abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42232710
Ik moet nog 3,5 uur
pi_42232725
Ja ik zit op de muziek-/kinderredactie. Heel erg leuk, ja en morgen staat mijn landbouwverhaal erin
Dat junior songfestival is wel tof, aangezien ik waarschijnlijk ook naar de Eurovisie-versie mag in Boekarest!
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_42232812
Naar Boekarest, dat is inderdaad tof

Ik moet in het weekend ook nog wat doen voor mijn stage, maar ik hoop me het meeste bezig te kunnen houden met relaxen en vrienden bezoeken.

Zojuist is een collega van mij zeer behulpzaam geweest en da's ook voor het eerst

Nog een aantal dingen aanpassen en dan ga'k langzaam beginnen aan mijn weekend
pi_42232935
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:36 schreef Mathijz het volgende:
Ik moet nog 3,5 uur
hij bedoelt hoe het is afgelopen met je flippende stagebegeleider
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_42233023
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:42 schreef T1andonly het volgende:
Naar Boekarest, dat is inderdaad tof

Ik moet in het weekend ook nog wat doen voor mijn stage, maar ik hoop me het meeste bezig te kunnen houden met relaxen en vrienden bezoeken.

Zojuist is een collega van mij zeer behulpzaam geweest en da's ook voor het eerst

Nog een aantal dingen aanpassen en dan ga'k langzaam beginnen aan mijn weekend
Nog ongeveer 2 uur, en dan ga ik weer van mijn weekend genieten. Lekker heerlijk uitslapen , uitgaan, uitslapen en uitslapen heerlijk
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_42233132
Een van mijn grootste hobby's is uitslapen geweest. Alleen daar heb ik nu steeds minder tijd voor. In de weekenden sowieso niet en doordeweek is het de harde maatschappij waarin ik werk.

Dat gaat uiteindelijk wel goedkomen verwacht ik Ik heb al een afspraak om naar de versuz te gaan dit weekend. Alleen de dag erna begin ik al om 10.30 met voetballen dus dat is een lastig punt.
pi_42233198
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:36 schreef NrSiX het volgende:
Hoe ist afgelopen vandaag mathijz?
Hij communiceerd niet rechtstreeks heel vervelend. Nja heb het wel een btje gehad, doe wat ik moet doen en meer niet.
  vrijdag 29 september 2006 @ 21:09:49 #58
88233 Steve
Still the best.
pi_42242481
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef T1andonly het volgende:
Dalijk maar eens richting mijn vriend Bakker Bart om daar een broodje te halen. Dan kan ik de rest van de middag weer bezig zijn met vanalles.
Lekkere pepernoten met witte chocolade. .

Drukke dag vandaag. Gelukkig weer weekend. .
Volgende week echt eens aan mijn onderzoek beginnen, nog erg weinig aan gedaan. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_42245243
wat doen er veel een ICT stage trouwens:O ik mag trouwens in februari beginnen met stage, moet alleen nog plekje vinden
pi_42246382
Wat voor soort plek zoek je dan...
pi_42263713
Marketing / communicatie, in barcelona
Ik kan niet heel goed spaans, maar Mattievandezolder heeft me geholpen met sollicitatie brief in correct spaans, nogmaals bedankt!
pi_42264709
Tis weekend
pi_42302685
Zo de week gaat weer beginnen.

Voor mij begint die met slecht nieuws wel. Het geweldig leuk vinden van een meisje heeft ervoor gezorgt dat m'n werk maar half af is.
Dat is voor mij nog niet echt een probleem. Het ergste is dat het betreffende meisje zich aan't richten is op een ander.
Dus ik voel me nogal verloren.

Straks mag ik me verantwoorden tegenover m'n begeleider. Het belangrijkste heb ik wel af en kan ik gaan verwerken. Ik ga ook 'n uur eerder naar m'n stage heen.
pi_42302928
Ik dacht dat ze hier om 8.00 beginnen normaal. Maar ik ben nog de enige die aanwezig is zo te zien.

Dan kan ik alvast wat zaken voorbereiden.
pi_42303088
Is er dan nog niemand aan het werk hier
pi_42303097
Nee, maandag ochtend soiezo vrij, en vanmiddag naar de kaakchirurg. Duz ik ben een paar dagen niet op mn stage.
pi_42303283
En het is een GO voor mij.
pi_42303523
Ik moet ook eens kijken hoe het bij mij zit met die vrije dagen.
pi_42303763
Ik heb buiten ziekte-dagen maar 5 vrije dagen op 4 maanden stage. Niet echt veel dus.
Vandaag ben ik lekker alleen. Baas is weg, en verder niemand die er is. Voordeel is wel dat ik mag gaan wanneer ik wil.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_42303777
Ik weet ook niet hoe dat precies zit
pi_42303905
Meteen hard aan het werk toen ik aankwam
Welkom op FOK!
pi_42303963
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:24 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb buiten ziekte-dagen maar 5 vrije dagen op 4 maanden stage. Niet echt veel dus.
Vandaag ben ik lekker alleen. Baas is weg, en verder niemand die er is. Voordeel is wel dat ik mag gaan wanneer ik wil.
Wat doe je daar nu nog dan! Ga naar huis ;p

Oh en hier gaan we weer.
Een week vol verveling, fok en weet ik het wat nog meer.
M'n baas is vandaag afwezig lijkt wel (hij is al 40 min te laat).
Hij is normaal altijd op tijd, dus ik 'vrees' het ergste.
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:40:30 #73
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42303982
Ik ben ook al weer bezig, .
Mail server niet vindbaar voor php
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_42303998
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:39 schreef jstn het volgende:

[..]

Wat doe je daar nu nog dan! Ga naar huis ;p

Oh en hier gaan we weer.
Een week vol verveling, fok en weet ik het wat nog meer.
M'n baas is vandaag afwezig lijkt wel (hij is al 40 min te laat).
Hij is normaal altijd op tijd, dus ik 'vrees' het ergste.
Het werk zal toch af moeten. Donderdag de hele dag geen mail gezien. Komt alles op vrijdagmiddag binnen, met als deadline het einde van deze week
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_42304449
Nou, dan heb je iig iets te doen.
Wees blij, ik zit hier de hele dag niks te doen of cd's te kopiëren
Nouja, soms ook wel een keer iets
Welkom op FOK!
pi_42304864
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:40 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben ook al weer bezig, .
Mail server niet vindbaar voor php
Gelukkig kan je al inloggen
pi_42305361
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 08:29 schreef Mathijz het volgende:
Nee, maandag ochtend soiezo vrij, en vanmiddag naar de kaakchirurg. Duz ik ben een paar dagen niet op mn stage.
Gezellig, ik moet er ook heen over 2 week.
Vanmorgen te laat vanwege het late uitgaan zaterdagavond.. kwam niet uit mijn bed maar gezegd dat ik naar de tandarts moest. Zo naar de dokter.. daarna weer lekker verder hier op stage.. en fok niet te vergeten want er is weer bar weinig te doen
Zo niet.. dan toch!
pi_42305963
Mail van mn school gehad.
quote:
Wat jammer Mathijz, Goed trouwens dat je ons hioervan op de hoogte stelt. Ik stel voor dat je zelf (vertrouwelijk) gaat kijken of je een nieuwe stage elders kan vinden. Wij hebben helaas niks meer in voorraad! We hebben enigszins begrip voor je situatie want zoals je zegt hebben we eerdere ervaringen met ... Wil je trouwens doorstuderen? Zo niet dan hebben we mogelijk een stageplaats voorje bij een bedrijf dat nieuw personeel nodig heeft.
Dat word duz gaan zoeken. Iemand tips?
pi_42306681
Nou, er is toch altijd wel iets in de buurt?
Welkom op FOK!
pi_42307565
Mjah misschien grote bedrijven met een it afdeling ofzo?
pi_42307916
Ja, je kunt overal proberen.
Zal vast wel iets leuks tussen zitten
Welkom op FOK!
pi_42308185
Ik heb zojuist in m'n eentje lekker rond mogen rijden in de auto van mijn begeleider.
Nu ben ik weer uitnodigingen aan't schrijven totdat ik er bij neervan.
pi_42308234
Gaat hard hier
pi_42308475
Muh, vrij weinig te doen, heb nog wel wat dingen openstaan, maar de 1 kan vandaag na half 3 en de andere de rest van de week ><
pi_42308567
Ben nog steeds bezig met bugs fixen wat niet maar wil lukken
Ik snap er geen hout meer van.
pi_42308648
Als mijn begeleider weggaat dan werk ik mijn zaakjes af en ga ook mooi naar huis toe. Het ontwerpwerk doe'k liever achter mijn eigen PC want die is daar speciaal voor ingericht en dan gaat het 10x sneller.
pi_42309026
vertel
pi_42309082
quote:
Wil je trouwens doorstuderen? Zo niet dan hebben we mogelijk een stageplaats voorje bij een bedrijf dat nieuw personeel nodig heeft.
Dus ze vragen er ook even bij of je niet van opleiding wil switchen? Beetje apart dat ze dat meteen aanbieden :S maja wel een nette mail.
Gewoon even kijken wat voor bedrijven in de buurt zitten die je interesse hebben en een open sollicitatie de deur uit sturen
Zo niet.. dan toch!
pi_42309173
ZO ben ook weer van die partij. Van het weekend zelfs de voorpagina gehaald, jaja met het junior songfestival. Kreeg allemaal complimenten, ben helemaal in mijn nopjes! En wat fijn dat eindelijk de herfst aan het beginnen is.
pi_42309268
Hehe nice voorpagina gehaald
Welkom op FOK!
pi_42309988
Zo.. weer klaar met wat bestellingkjes opgehaald met mn collega. Hij is er vandaag volgens mij niet helemaal met zn hoofd bij.. hij mocht dit weekend wegens storingsdienst niet drinken, hij kreeg gisteren te horen dat ie opa werd en zn dochter gaat vandaag verhuizen. Een aantal glazen moesten het ontgelden
Eerst een volle wagen lossen.. hij neemt 6 bakken bierglazen (50 glazen per bak) op een steekwagen, normaal geen enkel probleem, maar inneens donderden ze allemaal om op de stenen vloer het was een klein wonder.. maar 40 van de 300 glazen gesneuveld.
Daarna een klein bestellingkje afleveren (beertender, wat bier, 30 frisglazen, 24 wijnglazen, 50 bierglazen) rijd ie eerst helemaal verkeerd (rotwegomleidingen). rijd ie vervolgens voorbij het adres, hij op de rem staan. hoor ik inneens een schuifgeluid en vervolgens een knal 11 frisglazen kapot en 2 bierglazen (wonder boven wonder geen wijnglazen kapot )

RIP

[ Bericht 1% gewijzigd door torpie op 02-10-2006 15:07:18 ]
pi_42310031
R.I.P.
pi_42310241
ojee
Welkom op FOK!
pi_42310263
Haha .. alles tegelijk
pi_42310422
Gelukkig is het bier nog heel.
pi_42310547
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:13 schreef T1andonly het volgende:
Gelukkig is het bier nog heel.
eensch... gelukkig kunnen die fusten tegen een stootje krijgen ze ook veel... wantja je gaat geen fust van 50l tillen (mag niet eens van de arbo.. en terecht een keer gedaan.. nou was blij dat het weekend was, mn rug ).

Ik blijf me trouwens verbazen hoe geweldig sterk die glazen zijn
pi_42310859
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:55 schreef torpie het volgende:
Zo.. weer klaar met wat bestellingkjes opgehaald met mn collega. Hij is er vandaag volgens mij niet helemaal met zn hoofd bij.. hij mocht dit weekend wegens storingsdienst niet drinken, hij kreeg gisteren te horen dat ie opa werd en zn dochter gaat vandaag verhuizen. Een aantal glazen moesten het ontgelden
Eerst een volle wagen lossen.. hij neemt 6 bakken bierglazen (50 glazen per bak) op een steekwagen, normaal geen enkel probleem, maar inneens donderden ze allemaal om op de stenen vloer het was een klein wonder.. maar 40 van de 250 glazen gesneuveld.
Daarna een klein bestellingkje afleveren (beertender, wat bier, 30 frisglazen, 24 wijnglazen, 50 bierglazen) rijd ie eerst helemaal verkeerd (rotwegomleidingen). rijd ie vervolgens voorbij het adres, hij op de rem staan. hoor ik inneens een schuifgeluid en vervolgens een knal 11 frisglazen kapot en 2 bierglazen (wonder boven wonder geen wijnglazen kapot )

[afbeelding]
RIP
6 bakken x 50 = 300

trouwens

pi_42311146
Ja daar is ie, haha geweldig en wat was het spannend dat songfestival
pi_42311454
Nice
Welkom op FOK!
pi_42311560
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:32 schreef SvenM het volgende:

[..]

6 bakken x 50 = 300

trouwens

[afbeelding]
Je hebt gelijk heb t meteen aangepast.. maarja er zijn er nu nog ongeveer 250 over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')