abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42228020
Dit jaar weer een stage SC, voor het onderbetaalde en mindergewaardeerde "volledige werknemers". We leven op koffie en frisdrank en we wachten weer op het weekend. Maar gelukkig hebben we dit topic nog.

De stagairs:

tonks Doet een ICT-stage.

ijsmeis Doet een Multimedia-stage.

SvenM doet een ICT-stage.

Sitethief Doet een ICT-stage.

LunaticLaUrA Doet een Verslaggeefster-stage.

T1andonly Doet geen ICT-stage.

Mathijz loopt stage bij een lokale computerboer

torpie Doet een Marketing-stage.

ChatGirl Doet een Grafische-stage.

alwaysthebest Doet een Deurwaarders-stage.

francis997 Doet een ICT-stage.

Mr.Chippie Doet een ICT-stage.

plus20 Doet een ICT-stage.

L3IPO Doet een ICT-stage.

crackhead Doet een Toerisme-stage.

sebaz Doet een Nieuwe Media Communicatie-stage.

Qunix Doet een Webtechnologie-stage.

Jstn Doet een ICT-stage.

Ranja_Ranja doet ook een ICT-stage.

Zosk doet een ict stage op een basisschool.

NrSiX Sociaal Juridische / Personeelszaken-stage.

Stage SC history:

Stage SC #1
Stage SC #2
Stage SC #3

OP naar voorbeeld vorige reeks.
OP komt ooit op de Wiki.
pi_42228047
Goeie OP
pi_42228079
Dalijk maar eens richting mijn vriend Bakker Bart om daar een broodje te halen. Dan kan ik de rest van de middag weer bezig zijn met vanalles.
pi_42228119
Mjah, ik sta even droog op het moment qua opdrachten dus
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_42228131
maar even met mijn nieuwe telefoon klooien
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_42228175
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:30 schreef SvenM het volgende:
Mjah, ik sta even droog op het moment qua opdrachten dus
Als je echt helemaal niets te doen hebt kun je nog altijd mee helpen
pi_42228292
waarmee helpen
pi_42228302
15.000

Zo een jubileum-post hier.

Net belt iemand op over een afspraak waar ik helemaal niets mee te doen heb
pi_42228317
ff alle onderdelen er 1 voor 1 inzetten en een benchmark tooltje draaien.
pi_42228530
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef T1andonly het volgende:
Dalijk maar eens richting mijn vriend Bakker Bart om daar een broodje te halen. Dan kan ik de rest van de middag weer bezig zijn met vanalles.
Wij hebben sinds 3/4 weken een bakker bart hier in het dorp, heerlijk!
Eerst moest ik altijd naar Denbosch, 20min met de bus voor een broodje, nee dankje
Welkom op FOK!
pi_42228594
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:44 schreef Zosk het volgende:

[..]

Wij hebben sinds 3/4 weken een bakker bart hier in het dorp, heerlijk!
Eerst moest ik altijd naar Denbosch, 20min met de bus voor een broodje, nee dankje
Toen ik hier begon met stagelopen moestik werken op een locatie met als buurman de McDonalds.
Nu zit ik gelukkig niet meer in de binnenstad, want die McDonalds was af en toe best verleidelijk.
pi_42228609
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:46 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Toen ik hier begon met stagelopen moestik werken op een locatie met als buurman de McDonalds.
Nu zit ik gelukkig niet meer in de binnenstad, want die McDonalds was af en toe best verleidelijk.
Ha! ik zou er elke dag zitten
Welkom op FOK!
pi_42228776
Bij mij mag er wel wat aankomen, lijk net een annorexia patient
pi_42228785
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:51 schreef Mathijz het volgende:
Bij mij mag er wel wat aankomen, lijk net een annorexia patient
je bent niet de enige
Welkom op FOK!
pi_42228822
Ik mag er ook nog een kilo of 5 tot 10 bijkrijgen, maar wat ik ook eet. Er komt vrij weinig aan.
pi_42228868
En maar al die vooroordelen dat ict-ers dik zijn
pi_42228931
Ik ben gelukkig geen ICTer.
Maar degene die hier ICTer zijn zijn allemaal van die fijne mannetjes.
pi_42228944
Het begon vanmorgen al goed met een aanrijding tussen utrecht en amsterdam (trein omrijden), maarja op vrijdag lijkt het altijd niks uit te maken. Wat is vrijdag toch een fijne dag.
Eindelijk wat rust ook hier, hihi, en ik heb zin in eten. Wil ook wel een bakkerbartbroodje (BBB´tje)
Nog spannende dingen van het weekend mensen?
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_42229019
Zozo, deel 4 alweer.
Ik heb honger ;<
pi_42229047
Dit weekend wil ik totaal ontspannen. Ik twijfel of ik morgen ga werken bij mijn reguliere baas, maar eigenlijk kan ik die moeilijk in de steek laten.

Daarna barst het feest los, ik ga naar een verjaardag toe en daarna ga ik denkik maar eens uit in Belgie, waar lekker niemand mij kent.
pi_42229048
Vanavond filmpje kijken, zaterdag overdag volledig bezig met sport, zaterdagavond zie ik nog wel, veel opties. Zondag weer sport.
pi_42229114
Ik vergeet het voetbal ook helemaal. Vanavond trainen en zondag wedstrijd.
pi_42229174
Geen ruk te doen hier op het moment. Verveel me dood eigenlijk.
pi_42229313
Lunchtime
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:18:14 #25
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42229485
Goeie OP ja, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_42229597
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:05 schreef sebaz het volgende:
Geen ruk te doen hier op het moment. Verveel me dood eigenlijk.
Same here
pi_42229603
Poh heb geen zin meer, nog 4,5 uur. Moet nog steeds lunchen ook en bedenken wat ik ga eten vanavond. Iemand ideeen?
pi_42229622
Hier ook HBO-ers
(ikzelf niet)
pi_42229633
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:23 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Poh heb geen zin meer, nog 4,5 uur. Moet nog steeds lunchen ook en bedenken wat ik ga eten vanavond. Iemand ideeen?
Pizza, macaroni of nassi? Anders de Chinees
pi_42229756
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:53 schreef T1andonly het volgende:
Ik mag er ook nog een kilo of 5 tot 10 bijkrijgen, maar wat ik ook eet. Er komt vrij weinig aan.
ik mag er wel 20 bij
Welkom op FOK!
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:35:53 #31
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42229841
Ik mag er wel 35 af......

Maar nu eerst lunch, .
pi_42230359
Ik ben HBO-er

Ik heb een broodje in de stad gegeten en er eentje meegenomen en die ben ik nu aan't opeten
pi_42230709
Bij mij kan er idd ook wel een berg kilo's vanaf ... ^^

Vanaf 11 uur doe ik al vrij weinig
pi_42230803
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:12 schreef SvenM het volgende:
Bij mij kan er idd ook wel een berg kilo's vanaf ... ^^

Vanaf 11 uur doe ik al vrij weinig
Tis en blijft vrijdag hè.
pi_42230877
Ja normaal is hier op een vrijdag ook weinig te doen, maar vandaag is het beetje stressen Nog een kleine 20 minuten ben ik bezig met m'n grootste taak van vandaag en dan is het tijd om mensen te mailen.
pi_42230969
Zo weer terug, na een week! met één pc bezig zijn geweest is het toch de voeding.

daar gokte ik een week terug al op

Maar een excuus dat ik het wel goed had, en 4 dagen onnodig naar andere oorzaken heb gezocht. Nee hoor
pi_42231000
Het scheelt dat ik gewoon naar huis kan lopen (1 minuut lopen) vanaf mijn stageplek.
In de pauze (90 minuten) kan ik dus uitgebreid een pizza in de oven doen of waar ik zin in heb.
Heerlijk dus
Welkom op FOK!
pi_42231163
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Tis en blijft vrijdag hè.
Jeuj Ik heb wat te doen

Laptop herinstalleren ... Dat ze het hier niet met imagen doen snap ik niet... ja oke, je moet steeds alles configureren enzo maar toch..
pi_42231348
Wie is relaties aan het verwerken?
pi_42231360
Mijn planning is weer verstoort. Ik krijg net iets erbij wat voor 14.00 klaar moet. Dus dat wordt flink doorwerken.
pi_42231372
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:37 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Wie is relaties aan het verwerken?
Zowel zakelijk als privé

Maar privé was het nog niet de relatie die ik op dit moment zou willen, daarin zit ik beetje vast. Misschien zie ik haar dit weekend wel weer en dan heeft die hopelijk even tijd om wat bij te praten.
pi_42231451
Ach dat komt vast wel goed .. de laptop is op het moment nog aan het backuppen dus, weer even wachten
pi_42231630
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:29 schreef SvenM het volgende:

[..]

Jeuj Ik heb wat te doen

Laptop herinstalleren ... Dat ze het hier niet met imagen doen snap ik niet... ja oke, je moet steeds alles configureren enzo maar toch..
Dan stel je dat voor, dan heb je wat te doen
pi_42231870
Er zijn weer leuke vrouwen/meisjes van het uitzendbureau aanwezig.

Nu is het extra jammer dat ik het druk heb.
pi_42232007
Weekend! doei
Welkom op FOK!
pi_42232123
pi_42232226
Pff ik moet van het weekend ook werken, ga naar het Junior Songfestival
pi_42232608
Mmmz, je doet veel met kinderen of niet? Eerst al met jongeren naar een boerderij, daarna kleine kinderen interviewen en nu naar het Junuior Festival Lijkt me een leuke stage, alleen jammer dat je nu in het weekend doormoet
pi_42232620
ow, en morgen staat je artikel erin
pi_42232703
Hoe ist afgelopen vandaag mathijz?
Zo niet.. dan toch!
pi_42232710
Ik moet nog 3,5 uur
pi_42232725
Ja ik zit op de muziek-/kinderredactie. Heel erg leuk, ja en morgen staat mijn landbouwverhaal erin
Dat junior songfestival is wel tof, aangezien ik waarschijnlijk ook naar de Eurovisie-versie mag in Boekarest!
pi_42232812
Naar Boekarest, dat is inderdaad tof

Ik moet in het weekend ook nog wat doen voor mijn stage, maar ik hoop me het meeste bezig te kunnen houden met relaxen en vrienden bezoeken.

Zojuist is een collega van mij zeer behulpzaam geweest en da's ook voor het eerst

Nog een aantal dingen aanpassen en dan ga'k langzaam beginnen aan mijn weekend
pi_42232935
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:36 schreef Mathijz het volgende:
Ik moet nog 3,5 uur
hij bedoelt hoe het is afgelopen met je flippende stagebegeleider
pi_42233023
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:42 schreef T1andonly het volgende:
Naar Boekarest, dat is inderdaad tof

Ik moet in het weekend ook nog wat doen voor mijn stage, maar ik hoop me het meeste bezig te kunnen houden met relaxen en vrienden bezoeken.

Zojuist is een collega van mij zeer behulpzaam geweest en da's ook voor het eerst

Nog een aantal dingen aanpassen en dan ga'k langzaam beginnen aan mijn weekend
Nog ongeveer 2 uur, en dan ga ik weer van mijn weekend genieten. Lekker heerlijk uitslapen , uitgaan, uitslapen en uitslapen heerlijk
pi_42233132
Een van mijn grootste hobby's is uitslapen geweest. Alleen daar heb ik nu steeds minder tijd voor. In de weekenden sowieso niet en doordeweek is het de harde maatschappij waarin ik werk.

Dat gaat uiteindelijk wel goedkomen verwacht ik Ik heb al een afspraak om naar de versuz te gaan dit weekend. Alleen de dag erna begin ik al om 10.30 met voetballen dus dat is een lastig punt.
pi_42233198
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:36 schreef NrSiX het volgende:
Hoe ist afgelopen vandaag mathijz?
Hij communiceerd niet rechtstreeks heel vervelend. Nja heb het wel een btje gehad, doe wat ik moet doen en meer niet.
  vrijdag 29 september 2006 @ 21:09:49 #58
88233 Steve
Still the best.
pi_42242481
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef T1andonly het volgende:
Lekkere pepernoten met witte chocolade. .

Drukke dag vandaag. Gelukkig weer weekend. .
Volgende week echt eens aan mijn onderzoek beginnen, nog erg weinig aan gedaan. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_42245243
wat doen er veel een ICT stage trouwens:O ik mag trouwens in februari beginnen met stage, moet alleen nog plekje vinden
pi_42246382
Wat voor soort plek zoek je dan...
pi_42263713
Marketing / communicatie, in barcelona
Ik kan niet heel goed spaans, maar Mattievandezolder heeft me geholpen met sollicitatie brief in correct spaans, nogmaals bedankt!
pi_42264709
Tis weekend
pi_42302685
Zo de week gaat weer beginnen.

Voor mij begint die met slecht nieuws wel. Het geweldig leuk vinden van een meisje heeft ervoor gezorgt dat m'n werk maar half af is.
Dat is voor mij nog niet echt een probleem. Het ergste is dat het betreffende meisje zich aan't richten is op een ander.
Dus ik voel me nogal verloren.

Straks mag ik me verantwoorden tegenover m'n begeleider. Het belangrijkste heb ik wel af en kan ik gaan verwerken. Ik ga ook 'n uur eerder naar m'n stage heen.
pi_42302928
Ik dacht dat ze hier om 8.00 beginnen normaal. Maar ik ben nog de enige die aanwezig is zo te zien.

Dan kan ik alvast wat zaken voorbereiden.
pi_42303088
Is er dan nog niemand aan het werk hier
pi_42303097
Nee, maandag ochtend soiezo vrij, en vanmiddag naar de kaakchirurg. Duz ik ben een paar dagen niet op mn stage.
pi_42303283
En het is een GO voor mij.
pi_42303523
Ik moet ook eens kijken hoe het bij mij zit met die vrije dagen.
pi_42303763
Ik heb buiten ziekte-dagen maar 5 vrije dagen op 4 maanden stage. Niet echt veel dus.
Vandaag ben ik lekker alleen. Baas is weg, en verder niemand die er is. Voordeel is wel dat ik mag gaan wanneer ik wil.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_42303777
Ik weet ook niet hoe dat precies zit
pi_42303905
Meteen hard aan het werk toen ik aankwam
Welkom op FOK!
pi_42303963
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:24 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb buiten ziekte-dagen maar 5 vrije dagen op 4 maanden stage. Niet echt veel dus.
Vandaag ben ik lekker alleen. Baas is weg, en verder niemand die er is. Voordeel is wel dat ik mag gaan wanneer ik wil.
Wat doe je daar nu nog dan! Ga naar huis ;p

Oh en hier gaan we weer.
Een week vol verveling, fok en weet ik het wat nog meer.
M'n baas is vandaag afwezig lijkt wel (hij is al 40 min te laat).
Hij is normaal altijd op tijd, dus ik 'vrees' het ergste.
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:40:30 #73
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42303982
Ik ben ook al weer bezig, .
Mail server niet vindbaar voor php
pi_42303998
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:39 schreef jstn het volgende:

[..]

Wat doe je daar nu nog dan! Ga naar huis ;p

Oh en hier gaan we weer.
Een week vol verveling, fok en weet ik het wat nog meer.
M'n baas is vandaag afwezig lijkt wel (hij is al 40 min te laat).
Hij is normaal altijd op tijd, dus ik 'vrees' het ergste.
Het werk zal toch af moeten. Donderdag de hele dag geen mail gezien. Komt alles op vrijdagmiddag binnen, met als deadline het einde van deze week
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_42304449
Nou, dan heb je iig iets te doen.
Wees blij, ik zit hier de hele dag niks te doen of cd's te kopiëren
Nouja, soms ook wel een keer iets
Welkom op FOK!
pi_42304864
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:40 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben ook al weer bezig, .
Mail server niet vindbaar voor php
Gelukkig kan je al inloggen
pi_42305361
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 08:29 schreef Mathijz het volgende:
Nee, maandag ochtend soiezo vrij, en vanmiddag naar de kaakchirurg. Duz ik ben een paar dagen niet op mn stage.
Gezellig, ik moet er ook heen over 2 week.
Vanmorgen te laat vanwege het late uitgaan zaterdagavond.. kwam niet uit mijn bed maar gezegd dat ik naar de tandarts moest. Zo naar de dokter.. daarna weer lekker verder hier op stage.. en fok niet te vergeten want er is weer bar weinig te doen
Zo niet.. dan toch!
pi_42305963
Mail van mn school gehad.
quote:
Wat jammer Mathijz, Goed trouwens dat je ons hioervan op de hoogte stelt. Ik stel voor dat je zelf (vertrouwelijk) gaat kijken of je een nieuwe stage elders kan vinden. Wij hebben helaas niks meer in voorraad! We hebben enigszins begrip voor je situatie want zoals je zegt hebben we eerdere ervaringen met ... Wil je trouwens doorstuderen? Zo niet dan hebben we mogelijk een stageplaats voorje bij een bedrijf dat nieuw personeel nodig heeft.
Dat word duz gaan zoeken. Iemand tips?
pi_42306681
Nou, er is toch altijd wel iets in de buurt?
Welkom op FOK!
pi_42307565
Mjah misschien grote bedrijven met een it afdeling ofzo?
pi_42307916
Ja, je kunt overal proberen.
Zal vast wel iets leuks tussen zitten
Welkom op FOK!
pi_42308185
Ik heb zojuist in m'n eentje lekker rond mogen rijden in de auto van mijn begeleider.
Nu ben ik weer uitnodigingen aan't schrijven totdat ik er bij neervan.
pi_42308234
Gaat hard hier
pi_42308475
Muh, vrij weinig te doen, heb nog wel wat dingen openstaan, maar de 1 kan vandaag na half 3 en de andere de rest van de week ><
pi_42308567
Ben nog steeds bezig met bugs fixen wat niet maar wil lukken
Ik snap er geen hout meer van.
pi_42308648
Als mijn begeleider weggaat dan werk ik mijn zaakjes af en ga ook mooi naar huis toe. Het ontwerpwerk doe'k liever achter mijn eigen PC want die is daar speciaal voor ingericht en dan gaat het 10x sneller.
pi_42309026
vertel
pi_42309082
quote:
Wil je trouwens doorstuderen? Zo niet dan hebben we mogelijk een stageplaats voorje bij een bedrijf dat nieuw personeel nodig heeft.
Dus ze vragen er ook even bij of je niet van opleiding wil switchen? Beetje apart dat ze dat meteen aanbieden :S maja wel een nette mail.
Gewoon even kijken wat voor bedrijven in de buurt zitten die je interesse hebben en een open sollicitatie de deur uit sturen
Zo niet.. dan toch!
pi_42309173
ZO ben ook weer van die partij. Van het weekend zelfs de voorpagina gehaald, jaja met het junior songfestival. Kreeg allemaal complimenten, ben helemaal in mijn nopjes! En wat fijn dat eindelijk de herfst aan het beginnen is.
pi_42309268
Hehe nice voorpagina gehaald
Welkom op FOK!
pi_42309988
Zo.. weer klaar met wat bestellingkjes opgehaald met mn collega. Hij is er vandaag volgens mij niet helemaal met zn hoofd bij.. hij mocht dit weekend wegens storingsdienst niet drinken, hij kreeg gisteren te horen dat ie opa werd en zn dochter gaat vandaag verhuizen. Een aantal glazen moesten het ontgelden
Eerst een volle wagen lossen.. hij neemt 6 bakken bierglazen (50 glazen per bak) op een steekwagen, normaal geen enkel probleem, maar inneens donderden ze allemaal om op de stenen vloer het was een klein wonder.. maar 40 van de 300 glazen gesneuveld.
Daarna een klein bestellingkje afleveren (beertender, wat bier, 30 frisglazen, 24 wijnglazen, 50 bierglazen) rijd ie eerst helemaal verkeerd (rotwegomleidingen). rijd ie vervolgens voorbij het adres, hij op de rem staan. hoor ik inneens een schuifgeluid en vervolgens een knal 11 frisglazen kapot en 2 bierglazen (wonder boven wonder geen wijnglazen kapot )

RIP

[ Bericht 1% gewijzigd door torpie op 02-10-2006 15:07:18 ]
pi_42310031
R.I.P.
pi_42310241
ojee
Welkom op FOK!
pi_42310263
Haha .. alles tegelijk
pi_42310422
Gelukkig is het bier nog heel.
pi_42310547
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:13 schreef T1andonly het volgende:
Gelukkig is het bier nog heel.
eensch... gelukkig kunnen die fusten tegen een stootje krijgen ze ook veel... wantja je gaat geen fust van 50l tillen (mag niet eens van de arbo.. en terecht een keer gedaan.. nou was blij dat het weekend was, mn rug ).

Ik blijf me trouwens verbazen hoe geweldig sterk die glazen zijn
pi_42310859
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:55 schreef torpie het volgende:
Zo.. weer klaar met wat bestellingkjes opgehaald met mn collega. Hij is er vandaag volgens mij niet helemaal met zn hoofd bij.. hij mocht dit weekend wegens storingsdienst niet drinken, hij kreeg gisteren te horen dat ie opa werd en zn dochter gaat vandaag verhuizen. Een aantal glazen moesten het ontgelden
Eerst een volle wagen lossen.. hij neemt 6 bakken bierglazen (50 glazen per bak) op een steekwagen, normaal geen enkel probleem, maar inneens donderden ze allemaal om op de stenen vloer het was een klein wonder.. maar 40 van de 250 glazen gesneuveld.
Daarna een klein bestellingkje afleveren (beertender, wat bier, 30 frisglazen, 24 wijnglazen, 50 bierglazen) rijd ie eerst helemaal verkeerd (rotwegomleidingen). rijd ie vervolgens voorbij het adres, hij op de rem staan. hoor ik inneens een schuifgeluid en vervolgens een knal 11 frisglazen kapot en 2 bierglazen (wonder boven wonder geen wijnglazen kapot )

[afbeelding]
RIP
6 bakken x 50 = 300

trouwens

pi_42311146
Ja daar is ie, haha geweldig en wat was het spannend dat songfestival
pi_42311454
Nice
Welkom op FOK!
pi_42311560
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:32 schreef SvenM het volgende:

[..]

6 bakken x 50 = 300

trouwens

[afbeelding]
Je hebt gelijk heb t meteen aangepast.. maarja er zijn er nu nog ongeveer 250 over
pi_42311790
haha
pi_42312655
Nog een uurtje
pi_42312720
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:16 schreef NrSiX het volgende:

[..]

Dus ze vragen er ook even bij of je niet van opleiding wil switchen? Beetje apart dat ze dat meteen aanbieden :S maja wel een nette mail.
Gewoon even kijken wat voor bedrijven in de buurt zitten die je interesse hebben en een open sollicitatie de deur uit sturen
Ik kan hierna verder met niveau 4, vandaar het verder studeren
pi_42312721
pi_42313117
Yeah, de dag zit er over een uurtje alweer op en ik ben best productief geweest vandaag.
Ik kan nog met 100 dingen bezig blijve als ik wil dus ik hoef me niet te vervelen.

Net een klein uur doen "brainstormen" en nu is het nog even bezien wat daar uit komt.
pi_42313798
Ik ben vandaag ook best wel bezig geweest. De eerste keer welliswaar. Ook al begonnen met m'n verslag. (nog een lange weg te gaan)
pi_42313919
Op naar huis.
pi_42314012
Was weer een lange dag
Welkom op FOK!
pi_42314395
Morgen dagje ziek, voel me nu zo beroerd
pi_42315707
Deze dag ging lekker snel
pi_42327456
Mijn vader is zojuist vertrokken naar't ziekenhuis en ik heb daardoor stukken minder zin om naar m'n stage te gaan. Probeer vandaag ook eerder weg te gaan.
pi_42327852
Mmz, gewoon voor controle ofzo, of is er echt wat aan de hand?
pi_42327853
pi_42327935
Goedemorgen, eerst wat koffie gehaald uiteraard
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:55:42 #115
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42328025
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Goedemorgen, eerst wat koffie gehaald uiteraard
Hier ook, .
pi_42328068
Ik stelde mijn vraag in het foute topic Sitethief perongelijk in je DIG.
pi_42328083
Weer een nieuwe dag
Welkom op FOK!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:02:26 #118
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42328113
Dan plant ik hem wel hier neer, .
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Loop je stage als programmeur Sitethief?
Nee Systeembeheerder/helpdeskmedewerker, maar ze willen niet dat ik teveel Fok!
Dus mag ik lekker het project van iemand anders afmaken, terwijl mijn php kennis echt bagger is.....
pi_42328135
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:39 schreef SvenM het volgende:
Een relatief kleine hart-ingreep. Als het heel goed uitpakt mag die morgen zelfs al naar huis toe.
Maar aangezien mijn vader niet in een ideale conditie is, zijn er wat meer risico's verbonden aan die ingreep.

Ik loop stage in Roermond en 't ziekenhuis van roermond is voor mij 10 minuten lopen. Dus als ik er heen kan zal ik dat ook zeker doen.
pi_42328136
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 09:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]

Wat een gezeur
Welkom op FOK!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:20:21 #121
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42328343
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 09:04 schreef Zosk het volgende:

[..]

Wat een gezeur
Ja, en uit arremoe open ik dan maar topics op Fok! over dat projectje, .
pi_42328641
Ik ben ziek, kan nauwelijks eten of praten. Ik ga duz ook weer lekker mn bed in
pi_42328685
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 09:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]

Dus mag ik lekker het project van iemand anders afmaken, terwijl mijn php kennis echt bagger is.....
Kan je alleen maar van leren
Fokken is een onderdeel van Systeembeheer/helpdeskmederwerker (ben ikzelf ook) dus dat moet gewoon kunnen.
pi_42328839
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 09:37 schreef Mathijz het volgende:
Beterschap
Welkom op FOK!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:48:43 #125
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42328845
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 09:37 schreef Mathijz het volgende:
Slaap lekker en word maar gauw beter, .
pi_42328859
Ik ben toe aan vakantie en dan ga ik heerlijk een soort van winterslaap houden.
pi_42328869
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 09:49 schreef T1andonly het volgende:
Over 2 weken een weekje vakantie
Welkom op FOK!
pi_42329004
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 09:49 schreef T1andonly het volgende:
Me too.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:04:12 #129
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42329080
Vakantie, als ik het niet hebt dan wil ik het hebben, en als ik het heb verkwansel ik hem door lui voor de tv te liggen enzoot............... .
pi_42329575
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:04 schreef Sitethief het volgende:
Vakantie, als ik het niet hebt dan wil ik het hebben, en als ik het heb verkwansel ik hem door lui voor de tv te liggen enzoot............... .
tv als je wow speeld?
Welkom op FOK!
pi_42329664
Goodmorning People
Ik ben helemaal alleen vandaag, moet wel veel interviews uitwerken...EN ik geniet van dit soort weer, morgen nog meer regen!!
pi_42329671
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:33 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Goodmorning People
Ik ben helemaal alleen vandaag, moet wel veel interviews uitwerken...EN ik geniet van dit soort weer, morgen nog meer regen!!
Waarom geniet iemand van regen?
Welkom op FOK!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:36:43 #133
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42329727
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:28 schreef Zosk het volgende:

[..]

tv als je wow speeld?
Ja, daar heb je een punt, maar na een dag lang spelen ben ik zo brak als wat.................. .

En van Regen kan ik ook heul erg genieten, al is dat meestal als ik binnen ben, .
pi_42329750
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 09:04 schreef T1andonly het volgende:

Een relatief kleine hart-ingreep. Als het heel goed uitpakt mag die morgen zelfs al naar huis toe.
Maar aangezien mijn vader niet in een ideale conditie is, zijn er wat meer risico's verbonden aan die ingreep.

Ik loop stage in Roermond en 't ziekenhuis van roermond is voor mij 10 minuten lopen. Dus als ik er heen kan zal ik dat ook zeker doen.
Aah sterkte. Mjin vriend woonde tot voor kort in Swalmen. Ik kwam dan altijd langs dat ziekenhuis met de bus.
pi_42329765
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:36 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ja, daar heb je een punt, maar na een dag lang spelen ben ik zo brak als wat.................. .
daar is vakantie voor !
Welkom op FOK!
pi_42329773
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:33 schreef Zosk het volgende:

Waarom geniet iemand van regen?
Haha ja, ik was die zon zo zat, over een tijdje veranderd dat wel weer hoor, denk ik. Ik hou gewoon van de herfst
pi_42329801
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:33 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Goodmorning People
Ik ben op de fiets idioot.
pi_42329818
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:38 schreef LunaticLaUrA het volgende:

[..]

Haha ja, ik was die zon zo zat, over een tijdje veranderd dat wel weer hoor, denk ik. Ik hou gewoon van de herfst
herfst
losse bladeren
regen

ik loop ook naar me stage dus geen regen!
Welkom op FOK!
pi_42329879
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:40 schreef Zosk het volgende:

[..]

herfst
losse bladeren
regen

ik loop ook naar me stage dus geen regen!
Als jij 10min moet lopen, kan je dat in 2min fietsen. 2min door de regen fietsen kan prima
pi_42329902
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Als jij 10min moet lopen, kan je dat in 2min fietsen. 2min door de regen fietsen kan prima
ik moet 1 minuut lopen
Welkom op FOK!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:44:48 #141
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42329904
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:38 schreef Zosk het volgende:

[..]

daar is vakantie voor !
Ja dan speel ik een hele dag WoW, en wat heb ik dan echt bereikt denk ik dan?
pi_42329958
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:44 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ja dan speel ik een hele dag WoW, en wat heb ik dan echt bereikt denk ik dan?
zo moet je ook niet denken, gewoon wowen en niet bij nadenken, doe ik ook altijd
Welkom op FOK!
pi_42329982
Ja ik fiets ook (het overgrote deel met de trein ofcourse), maar dat is toch fijn? Van die zon ga je zo zweten. Ach over een tijdje heb ik weer zin in de zon hoor , maar eerst nog sneeuw en kale bomen en vriezen
pi_42330002
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:48 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ja ik fiets ook (het overgrote deel met de trein ofcourse), maar dat is toch fijn? Van die zon ga je zo zweten. Ach over een tijdje heb ik weer zin in de zon hoor , maar eerst nog sneeuw en kale bomen en vriezen
Ik vind regen niet fijn maar te warm ook niet, gewoon een fatsoenlijke normale temperatuur (midden-in ofzo) is
Welkom op FOK!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:49:22 #145
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42330009
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:47 schreef Zosk het volgende:

[..]

zo moet je ook niet denken, gewoon wowen en niet bij nadenken, doe ik ook altijd
Ja, .
pi_42330048
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:49 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ja, .
Dat is toch fijn, gewoon opstaan rond 10-11 uur en dan gewoon gaan farmen of levelen, maakt niet uit. Zo lang je er maar niet bij nadenkt

OT: ik heb niks te doen en me stagebegeleider is ff weg
Welkom op FOK!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:54:04 #147
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42330100
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:51 schreef Zosk het volgende:

[..]

Dat is toch fijn, gewoon opstaan rond 10-11 uur en dan gewoon gaan farmen of levelen, maakt niet uit. Zo lang je er maar niet bij nadenkt

OT: ik heb niks te doen en me stagebegeleider is ff weg
Ja maar ik wil ook nog wat 'echt' nuttigs inmijn leven doen, als je snapt wat ik bedoel.
pi_42330123
Nee sorry, zo ver ben ik nog niet
Welkom op FOK!
pi_42331603
Ben nu weer wakker, straks maar ff TV kijken. Als ik nu de hele dag ga slapen, slaap ik vannacht niet.
pi_42331687
TV kijken en lekker achter de pc zitten is relaxt
Welkom op FOK!
pi_42331714
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:03 schreef Mathijz het volgende:
Ben nu weer wakker, straks maar ff TV kijken. Als ik nu de hele dag ga slapen, slaap ik vannacht niet.
Wat heb je Mathijz? Al aan de betere hand of?
pi_42332516
"Als de stagebegeleider van kantoor is, .................... "

Dus hoi
pi_42332581
Mijn begeleider moet zo snel mogelijk maar eens komen, want anders krijgen we een aantal zaken niet af. Hij heeft op het moment een bespreking, maar eigenlijk zou die al klaar moeten zijn.
pi_42332753
Ondertussen ben ik een zooi aan het debuggen... Ik moet af en toe wat anders voor me zien..

Best kut werk...
pi_42333038
Ik heb eindelijk de printer aan de praat gekregen via het netwerk. Ik had ook wel 'n ICT-stage kunnen gaan doen

Straks als m'n begeleider terug is wil ik eens serieus wat dingen af gaan werken. Maar daar moet die nog een aantal dingen voor goedkeuren.
pi_42333194
Werk je ook met een componentenlijst wat afgewerkt moet worden?

Ik wel en heb al een paar binnen in de eerste maand
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:20:01 #157
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42333243
Jullie doen zeker allebei een HBO stage? Mijn oren klapperen over de hoeveelheid vrijheid die jullie hebben.................
pi_42333316
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:08 schreef LunaticLaUrA het volgende:

[..]

Wat heb je Mathijz? Al aan de betere hand of?
Verstandskies is er operatief uitgehaald, nu een hele grote bult op mn wang Ik hou zoveel mogelijk rust want ik mag bar weinig doen.
pi_42333345
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:07 schreef Zosk het volgende:
TV kijken en lekker achter de pc zitten is relaxt
Heerlijk is dat hè.
pi_42333355
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:20 schreef Sitethief het volgende:
Jullie doen zeker allebei een HBO stage? Mijn oren klapperen over de hoeveelheid vrijheid die jullie hebben.................
Nope.. MBO stage...

En verveel me nu
pi_42333365
OT: Zonet met de Dell monteur een rondje gemaakt, 5 mobo's vervangen, nu weer lekker relaxen
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:27:14 #162
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42333376
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:25 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nope.. MBO stage...

En verveel me nu
Wat is Webtechnologie in hemelsnaam, .
pi_42333457
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:27 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Wat is Webtechnologie in hemelsnaam, .
Het leren maken en beheren van websites in verschillende talen, webapplicaties maken. Ook aantal programma's onder de knie krijgen voor web dingen zoals flash zeg maar.. En streaming media...

Ik heb 4 lessen Java gehad, paar Javascript lessen paar php wat ik niet snap en rest html, dhtml en actionscript (in flash scripttaal) en totaal niet het laatste wat ik zo leuk en intressant vind.
Nu leer ik asp op me stage...

Check dit.. Ik kwam es een keer op de opleiding site en zag dit bij me opleiding...
http://dotsblog.com/2/index.php?content=detail&id=81
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:36:29 #164
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42333539
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:32 schreef Qunix het volgende:

[..]

Het leren maken en beheren van websites in verschillende talen, webapplicaties maken. Ook aantal programma's onder de knie krijgen voor web dingen zoals flash zeg maar.. En streaming media...

Ik heb 4 lessen Java gehad, paar Javascript lessen paar php wat ik niet snap en rest html, dhtml en actionscript (in flash scripttaal) en totaal niet het laatste wat ik zo leuk en intressant vind.
Nu leer ik asp op me stage...

Check dit.. Ik kwam es een keer op de opleiding site en zag dit bij me opleiding...
http://dotsblog.com/2/index.php?content=detail&id=81
Klinkt interessant, maar asp, .

Btw: Mail server niet vindbaar voor php

En ik heb net zo'n rare school, .
pi_42333657
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:36 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Klinkt interessant, maar asp, .

Btw: Mail server niet vindbaar voor php

En ik heb net zo'n rare school, .
ASP zuigt ja...

Ik hoop ook in de toekomst het niet te gaan gebruiken.

Eerste half jaar van het eerste jaar heb ik alleen getekent op papier
tweede helft 2 cdroms gemaakt in flash

Tweede jaar ineens gevorderd php
en actionscript wat in flash zit...
Ook af en toe html en dhtml en javascript...

Ons is beloofd xml, php, html, dhtml, Javascript, java en css... En streaming media maar daar komt al helemaal niets van ondanks ze het beloven en aanbieden... Ze weten er geen hout over.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:43:12 #166
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42333689
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:41 schreef Qunix het volgende:

[..]

ASP zuigt ja...

Ik hoop ook in de toekomst het niet te gaan gebruiken.

Eerste half jaar van het eerste jaar heb ik alleen getekent op papier
tweede helft 2 cdroms gemaakt in flash

Tweede jaar ineens gevorderd php
en actionscript wat in flash zit...
Ook af en toe html en dhtml en javascript...

Ons is beloofd xml, php, html, dhtml, Javascript, java en css... En streaming media maar daar komt al helemaal niets van ondanks ze het beloven en aanbieden... Ze weten er geen hout over.
Klinkt alsof ze teveel modern willen doen, . Sukkels.
pi_42333751
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:43 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Klinkt alsof ze teveel modern willen doen, . Sukkels.
Ik heb enorm veel spijt dat ik die opleiding gekozen heb.
Ik maak hem nu alleen mar af voor dat ene papiertje...

Daarom aan allen: Ga niet naar het MA college... Ze willen van alles maar kunnen geen fuck, tenzei je grafisch gaat doen.
pi_42333784
Ook krijg ik nog 125 euro van ze.... Vorig jaar gewonnen maar nog niet ontvangen
Laatst hadden ze ook al zoiets... Ze kwamen in het nieuws vanwege fraude toestanden...
pi_42334006
Oei verstandskies eruit, take it easy.
Ik moet nog allerlei dingen doen maar geen zin meer
pi_42334836
Php etc is helemaal niet mijn ding.

Maar het erge is, ik moet voor een project nog een hele website bouwen met php etc.
Een webshop moet het worden, met beheermodule enzo.

Ik zit al in een inhaal BPV (5e jaar, zou na dit half jaar klaar kunnen zijn) en zal dit dus in m'n eentje moeten zien te fixen.
Alleen ik weet he-le-maal niks van php af, het heeft me ook nooit geinteresseerd.
Hoe moet ik iets leren waar ik geen interesse in heb, helemaal als ik het in mn uppie moet doen.

Ik zie dit jaar best somber in :/
Een maat van me kon misschien een kant en klaar script regelen, alleen dat ging dus niet door.
Daarin zou ik gewoon het 1 en het ander aan kunnen passen en vervolgens gewoon het nodige van php leren om uit te kunnen leggen hoe of wat, als ze er bij de oplevering naar vragen.

Als ik hier aan denk alleen al, word ik helemaal depressief.
Ik wil van deze kutschool af, maar dat gaat me niet lukken na dit half jaar ben ik bang.
pi_42335104
Bah dit was de drukste dag tot nu toe
Alhoewel dat ook wel eens leuk is
Welkom op FOK!
pi_42336093
Mijn begeleider is overal en nergens. Maar vandaag volgens mij vooral nergens.
Ik ga dalijk naar huis toe en dan zie'k morgen wel wat de stand van zaken is.
pi_42336171
Ik vertrek ook eensch, tot morgen mensen
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:18:37 #174
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42336204
Ik gaat ook zo naar huis, .
pi_42336611
Vandaag is het echt een onvervalste klote dag.
pi_42338144
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vandaag is het echt een onvervalste klote dag.
Eens
pi_42349643
Zo vandaag mijn verjaardag, dus ik hoop op een beetje een mooi dagje.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 08:32:45 #178
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42349849
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 08:09 schreef T1andonly het volgende:
Gefeliciteerd, , , , , , , .
.
pi_42349995
quote:
Gefeliciteerd

En we zijn weer begonnen
Welkom op FOK!
pi_42350091
Op dierendag
pi_42350103
Gefeliciteerd trouwens!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 09:01:36 #182
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42350225
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 08:52 schreef SvenM het volgende:
Op dierendag
, .
pi_42350287
Mijn wang is er nog steeds niet dunner op geworden, ik zit dus nog steeds ziek thuis.
pi_42350682
Nogmaals beterschap
Welkom op FOK!
pi_42351216
Ik ben al mijn hele leven op dierendag jarig en elk jaar zijn er weer "orginele" cadeau's
pi_42351333
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:02 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben al mijn hele leven op dierendag jarig
joh
Welkom op FOK!
pi_42351365
Gefeliciteerd
Ik ben ook weer aanwezig like usual...
pi_42351421
quote:
Gefeliciteerd!
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:06 schreef Mathijz het volgende:
Mijn wang is er nog steeds niet dunner op geworden, ik zit dus nog steeds ziek thuis.
Beterschap voordeel... je kan lekker thuis zitten

Goedemorgen iedereen vandaag woensdag.. tijd om de week doormidden te zagen
Stagebegleider gaat vandaag wat klanten helpen en ik mag een plan van aanpak gaan maken voor mn opdracht. zit dus de hele dag op kantoor

[ Bericht 6% gewijzigd door torpie op 04-10-2006 10:18:41 ]
pi_42351606
quote:
[..]

Beterschap voordeel... je kan lekker thuis zitten

Goedemorgen iedereen vandaag woensdag.. tijd om de week doormidden te zagen
Stagebegleider gaat vandaag wat klanten helpen en ik mag een plan van aanpak gaan maken voor mn opdracht.
Alleen moet je het wel weer inhalen.
pi_42351628
Ja, de week doormidden is altijd lekker, ookal heb ik echt NIKS te doen
Welkom op FOK!
pi_42352278
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:20 schreef Zosk het volgende:
Ja, de week doormidden is altijd lekker, ookal heb ik echt NIKS te doen
Mooi kloten is dat, wij hebben hier Websense. Houd in, dat het internetverkeer gefilterd word. Na 2 dagen is dat gelukkig uitgezet, anders kon ik nooit Fokken
pi_42352301
Rofl, dat is matig

Ik heb wel iets te doen, maar geen zin om daar op een halve dag aan te beginnen
Welkom op FOK!
pi_42352380
Ik denk dat ik mezelf gelukkig mag prijzen met een baas die net weet hoe hij Word op moet starten en een e-mail kan verzenden. (ok beetje overdreven maar het filteren/blokken van internetpagina's ofzo dat doet ie weer niet )
pi_42352482
Mijn 'baas' weet er juist wel veel vanaf, maar hem boeit het niet.
Hij weet dat ik fora check heel de dag maar ook werk als het nodig is
Welkom op FOK!
pi_42353090
Nu tot half 12 ongeveer aan het werk geweest, nu verder de dag chillen. Misschien vanmiddag nog een iets, anders kan ik met mn verslag verder. Maar met mn verslag zit ik een beetje vast...
pi_42353305
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Alleen moet je het wel weer inhalen.
Als ik weer kan praten ga ik toch opzoek naar een andere stage
pi_42355554
YES

bug opgelost... nu nog afmaken en de 2e, laatste bug oplossen en kan aan iets nieuws beginnen.
pi_42355830
Omdat ik jarig ben mag ik een stukje eerder naar huis toe waarschijnlijk. Goede zaak!.
pi_42356216
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:11 schreef T1andonly het volgende:
Omdat ik jarig ben mag ik een stukje eerder naar huis toe waarschijnlijk. Goede zaak!.
Feli

Ik blijf nog tot 16.30.
pi_42356714
quote:
Heb je getrakteerd?
pi_42356780
quote:
Gefeliciteerd
Heb ook weer vrij weinig te doen.. en de tijd schiet echt niet op
Zo niet.. dan toch!
pi_42356918
ik mis nu wel de snackdag
pi_42359177
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:45 schreef Mathijz het volgende:
Vandaag geen tijd ervoor
pi_42360307
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:45 schreef Mathijz het volgende:
Vanmiddag een lekker "broodje cowboyvlees" gehad.. anyway, beterschap!
Zo niet.. dan toch!
pi_42360989
Nog drie kwartier...
pi_42361151
hierzo nog 10 min. Heb gewoon te weinig tijd voor alles...van 9 toto 4 geen tijd voor fok
pi_42361521
nog maar 50 minute, echt te rustig vandaag
pi_42361538
Nee, ik wil NU naar huis. Ik herhaal, NU.
pi_42361770
Nog steeds thuis, de zwelling word nu wel een beetje minder. Ben alleen wel 2,5 kilo afgevallen
pi_42361803
ik ben er ook wel zat van =] shaggerijnige collega's op dit moment.. * NrSiX gaat in een hoekje zitten te huilen integendeel, vind het wel grappig
Zo niet.. dan toch!
pi_42362328
NOG EEN KWARTIER!!!!!
pi_42380159
En weer aanwezig!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:03:39 #213
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42380247
Aanwezig, alleen, geen zin.
pi_42380377
Ik ook aanwezig zonder zin
Welkom op FOK!
pi_42380446
Aanwezig, planning voor vandaag.. uitzoeken welke volgende game ik ga kopen, ow en ook nog even 15 contracten klaarmaken.. jeej
Zo niet.. dan toch!
pi_42380490
Present.
pi_42380529
Vanmorgen al een klein kwartier gepraat over veranderingingen binnen het bedrijf. Nu daljk even een uurtje niets doen en dan komt mijn stagebegeleider hopelijk optijd want ik heb vanmiddag een bespreking
pi_42380566
Vandaag weer proberen om aan m'n verslag te werken.
pi_42380569
Ik zit nog steeds thuis, met een btje geluk kan ik vandaag normaal eten en kan ik morgen naar mn stage.

Anders mag ik dit weekend ook niks doen.
pi_42380599
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:22 schreef Mathijz het volgende:
Ik zit nog steeds thuis, met een btje geluk kan ik vandaag normaal eten en kan ik morgen naar mn stage.

Anders mag ik dit weekend ook niks doen.
Van je ouders?
pi_42380624
Van zichzelf als hij verstandig is, anders blijf je niet de hele week thuis
Welkom op FOK!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:27:20 #222
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42380645
Gaan we nog een keer een Stage meet houden? , .
pi_42380691
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Van je ouders?
Ja.

Naja vandaag zonder pijnstillers proberen, kijken hoe dat gaat...
pi_42380702
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:27 schreef Sitethief het volgende:
Gek ofzo? ik moet wowen in mijn vrije tijd
Welkom op FOK!
pi_42380705
quote:
Is goed, waar woont iedereen
pi_42380723
quote:
Kan dat bij jou op je stage bedrijf
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:31:45 #227
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42380727
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:30 schreef Zosk het volgende:

[..]

Gek ofzo? ik moet wowen in mijn vrije tijd
Bij mij ligt WoW even plat, heb je PM geactiveerd?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:32:05 #228
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42380734
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Kan dat bij jou op je stage bedrijf
Nu wel ja, baas en collage zijn toch weg naar Almere, .
pi_42380784
Ik denk dat de meeste mensen niet helemaal in de buurt van Limburg wonen, dus dat wordt een meet waarbij ik mijn vrienden van de spoorwegen zal moeten gebruiken
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:35:59 #230
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42380800
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:35 schreef T1andonly het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen niet helemaal in de buurt van Limburg wonen, dus dat wordt een meet waarbij ik mijn vrienden van de spoorwegen zal moeten gebruiken
Niet erg lijkt me, we haden hier nog iemand die stage loopt in de horeca dacht ik, .
pi_42380976
Utrecht, beetje centraal
pi_42380999
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:31 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Bij mij ligt WoW even plat, heb je PM geactiveerd?
nee, denk het niet.
Want zo bekend ben ik hier overal niet mee hoor
Welkom op FOK!
pi_42381048
Boven in heb je de rij met de subsites: forum, frontpage enz. de rechter is een briefje, moet je daar even op klikken.
pi_42381119
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:35 schreef T1andonly het volgende:
of je ouders, rijbewijs indien je 18 of ouder bent.
Emmen trouwens... waarschijnlijk ook "redelijk" uit de richting =]
Zo niet.. dan toch!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:55:55 #235
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42381136
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:55 schreef NrSiX het volgende:

[..]

of je ouders, rijbewijs indien je 18 of ouder bent.
Emmen trouwens... waarschijnlijk ook "redelijk" uit de richting =]
Zwolle hiero, .
pi_42381139
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:51 schreef Mathijz het volgende:
Boven in heb je de rij met de subsites: forum, frontpage enz. de rechter is een briefje, moet je daar even op klikken.
Oja, die zag ik elke keer over het hoofd. had er al een keer naar gezocht.
Bedankt he
Welkom op FOK!
pi_42381310
Heerhugowaard hier mwaaah dichtbij is anders hehe
pi_42381323
Mijn PM loopt als een tiet hiero.
pi_42381393
Goeiemorgen allemaal...
Baas vroeg me gisteren of ik een half uurtje eerder kon beginnen, waarschijnlijk omdat ik een gesprek zou hebben met hem en een externe begleider. Nou geen probleem, mag soms ook eerder vertrekken enzo.
Kom ik vandaag om 8:30 aan, moest ik even wachten.. die externe begleider zou wat later komen en mn baas had nog een gesprekje. uur later is ie klaar, verteld ie me dat het gesprek verschoven is. Datum komt nog.

ben dus eigenlijk voor niets zo vroeg gekomen...
pi_42381409
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
lol
Welkom op FOK!
pi_42381430
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:46 schreef Mathijz het volgende:
Utrecht, beetje centraal
Ja Utrecht graag!!!
Ook present, thuis aant werken want moet zometeen naar de tandarts Jeeej
pi_42381458
chill.. not, mag je nu wel eerder naar huis?
Zo niet.. dan toch!
pi_42381464
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:11 schreef LunaticLaUrA het volgende:

[..]

Ja Utrecht graag!!!
Ook present, thuis aant werken want moet zometeen naar de tandarts Jeeej
en jij werkt thuis?
dat krijg ik dus nooit voor elkaar om mezelf te dwingen thuis iets te doen
Welkom op FOK!
pi_42381467
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[newbie modus] Wat is dat PM toch de hele tijd, ik kom het overal tegen maar ik weet niet wat het is [/newbie modus]
pi_42381468
Ik moet morgen een presentatie geven hoor ik nu net. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan presenteren en dingen helemaal uitleggen.
pi_42381478
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:12 schreef LunaticLaUrA het volgende:

[..]

[newbie modus] Wat is dat PM toch de hele tijd, ik kom het overal tegen maar ik weet niet wat het is [/newbie modus]
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:51 schreef Mathijz het volgende:
Welkom op FOK!
pi_42381484
Jij woont in utrecht!
pi_42381501
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:12 schreef Zosk het volgende:

[..]

en jij werkt thuis?
Ja ik móet wel, anders is er een lege plek in de krant...
pi_42381511
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:14 schreef LunaticLaUrA het volgende:

[..]

Ja ik móet wel, anders is er een lege plek in de krant...
Ojee doe dan maar idd je werk
Welkom op FOK!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:15:29 #250
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_42381528
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:12 schreef Zosk het volgende:

[..]

en jij werkt thuis?
dat probleem heb ik op woensdag maar gisteren heb ik vrij veel kunnen doen
pi_42381570
@LunaticLaUrA klik op het icoontje met de enveloppe helemaal bovenin (rechts)
@T1andonly, ben ik ook zo goed in presentaties zijn klote
Zo niet.. dan toch!
pi_42381578
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:13 schreef Mathijz het volgende:
Jij woont in utrecht!
Hehe

Dat PM is wel vet zeg
pi_42381613
Het is gewoon msn maar dan langzamer
Welkom op FOK!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:20:07 #254
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_42381644
Mja, allemaal hetzelfde
Welkom op FOK!
pi_42381650
Ja maar toch is het vet
pi_42381661
Als het maar werkt
pi_42381839
Idd, zolang het werkt is het uiteraard handig
Welkom op FOK!
pi_42381923
Nu is iedereen aan het PM-en ipv in het topic posten
pi_42381988
Inderdaad, wordt gespamt
Welkom op FOK!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:42:24 #261
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42382119
Ach, SPAM is lekker.
SPAM, SPAM, SPAM, eggs and SPAM
pi_42382153
Ik ga maar eens een eitje koken. Heb ik wel trek in
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:45:20 #263
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42382187
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:43 schreef Mathijz het volgende:
Ik ga maar eens een eitje koken. Heb ik wel trek in
Ja he, maak mij maar weer lekker.
pi_42382211
Is dit een slowchat, of vervelen jullie je net zoals mij
pi_42382348
sc staat voor slowchat toch en ja we are bored
Zo niet.. dan toch!
pi_42382406
saaisaaisaai
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:55:39 #267
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42382449
pi_42382582
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:51 schreef NrSiX het volgende:
sc staat voor slowchat toch en ja we are bored
Dat wist ik wel
pi_42383117
Lekker ham erbij
pi_42383204
Ik pak zo even een lekker bammetje met jam, eerst even koffie halen voor de afdeling.
pi_42383205
Ik ben ook bored
Welkom op FOK!
pi_42383578
Vleeskruiden pakken i.p.v. peper is niet zo'n goede actie btw
pi_42383655
Beetje matig idd
Welkom op FOK!
pi_42383865
NOOB!
pi_42384280
Ja, 2 dezelfde potjes.
pi_42384295
matig, moet je beter lezen he
Welkom op FOK!
pi_42384331
Ja eigenlijk wel. Maar de soep smaakt weer heerlijk
pi_42384651
Kom brengen nu!
pi_42384686
pi_42384941
Ik heb hier ook soep uit de automaat, heerlijk
pi_42384970
Iemand van me school komt hier ook stage lopen want vorige bedrijf is failiet gegaan.
Ik ken hem niet maar ben wel benieuwd wat hij in huis hebt
pi_42384987
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:28 schreef Qunix het volgende:
Iemand van me school komt hier ook stage lopen want vorige bedrijf is failiet gegaan.
Ik ken hem niet maar ben wel benieuwd wat hij in huis hebt
Krijg je de leiding over h'm
pi_42385017
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Krijg je de leiding over h'm
Hij gaat vermoedelijk naar een andere afdeeling
pi_42385280
Hier komt ook een klasgenoot erbij, wel bij een andere afdeling.
pi_42385438
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hier komt ook een klasgenoot erbij, wel bij een andere afdeling.
Ik ken hem niet iig.
pi_42386035
Ik wel
pi_42388155
Zo ik ben weer thuis
pi_42388174
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:11 schreef Mathijz het volgende:
Zo ik ben weer thuis
Ik moet nog drie uur deze stoel warmhouden.
pi_42389425
Ik vind het maar koud worden, zomerkleren maar ff achterin de kast stoppen.
pi_42389463
nog 2 uur en 11 min.. daarna door naar mn werk, en wat hebben we zin!
Zo niet.. dan toch!
pi_42389817
Ik moest even naar de andere locatie, bah
Welkom op FOK!
pi_42390574
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:59 schreef Zosk het volgende:
Ik moest even naar de andere locatie, bah
bah?
pi_42390862
Zo jullie hebben niet stilgezeten vandaag zie ik al.
Ik kom net uit een heel vervelende vergadering en het liefste ga ik nu gewoon slapen.

Echter ik moet morgen een presentatie geven en ik denk dat ik die wel flink zal verneuken
pi_42390942
damn jij moet veel doen man

Ik had net evaluatie gesprek over de eerste maand

Maar gemiddeld gaven ze me een 7,66666 ...
pi_42391050
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 15:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

bah?
Ja! ik kan daar alleen doorwerken, niet even tussendoor FOK!ken.
Zat wel een lekkere juf op me lip tho
Welkom op FOK!
pi_42391306
milf alert!
pi_42391319
Nou, ze is 21-24. daartussen ergens
Welkom op FOK!
pi_42391442
Vroege moeder
pi_42391543
Ik ben met mn stage-verslag bezig. Genieten man.
pi_42391578
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 15:41 schreef SvenM het volgende:
Vroege moeder
juf, met juf bedoel ik ook letterlijk juffrouw
geen moeder dus

*Edit: maar ik ga, geen zin meer, doei
Welkom op FOK!
pi_42393542
leuk, net hiernaast (2de kantoortje) lijm van de grond af moeten schrapen omdat er nieuw tapijt in komt.. toch nog wat nuttigs gedaan
Zo niet.. dan toch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')