Als je echt helemaal niets te doen hebt kun je nog altijd mee helpenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:30 schreef SvenM het volgende:
Mjah, ik sta even droog op het moment qua opdrachten dus
Wij hebben sinds 3/4 weken een bakker bart hier in het dorp, heerlijk!quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef T1andonly het volgende:
Dalijk maar eens richting mijn vriend Bakker Bart om daar een broodje te halen. Dan kan ik de rest van de middag weer bezig zijn met vanalles.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wij hebben sinds 3/4 weken een bakker bart hier in het dorp, heerlijk!
Eerst moest ik altijd naar Denbosch, 20min met de bus voor een broodje, nee dankje![]()
Ha! ik zou er elke dag zittenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:46 schreef T1andonly het volgende:
[..]Toen ik hier begon met stagelopen moestik werken op een locatie met als buurman de McDonalds.
Nu zit ik gelukkig niet meer in de binnenstad, want die McDonalds was af en toe best verleidelijk.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:51 schreef Mathijz het volgende:
Bij mij mag er wel wat aankomen, lijk net een annorexia patient
Same herequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:05 schreef sebaz het volgende:
Geen ruk te doen hier op het moment. Verveel me dood eigenlijk.
Pizza, macaroni of nassi? Anders de Chineesquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:23 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Poh heb geen zin meer, nog 4,5 uur. Moet nog steeds lunchen ook en bedenken wat ik ga eten vanavond. Iemand ideeen?
ik mag er wel 20 bijquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:53 schreef T1andonly het volgende:
Ik mag er ook nog een kilo of 5 tot 10 bijkrijgen, maar wat ik ook eet. Er komt vrij weinig aan.
Tis en blijft vrijdag hč.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:12 schreef SvenM het volgende:
Bij mij kan er idd ook wel een berg kilo's vanaf... ^^
Vanaf 11 uur doe ik al vrij weinig
Jeuj Ik heb wat te doenquote:
Zowel zakelijk als privéquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:37 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Wie is relaties aan het verwerken?
Dan stel je dat voor, dan heb je wat te doenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:29 schreef SvenM het volgende:
[..]
Jeuj Ik heb wat te doen
Laptop herinstalleren... Dat ze het hier niet met imagen doen snap ik niet... ja oke, je moet steeds alles configureren enzo maar toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |