Ja, zeker als je naar pool H kijktquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Nouja, wel een leuke pool![]()
Liggen iig wel gewoon kansen.
Oprotten, kankerneusquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Kansloos.
Nancy uit hoop ik ook echt opquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:31 schreef Nellid het volgende:
Ik hoop echt op Nancy uit... En Blackburn thuis eigenlijk. Engeland al een paar keer geweest en een leuke thuiswedstrijd lijkt me ook wel belangrijk.
quote:19 oktober:
AS Nancy - Feyenoord
Blackburn - FC Basel
2 november:
Feyenoord vrij
FC Basel - AS Nancy
Wisla Krakow - Blackburn
23 november:
Feyenoord - FC Basel
AS Nancy - Wisla Krakow
29/30 november:
Wisla Krakow - Feyenoord
Blackburn - AS Nancy
13/14 december:
Feyenoord - Blackburn Rovers
FC Basel - Wisla Krakow
Jij bent zeker kansloosquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Kansloos.
Lijkt me ook wel wat, goed aan te rijden.quote:
Krakow ligt zeker naast Spanje?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:38 schreef Luni het volgende:
Gelukkig geen Oostblokploegen, dat ligt Feyenoord niet zo.
Ik denk dat eigenaar van die ierse pub nu al ze ramen aan het baricaderen isquote:
Whehehe. Eerste wat ik dacht Basel, toen Krakow, rellenpoule.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:33 schreef PyTh het volgende:
In ieder geval een Poule met mogelijkheden op alle fronten
We hebben Wisla uit, lijkt me al moeilijk genoegquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, goed aan te rijden.
Gelukkig geen Oostblokploegen, dat ligt Feyenoord niet zo.
430 km van R'dam.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:41 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
We hebben Wisla uit, lijkt me al moeilijk genoeg![]()
Voor de rest leuke loting en we kunnen best door hoor. Hoe ver is Nancy rijden?
Vooral IN Krakow, best heftig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Whehehe. Eerste wat ik dacht Basel, toen Krakow, rellenpoule.
iddquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Whehehe. Eerste wat ik dacht Basel, toen Krakow, rellenpoule.
Het is maar een spelletjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
idd![]()
Krakow moest een keer hier in Nijmegen (UEFA-cup)
Hele dag werden ze in een sporthal opgesloten, en eerder was er al een pools busje onderschept met slagwapens e.d.![]()
OMGquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:58 schreef Maikalo het volgende:
Heeft Blackburn nog stees Lonsdale sponsor?
quote:Ronde 1 (19 oktober 2006)
FC Basel - Feyenoord
Ronde 2 (2 november 2006)
Feyenoord vrij
Ronde 3 (23 november 2006)
Feyenoord – Blackburn Rovers
Ronde 4 (29/30 november 2006)
AS Nancy Lorraine - Feyenoord
Ronde 5 (13/14 december 2006)
Feyenoord – Wisla Krakau
staat ook weer op teletekst (mssn ook in brief? nog niet gelezenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Vrij veel. Ik zit niet te wachten op een of andere rijke debiel (Rus of Amerikaan, is mij om het even) die Feijenoord als zijn speeltje wil gebruiken.
tja, zonde van je reisje, maar ik denk dat we tegen nancy en blackburn gewoon in kunnen pakken, en dat thuis dus gunstiger is omdat het best eens heel moeilijk kan worden de volgende ronde te halen... Krakow zullen we moeten zien te winnen, Basel zou ook wel moeten kunnen.quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:55 schreef Cart_man het volgende:
Inderdaad, joden hebben lekker vrij en wij moeten spelen...
Zeker weer door de KNJB geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |