de leugenaars die ineens wat most doen! Gotcha!
Ik vond het erg leuk! Volgende keer ben ik er weerquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat was niet persoonlijk bedoeld drnk ik. Ik maak toch ook hillarische garpjes over Bio en Bendeleider en vele anderen.
En tof dat je bent geweest.
Volgens mij ben ik er tot 4 uur blijven hangen, weet ik niet meer preciesquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:31 schreef nixxx het volgende:
tof! snowdogg was ook 1 van de diehardstot het laatst in tivoli of niet?
ik zou het niet weten.. ik haakte eerder af
tof! volgende meet weet ik wie je bentquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:51 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ik vond het erg leuk! Volgende keer ben ik er weer![]()
[..]
Volgens mij ben ik er tot 4 uur blijven hangen, weet ik niet meer precies![]()
Had ik nou trouwens met jou zitten roddelen over dat meisje met die piratensokken?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:50 schreef purplerose het volgende:
Ah wat liev dat we zo met zn allen een goeie daad hebben verricht
Wat fijn dat fok dat ook voortkan brengen naast al het gebagger en het mekaar de grond in stampen
Het liefst een paar die hun naam al kunnen schrijven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgende keer zal k wel meer PUB dames meenemen
Ik bedoel dus niet qua leeftijd he.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het liefst een paar die hun naam al kunnen schrijven.
Hadden ze mij ook gelijk mee kunnen nemenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:53 schreef oshiro het volgende:
Als ik tot 4 uur had gebleven hadden ze me weg kunne dragen
Lijkt me duidelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het liefst een paar die hun naam al kunnen schrijven.
Je was de zanger?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef vigier het volgende:
En ik was er ook gewoon..best onopvallend, dat wel...
[afbeelding]
Maar dat is dubbelzinnigquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hadden ze mij ook gelijk mee kunnen nemen
de dag erna tot 4 uur in bed gelegen ofzo![]()
Heb ik jou gezien?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef vigier het volgende:
[afbeelding]
leugens!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef vigier het volgende:
[afbeelding]
Lijkt mij een uitermate goed plan. of gewoon in de stairway blijven totdat we alleen nog maar kunnen kruipenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgende keer beginnen we gewoon vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |