Mooie prijzenkast.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:35 schreef oshiro het volgende:
[..]
Verklaring in fobo. Ben lui. En slaap nog steeds niet. Bed kwijt en zo.
Je hebt het gelezen zie ik, maar nog even ter illustratie:quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:33 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Sebasser is een door mij gewaardeerd meeter.
Maar WTF =Oshiro ofzooiets?
Niet op die kast letten bittequote:Op zondag 1 oktober 2006 03:38 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Mooie prijzenkast.
Heb ook een paar bekers.
Maar die zijn niet zo mooi als die van jou.
Oje!quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:41 schreef oshiro het volgende:
[..]
Niet op die kast letten bittedie prijzen zijn oud
Heb dan ook vrij weinig gewonnenquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:43 schreef cerreur het volgende:
Prijzen, smijzen.
Winnen is voor mietjes.
Weetje dat heel veel mensen totaal niet wisten wie je was ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:33 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Sebasser is een door mij gewaardeerd meeter.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:43 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Oje!
Sorry!
Ik moest natuurlijk letten op die minitijger, die de snoepjespot bewaakt.
Sorry.
Ik wel eens wat met m'n muzak, maar dan nog.quote:
Niemand wist wie ik was.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weetje dat heel veel mensen totaal niet wisten wie je was ?
Hoeveel hebben jou eigelijk aangesproken ?
Jij was trouwens wel tof ook
In de motocross zijn dan ook over het algemeen niet erg veel regels waar je je aan moet houdenquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:44 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik wel eens wat met m'n muzak, maar dan nog.
Winnen is voor mietjes, echte mannen schoppen alle andere deelnemers aan gort en spugen op de medailles.
Ik wist 't ook niet heurquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:45 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Niemand wist wie ik was.
Totdat ouwe teuten zoals Yvonne binnen kwamen.
Hoerennewbie.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik wist 't ook niet heur
Maar then again, niemand behalve Dribbel_ en mcDavid wisten wie ik was
SANCTAdingesquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:45 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Niemand wist wie ik was.
Totdat ouwe teuten zoals Yvonne binnen kwamen.
Ik ben gevleid.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:46 schreef oshiro het volgende:
[..]
In de motocross zijn dan ook over het algemeen niet erg veel regels waar je je aan moet houden
Alleen de vrij logische dingen, en betekenis van vlaggen en zo
Trouwens, jouw muziek is dus tof, dat je het ff weet
Ja, kijk maar uit dus.quote:
* oshiro memo maaktquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:50 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik ben gevleid.
Nu nog even Janetje op d'r tetten complimenteren en je bent binnen.
Man, die sig van jou.quote:
Nope!quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:50 schreef remlof het volgende:
[..]
SANCTAdinges
heb je je ouwe nick al terug?
Ja, alleen ik kwam dus pas om half 11 binnenquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Man, die sig van jou.
die fok!knokploeg!
Die hadden we nodig op de meet man, die shoarma man wou dingie der geld niet terug geven.
En SANCTAdinges vind ik wel verdomde lullig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:50 schreef remlof het volgende:
[..]
SANCTAdinges
heb je je ouwe nick al terug?
de trutquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:51 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Nope!
Yvonne is verdomde lui.
Toen je wegging eh.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:54 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
En SANCTAdinges vind ik wel verdomde lullig.
Maar de hoofdletters heb je wel goed.
dan hou ik het wel bij SANCTA opaquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:54 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Wat betekent dat nou eigenlijk? Sint eenvoud? Heb hier zelfs m'n Latijn woordenboek liggen maar ik ken de vervoegingen niet meerquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:54 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Om niet te zeggen CRACK!quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:55 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[quote]Op zondag 1 oktober 2006 03:55 schreef remlof het volgende:
[..]
de trut![]()
[/quote
KREK!
Ik moest jou nog ergens mee complimenteren volgens Cerreur.quote:
Ja m'n tetten zijn geweldig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik moest jou nog ergens mee complimenteren volgens Cerreur.
Dat was het ja. Trustenquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja m'n tetten zijn geweldig.
Dat zij hij ook al.
Trusten.
Het is dat je mij er direct op aanspreekt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wat betekent dat nou eigenlijk? Sint eenvoud? Heb hier zelfs m'n Latijn woordenboek liggen maar ik ken de vervoegingen niet meer
De 2e neem ik aan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:58 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Het is dat je mij er direct op aanspreekt.
Die A diende een U te zijn.
Tietenfoto's of tietjesfoto's ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:11 schreef remlof het volgende:
ow jah, ik heb nog tietenfoto's!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:18 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Overigens wil ik de moderator verzoeken de laatste drie foto's hier te verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |