Wat heb je Mathijz? Al aan de betere hand of?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:03 schreef Mathijz het volgende:
Ben nu weer wakker, straks maar ff TV kijken. Als ik nu de hele dag ga slapen, slaap ik vannacht niet.
Verstandskies is er operatief uitgehaald, nu een hele grote bult op mn wangquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:08 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Wat heb je Mathijz? Al aan de betere hand of?
Heerlijk is dat hè.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:07 schreef Zosk het volgende:
TV kijken en lekker achter de pc zitten is relaxt![]()
Nope.. MBO stage...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:20 schreef Sitethief het volgende:
Jullie doen zeker allebei een HBO stage? Mijn oren klapperen over de hoeveelheid vrijheid die jullie hebben.................
Wat is Webtechnologie in hemelsnaam,quote:
Het leren maken en beheren van websites in verschillende talen, webapplicaties maken. Ook aantal programma's onder de knie krijgen voor web dingen zoals flash zeg maar.. En streaming media...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat is Webtechnologie in hemelsnaam,.
Klinkt interessant, maar asp,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het leren maken en beheren van websites in verschillende talen, webapplicaties maken. Ook aantal programma's onder de knie krijgen voor web dingen zoals flash zeg maar.. En streaming media...
Ik heb 4 lessen Java gehad, paar Javascript lessen paar php wat ik niet snap en rest html, dhtml en actionscript (in flash scripttaal) en totaal niet het laatste wat ik zo leuk en intressant vind.
Nu leer ik asp op me stage...
Check dit.. Ik kwam es een keer op de opleiding site en zag dit bij me opleiding...
http://dotsblog.com/2/index.php?content=detail&id=81![]()
ASP zuigt ja...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Klinkt interessant, maar asp,.
Btw: Mail server niet vindbaar voor php
En ik heb net zo'n rare school,.
Klinkt alsof ze teveel modern willen doen,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
ASP zuigt ja...
Ik hoop ook in de toekomst het niet te gaan gebruiken.
Eerste half jaar van het eerste jaar heb ik alleen getekent op papier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tweede helft 2 cdroms gemaakt in flash![]()
![]()
![]()
![]()
Tweede jaar ineens gevorderd php
en actionscript wat in flash zit...
Ook af en toe html en dhtml en javascript...
Ons is beloofd xml, php, html, dhtml, Javascript, java en css... En streaming media maar daar komt al helemaal niets van ondanks ze het beloven en aanbieden... Ze weten er geen hout over.
Ik heb enorm veel spijt dat ik die opleiding gekozen heb.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze teveel modern willen doen,. Sukkels.
Eensquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vandaag is het echt een onvervalste klote dag.
Gefeliciteerd,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:09 schreef T1andonly het volgende:
Zo vandaag mijn verjaardag, dus ik hoop op een beetje een mooi dagje.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:09 schreef T1andonly het volgende:
johquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:02 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben al mijn hele leven op dierendag jarig![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:09 schreef T1andonly het volgende:
Beterschapquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:06 schreef Mathijz het volgende:
Mijn wang is er nog steeds niet dunner op geworden, ik zit dus nog steeds ziek thuis.
Alleen moet je het wel weer inhalen.quote:[..]
Beterschapvoordeel... je kan lekker thuis zitten
![]()
Goedemorgen iedereenvandaag woensdag.. tijd om de week doormidden te zagen
![]()
Stagebegleider gaat vandaag wat klanten helpen en ik mag een plan van aanpak gaan maken voor mn opdracht.
Mooi kloten is dat, wij hebben hier Websense. Houd in, dat het internetverkeer gefilterd word. Na 2 dagen is dat gelukkig uitgezet, anders kon ik nooit Fokkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:20 schreef Zosk het volgende:
Ja, de week doormidden is altijd lekker, ookal heb ik echt NIKS te doen![]()
Als ik weer kan praten ga ik toch opzoek naar een andere stagequote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Alleen moet je het wel weer inhalen.
Feliquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:11 schreef T1andonly het volgende:
Omdat ik jarig ben mag ik een stukje eerder naar huis toe waarschijnlijk. Goede zaak!.
Heb je getrakteerd?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:11 schreef T1andonly het volgende:
Omdat ik jarig ben mag ik een stukje eerder naar huis toe waarschijnlijk. Goede zaak!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |