niemand kan ze stoppen feyenoord 4 ever ole oleole we hebben kuyt helemaal niet nodigquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben benieuwd wie ze kan stoppen!
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:40 schreef Theamerican het volgende:
[..]
niemand kan ze stoppen feyenoord 4 ever ole oleole we hebben kuyt helemaal niet nodig![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:40 schreef Theamerican het volgende:
[..]
niemand kan ze stoppen feyenoord 4 ever ole oleole we hebben kuyt helemaal niet nodig![]()
who the fuck ben jij nou weer?quote:
Ach, als je tegen je ouwe cluppie geen bal goed raakt en toevallig toch nog de winnende erin knalt...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Piet
Mooi hoe hij gisteren juichde alsof hij net de CL had gewonnen![]()
Mwa, dan was ie wel voor hun vak(je) gaan juichenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had meer het idee dat hij het NAC publiek wilde kwallen.
dat verdient Tilburg-west ookquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had meer het idee dat hij het NAC publiek wilde kwallen.
jawel, maar waarom diequote:
Logisch. Feijenoord heeft het moeilijk, dan mag een speler best overdreven blij zijn wanneer hij de winnende maakt voor de club.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Piet
Mooi hoe hij gisteren juichde alsof hij net de CL had gewonnen![]()
Die Abubakari, maar die doet het zo te zien al 20 jaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:42 schreef Maikalo het volgende:
Welke spelers doen nu trouwens aan de ramadan? Ali B, Saidi, Ekramy geloof ik. Wie nog meer?
Waarom zou dat?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:47 schreef MarkNMGN het volgende:
Wordt RKC voor de KNVB-beker ook een combi?
Nee, ik wil naar Tjechië.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Morgúh Loting!
Blijf erbij dat Rangers of Tottenham uit een mooie midweek/weekend kunnen opleveren...
ik wil ook belgie. Lekkere biertjes, domme belgen, en waf0ls.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:29 schreef MarkNMGN het volgende:
En ik wil naar Belgie.
en 23 oktober ook weer lekker janken + onderzoek naar spreekkoren over Sneijderquote:Onderzoek naar spreekkoren FC Utrecht
Uitgegeven: 2 oktober 2006 17:19
Laatst gewijzigd: 2 oktober 2006 17:43
AMSTERDAM - De KNVB gaat onderzoek doen naar de spreekkoren bij FC Utrecht- Ajax. Dat meldt de NOS. De in Utrecht opgegroeide Ajax-speler Wesley Sneijder werd gedurende het duel constant beledigd door het thuispubliek.
Henk ten Cate, trainer van de Amsterdammers, wisselde de uitgescholden speler om hem te beschermen, liet hij na de wedstrijd weten aan de omroep.
Scheidsrechter Van Egmond verzuimde de wedstrijd stil te leggen. De leidsman liet het AD weten wel overwogen te hebben het duel te staken. "In zo'n heksenketel is het gewoon heel moeilijk te beoordelen wie precies wat roept en wanneer. Je bent bovendien gefocust op de wedstrijd, waarin van alles en nog wat gebeurde. Ook de vierde official en mijn assistenten hadden de hun handen vol."
Je geheugen is beter dan ik dacht. Dat is al 2 weken geleden!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Laten ze maar onderzoek doen naar die overtreding van klungelaar
Idd, dat onderzoek laat wel op zich wachtenquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je geheugen is beter dan ik dacht. Dat is al 2 weken geleden!
kan alleen een thuiswedstrijd zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:49 schreef Erasmusch het volgende:
Rangers uit kan toch helemaal niet?
Leuk, kunnen ze weer de gracht in duiken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
kan alleen een thuiswedstrijd zijn
quote:Van den Herik beraadt zich over positie, vanavond te gast in voetbal insite
Jorien van den Herik is bereid op te stappen als de druk op zijn persoon te groot wordt.
De geplaagde president-commissaris van Feyenoord zegt dat maandagavond in een interview dat Johan Derksen met hem heeft in het RTL7-programma Voetbal Insite.
Van den Herik zegt onder meer: "Ik vind het natuurlijk niet leuk om naar wedstrijden te kijken, dat ik alleen maar spandoeken zie met Van den Herik, Rot op. Dan denk ik: Rot jij eens lekker zelf op. Maar daar sta ik boven. Maar als ik zie dat mijn directe omgeving of mijn familie hier last van krijgt, of door niet goed te slapen of door geconfronteerd te worden met de hysterie en de hetze die wordt gevoerd, dan moet het niet al te lang duren en dan stap ik op."
Dinsdag tussen 06.00 en 09.00 uur op Radio Rijnmond meer aandacht voor het interview van Johan Derksen met Jorien van den Herik.
laat het legioen maar het laatste zetje geven danquote:
Gentquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:06 schreef Erasmusch het volgende:
Samen met Eus?
Gent en Barca zou wel mooi zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |