quote:
Tijdens die twee uur dat ze naast je zat. Heb je toen wel eens naar Janetje gekeken?quote:
oogcontact maken is moeilijk vind ik bij iemand die je niet kent. En ik wil niet gelijk dat ze denkt, oh, dat is de zoveelste die wat van me moet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:02 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Tijdens die twee uur dat ze naast je zat. Heb je toen wel eens naar Janetje gekeken?
Ik denk het niet.
Jij keek gewoon stoer voor je uit.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:02 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Tijdens die twee uur dat ze naast je zat. Heb je toen wel eens naar Janetje gekeken?
Ik denk het niet.
Jij keek gewoon stoerverlegen voor je uit.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:04 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
oogcontact maken is moeilijk vind ik bij iemand die je niet kent. En ik wil niet gelijk dat ze denkt, oh, dat is de zoveelste die wat van me moet.
En tja, als ik dan naar haar keek, keek ze naar mij en daar werd ikvan
, dus keek ik snel de andere kant op...
Had een date enzo he. Heb wel veel wijn gedronken, dus ik was er toch een heel klein beetje bijquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:01 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
je had zelfs een eigen lijstje en dan kom je nog niet eens![]()
Oh ja. Hoe was dat afgelopen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:07 schreef vigier het volgende:
[..]
Had een date enzo he. Heb wel veel wijn gedronken, dus ik was er toch een heel klein beetje bij
Liev0rd!quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:04 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
oogcontact maken is moeilijk vind ik bij iemand die je niet kent. En ik wil niet gelijk dat ze denkt, oh, dat is de zoveelste die wat van me moet.
En tja, als ik dan naar haar keek, keek ze naar mij en daar werd ikvan
, dus keek ik snel de andere kant op...
ik weet. Ik moet nog veel oefenen met zoietsquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Liev0rd!
Ze voelt zich gevleid als ze in de gaten krijgt dat je wat van haar wil/moet.
mazzelpikquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:09 schreef vigier het volgende:
Erhmm... eerst uit eten, wijntje erbij....terras hangen, nog meer wijn erbij... salsa bar, nog meer wijn erbij. Plakken op de weg terug. Uurtje of half 4 in bed. Bedoeling was dat ik op de slaapbank zou slapen, maar dat is niet helemaal gebeurd. En het ontbijt was uitgebreid en lekker.
Nu heb ik alleen geen idee wat ik ermee ga doen. Dusss.....
En als je dan oogcontact krijgt zegt ze lekker: NEEquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:09 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
ik weet. Ik moet nog veel oefenen met zoiets
Nou ja, wie weet, voor een volgende keer
Dat kan ik begrijpenquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:10 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
En als je dan oogcontact krijgt zegt ze lekker: NEE
Dat is dan jouw fout.quote:
omg...quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:12 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Dat is dan jouw fout.
Jij moet de eerste zijn, die dat niet kan begrijpen.![]()
Ja dat dacht ik dus ook net, ipv de laat maar stond 'welke mod is hier aan het klooienquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:18 schreef Janetje het volgende:
Waar is m'n post heen?
ik snap het ook niet meer...quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:18 schreef Janetje het volgende:
Waar is m'n post heen?
opaquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:18 schreef Sebasser het volgende:
Opa!
Dus je gaat vrolijk doorquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:19 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
ik snap het ook niet meer...
-edit-
overigens ik editte 'm omdat de opmerking nergens op sloeg, maar goed, ik was al te laat zag ik
Ik vat er geen fuck van. Maar ik ben dan ook waarschijnlijk niet op de hoogte.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
opa is hetzelfde als Opa, alleen dan met een hoofdletter.
Ik heb ook geen idee wat er aan de hand isquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:22 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik vat er geen fuck van. Maar ik ben dan ook waarschijnlijk niet op de hoogte.
En Sebasser ook al niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:22 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik vat er geen fuck van. Maar ik ben dan ook waarschijnlijk niet op de hoogte.
Was je die kwijt dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:23 schreef oshiro het volgende:
Daemesch ende heeren van weleer, ik ga mijn bed opzoeken
Precies.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:23 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
En Sebasser ook al niet.
Kutnewbies.
Maar je hebt wel potentie hoor.quote:
Ja, wielen en helling en zo.quote:
Maar we waren wel op de meet en zo. Maakt ons al wat minder kutquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:23 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
En Sebasser ook al niet.
Kutnewbies.
Sebasser is een door mij gewaardeerd meeter.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:30 schreef oshiro het volgende:
[..]
Maar we waren wel op de meet en zo. Maakt ons al wat minder kut
Hoewel Sebasser natuurlijk een verloren zaak is.
Verklaring in fobo. Ben lui. En slaap nog steeds niet. Bed kwijt en zo.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:33 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Sebasser is een door mij gewaardeerd meeter.
Maar WTF =Oshiro ofzooiets?
Why FB, why?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:37 schreef remlof het volgende:
ow ja, deze foto wou ik juliie ook niet onthouden:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |