Het kwam uit zijn eigen portemonnee, hoo-hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is dat het kleingeld wat eigenlijk van Sebasser was, waardoor hij niet genoeg geld had voor een treinkaartje terug?
Juischt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef bolletje_25 het volgende:
Nerds united.
Ik voelde me helemaal thuisquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Juischt.
Iedereen is stiekem zo verschrikkelijk timide, contactgestoord en wereldvreemd, dat het zichzelf vanzelf opheft, en je dus 56 half-losgeslagen idioten krijgt.
Correctie. 59quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Juischt.
Iedereen is stiekem zo verschrikkelijk timide, contactgestoord en wereldvreemd, dat het zichzelf vanzelf opheft, en je dus 56 half-losgeslagen idioten krijgt.
No shit.quote:
negen maanden geduld dan maarquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Correctie. 59.
En misschien 60, mits iemand zwanger is.
ben jij zwangerquote:
quote:
en wie was jij dan?quote:
Die knul waar ik steeds mee stond te vozen.quote:
ooooooooooooooooooooooow jullie zijn dat kleffe stelletjequote:Op zondag 1 oktober 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die knul waar ik steeds mee stond te vozen.
Ze waren schattig hequote:Op zondag 1 oktober 2006 19:45 schreef peleetje het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooow jullie zijn dat kleffe stelletje![]()
Dag sebas.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:43 schreef Sebasser het volgende:
Hohihoihohi
nou wil ik echt weten wie het wasquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pelee is tof
Wij waren niet klef, wij beschermden ons bier gewoon heul fanatiek!quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:45 schreef peleetje het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooow jullie zijn dat kleffe stelletje![]()
Wodka redbull = 6.70quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef TrenTs het volgende:
En kanker zeg, wat is Guinness DUUR. Echt niet leuk om het te bestellen gewoon.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef TrenTs het volgende:
En kanker zeg, wat is Guinness DUUR. Echt niet leuk om het te bestellen gewoon.
helemaal niksquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:10 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Ik vraag me nu ook wel af wat je hiermee bedoeld...
OMG, wat had ik op toen ik die liet makenquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:14 schreef remlof het volgende:
moemoe:
[afbeelding]
fraubitch:
[afbeelding]
eerrr
[afbeelding]
Was ongeveer een half uurtje voordat we weggingen..quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
OMG, wat had ik op toen ik die liet maken
Wow.quote:
Ja daar dacht ik te laat aan.quote:
¤2,60quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:26 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik te laat aan.Wat kostte dat?
Dat scheelt toch wel 1,10.quote:
Palm helemaalquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:30 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat scheelt toch wel 1,10.Maar Guinness is zo lekkerrrrr.
Het staat wat mij betreft toch net een stapje hoger.quote:
Ah, dus jij mocht er voor bloeden.quote:
* nixxx pdl bedelft onder knuffelsquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb mijn eerste haat PM binnen.
Troost mij.
Ik zeg gewoon zo dat ik je een hoer vind hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb mijn eerste haat PM binnen.
Troost mij.
Aan jouw eerlijkheid kan mening Fok!ker een puntje zuigenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:45 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon zo dat ik je een hoer vind hoor.
Komt-ie: "Hihi. Ik zei zuigen".quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Aan jouw eerlijkheid kan mening Fok!ker een puntje zuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |