Behoorlijk bah vaakquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:05 schreef Janetje het volgende:
Voetbal is bah.
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:12 schreef Nolius het volgende:
Morgen wordt de meet in het klein overgedaan?
Skype in vergadermodequote:Op zondag 1 oktober 2006 16:12 schreef Nolius het volgende:
Met z'n allen naar de Studioquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:15 schreef remlof het volgende:
ik zag net op girotel dat ik zaterdagochtend 2 keer een enkeltje utrecht-arnhem heb gekocht
Kan je er nog iets van herrineren? Ik heb het een keer gehad met tanken. 2x hetzelfde bedrag afgeschreven. Een paar weken later kreeg ik 1 bedrag weer teruggestort.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:15 schreef remlof het volgende:
ik zag net op girotel dat ik zaterdagochtend 2 keer een enkeltje utrecht-arnhem heb gekocht
Gezellig tochquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:12 schreef Nolius het volgende:
We zijn niet de enigequote:
OMGquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:15 schreef remlof het volgende:
Ah, jullie gaan rock draaien ipv kut dens, trens, errenbie?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik niet. Want morgen is er toffere muziek ipv teringherrie
Nolius kom is op msn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik niet. Want morgen is er toffere muziek ipv teringherrie
Dance, trance en R&B?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, jullie gaan rock draaien ipv kut dens, trens, errenbie?
Niemand. Ik heb er geen namelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:35 schreef purplerose het volgende:
Hoeveel kunnen er eigenlijk op nolius zijn zolderkamertje?
Martijn_AR zijn kamer best veelquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:35 schreef purplerose het volgende:
Hoeveel kunnen er eigenlijk op nolius zijn zolderkamertje?
Hij heeft ook nog eens verbouwd, waardoor er nog meer ruimte isquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Martijn_AR zijn kamer best veel
like, dohquote:
I knowquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog eens verbouwd, waardoor er nog meer ruimte is
Jawel, toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die vorige was btw niet centraal, hmm
Neenquote:
Guitarist.nl, misshobje, Sun, Ik ook.quote:
Komt die drummerquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Guitarist.nl, misshobje, Sun, Ik ook.
Ik post er toch? nee dusquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:15 schreef remlof het volgende:
Ik heb het me laten vertellen.quote:
Je vergeet _mimicquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Guitarist.nl, MissHobje, Sun, Ik ook.
Ik dacht serieus even dat ie aan het drummen wasquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:08 schreef HeatWave het volgende:
jammer dat Sun er niet echt was Vrijdag, altijd garant voor lekkere relletjes.
quote:
heeft er iemand een goede foto van die gast? ik heb er een gemaakt maar die is te donker en hij draaide net zijn hoofd weg.. nu is er geen bewijs dat SC er wasquote:
Hehe, ik ben bang dat het er toch iets te veel zijnquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je weet toch.. 2 handen op 1 buik..Gitaarmén en _mimic![]()
Ach gezellig tochquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ik ben bang dat het er toch iets te veel zijn
Bedankt voor de mededeling.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik ben ook een baggeraar maar ik vertik het om naar jullie nerd-meeting te komen.
Uiterst tof van jequote:Op zondag 1 oktober 2006 18:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik ben ook een baggeraar maar ik vertik het om naar jullie nerd-meeting te komen.
Nou, we zijn diep in shock door die reactie van jou. Nee, echt. Allemaal in therapie.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Als je ook nog de de userfoto achter de naam plaatst, is het helemaal duidelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:07 schreef moemoe het volgende:Mensen die aanwezig waren op de meet
- Hele lijst -
58 is een mooi aantal, meer dan verwacht. Mis je jezelf op de lijst of denk je dat je iemand anders mist, vul het aan.
foto van je nieuwe kapsel dan!quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben naar de kapper geweest
ik zag de meetfoto;s en dacht dat kan niet
Nee, nee, nee. Daar was sowieso alleen maar oog voor míj, duh!quote:
Dat zit ik alquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, we zijn diep in shock door die reactie van jou. Nee, echt. Allemaal in therapie.
Natuurlijk niet, daarvoor heb je minstens een trechter, een fles wodka en een hele ZIP vol chantagefoto's nodig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:14 schreef DFDuo het volgende:
@ Chowi, dat weet ik dus niet![]()
Ik dacht misschien meldt de dader zich nu wel vanzelf![]()
Ja, precies. Of je vraagt een nieuwe therapie aan, LSD slikken met de psycholoog.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat zit ik almaar na zijn mededeling ga ik zeker verlenging aanvragen
Bullshit, ik hoorde dat ze bepaalde mensen wilde ontlopen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh en ik heb clumsy_clown nog even gezien voor de deur van Stairway. Zij ging iets eten met Janetje maar kon jammergenoeg niet blijven.
Owz, 59 mensen dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh en ik heb clumsy_clown nog even gezien voor de deur van Stairway. Zij ging iets eten met Janetje maar kon jammergenoeg niet blijven.
Ik maar denken dat er echte nerds zouden komen zoals jijquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:05 schreef Sjakie01 het volgende:
ooooh een rel?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bullshit, ik hoorde dat ze bepaalde mensen wilde ontlopen.
Verklaar je nader.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mkay.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb jij hem ook al ??quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat een leuk speledingetje hebben we.
Ja, ik hoorde het ook maar. Volgens mij van Janetje. Ze zei er niet bij wie.quote:
Dan vermoed ik dat ze Yvonne wilde ontlopen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook maar. Volgens mij van Janetje. Ze zei er niet bij wie.
Vast niet. Ze is een vuige mocro. Ze steekt Yv. zo neer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan vermoed ik dat ze Yvonne wilde ontlopen.
Ik hoop dat het haar gelukt is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook maar. Volgens mij van Janetje. Ze zei er niet bij wie.
In plaats daarvan heb je alweer alleen thuis gezeten op de bank om samen met paps en mams naar Baantjer te kijken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:05 schreef Sjakie01 het volgende:
misschien wilde ze dr R&P mensjes niet onder ogen komenquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vast niet. Ze is een vuige mocro. Ze steekt Yv. zo neer.
Ik weet niet wat erger is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik dacht serieus even dat ie aan het drummen wastot ik iets beter keek
![]()
Gewoon een Sunchaser look a like![]()
Heeft hij er nog iets persoonlijks ingeschreven?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
Ik ben trots. Ik heb een boekje van Stof.
Heel erg jammer. We hebben het er nog over gehad met z'n allen, hoor. Iemand kwam met het idee om een minuut stilte te houden toen en gelukkig voelden we ons daarna iets beter. Een meet is geen échte meet zonder Sjakie01.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik vat 'm nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef bolletje_25 het volgende:
Nerds united.
Helaas. Ik heb wel kleingeld van hem in mijn portefeuille.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heeft hij er nog iets persoonlijks ingeschreven?
Gefeliciteerd, en hoe vindt je hetquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
Ik ben trots. Ik heb een boekje van Stof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |