Aan jouw eerlijkheid kan mening Fok!ker een puntje zuigenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:45 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon zo dat ik je een hoer vind hoor.
Komt-ie: "Hihi. Ik zei zuigen".quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Aan jouw eerlijkheid kan mening Fok!ker een puntje zuigen.
Maar mogen we 'm lezen dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Aan jouw eerlijkheid kan mening Fok!ker een puntje zuigen.
Jij bent stoutquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je kwam mij toch zuigen?
Nee, geil.quote:
Ik zag daar wel een meisje met ogen als Friese meren hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Vergeten te melden dat die stille Bendeleider mij geile smsjes stuurde tijdens de meet.
Stille wateren.
Dof, grijs en ondiep.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zag daar wel een meisje met ogen als Friese meren hoor.
Mocht er ooit discussie over ontstaan; ik kan het niet zijn geweest, ik heb niemands 06 en niemand de mijnequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Vergeten te melden dat die stille Bendeleider mij geile smsjes stuurde tijdens de meet.
Stille wateren.
niet zeuren.. ik ben ook op mijn verjaardag naar een rockmeet geweestquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:02 schreef vigier het volgende:
Wanneer is de volgende precies? En waag het niet tegelijkertijd met een date of mijn verjaardag te plannen![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Bendeleider: "Doe tenminste je horloge af"
Bio: "Te laat jongen, hij zit er al in".
IDD, zo kijkt hijquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Nogalquote:
ga je gang!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Stiekem een ONZ topic op zich waard.
Zo hebben we wel meer van die mooie foto'squote:Op zondag 1 oktober 2006 21:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat was de scene voor die eerste foto.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Je doelt op www.zangerbob.nl?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
RealZeus: "Tja, Anthony is een vlegel... Altijd rottigheid met die jongen.
Zeg, had ik je al verteld dat mijn zoontje Bob bezig is aan een grootse zangcariere?"
Scherp.quote:
Scherper dan "The Edge" van U2.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb mijn eerste haat PM binnen.
Troost mij.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=11worst
quote:10. How To Dismantle An Atomic Bomb - U2 - Original Of The Species
This song was supposedly written about the daughter of guitarist "The Edge." Yeah, that's his nickname: The Edge. I used to think names like "The Edge" or "Spike" were cool, but then I turned 12.
The only way I could ever respect him is if he shouted some stupid catch phrase before every concert like "WATCH OUT! THE EDGE WILL CUT YOU!" That might almost be stupid enough to be cool again with the dumbass hipster crowd, until the next stupid trend shows up at Hot Topic for you to oversaturate and ruin.
Aan die blik te zien van chowi zit zij nog in een roes na de 'handeling' van Mcdavid, rede voor hem om blij te zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
vanwaar die grijns van mcdavid ?
[afbeelding]
Doe je goed toffe gastquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Fraubitch likt zich in bij de crew
Nou nouquote:
Je moest eens wetenquote:
Menneke toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |