RKC voor de competitie is volgende speelronde, voor de beker is begin november.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:56 schreef Erasmusch het volgende:
Istanbul. En tegen Twente ook.
RKC voor de beker is ook binnenkort toch?
Koeman moet dan ook gewoon Jordy Buijs opstellen. Niet omdat het een wereldspeler is, maar omdat hij weet hoe je joden moet schoppenquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:33 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.fr-fans.nl/index.php?p=foto&F=1
Het hing lekker vol met spandoeken.
Triest figuurquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Koeman moet dan ook gewoon Jordy Buijs opstellen. Niet omdat het een wereldspeler is, maar omdat hij weet hoe je joden moet schoppen![]()
zou hetquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Triest figuur![]()
Verschil tussen Feyenoorders en Ajacieden: Ajacieden willen kampioen worden en mooi voetballen. Feyenoorders willen Ajacieden blesseren en zijn tevreden met inzet![]()
Expertquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Triest figuur![]()
Verschil tussen Feyenoorders en Ajacieden: Ajacieden willen kampioen worden en mooi voetballen. Feyenoorders willen Ajacieden blesseren en zijn tevreden met inzet![]()
Nah, ik maak soms zo m'n uitzonderingen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Triest figuur![]()
Voorzitter gezocht:quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:33 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.fr-fans.nl/index.php?p=foto&F=1
Het hing lekker vol met spandoeken.
Net als Gregoor van Dijk zekerquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef Tomasso het volgende:
Koeman moet dan ook gewoon Jordy Buijs opstellen. Niet omdat het een wereldspeler is, maar omdat hij weet hoe je joden moet schoppen![]()
Je probleem?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Winning is everything!quote:
Waarom geef je het zo snel op? Kaarten krijgen voor RKC uit is zo een beetje het makkelijkste wat er is...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
RKC uit uitverkocht voor uitvak.
Nog ff proberen een perskaart te regelen, lukt dat niet, jammer dan
Ja gek he, het kwam effe met bakken uit de hemel vallen en we staan niet allemaal hoog en droog.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Zoveel mensen die van de tribune gingen toen het regende![]()
![]()
kijk wel ff, een keer niet gaan bespaard ook weer even geldquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom geef je het zo snel op? Kaarten krijgen voor RKC uit is zo een beetje het makkelijkste wat er is...
Mietje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:31 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja gek he, het kwam effe met bakken uit de hemel vallen en we staan niet allemaal hoog en droog.![]()
ik stond ook op vak xquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:31 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja gek he, het kwam effe met bakken uit de hemel vallen en we staan niet allemaal hoog en droog.![]()
die lag thuis, vanaf morgen alleen nog winterjas aanquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:38 schreef Erasmusch het volgende:
Ik bleef lekker staan met mn winterjas
max is 1600 in eredivisie, 2000 dacht ik in uefa cupquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:14 schreef Ludacriss het volgende:
Hoeveel supporters passen er trouwens in jullie uitvak? Voor het geval jullie Tottenham thuis loten voor de Uefa cup.
Dan wordt er waarschijnlijk gebruikt gemaakt van andere vakken, zoals ze tegen Hearts deden. Die kwamen met 2500quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:14 schreef Ludacriss het volgende:
Hoeveel supporters passen er trouwens in jullie uitvak? Voor het geval jullie Tottenham thuis loten voor de Uefa cup.
Jammer, kwam ik net achter inderdaad. Dan maar AZ lotenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:17 schreef Erasmusch het volgende:
1600 voor competitie, 2500 voor sommige Europese wedstrijden. Maar we kunnen Spurs dus alleen uit loten.
joden rennen altijd wegquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Zoveel mensen die van de tribune gingen toen het regende![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Gio wil in 2009 terug naar Feyenoord, als die 33 is. Transfervrij
Ik heb zaterdagmidaag nog een kaart gehaald.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef jorienvdherik het volgende:
waar ben je dan de 22e,
ik heb heel de kaartverkoop voor rkc gemist gister.
laat maar lopen dan
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:38 schreef Theamerican het volgende:
eindelijk topic over feyenoord gevonden joepieeeeeee![]()
en het was na zaterdag gelijk uiverkochtquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:28 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik heb zaterdagmidaag nog een kaart gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |