Mogelijke tegenstanders.quote:Pot B: Club Brugge (België), FC Basel (Zwitserland), AZ (Nederland), Sparta Praag (Tsjechië), Rangers (Schotland), Celta de Vigo (Spanje), Paris SG (Frankrijk) en RC Lens (Frankrijk)
Pot C: Besiktas (Turkije), Palermo (Italië), Espanyol (Spanje), Heerenveen (Nederland), Partizan Belgrado (Servië), Rapid Boekarest (Roemenie), Wisla Krakow (Polen) en Slovan Liberec (Tsjechië)
Pot D: Fenerbahce (Turkije), Austria Wien (Oostenrijk), Hapoel Tel Aviv (Isräel) , Osasuna (Spanje), Blackburn Rovers (Engeland), Grasshoppers (Zwitserland), Dinamo Boekarest (Roemenie) en Livorno (Italië)
Pot E: Tottenham (Engeland), Maccabi Haïfa (Israël) , Sporting Braga (Portugal), Nancy (Frankrijk), Eintracht Frankfurt (Duitsland), Zulte Waregem (België), Mladá Boleslav (Tsjechië) en Odense (Denemarken)
Dat is de schuld van Ivo O. Daarom mag Nac met maar 8 bussen komen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:20 schreef zevenkamp het volgende:
Met 300 man, waar zijn de tijden gebleven dat ze met 2 vakken vol kwamen
Plus dat de voorverkoop pas een aantal dagen geleden is begonnen en die schijt pasfoto weer verplicht is.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Ivo O. Daarom mag Nac met maar 8 bussen komen...
Hoe werkt dat systeem dan bij jullie? Verplicht geregistreerd staan met een foto als je naar uitwedstrijden wilt gaan zoals wij dat ook hebben?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:31 schreef Superheld het volgende:
[..]
Plus dat de voorverkoop pas een aantal dagen geleden is begonnen en die schijt pasfoto weer verplicht is.
nog niet, ff mailen maarquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:47 schreef Nellid het volgende:
En dat komt niet voor de tuchtcommissie?
Jij bent echt een mongool, maar dat wist je vast zelf ook welquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk doet klungelaar gewoon mee tegen ons, dan kunnen Buijsie en zijn maatje Leonard hem ff hardhandig aanpakken![]()
Sukkel doe nou niet! In zulke wedstrijden moet er over het randje gevoetbalt worden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongool, maar dat wist je vast zelf ook wel
Hij zal vast onder de indruk zijn van Buijs en Leonardquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk doet klungelaar gewoon mee tegen ons, dan kunnen Buijsie en zijn maatje Leonard hem ff hardhandig aanpakken![]()
Komt goedquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij zal vast onder de indruk zijn van Buijs en Leonard![]()
lekker hoor, staat daar niet 2-4 wedstrijden op zwaai zwaai feyenoord-ajaxquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[QUOTE=Bram87;2024585]KNVB Tuchtcommisie?
Dat het er bij de KNVB alles behalve fair aan toe gaat is duidelijk. Dat maakte de schorsing van Cissé nog maar eens duidelijk! Onze Cissé kreeg 4 wedstrijden omdat hij in de wedstrijd tegen Excelsior in de slotfase een knuffel gaf aan Sigourney Bandjar.
In de wedstrijd Roda JC - Ajax laat een gefrustreerde Klaas Jan Huntelaar zich gaan tegenover Saeijs. Klaas Jan was waarschijnlijk gefrustreerd omdat hij de hele wedstrijd onzichtbaar was en omdat Saeijs hem uitlachte na een mislukte actie. En wat verbaast ons, ondanks duidelijk bewijs is er bijna twee weken na de betreffende wedstrijd nog steeds geen onderzoek naar broer Konijn...
[afbeelding]:[
Ach gossie alles is tegen Feyenoord hequote:Op zaterdag 30 september 2006 18:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
lekker hoor, staat daar niet 2-4 wedstrijden op zwaai zwaai feyenoord-ajax
ff flink naaien
Net zoals de verloren zoon Pascal Bosschaart met z'n spastische tackles, grove inschattingsfouten, weggegeven doelpunten en een halfzacht kopstootje na afloop van de verloren wedstrijd? Dat was allemaal zo verschrikkelijk genant. Ik zou me eerder verheugen op een fantastische DeGuzman, maar de tegenstander als debielen kapot trappen heeft bij jou blijkbaar de voorkeur.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij ging ook naar jong Feyenoord - jong 020 om daarna te rellenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:29 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Net zoals de verloren zoon Pascal Bosschaart met z'n spastische tackles, grove inschattingsfouten, weggegeven doelpunten en een halfzacht kopstootje na afloop van de verloren wedstrijd? Dat was allemaal zo verschrikkelijk genant. Ik zou me eerder verheugen op een fantastische DeGuzman, maar de tegenstander als debielen kapot trappen heeft bij jou blijkbaar de voorkeur.
Ja dat was echt het dieptepuntquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij ging ook naar jong Feyenoord - jong 020 om daarna te rellen![]()
. Een 14-jarig pikkie die denkt tof te zijn nadat hij na 1 biertje al helemaal dronken is
Heb je het nou over mij?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
. Een 14-jarig pikkie die denkt tof te zijn nadat hij na 1 biertje al helemaal dronken is
Ik voel me in iedergeval niet aangesproken, want ik heb het hier nooit over rellen en ik doe daar ook niet aan mee. Je zult wel de verkeerde voor je hebben. Als dat niet zo is dan zou ik graag willen weten hoe je daar bij komt.quote:
quote:De Guzman: 'Oranje betere optie'
Het lijkt erop dat Jonathan de Guzman voor Oranje gaat spelen. De Canadees kreeg van zijn broer Julian niet al te beste verhalen te horen over Canada. "Nederland is waarschijnlijk een betere optie", zo vertelde de Feyenoorder tegenover Hand in Hand
"Mijn broer speelt bij Deportivo La Coruña daarnaast is hij international van het Canadese elftal. Laatst speelde hij voor Canada en dat heeft voor zijn basisplaats in Spanje wel gevolgen gehad. Momenteel zit hij bij Deportivo op de tribune. Dat is geen aantrekkelijke situatie, hopelijk komt hij weer snel aan spelen toe. Wat betreft het reizen is het ook geen pretje als ik hem mag geloven, het is allemaal niet zo goed geregeld en dat maakt het zwaar. Daarnaast zijn die interlands niet afgestemd op de Europese voetbalkalender. Nederland is waarschijnlijk een betere optie."
De middenvelder ging ook in op de vraag of een Nederlands paspoort een probleem zou worden. "Dat zal vermoedelijk geen problemen opleveren, maar ik concentreer me voorlopig geheel op Feyenoord."
Mooi dat hij zich voorlopig op Feyenoord blijft concentreren, gaat hij hopelijk ook weer iets beter spelenquote:
Het staat vast. Je bent vanaf nu officieel mongool, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach gossie alles is tegen Feyenoord he![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het staat vast. Je bent vanaf nu officieel mongool, gefeliciteerd.
Ach als jullie het nodig vinden om te gaan huilen over dat een speler van Ajax geen schorsing krijgtquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het staat vast. Je bent vanaf nu officieel mongool, gefeliciteerd.
Hahaha, ja joh. Daar heb ik ook echt wat over gezegd. Je post sloeg gewoon als een tang op een varken, vandaar je prijs.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach als jullie het nodig vinden om te gaan huilen over dat een speler van Ajax geen schorsing krijgt![]()
Waar blijft mijn avatar danquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahaha, ja joh. Daar heb ik ook echt wat over gezegd. Je post sloeg gewoon als een tang op een varken, vandaar je prijs.
Dit is pas een reactie van niveau.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
was vermaalen niet die man van de eigen goal![]()
Wil d'r best eentje voor je maken, maar denk dat ik dan een ban te pakken heb!quote:
wat doe je hierquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dit is pas een reactie van niveau.
Amen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongool, maar dat wist je vast zelf ook wel
Verstandigquote:30-09-2006 - Legitimatie mee naar de Kuip
Deze week kregen een aantal supporters bezoek van een deurwaarder die een (voorwaardelijk) stadionverbod van drie maanden kwam afgeven. De stadionverboden waren het gevolg van het niet kunnen tonen van een identiteitsbewijs rond de wedstrijd Feyenoord - Ajax van 17 april 2006.
De stadionverboden zijn voorwaardelijk omdat het hier om zogenaamde 'first offenders' gaat, in dit geval: supporters die zich voor het eerst niet kunnen identificeren ter gelegenheid van een voetbalwedstrijd. Bij een volgende overtreding zal het stadion niet meer voorwaardelijk zijn.
Met de thuiswedstrijd tegen Ajax op komst, zet de politie het middel 'identificatieplicht' weer in rond wedstrijden van Feyenoord, zo bleek afgelopen donderdag wel weer. Voorkom boetes en (voorwaardeljke) stadionverboden en neem een identiteitsbewijs mee bij wedstrijden van Feyenoord!
Als Kolkka niet speelt, hebben we progressie geboektquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Als we meer dan één keer scoren en winnen, hebben we progressie geboekt!
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
quote:
quote:
.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik voel me in iedergeval niet aangesproken, want ik heb het hier nooit over rellen en ik doe daar ook niet aan mee. Je zult wel de verkeerde voor je hebben. Als dat niet zo is dan zou ik graag willen weten hoe je daar bij komt.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker bier drinken in de kroeg en relluh![]()
lekker hoor, staat daar niet 2-4 wedstrijden op zwaai zwaai feyenoord-ajaxquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[QUOTE=Bram87;2024585]KNVB Tuchtcommisie?
Dat het er bij de KNVB alles behalve fair aan toe gaat is duidelijk. Dat maakte de schorsing van Cissé nog maar eens duidelijk! Onze Cissé kreeg 4 wedstrijden omdat hij in de wedstrijd tegen Excelsior in de slotfase een knuffel gaf aan Sigourney Bandjar.
In de wedstrijd Roda JC - Ajax laat een gefrustreerde Klaas Jan Huntelaar zich gaan tegenover Saeijs. Klaas Jan was waarschijnlijk gefrustreerd omdat hij de hele wedstrijd onzichtbaar was en omdat Saeijs hem uitlachte na een mislukte actie. En wat verbaast ons, ondanks duidelijk bewijs is er bijna twee weken na de betreffende wedstrijd nog steeds geen onderzoek naar broer Konijn...
[afbeelding]:[
Pfff, lekker boeiend allemaal.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:45 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
.....
.....
.....
.....
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Was bijna gaan slapen en dacht dat we morgen 12:30 moesten![]()
Net opp talpaquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:39 schreef Joeriii het volgende:
Ik denk dat het 4-0 wordt, 3x Harry en Kolkka
Tuurlijk zegt ie dat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Net opp talpa
De ex-Feyenoorder liet in hetzelfde interview wel doorschemeren open te staan voor een vertrek naar Amsterdam. "Ajax is een mooie, grote club om voor te spelen."
dacht is zo feyenoord gozer![]()
Zit volgens mij alleen maar op de bank bij Getafe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:14 schreef Steve_I. het volgende:
weet iemand hoe Jaja het ondertussen doet?
quote:
quote:
Ik moest vooral lachen om dat 'kampioenen'quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:38 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Nee jullie waren lekker overtuigend
![]()
En wij spelen natuurlijk de sterren van de hemel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:36 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
ochja we staan nog maar 3 punten naast de play-offs en 5 van de 1e plaatsen aangezien zowel psv als az als ajax elke wedstrijd weer brak spelen weet je het maar nooit
![]()
Boussaboun heeft heel de wedstrijd keihard gewerkt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:44 schreef Tomasso het volgende:
Waar hadden van hooijdonk en Boussaboun dat applaus aan verdient? Speelden beide zwaar kut.
Buijs
Vincken
Ik vind hem nog steeds "te licht"quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:20 schreef Erasmusch het volgende:
Pierre had echt veel eerder gewisseld moeten worden. Zelfs dat intikkertje schoot ie nog bijna over.
En Vincken?
idd weinig laten zien. Castelen heeft nog weinig te vrezen van hem en De Ceulaer.quote:
En daar is ook alles mee gezegd, want rendement had hij niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:17 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Boussaboun heeft heel de wedstrijd keihard gewerkt.
Ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:38 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Nee jullie waren lekker overtuigend
![]()
Boussabon heeft de rest opgedweept. Boussabon was geen klasse speler maar werkte wel hard en dat was effectief met het storen. Pierre heeft geen bal goed geraakt maar die kreeg het aplaus vanwege de winnende treffer. Boussabon speelde gewoon goed, net als Buijs. Vincken speelde slecht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:44 schreef Tomasso het volgende:
Waar hadden van hooijdonk en Boussaboun dat applaus aan verdient? Speelden beide zwaar kut.
Buijs
Vincken
Maar hij is wel de matchwinnaar, en is minder geblesseerd. Gyros is fysiek een flapdrol, volgens mij gewoon omdat het tussen z'n oren niet goed zit. Aankoop van niets. Maargoed, hij zit er nou eenmaal, nou moeten we hem maar steunen ook, uit eigenbelang.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Charisteas bracht meer in die 10minuutjes dan PvH in de afgelopen 2 wedstrijden
toch wel sneu dat een speler met zo weinig kwaliteit ons 'boegbeeld' moet zijn....quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
Boussabon heeft de rest opgedweept. Boussabon was geen klasse speler maar werkte wel hard en dat was effectief met het storen. Pierre heeft geen bal goed geraakt maar die kreeg het aplaus vanwege de winnende treffer. Boussabon speelde gewoon goed, net als Buijs. Vincken speelde slecht.
Nou ja, als ie met zn 2m zelfs niet meer meespringt bij voorzetten/lange halen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:04 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Maar hij is wel de matchwinnaar, en is minder geblesseerd. Gyros is fysiek een flapdrol, volgens mij gewoon omdat het tussen z'n oren niet goed zit. Aankoop van niets. Maargoed, hij zit er nou eenmaal, nou moeten we hem maar steunen ook, uit eigenbelang.
Eens. Maar Koeman wachtte weer zo lang met wisselen.quote:Blij dat Kolkka niet meedeed, wat een miet is dat zeg, trekt altijd z'n poot terug.
quote:E. Koeman: ‘Pierre een superprof’
Pierre van Hooijdonk was vanmiddag in de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen NAC Breda (3-2) matchwinnaar in De Kuip. Het was voor de oud-international zijn tweehonderdste treffer in het Nederlandse betaalde voetbal.
Voor Feyenoord-coach Erwin Koeman is Van Hooijdonk van onschatbare waarde. ”Vlak voordat Van Hooijdonk scoorde, was ik van plan hem te wisselen. Na zijn treffer liet ik hem toch nog maar even staan. Je weet tenslotte nooit of hij plotseling de geest krijgt en nog meer doelpunten gaat maken.”
"Pierre is een superprof. Hij leeft voor het voetbal. Op de training en in besprekingen komt hij vaak met zinvolle aanwijzingen. Ik ben daarom blij voor hem dat hij nu het winnende doelpunt voor ons heeft gemaakt en dat ook nog eens tegen zijn oude club. Dat verdiende hij zeker”, aldus Koeman.
Waar haal je nou weer vandaan dat Boussaboun ons boegbeeld moet zijn?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:05 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
toch wel sneu dat een speler met zo weinig kwaliteit ons 'boegbeeld' moet zijn....
hehe ja, gewon angelos met 2 goals in de volgende thuiswedstrijdquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waar haal je nou weer vandaan dat Boussaboun ons boegbeeld moet zijn?
Das Buijs
Buijs was goed.
Vincken, heb ik een zwak voor.
Boussaboun snapte tenminste wat werken is (en dat voor een marokkaan)
Pierre had er allang uitgemoeten voor Huysegems of Griek.
Gelukkig heeft'ie z'n 200ste goaltje, kennen ze hem voortaan in de meterkast laten staan
RKC voor de competitie is volgende speelronde, voor de beker is begin november.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:56 schreef Erasmusch het volgende:
Istanbul. En tegen Twente ook.
RKC voor de beker is ook binnenkort toch?
Koeman moet dan ook gewoon Jordy Buijs opstellen. Niet omdat het een wereldspeler is, maar omdat hij weet hoe je joden moet schoppenquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:33 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.fr-fans.nl/index.php?p=foto&F=1
Het hing lekker vol met spandoeken.
Triest figuurquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Koeman moet dan ook gewoon Jordy Buijs opstellen. Niet omdat het een wereldspeler is, maar omdat hij weet hoe je joden moet schoppen![]()
zou hetquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Triest figuur![]()
Verschil tussen Feyenoorders en Ajacieden: Ajacieden willen kampioen worden en mooi voetballen. Feyenoorders willen Ajacieden blesseren en zijn tevreden met inzet![]()
Expertquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Triest figuur![]()
Verschil tussen Feyenoorders en Ajacieden: Ajacieden willen kampioen worden en mooi voetballen. Feyenoorders willen Ajacieden blesseren en zijn tevreden met inzet![]()
Nah, ik maak soms zo m'n uitzonderingen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Triest figuur![]()
Voorzitter gezocht:quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:33 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.fr-fans.nl/index.php?p=foto&F=1
Het hing lekker vol met spandoeken.
Net als Gregoor van Dijk zekerquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef Tomasso het volgende:
Koeman moet dan ook gewoon Jordy Buijs opstellen. Niet omdat het een wereldspeler is, maar omdat hij weet hoe je joden moet schoppen![]()
Je probleem?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Winning is everything!quote:
Waarom geef je het zo snel op? Kaarten krijgen voor RKC uit is zo een beetje het makkelijkste wat er is...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
RKC uit uitverkocht voor uitvak.
Nog ff proberen een perskaart te regelen, lukt dat niet, jammer dan
Ja gek he, het kwam effe met bakken uit de hemel vallen en we staan niet allemaal hoog en droog.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Zoveel mensen die van de tribune gingen toen het regende![]()
![]()
kijk wel ff, een keer niet gaan bespaard ook weer even geldquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom geef je het zo snel op? Kaarten krijgen voor RKC uit is zo een beetje het makkelijkste wat er is...
Mietje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:31 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja gek he, het kwam effe met bakken uit de hemel vallen en we staan niet allemaal hoog en droog.![]()
ik stond ook op vak xquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:31 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja gek he, het kwam effe met bakken uit de hemel vallen en we staan niet allemaal hoog en droog.![]()
die lag thuis, vanaf morgen alleen nog winterjas aanquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:38 schreef Erasmusch het volgende:
Ik bleef lekker staan met mn winterjas
max is 1600 in eredivisie, 2000 dacht ik in uefa cupquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:14 schreef Ludacriss het volgende:
Hoeveel supporters passen er trouwens in jullie uitvak? Voor het geval jullie Tottenham thuis loten voor de Uefa cup.
Dan wordt er waarschijnlijk gebruikt gemaakt van andere vakken, zoals ze tegen Hearts deden. Die kwamen met 2500quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:14 schreef Ludacriss het volgende:
Hoeveel supporters passen er trouwens in jullie uitvak? Voor het geval jullie Tottenham thuis loten voor de Uefa cup.
Jammer, kwam ik net achter inderdaad. Dan maar AZ lotenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:17 schreef Erasmusch het volgende:
1600 voor competitie, 2500 voor sommige Europese wedstrijden. Maar we kunnen Spurs dus alleen uit loten.
joden rennen altijd wegquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Zoveel mensen die van de tribune gingen toen het regende![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Gio wil in 2009 terug naar Feyenoord, als die 33 is. Transfervrij
Ik heb zaterdagmidaag nog een kaart gehaald.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef jorienvdherik het volgende:
waar ben je dan de 22e,
ik heb heel de kaartverkoop voor rkc gemist gister.
laat maar lopen dan
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:38 schreef Theamerican het volgende:
eindelijk topic over feyenoord gevonden joepieeeeeee![]()
en het was na zaterdag gelijk uiverkochtquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:28 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik heb zaterdagmidaag nog een kaart gehaald.
niemand kan ze stoppen feyenoord 4 ever ole oleole we hebben kuyt helemaal niet nodigquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben benieuwd wie ze kan stoppen!
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:40 schreef Theamerican het volgende:
[..]
niemand kan ze stoppen feyenoord 4 ever ole oleole we hebben kuyt helemaal niet nodig![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:40 schreef Theamerican het volgende:
[..]
niemand kan ze stoppen feyenoord 4 ever ole oleole we hebben kuyt helemaal niet nodig![]()
who the fuck ben jij nou weer?quote:
Ach, als je tegen je ouwe cluppie geen bal goed raakt en toevallig toch nog de winnende erin knalt...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Piet
Mooi hoe hij gisteren juichde alsof hij net de CL had gewonnen![]()
Mwa, dan was ie wel voor hun vak(je) gaan juichenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had meer het idee dat hij het NAC publiek wilde kwallen.
dat verdient Tilburg-west ookquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had meer het idee dat hij het NAC publiek wilde kwallen.
jawel, maar waarom diequote:
Logisch. Feijenoord heeft het moeilijk, dan mag een speler best overdreven blij zijn wanneer hij de winnende maakt voor de club.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Piet
Mooi hoe hij gisteren juichde alsof hij net de CL had gewonnen![]()
Die Abubakari, maar die doet het zo te zien al 20 jaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:42 schreef Maikalo het volgende:
Welke spelers doen nu trouwens aan de ramadan? Ali B, Saidi, Ekramy geloof ik. Wie nog meer?
Waarom zou dat?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:47 schreef MarkNMGN het volgende:
Wordt RKC voor de KNVB-beker ook een combi?
Nee, ik wil naar Tjechië.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Morgúh Loting!
Blijf erbij dat Rangers of Tottenham uit een mooie midweek/weekend kunnen opleveren...
ik wil ook belgie. Lekkere biertjes, domme belgen, en waf0ls.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:29 schreef MarkNMGN het volgende:
En ik wil naar Belgie.
en 23 oktober ook weer lekker janken + onderzoek naar spreekkoren over Sneijderquote:Onderzoek naar spreekkoren FC Utrecht
Uitgegeven: 2 oktober 2006 17:19
Laatst gewijzigd: 2 oktober 2006 17:43
AMSTERDAM - De KNVB gaat onderzoek doen naar de spreekkoren bij FC Utrecht- Ajax. Dat meldt de NOS. De in Utrecht opgegroeide Ajax-speler Wesley Sneijder werd gedurende het duel constant beledigd door het thuispubliek.
Henk ten Cate, trainer van de Amsterdammers, wisselde de uitgescholden speler om hem te beschermen, liet hij na de wedstrijd weten aan de omroep.
Scheidsrechter Van Egmond verzuimde de wedstrijd stil te leggen. De leidsman liet het AD weten wel overwogen te hebben het duel te staken. "In zo'n heksenketel is het gewoon heel moeilijk te beoordelen wie precies wat roept en wanneer. Je bent bovendien gefocust op de wedstrijd, waarin van alles en nog wat gebeurde. Ook de vierde official en mijn assistenten hadden de hun handen vol."
Je geheugen is beter dan ik dacht. Dat is al 2 weken geleden!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Laten ze maar onderzoek doen naar die overtreding van klungelaar
Idd, dat onderzoek laat wel op zich wachtenquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je geheugen is beter dan ik dacht. Dat is al 2 weken geleden!
kan alleen een thuiswedstrijd zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:49 schreef Erasmusch het volgende:
Rangers uit kan toch helemaal niet?
Leuk, kunnen ze weer de gracht in duiken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
kan alleen een thuiswedstrijd zijn
quote:Van den Herik beraadt zich over positie, vanavond te gast in voetbal insite
Jorien van den Herik is bereid op te stappen als de druk op zijn persoon te groot wordt.
De geplaagde president-commissaris van Feyenoord zegt dat maandagavond in een interview dat Johan Derksen met hem heeft in het RTL7-programma Voetbal Insite.
Van den Herik zegt onder meer: "Ik vind het natuurlijk niet leuk om naar wedstrijden te kijken, dat ik alleen maar spandoeken zie met Van den Herik, Rot op. Dan denk ik: Rot jij eens lekker zelf op. Maar daar sta ik boven. Maar als ik zie dat mijn directe omgeving of mijn familie hier last van krijgt, of door niet goed te slapen of door geconfronteerd te worden met de hysterie en de hetze die wordt gevoerd, dan moet het niet al te lang duren en dan stap ik op."
Dinsdag tussen 06.00 en 09.00 uur op Radio Rijnmond meer aandacht voor het interview van Johan Derksen met Jorien van den Herik.
laat het legioen maar het laatste zetje geven danquote:
Gentquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:06 schreef Erasmusch het volgende:
Samen met Eus?
Gent en Barca zou wel mooi zijn
geloof lekker die snorquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:25 schreef Robocock het volgende:
Lekker zn kleinkinderen bedreigen, stoer![]()
quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik krijg met de minuut meer hekel aan snor en gkl
Voorspelbaar mannetje is het toch...quote:Zoiets heb ik ook wel: hoe meer hij zegt, hoe vaker hij (aantoonbaar) liegt, dus laat 'm maar blaten.
Heb alleen enige vrees voor een vrij algemeen verhaal waarin de feiten niet voldoende aan de orde komen, maar VDH zichzelf neer kan zetten in de slachtofferrol en keihard gaat lopen liegen dat hij de afgelopen weken via de mail bedreigt is door supporters en dat je dat als mens niet in de kouwe kleren gaat zitten, dat het ook zijn vrouw en kinderen en kleinkinderen erg raakt en dat hij alleen maar bezig is met het belang van Feyenoord en dat dit hem juist daarom zo verschrikkelijk raakt en pijn doet, maar dat hij niet opgeeft in het belang van de club en er al een toekomstplan ligt en hij heus op termijn wel wil opstappen maar dat het niet meevalt een opvolger te vinden en dat hij contacten heeft met mogelijke geldschieters.
Denk je nou werkelijk dat zoiets gebeurd? Rot toch op.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:25 schreef Robocock het volgende:
Lekker zn kleinkinderen bedreigen, stoer![]()
Waarom zou hij in hemelsnaam verzinnen dat zijn kleinkinderen worden bedreigd?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat zoiets gebeurd? Rot toch op.
Ga hier niet eens op in. Oprotten met dit soort bullshit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom zou hij in hemelsnaam verzinnen dat zijn kleinkinderen worden bedreigd?
Ik ken zijn familie niet, maar het lijkt mij vrij ongezond dat je je op die manier laat 'misbruiken'.
Dat Joriens familie last van Feyenoord supporters heeft? Het zou mij echt niet verbazen als een paar kansloze gefrustreerde Feyenoorders zo diep zinken.
Ja, waarom zou ie eigenlijk leugen op leugen op bedrog/misleiding/rechtszaak/zwartmakerij stapelen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom zou hij in hemelsnaam verzinnen dat zijn kleinkinderen worden bedreigd?
Oh, jij gelooft niet dat Feyenoordsupporters zo laag kunnen zinken?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga hier niet eens op in. Oprotten met dit soort bullshit.
Bron? Een paar Russen hier in Nederland erbij zou niet slecht zijn. Chelsea is er ook niet slechter van geworden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:34 schreef Erasmusch het volgende:
Ik hoorde gister dat we in de winterstop ook een olierus kregen, 2 topaankopen en hij zou er 50-60mln inpompen. Argument: we hadden nu de groepsfase van de UEFA Cup gehaald![]()
Nogmaals, ik ga er niet op in. Het kan maar gebeurt niet, punt!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Oh, jij gelooft niet dat Feyenoordsupporters zo laag kunnen zinken? Dat is naief.
Komt heel erg over als een struisvogelreactie, maar goed, doe je ding.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ga er niet op in. Het kan maar gebeurt niet, punt!
Rot op met die Russen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Bron? Een paar Russen hier in Nederland erbij zou niet slecht zijn. Chelsea is er ook niet slechter van geworden.
Elke debiel weet dat zoiets gezegd wordt door die kale tyfuslul (Ja, ik begin hem echt zat te worden) om weer zieltjes te winnen. Is goed gelukt merk ik alweer...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt heel erg over als een struisvogelreactie, maar goed, doe je ding.
Het is inderdaad naief. Goede verhalen over het legioen worden maar wat graag als waarheid aangenomen. Maar slechte dingen die gebeuren natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ga er niet op in. Het kan maar gebeurt niet, punt!
en als m'n oma wieltjes had, was ze een karretje geweestquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het is inderdaad naief. Goede verhalen over het legioen worden maar wat graag als waarheid aangenomen. Maar slechte dingen die gebeuren natuurlijk niet.
Een huisgenoot werkt bij de Kuip en had voorafgaand aan de wedstrijd tegen Excelsior samen met nog iemand een uur lang met Houtman zitten lullen. Hij begon ook al over een Rus, die buiten Jorien om is benaderd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:34 schreef Erasmusch het volgende:
Ik hoorde gister dat we in de winterstop ook een olierus kregen, 2 topaankopen en hij zou er 50-60mln inpompen. Argument: we hadden nu de groepsfase van de UEFA Cup gehaald![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:43 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
en als m'n oma wieltjes had, was ze een karretje geweest![]()
![]()
quote:Beste Feyenoord supporter,
Onze club is de afgelopen weken veelvuldig in het nieuws geweest en niet op de wijze zoals u en
wij graag zien. In tal van perspublicaties, via brieven en mails, zowel tijdens vergaderingen als op
spandoeken spraken supporters hun verontrusting uit over de financiële situatie, het technisch
beleid, alsmede de structuur van onze club, de toekomst en het functioneren van de Raad van
Commissarissen.
Feyenoord is tot nu toe terughoudend geweest in haar commentaar. Wel is een aantal malen via
mediakanalen getracht om met name de ingewikkelde financiële materie te verduidelijken, maar
dat is niet altijd gelukt. Dat is jammer. Eens te meer omdat de slechte financiële positie uit het
boekjaar 2004/2005 – waarin de verontrusting haar oorsprong vond - door gezamenlijke
inspanning is verbeterd. Zo snel kan dit gaan in de voetballerij. Het is nu eenmaal een bedrijfstak
waarin mee- en tegenvallers zich over een langere periode dan één boekjaar laten beoordelen.
Inmiddels hebben wij de KNVB – die elk jaar vóór 30 september de jaarcijfers van alle betaald
voetbalorganisaties opvraagt – kunnen mededelen dat Feyenoord na een gunstig boekjaar
2005/2006 weer terug is naar een situatie met positief eigen vermogen. We zullen dit in deze brief
nader toelichten.
Ook voelt de directie van Feyenoord de behoefte om haar supporters persoonlijk te informeren
over een aantal ontwikkelingen. Niet alleen om daarmee mogelijke oude misverstanden uit de
weg te kunnen ruimen, maar ook om aan te geven op welke wijze de directie van de club
nadrukkelijk bezig is met de toekomst.
Structuur
Feyenoord hecht, zover dat het belang van de club niet schaadt, aan een goede en open
communicatie met haar achterban. Tevens realiseren we ons dat de structuur van de club niet
altijd even duidelijk is geweest.
Feyenoord is om die reden voornemens om een commissie te benoemen, die de Raad van
Commissarissen en de directie binnen drie maanden zal moeten adviseren over:
A: de grootte van de samenstellingen van de Raad van Commissarissen (1) en
B: het Stichtingsbestuur (2), en
C: de vraag op welke wijze supporters een positie kunnen krijgen in de structuur, zodat
hun stem en inbreng gewaarborgd worden.
1) De Raad van Commissarissen controleert en adviseert de directie.
2) Het Stichtingsbestuur – bewaker van het cultuurgoed beheert 100 % van de aandelen, waaronder het
Gouden Aandeel, dat waakt over het cultuurgoed van de club.
De bovengenoemde commissie zal bestaan uit:
a. 2. afgevaardigden vanuit de supporters
b. 2 afgevaardigden vanuit het (aan Feyenoord gerelateerde) bedrijfsleven
c. 1 oud-speler van Feyenoord
d. 1 voorzitter (Feyenoord heeft oud-aanvoerder en oud-voorzitter Gerard Kerkum verzocht
deze functie te aanvaarden en hij heeft daarmee ingestemd. Hij zal zich ook belasten met
de samenstelling van de commissie).
Feyenoord is tevens voornemens om supporters in de gelegenheid te stellen om lid te worden
van Feyenoord. Seizoenkaarthouders zijn automatisch lid van Feyenoord. Clubkaarthouders
en fans die nog geen formele relatie met de club hebben, betalen per jaar een nader vast te
stellen bedrag voor het lidmaatschap van Feyenoord. Aan het lidmaatschap zijn voordelen
verbonden voor de leden. De bovengenoemde commissie wordt tevens gevraagd over de
opzet van dit plan een nader advies uit te brengen.
Tevens denkt Feyenoord erover de inbreng van supporters te vergroten via het instellen
van een extra werkgroep van het Feyenoord Supporters Platform, die zich met name gaat
bezig houden met ‘Financiën, Strategie en Communicatie’. Hierin wordt gesproken over de
koers, het communicatiebeleid en de financiële positie van de club. Het Feyenoord
Supporters Platform is een samenwerkingsverband tussen de officiële
Supportersvereniging van Feyenoord en de club.
Financiën
Over de financiële situatie is veel ophef geweest. Een veel gehoorde opmerking was: Feyenoord
staat onder curatele van de KNVB. Dit misverstand willen we graag uit de weg helpen.
Feyenoord werd door de licentiecommissie ingedeeld in categorie 1 op basis van de oude
jaarcijfers 2004/2005, die niet goed waren. Echter, via een gedegen plan van aanpak heeft
Feyenoord destijds aangegeven hoe de problemen opgelost zouden worden, waarna dit plan van
aanpak door de licentiecommissie van de KNVB werd goedgekeurd. Mede door de sanering van
een groot aantal selectiespelers en de verkoop van met name Salomon Kalou en Dirk Kuyt is de
financiële positie sterk verbeterd. Een deel van de transferopbrengsten is gebruikt om de
financiële positie te versterken, een deel voor het versterken van de selectie.
De financiële onevenwichtigheid, die in het seizoen 2004/2005 ontstond, is vooral een gevolg
van het mislopen van voldoende geldstromen uit de UEFA Cup en door het structureel niet
deelnemen aan de Champions League, terwijl de huishouding van Feyenoord wel op het hoogst
bereikbare is afgestemd. De tweede oorzaak was het te hoge aantal contractspelers. Verder de
relatief geringe transferinkomsten en onvoldoende talenteninstroom. Hierop is op tijd
geanticipeerd via een sanering en er zijn bovendien maatregelen genomen om die
onevenwichtigheid in de toekomst te voorkomen.
Om meer duidelijkheid te geven over de financiële positie van de club zal Feyenoord voortaan na
het deponeren van de jaarcijfers het jaarverslag in zijn geheel publiceren en op eigen initiatief met
een verklaring en toelichting komen, zodat ook de supporters weten hoe de financiële positie van
de club is. Daarnaast wordt momenteel hard gewerkt aan het realiseren van een aantal plannen
om de club structureel financieel sterker te maken, zodat we kunnen blijven investeren in de
sterkte van onze selectie.
Ghana en samenwerkingsverbanden
Na het zogenaamde Bosman arrest hebben vrijwel alle clubs in Europa – in het kader van
voortschrijdend inzicht - gezocht naar mogelijkheden om niet alleen talenten eerder te scouten en
aan zich te binden, maar ook naar nationale- en internationale samenwerkingsvormen.
Niet altijd heeft dit soort initiatieven tot het gehoopte snelle succes geleid. Feyenoord heeft
daarom, ook in het kader van de sanering, een aantal samenwerkingsverbanden beëindigd en
werkt alleen nog in afgeslankte vorm samen met Excelsior en heeft verder de eigen academie in
Ghana.
Ook over Ghana bestaan veel misverstanden. Doelstelling is het scouten en opleiding van jeugdig
Afrikaans talent in combinatie met het volgen van een schoolopleiding, zodat de leerlingen bij het
niet slagen van een voetbalcarrière in elk geval een maatschappelijke toekomst hebben. Het reeds
in 1998 gestarte project in Ghana, waarin de technische leiding bij Feyenoord destijds al veel heil
zag, wordt gesteund door Unicef, net zoals Feyenoord in Nederland verbonden is aan het Sophia
Kinderziekenhuis, hetgeen aangeeft dat de club ook zijn internationale maatschappelijke
verantwoordelijkheid niet uit de weg gaat.
Feyenoord verheugt zich over het vele talent dat de voetbalacademie in Ghana herbergt, maar de
eerlijkheid gebied te zeggen dat dit nog niet is doorgebroken. Door verandering van het technisch
beleid – naar scouten dicht bij huis - zal ook kritisch worden gekeken naar de toekomst van de
Ghana voetbalacademie. Alle opties worden hierin meegenomen.
Die overweging betekent niet dat er door ons met grote scepsis naar het Ghana project wordt
gekeken. Dankzij de voorbereidingen op de start in 1998 en bij het samenstellen van de eerste
selectie talenten, reeds een jaar eerder, is Feyenoord op die manier ook in contact gekomen met
Bonaventure Kalou. Weliswaar heeft hij geen deel uit gemaakt van de academie, maar Jorien van
den Herik heeft hem toen wel onmiddellijk naar Nederland kunnen halen. Dankzij de komst van
Bonaventure Kalou kwam later ook diens broer Salomon naar onze club.
De voetbalacademie is bij de start met extern geld gefinancierd en heeft Feyenoord niets gekost.
Feyenoord betaalt geen huur, maar wel de kosten van huisvesting, verblijf en salarissen voor de
medewerkers zoals dat ook bij de jeugdopleiding op Varkenoord gebruikelijk is. De financier van
de Ghana academie was in 1998 een buitenlands bedrijf, waarin Jorien van den Herik destijds een
belang had. Feyenoord had zelf in 1998 geen financiële middelen om – net als andere Europese
clubs – zo’n voetbalschool te starten. Zuiver formeel is vanaf dat moment op initiatief van
Feyenoord in de financiële jaarstukken een rentevergoeding opgenomen voor de initiële
investering, maar deze is – evenals een gedeeltelijke terugbetaling van de hoofdsom - tot op
heden nooit uitbetaald en de opgenomen rentevergoeding is louter bedoeld als bescherming van
de investering. Waarom bescherming? Omdat er formeel in de voetballerij altijd rekening moet
worden gehouden met onvoorziene omstandigheden. Als Feyenoord bijvoorbeeld, wat overigens
niet werd verwacht en bovendien door het cultuurbeherende Feyenoord Stichtingsbestuur (zie
hierboven) zou zijn en kan worden tegengehouden, door derden zou zijn overgenomen – denk in
dit verband aan de constructie bij Chelsea - dan was het niet meer dan logisch geweest dat de
volledige investering met rente zou zijn terugbetaald.
De voorlopige rente in 1998 werd destijds vastgesteld op 12%. Tijdens het saneringsproces het
afgelopen jaar is met dat buitenlandse bedrijf een begin gemaakt met de herstructurering van de
lening. De directie van Feyenoord heeft dit rechtstreeks gedaan met de leiding van dat bedrijf,
omdat Jorien van den Herik in dat bedrijf geen aandelen meer bezit. Het uitgangspunt van de
herstructurering is voor beide partijen onder andere een rentevergoeding van 8%, met
terugwerkende kracht, hetgeen marktconform is voor dit soort financieringen. We moeten er wel
bij vermelden dat de verdere afwikkeling door alle tumult stagnatie heeft opgelopen. Het
terugbrengen van een rentepercentage is een geste waarbij wij als directie de hulp van Jorien van
den Herik hard nodig hebben. Daarnaast heeft Jorien van den Herik – denkend in het belang van
Feyenoord - gezegd dat hij zonodig bereid is zich garant te stellen dat de 8% zal worden
geformaliseerd in een nieuwe overeenkomst welke naar verwachting eind november 2006
getekend zal zijn.
Tot slot
Het veranderingsproces bij Feyenoord - zoals reeds ingezet in augustus 2005 - is mede op
initiatief van de Raad van Commissarissen tot stand gekomen. Wij hechten eraan te benadrukken
dat er vertrouwen is in de Raad van Commissarissen en haar voorzitter en dat de rol van de
commissarissen – gelijk elders in de maatschappij - louter een controlerende en adviserende is.
Volgens dit model wordt nu ook gewerkt. Uitgangspunt daarbij is dat beslissingen altijd breed
gedragen dienen te worden op alle terrein, dus zowel technisch, financieel als commercieel. Pas
als een belangrijk investerings- of desinvesteringsbesluit dit draagvlak heeft binnen directie en
management wordt het ter goedkeuring voorgelegd aan de Raad van Commissarissen.
Voorbeeld: pas als er binnen de club (directie en alle technisch verantwoordelijken) unanimiteit is
over aantrekken of verkopen van een speler wordt dit besluit pas ter goedkeuring voorgelegd aan
de raad van Commissarissen. Zo voorkom je beslissingen van een enkele individu. Dit is een
transparant en democratisch model.
De komende weken zal de directie de commissie installeren, die moet bezien of de structuur bij
Feyenoord nog supportersvriendelijker en opener moet zijn. Wij vragen u hiervoor uw
medewerking en wij vragen ook ‘rust in de tent’. De club is ons te veel waard. Belangrijke
lopende zaken kunnen niet weken en weken worden uitgesteld, omdat het recente tumult
voortdurend onze aandacht opeist. Voor ons allemaal geldt slechts één belang is en dat is het
belang van Feyenoord. De supporters van Feyenoord zijn een onmisbare schakel in het succes
van de club. U bent één van die supporters en dat wordt zeer gewaardeerd. Alleen met uw steun
zullen we slagen in onze missie: het behalen van succes met Feyenoord.
Met vriendelijke groet
De directie van Feyenoord,
Onno Jacobs Chris Woerts
Wat maakt het uit? Vrij veel. Ik zit niet te wachten op een of andere rijke debiel (Rus of Amerikaan, is mij om het even) die Feijenoord als zijn speeltje wil gebruiken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:21 schreef Maikalo het volgende:
Wat maakt het eigenlijk uit of er nou een rijke stinkerd de club koopt? Als er maar genoeg doorstroming vanuit de eigen jeugd is, en de supporters trouw blijven komen, blijft Feyenoord gewoon zoals het nu is. Wel zou ik zelf stemmen om een rijke stinkerd niet zoveel vrijheid te geven als Abramovich ofzo. Gewoon een meerderheid in aandelen, maar niet meer dan 60% ofzo zodat je nog altijd instemrecht hebt m.b.t. het aantrekken van spelers/coaches, aanstellen van bestuursleden en eventeuele verbouwingen en nieuwbouw van het stadion.
Ik geloofde er eigenlijk bar weinig van. Bovendien zei Jorien ook dat ie niet bestond...hoewel, 2wkn geleden zei ie weer wat anders.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 06:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een huisgenoot werkt bij de Kuip en had voorafgaand aan de wedstrijd tegen Excelsior samen met nog iemand een uur lang met Houtman zitten lullen. Hij begon ook al over een Rus, die buiten Jorien om is benaderd.
Alles beter dan een arme debiel die Feyenoord als zijn speeltje gebruiktquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:07 schreef Cart_man het volgende:
Ah, leuk. De volgende stap in het charme-offensief. Eerst een interview, dan een brief. Het maakt allemaal niet uit, die Kale gaat eruit.
[..]
. Ik zit niet te wachten op een of andere rijke debiel (Rus of Amerikaan, is mij om het even) die Feijenoord als zijn speeltje wil gebruiken.
Liever de GKL dan een buitenstaander...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Alles beter dan een arme debiel die Feyenoord als zijn speeltje gebruikt
Ik doel meer op een persoon die al langere tijd (elkele jaren), fan is van Feyenoord, die het beste met de club voor heeft, en niet die de meest dure speler naar de Kuip wil halen. Nu is het natuurlijk zoeken naar zo'n persoon als naar een speld in een hooiberg.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Vrij veel. Ik zit niet te wachten op een of andere rijke debiel (Rus of Amerikaan, is mij om het even) die Feijenoord als zijn speeltje wil gebruiken.
De GKL is 1 grote leugen, dus dit zou er ook wel bij kunnen. Tot nu toe verlopen de protesten nog zeer fatsoenlijk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Oh, jij gelooft niet dat Feyenoordsupporters zo laag kunnen zinken?
Dat is naief.
hoe laat en wordt het nog ergens uitgezonden?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:09 schreef jorienvdherik het volgende:
100.000 mensen, scc en cc houders
zometeen loting
12.00 op Eurosport dus!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe laat en wordt het nog ergens uitgezonden?
12.00 Eurosport of op uefa.comquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe laat en wordt het nog ergens uitgezonden?
Wordt pas na de loting bekend gemaakt. (dmv een computer)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:16 schreef PyTh het volgende:
Basel uit of thuis?
Ja, zeker als je naar pool H kijktquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Nouja, wel een leuke pool![]()
Liggen iig wel gewoon kansen.
Oprotten, kankerneusquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Kansloos.
Nancy uit hoop ik ook echt opquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:31 schreef Nellid het volgende:
Ik hoop echt op Nancy uit... En Blackburn thuis eigenlijk. Engeland al een paar keer geweest en een leuke thuiswedstrijd lijkt me ook wel belangrijk.
quote:19 oktober:
AS Nancy - Feyenoord
Blackburn - FC Basel
2 november:
Feyenoord vrij
FC Basel - AS Nancy
Wisla Krakow - Blackburn
23 november:
Feyenoord - FC Basel
AS Nancy - Wisla Krakow
29/30 november:
Wisla Krakow - Feyenoord
Blackburn - AS Nancy
13/14 december:
Feyenoord - Blackburn Rovers
FC Basel - Wisla Krakow
Jij bent zeker kansloosquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Kansloos.
Lijkt me ook wel wat, goed aan te rijden.quote:
Krakow ligt zeker naast Spanje?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:38 schreef Luni het volgende:
Gelukkig geen Oostblokploegen, dat ligt Feyenoord niet zo.
Ik denk dat eigenaar van die ierse pub nu al ze ramen aan het baricaderen isquote:
Whehehe. Eerste wat ik dacht Basel, toen Krakow, rellenpoule.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:33 schreef PyTh het volgende:
In ieder geval een Poule met mogelijkheden op alle fronten
We hebben Wisla uit, lijkt me al moeilijk genoegquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, goed aan te rijden.
Gelukkig geen Oostblokploegen, dat ligt Feyenoord niet zo.
430 km van R'dam.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:41 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
We hebben Wisla uit, lijkt me al moeilijk genoeg![]()
Voor de rest leuke loting en we kunnen best door hoor. Hoe ver is Nancy rijden?
Vooral IN Krakow, best heftig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Whehehe. Eerste wat ik dacht Basel, toen Krakow, rellenpoule.
iddquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Whehehe. Eerste wat ik dacht Basel, toen Krakow, rellenpoule.
Het is maar een spelletjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
idd![]()
Krakow moest een keer hier in Nijmegen (UEFA-cup)
Hele dag werden ze in een sporthal opgesloten, en eerder was er al een pools busje onderschept met slagwapens e.d.![]()
OMGquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:58 schreef Maikalo het volgende:
Heeft Blackburn nog stees Lonsdale sponsor?
quote:Ronde 1 (19 oktober 2006)
FC Basel - Feyenoord
Ronde 2 (2 november 2006)
Feyenoord vrij
Ronde 3 (23 november 2006)
Feyenoord – Blackburn Rovers
Ronde 4 (29/30 november 2006)
AS Nancy Lorraine - Feyenoord
Ronde 5 (13/14 december 2006)
Feyenoord – Wisla Krakau
staat ook weer op teletekst (mssn ook in brief? nog niet gelezenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Vrij veel. Ik zit niet te wachten op een of andere rijke debiel (Rus of Amerikaan, is mij om het even) die Feijenoord als zijn speeltje wil gebruiken.
tja, zonde van je reisje, maar ik denk dat we tegen nancy en blackburn gewoon in kunnen pakken, en dat thuis dus gunstiger is omdat het best eens heel moeilijk kan worden de volgende ronde te halen... Krakow zullen we moeten zien te winnen, Basel zou ook wel moeten kunnen.quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:55 schreef Cart_man het volgende:
Inderdaad, joden hebben lekker vrij en wij moeten spelen...
Zeker weer door de KNJB geregeld.
Ik kon een glimlach niet onderdrukkenquote:Van: Eus D. Wit
Datum: maandag 2 oktober 2006 13:40 uur
Aan: info@voetbalinsite.nl
Onderwerp: karretje
Beste Johan,
Ook namens Jorien nogmaals bedankt voor het mogelijk maken van onze lobby in Voetbal Insite vanavond vanaf 22:30 uur.
Jorien en ik zullen rond 21:00 uur bij de RTL-Studio arriveren met ons karretje, zodat we ruim de tijd hebben om jou ervoor te spannen.
Tot vanavond,
Eus D. Wit
P.S. Bij voorkeur alleen fictieve vragen over die 12% rente.
(Bron: Lunatic News)
joh, ik denk dat jij als helderziende veul centjes kan vangenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Basel uit zullen wel verscherpte regels komen ivm vorige wedstrijd daar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |