Als je echt helemaal niets te doen hebt kun je nog altijd mee helpenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:30 schreef SvenM het volgende:
Mjah, ik sta even droog op het moment qua opdrachten dus
Wij hebben sinds 3/4 weken een bakker bart hier in het dorp, heerlijk!quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef T1andonly het volgende:
Dalijk maar eens richting mijn vriend Bakker Bart om daar een broodje te halen. Dan kan ik de rest van de middag weer bezig zijn met vanalles.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wij hebben sinds 3/4 weken een bakker bart hier in het dorp, heerlijk!
Eerst moest ik altijd naar Denbosch, 20min met de bus voor een broodje, nee dankje![]()
Ha! ik zou er elke dag zittenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:46 schreef T1andonly het volgende:
[..]Toen ik hier begon met stagelopen moestik werken op een locatie met als buurman de McDonalds.
Nu zit ik gelukkig niet meer in de binnenstad, want die McDonalds was af en toe best verleidelijk.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:51 schreef Mathijz het volgende:
Bij mij mag er wel wat aankomen, lijk net een annorexia patient
Same herequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:05 schreef sebaz het volgende:
Geen ruk te doen hier op het moment. Verveel me dood eigenlijk.
Pizza, macaroni of nassi? Anders de Chineesquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:23 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Poh heb geen zin meer, nog 4,5 uur. Moet nog steeds lunchen ook en bedenken wat ik ga eten vanavond. Iemand ideeen?
ik mag er wel 20 bijquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:53 schreef T1andonly het volgende:
Ik mag er ook nog een kilo of 5 tot 10 bijkrijgen, maar wat ik ook eet. Er komt vrij weinig aan.
Tis en blijft vrijdag hè.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:12 schreef SvenM het volgende:
Bij mij kan er idd ook wel een berg kilo's vanaf... ^^
Vanaf 11 uur doe ik al vrij weinig
Jeuj Ik heb wat te doenquote:
Zowel zakelijk als privéquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:37 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Wie is relaties aan het verwerken?
Dan stel je dat voor, dan heb je wat te doenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:29 schreef SvenM het volgende:
[..]
Jeuj Ik heb wat te doen
Laptop herinstalleren... Dat ze het hier niet met imagen doen snap ik niet... ja oke, je moet steeds alles configureren enzo maar toch..
hij bedoelt hoe het is afgelopen met je flippende stagebegeleiderquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:36 schreef Mathijz het volgende:
Ik moet nog 3,5 uur
Nog ongeveer 2 uur, en dan ga ik weer van mijn weekend genieten. Lekker heerlijk uitslapenquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:42 schreef T1andonly het volgende:
Naar Boekarest, dat is inderdaad tof
Ik moet in het weekend ook nog wat doen voor mijn stage, maar ik hoop me het meeste bezig te kunnen houden met relaxen en vrienden bezoeken.
Zojuist is een collega van mij zeer behulpzaam geweest en da's ook voor het eerst
Nog een aantal dingen aanpassen en dan ga'k langzaam beginnen aan mijn weekend
Hij communiceerd niet rechtstreeks heel vervelend. Nja heb het wel een btje gehad, doe wat ik moet doen en meer niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:36 schreef NrSiX het volgende:
Hoe ist afgelopen vandaag mathijz?
Lekkere pepernoten met witte chocolade.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef T1andonly het volgende:
Dalijk maar eens richting mijn vriend Bakker Bart om daar een broodje te halen. Dan kan ik de rest van de middag weer bezig zijn met vanalles.
Wat doe je daar nu nog dan! Ga naar huis ;pquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:24 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb buiten ziekte-dagen maar 5 vrije dagen op 4 maanden stage. Niet echt veel dus.
Vandaag ben ik lekker alleen. Baas is weg, en verder niemand die er is. Voordeel is wel dat ik mag gaan wanneer ik wil.
Het werk zal toch af moeten. Donderdag de hele dag geen mail gezien. Komt alles op vrijdagmiddag binnen, met als deadline het einde van deze weekquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:39 schreef jstn het volgende:
[..]
Wat doe je daar nu nog dan! Ga naar huis ;p
Oh en hier gaan we weer.
Een week vol verveling, fok en weet ik het wat nog meer.
M'n baas is vandaag afwezig lijkt wel (hij is al 40 min te laat).
Hij is normaal altijd op tijd, dus ik 'vrees' het ergste.
Gelukkig kan je al inloggenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:40 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben ook al weer bezig,.
Mail server niet vindbaar voor php
Gezellig, ik moet er ook heen over 2 week.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:29 schreef Mathijz het volgende:
Nee, maandag ochtend soiezo vrij, en vanmiddag naar de kaakchirurg. Duz ik ben een paar dagen niet op mn stage.
Dat word duz gaan zoeken. Iemand tips?quote:Wat jammer Mathijz, Goed trouwens dat je ons hioervan op de hoogte stelt. Ik stel voor dat je zelf (vertrouwelijk) gaat kijken of je een nieuwe stage elders kan vinden. Wij hebben helaas niks meer in voorraad! We hebben enigszins begrip voor je situatie want zoals je zegt hebben we eerdere ervaringen met ... Wil je trouwens doorstuderen? Zo niet dan hebben we mogelijk een stageplaats voorje bij een bedrijf dat nieuw personeel nodig heeft.
Dus ze vragen er ook even bij of je niet van opleiding wil switchen? Beetje apart dat ze dat meteen aanbieden :S maja wel een nette mail.quote:Wil je trouwens doorstuderen? Zo niet dan hebben we mogelijk een stageplaats voorje bij een bedrijf dat nieuw personeel nodig heeft.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:13 schreef T1andonly het volgende:
Gelukkig is het bier nog heel.
6 bakken x 50 = 300quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:55 schreef torpie het volgende:
Zo.. weer klaar met wat bestellingkjes opgehaald met mn collega. Hij is er vandaag volgens mij niet helemaal met zn hoofd bij.. hij mocht dit weekend wegens storingsdienst niet drinken, hij kreeg gisteren te horen dat ie opa werden zn dochter gaat vandaag verhuizen. Een aantal glazen moesten het ontgelden
![]()
Eerst een volle wagen lossen.. hij neemt 6 bakken bierglazen (50 glazen per bak) op een steekwagen, normaal geen enkel probleem, maar inneens donderden ze allemaal om op de stenen vloerhet was een klein wonder.. maar 40 van de 250 glazen gesneuveld.
Daarna een klein bestellingkje afleveren (beertender, wat bier, 30 frisglazen, 24 wijnglazen, 50 bierglazen) rijd ie eerst helemaal verkeerd (rotwegomleidingen). rijd ie vervolgens voorbij het adres, hij op de rem staan. hoor ik inneens een schuifgeluid en vervolgens een knal11 frisglazen kapot en 2 bierglazen (wonder boven wonder geen wijnglazen kapot
)
[afbeelding]
RIP![]()
Je hebt gelijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:32 schreef SvenM het volgende:
[..]
6 bakken x 50 = 300![]()
trouwens
[afbeelding]
Ik kan hierna verder met niveau 4, vandaar het verder studerenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:16 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dus ze vragen er ook even bij of je niet van opleiding wil switchen? Beetje apart dat ze dat meteen aanbieden :S maja wel een nette mail.
Gewoon even kijken wat voor bedrijven in de buurt zitten die je interesse hebben en een open sollicitatie de deur uit sturen
Hier ook,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Goedemorgen, eerst wat koffie gehaald uiteraard
Nee Systeembeheerder/helpdeskmedewerker, maar ze willen niet dat ik teveel Fok!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Loop je stage als programmeur Sitethief?
Een relatief kleine hart-ingreep. Als het heel goed uitpakt mag die morgen zelfs al naar huis toe.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:39 schreef SvenM het volgende:
Mmz, gewoon voor controle ofzo, of is er echt wat aan de hand?
Wat een gezeurquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:02 schreef Sitethief het volgende:
Dan plant ik hem wel hier neer,.
[..]
Nee Systeembeheerder/helpdeskmedewerker, maar ze willen niet dat ik teveel Fok!
Ja, en uit arremoe open ik dan maar topics op Fok! over dat projectje,quote:
Kan je alleen maar van lerenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:02 schreef Sitethief het volgende:
Dan plant ik hem wel hier neer,.
[..]
Nee Systeembeheerder/helpdeskmedewerker, maar ze willen niet dat ik teveel Fok!
Dus mag ik lekker het project van iemand anders afmaken, terwijl mijn php kennis echt bagger is.....
Beterschapquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:37 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben ziek, kan nauwelijks eten of praten. Ik ga duz ook weer lekker mn bed in
Slaap lekker en word maar gauw beter,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:37 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben ziek, kan nauwelijks eten of praten. Ik ga duz ook weer lekker mn bed in
Over 2 weken een weekje vakantiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:49 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben toe aan vakantie en dan ga ik heerlijk een soort van winterslaap houden.
Me too.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:49 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben toe aan vakantie en dan ga ik heerlijk een soort van winterslaap houden.
tv als je wow speeld?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:04 schreef Sitethief het volgende:
Vakantie, als ik het niet hebt dan wil ik het hebben, en als ik het heb verkwansel ik hem door lui voor de tv te liggen enzoot................
Waarom geniet iemand van regen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:33 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Goodmorning People
Ik ben helemaal alleen vandaag, moet wel veel interviews uitwerken...EN ik geniet van dit soort weer, morgen nog meer regen!!
Ja, daar heb je een punt, maar na een dag lang spelen ben ik zo brak als wat..................quote:
Aah sterkte. Mjin vriend woonde tot voor kort in Swalmen. Ik kwam dan altijd langs dat ziekenhuis met de bus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:04 schreef T1andonly het volgende:
Een relatief kleine hart-ingreep. Als het heel goed uitpakt mag die morgen zelfs al naar huis toe.
Maar aangezien mijn vader niet in een ideale conditie is, zijn er wat meer risico's verbonden aan die ingreep.
Ik loop stage in Roermond en 't ziekenhuis van roermond is voor mij 10 minuten lopen. Dus als ik er heen kan zal ik dat ook zeker doen.
daar is vakantie voor !quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt, maar na een dag lang spelen ben ik zo brak als wat...................
Haha ja, ik was die zon zo zat, over een tijdje veranderd dat wel weer hoor, denk ik. Ik hou gewoon van de herfstquote:
Ik ben op de fiets idioot.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:33 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Goodmorning People
Ik ben helemaal alleen vandaag, moet wel veel interviews uitwerken...EN ik geniet van dit soort weer, morgen nog meer regen!!
herfstquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:38 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Haha ja, ik was die zon zo zat, over een tijdje veranderd dat wel weer hoor, denk ik. Ik hou gewoon van de herfst
Als jij 10min moet lopen, kan je dat in 2min fietsen. 2min door de regen fietsen kan primaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
herfst![]()
losse bladeren![]()
regen![]()
ik loop ook naar me stage dus geen regen!![]()
ik moet 1 minuut lopenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als jij 10min moet lopen, kan je dat in 2min fietsen. 2min door de regen fietsen kan prima
Ja dan speel ik een hele dag WoW, en wat heb ik dan echt bereikt denk ik dan?quote:
zo moet je ook niet denken, gewoon wowen en niet bij nadenken, doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja dan speel ik een hele dag WoW, en wat heb ik dan echt bereikt denk ik dan?
Ik vind regen niet fijn maar te warm ook niet, gewoon een fatsoenlijke normale temperatuur (midden-in ofzo) isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:48 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ja ik fiets ook (het overgrote deel met de trein ofcourse), maar dat is toch fijn? Van die zon ga je zo zweten. Ach over een tijdje heb ik weer zin in de zon hoor, maar eerst nog sneeuw en kale bomen en vriezen
![]()
Ja,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
zo moet je ook niet denken, gewoon wowen en niet bij nadenken, doe ik ook altijd![]()
Dat is toch fijn, gewoon opstaan rond 10-11 uur en dan gewoon gaan farmen of levelen, maakt niet uit. Zo lang je er maar niet bij nadenktquote:
Ja maar ik wil ook nog wat 'echt' nuttigs inmijn leven doen, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is toch fijn, gewoon opstaan rond 10-11 uur en dan gewoon gaan farmen of levelen, maakt niet uit. Zo lang je er maar niet bij nadenkt![]()
OT: ik heb niks te doen en me stagebegeleider is ff weg![]()
Wat heb je Mathijz? Al aan de betere hand of?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:03 schreef Mathijz het volgende:
Ben nu weer wakker, straks maar ff TV kijken. Als ik nu de hele dag ga slapen, slaap ik vannacht niet.
Verstandskies is er operatief uitgehaald, nu een hele grote bult op mn wangquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:08 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Wat heb je Mathijz? Al aan de betere hand of?
Heerlijk is dat hè.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:07 schreef Zosk het volgende:
TV kijken en lekker achter de pc zitten is relaxt![]()
Nope.. MBO stage...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:20 schreef Sitethief het volgende:
Jullie doen zeker allebei een HBO stage? Mijn oren klapperen over de hoeveelheid vrijheid die jullie hebben.................
Wat is Webtechnologie in hemelsnaam,quote:
Het leren maken en beheren van websites in verschillende talen, webapplicaties maken. Ook aantal programma's onder de knie krijgen voor web dingen zoals flash zeg maar.. En streaming media...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat is Webtechnologie in hemelsnaam,.
Klinkt interessant, maar asp,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het leren maken en beheren van websites in verschillende talen, webapplicaties maken. Ook aantal programma's onder de knie krijgen voor web dingen zoals flash zeg maar.. En streaming media...
Ik heb 4 lessen Java gehad, paar Javascript lessen paar php wat ik niet snap en rest html, dhtml en actionscript (in flash scripttaal) en totaal niet het laatste wat ik zo leuk en intressant vind.
Nu leer ik asp op me stage...
Check dit.. Ik kwam es een keer op de opleiding site en zag dit bij me opleiding...
http://dotsblog.com/2/index.php?content=detail&id=81![]()
ASP zuigt ja...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Klinkt interessant, maar asp,.
Btw: Mail server niet vindbaar voor php
En ik heb net zo'n rare school,.
Klinkt alsof ze teveel modern willen doen,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
ASP zuigt ja...
Ik hoop ook in de toekomst het niet te gaan gebruiken.
Eerste half jaar van het eerste jaar heb ik alleen getekent op papier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tweede helft 2 cdroms gemaakt in flash![]()
![]()
![]()
![]()
Tweede jaar ineens gevorderd php
en actionscript wat in flash zit...
Ook af en toe html en dhtml en javascript...
Ons is beloofd xml, php, html, dhtml, Javascript, java en css... En streaming media maar daar komt al helemaal niets van ondanks ze het beloven en aanbieden... Ze weten er geen hout over.
Ik heb enorm veel spijt dat ik die opleiding gekozen heb.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze teveel modern willen doen,. Sukkels.
Eensquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vandaag is het echt een onvervalste klote dag.
Gefeliciteerd,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:09 schreef T1andonly het volgende:
Zo vandaag mijn verjaardag, dus ik hoop op een beetje een mooi dagje.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:09 schreef T1andonly het volgende:
johquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:02 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben al mijn hele leven op dierendag jarig![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:09 schreef T1andonly het volgende:
Beterschapquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:06 schreef Mathijz het volgende:
Mijn wang is er nog steeds niet dunner op geworden, ik zit dus nog steeds ziek thuis.
Alleen moet je het wel weer inhalen.quote:[..]
Beterschapvoordeel... je kan lekker thuis zitten
![]()
Goedemorgen iedereenvandaag woensdag.. tijd om de week doormidden te zagen
![]()
Stagebegleider gaat vandaag wat klanten helpen en ik mag een plan van aanpak gaan maken voor mn opdracht.
Mooi kloten is dat, wij hebben hier Websense. Houd in, dat het internetverkeer gefilterd word. Na 2 dagen is dat gelukkig uitgezet, anders kon ik nooit Fokkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:20 schreef Zosk het volgende:
Ja, de week doormidden is altijd lekker, ookal heb ik echt NIKS te doen![]()
Als ik weer kan praten ga ik toch opzoek naar een andere stagequote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Alleen moet je het wel weer inhalen.
Feliquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:11 schreef T1andonly het volgende:
Omdat ik jarig ben mag ik een stukje eerder naar huis toe waarschijnlijk. Goede zaak!.
Heb je getrakteerd?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:11 schreef T1andonly het volgende:
Omdat ik jarig ben mag ik een stukje eerder naar huis toe waarschijnlijk. Goede zaak!.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:11 schreef T1andonly het volgende:
Van je ouders?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:22 schreef Mathijz het volgende:
Ik zit nog steeds thuis, met een btje geluk kan ik vandaag normaal eten en kan ik morgen naar mn stage.
Anders mag ik dit weekend ook niks doen.
Gek ofzo? ik moet wowen in mijn vrije tijdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:27 schreef Sitethief het volgende:
Gaan we nog een keer een Stage meet houden?,
.
Is goed, waar woont iedereenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:27 schreef Sitethief het volgende:
.
Kan dat bij jou op je stage bedrijfquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:27 schreef Sitethief het volgende:
.
Bij mij ligt WoW even plat, heb je PM geactiveerd?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gek ofzo? ik moet wowen in mijn vrije tijd![]()
Nu wel ja, baas en collage zijn toch weg naar Almere,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Kan dat bij jou op je stage bedrijf
Niet erg lijkt me, we haden hier nog iemand die stage loopt in de horeca dacht ik,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:35 schreef T1andonly het volgende:Ik denk dat de meeste mensen niet helemaal in de buurt van Limburg wonen, dus dat wordt een meet waarbij ik mijn vrienden van de spoorwegen zal moeten gebruiken
nee, denk het niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:31 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Bij mij ligt WoW even plat, heb je PM geactiveerd?
of je ouders, rijbewijsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:35 schreef T1andonly het volgende:Ik denk dat de meeste mensen niet helemaal in de buurt van Limburg wonen, dus dat wordt een meet waarbij ik mijn vrienden van de spoorwegen zal moeten gebruiken
Zwolle hiero,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:55 schreef NrSiX het volgende:
[..]
of je ouders, rijbewijsindien je 18 of ouder bent.
Emmen trouwens... waarschijnlijk ook "redelijk" uit de richting =]
Oja, die zag ik elke keer over het hoofd. had er al een keer naar gezocht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:51 schreef Mathijz het volgende:
Boven in heb je de rij met de subsites: forum, frontpage enz. de rechter is een briefje, moet je daar even op klikken.
lolquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mijn PM loopt als een tiet hiero.
Ja Utrecht graag!!!quote:
en jij werkt thuis?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:11 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja Utrecht graag!!!
Ook present, thuis aant werken want moet zometeen naar de tandarts Jeeej
[newbie modus] Wat is dat PM toch de hele tijd, ik kom het overal tegen maar ik weet niet wat het is [/newbie modus]quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mijn PM loopt als een tiet hiero.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:12 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
[newbie modus] Wat is dat PM toch de hele tijd, ik kom het overal tegen maar ik weet niet wat het is [/newbie modus]
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:51 schreef Mathijz het volgende:
Boven in heb je de rij met de subsites: forum, frontpage enz. de rechter is een briefje, moet je daar even op klikken.
Ja ik móet wel, anders is er een lege plek in de krant...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
en jij werkt thuis?![]()
dat krijg ik dus nooit voor elkaar om mezelf te dwingen thuis iets te doen![]()
Ojeequote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:14 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja ik móet wel, anders is er een lege plek in de krant...
dat probleem heb ik op woensdagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
en jij werkt thuis?![]()
dat krijg ik dus nooit voor elkaar om mezelf te dwingen thuis iets te doen![]()
Ja he, maak mij maar weer lekker.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:43 schreef Mathijz het volgende:
Ik ga maar eens een eitje koken. Heb ik wel trek in
Dat wist ik welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:51 schreef NrSiX het volgende:
sc staat voor slowchat tochen ja we are bored
Krijg je de leiding over h'mquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:28 schreef Qunix het volgende:
Iemand van me school komt hier ook stage lopen want vorige bedrijf is failiet gegaan.
Ik ken hem niet maar ben wel benieuwd wat hij in huis hebt
Ik ken hem niet iig.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hier komt ook een klasgenoot erbij, wel bij een andere afdeling.
bah?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:59 schreef Zosk het volgende:
Ik moest even naar de andere locatie, bah![]()
Ja! ik kan daar alleen doorwerken, niet even tussendoor FOK!ken.quote:
juf, met juf bedoel ik ook letterlijk juffrouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |