Behoorlijk bah vaakquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:05 schreef Janetje het volgende:
Voetbal is bah.
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:12 schreef Nolius het volgende:
Morgen wordt de meet in het klein overgedaan?
Skype in vergadermodequote:Op zondag 1 oktober 2006 16:12 schreef Nolius het volgende:
Met z'n allen naar de Studioquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:15 schreef remlof het volgende:
ik zag net op girotel dat ik zaterdagochtend 2 keer een enkeltje utrecht-arnhem heb gekocht
Kan je er nog iets van herrineren? Ik heb het een keer gehad met tanken. 2x hetzelfde bedrag afgeschreven. Een paar weken later kreeg ik 1 bedrag weer teruggestort.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:15 schreef remlof het volgende:
ik zag net op girotel dat ik zaterdagochtend 2 keer een enkeltje utrecht-arnhem heb gekocht
Gezellig tochquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:12 schreef Nolius het volgende:
We zijn niet de enigequote:
OMGquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:15 schreef remlof het volgende:
Ah, jullie gaan rock draaien ipv kut dens, trens, errenbie?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik niet. Want morgen is er toffere muziek ipv teringherrie
Nolius kom is op msn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik niet. Want morgen is er toffere muziek ipv teringherrie
Dance, trance en R&B?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, jullie gaan rock draaien ipv kut dens, trens, errenbie?
Niemand. Ik heb er geen namelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:35 schreef purplerose het volgende:
Hoeveel kunnen er eigenlijk op nolius zijn zolderkamertje?
Martijn_AR zijn kamer best veelquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:35 schreef purplerose het volgende:
Hoeveel kunnen er eigenlijk op nolius zijn zolderkamertje?
Hij heeft ook nog eens verbouwd, waardoor er nog meer ruimte isquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Martijn_AR zijn kamer best veel
like, dohquote:
I knowquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog eens verbouwd, waardoor er nog meer ruimte is
Jawel, toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die vorige was btw niet centraal, hmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |