hij bedoelt hoe het is afgelopen met je flippende stagebegeleiderquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:36 schreef Mathijz het volgende:
Ik moet nog 3,5 uur
Nog ongeveer 2 uur, en dan ga ik weer van mijn weekend genieten. Lekker heerlijk uitslapenquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:42 schreef T1andonly het volgende:
Naar Boekarest, dat is inderdaad tof
Ik moet in het weekend ook nog wat doen voor mijn stage, maar ik hoop me het meeste bezig te kunnen houden met relaxen en vrienden bezoeken.
Zojuist is een collega van mij zeer behulpzaam geweest en da's ook voor het eerst
Nog een aantal dingen aanpassen en dan ga'k langzaam beginnen aan mijn weekend
Hij communiceerd niet rechtstreeks heel vervelend. Nja heb het wel een btje gehad, doe wat ik moet doen en meer niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:36 schreef NrSiX het volgende:
Hoe ist afgelopen vandaag mathijz?
Lekkere pepernoten met witte chocolade.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef T1andonly het volgende:
Dalijk maar eens richting mijn vriend Bakker Bart om daar een broodje te halen. Dan kan ik de rest van de middag weer bezig zijn met vanalles.
Wat doe je daar nu nog dan! Ga naar huis ;pquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:24 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb buiten ziekte-dagen maar 5 vrije dagen op 4 maanden stage. Niet echt veel dus.
Vandaag ben ik lekker alleen. Baas is weg, en verder niemand die er is. Voordeel is wel dat ik mag gaan wanneer ik wil.
Het werk zal toch af moeten. Donderdag de hele dag geen mail gezien. Komt alles op vrijdagmiddag binnen, met als deadline het einde van deze weekquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:39 schreef jstn het volgende:
[..]
Wat doe je daar nu nog dan! Ga naar huis ;p
Oh en hier gaan we weer.
Een week vol verveling, fok en weet ik het wat nog meer.
M'n baas is vandaag afwezig lijkt wel (hij is al 40 min te laat).
Hij is normaal altijd op tijd, dus ik 'vrees' het ergste.
Gelukkig kan je al inloggenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:40 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben ook al weer bezig,.
Mail server niet vindbaar voor php
Gezellig, ik moet er ook heen over 2 week.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:29 schreef Mathijz het volgende:
Nee, maandag ochtend soiezo vrij, en vanmiddag naar de kaakchirurg. Duz ik ben een paar dagen niet op mn stage.
Dat word duz gaan zoeken. Iemand tips?quote:Wat jammer Mathijz, Goed trouwens dat je ons hioervan op de hoogte stelt. Ik stel voor dat je zelf (vertrouwelijk) gaat kijken of je een nieuwe stage elders kan vinden. Wij hebben helaas niks meer in voorraad! We hebben enigszins begrip voor je situatie want zoals je zegt hebben we eerdere ervaringen met ... Wil je trouwens doorstuderen? Zo niet dan hebben we mogelijk een stageplaats voorje bij een bedrijf dat nieuw personeel nodig heeft.
Dus ze vragen er ook even bij of je niet van opleiding wil switchen? Beetje apart dat ze dat meteen aanbieden :S maja wel een nette mail.quote:Wil je trouwens doorstuderen? Zo niet dan hebben we mogelijk een stageplaats voorje bij een bedrijf dat nieuw personeel nodig heeft.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:13 schreef T1andonly het volgende:
Gelukkig is het bier nog heel.
6 bakken x 50 = 300quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:55 schreef torpie het volgende:
Zo.. weer klaar met wat bestellingkjes opgehaald met mn collega. Hij is er vandaag volgens mij niet helemaal met zn hoofd bij.. hij mocht dit weekend wegens storingsdienst niet drinken, hij kreeg gisteren te horen dat ie opa werden zn dochter gaat vandaag verhuizen. Een aantal glazen moesten het ontgelden
![]()
Eerst een volle wagen lossen.. hij neemt 6 bakken bierglazen (50 glazen per bak) op een steekwagen, normaal geen enkel probleem, maar inneens donderden ze allemaal om op de stenen vloerhet was een klein wonder.. maar 40 van de 250 glazen gesneuveld.
Daarna een klein bestellingkje afleveren (beertender, wat bier, 30 frisglazen, 24 wijnglazen, 50 bierglazen) rijd ie eerst helemaal verkeerd (rotwegomleidingen). rijd ie vervolgens voorbij het adres, hij op de rem staan. hoor ik inneens een schuifgeluid en vervolgens een knal11 frisglazen kapot en 2 bierglazen (wonder boven wonder geen wijnglazen kapot
)
[afbeelding]
RIP![]()
Je hebt gelijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:32 schreef SvenM het volgende:
[..]
6 bakken x 50 = 300![]()
trouwens
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |