Ik kan hierna verder met niveau 4, vandaar het verder studerenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:16 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dus ze vragen er ook even bij of je niet van opleiding wil switchen? Beetje apart dat ze dat meteen aanbieden :S maja wel een nette mail.
Gewoon even kijken wat voor bedrijven in de buurt zitten die je interesse hebben en een open sollicitatie de deur uit sturen
Hier ook,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Goedemorgen, eerst wat koffie gehaald uiteraard
Nee Systeembeheerder/helpdeskmedewerker, maar ze willen niet dat ik teveel Fok!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Loop je stage als programmeur Sitethief?
Een relatief kleine hart-ingreep. Als het heel goed uitpakt mag die morgen zelfs al naar huis toe.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:39 schreef SvenM het volgende:
Mmz, gewoon voor controle ofzo, of is er echt wat aan de hand?
Wat een gezeurquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:02 schreef Sitethief het volgende:
Dan plant ik hem wel hier neer,.
[..]
Nee Systeembeheerder/helpdeskmedewerker, maar ze willen niet dat ik teveel Fok!
Ja, en uit arremoe open ik dan maar topics op Fok! over dat projectje,quote:
Kan je alleen maar van lerenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:02 schreef Sitethief het volgende:
Dan plant ik hem wel hier neer,.
[..]
Nee Systeembeheerder/helpdeskmedewerker, maar ze willen niet dat ik teveel Fok!
Dus mag ik lekker het project van iemand anders afmaken, terwijl mijn php kennis echt bagger is.....
Beterschapquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:37 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben ziek, kan nauwelijks eten of praten. Ik ga duz ook weer lekker mn bed in
Slaap lekker en word maar gauw beter,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:37 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben ziek, kan nauwelijks eten of praten. Ik ga duz ook weer lekker mn bed in
Over 2 weken een weekje vakantiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:49 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben toe aan vakantie en dan ga ik heerlijk een soort van winterslaap houden.
Me too.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:49 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben toe aan vakantie en dan ga ik heerlijk een soort van winterslaap houden.
tv als je wow speeld?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:04 schreef Sitethief het volgende:
Vakantie, als ik het niet hebt dan wil ik het hebben, en als ik het heb verkwansel ik hem door lui voor de tv te liggen enzoot................
Waarom geniet iemand van regen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:33 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Goodmorning People
Ik ben helemaal alleen vandaag, moet wel veel interviews uitwerken...EN ik geniet van dit soort weer, morgen nog meer regen!!
Ja, daar heb je een punt, maar na een dag lang spelen ben ik zo brak als wat..................quote:
Aah sterkte. Mjin vriend woonde tot voor kort in Swalmen. Ik kwam dan altijd langs dat ziekenhuis met de bus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:04 schreef T1andonly het volgende:
Een relatief kleine hart-ingreep. Als het heel goed uitpakt mag die morgen zelfs al naar huis toe.
Maar aangezien mijn vader niet in een ideale conditie is, zijn er wat meer risico's verbonden aan die ingreep.
Ik loop stage in Roermond en 't ziekenhuis van roermond is voor mij 10 minuten lopen. Dus als ik er heen kan zal ik dat ook zeker doen.
daar is vakantie voor !quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt, maar na een dag lang spelen ben ik zo brak als wat...................
Haha ja, ik was die zon zo zat, over een tijdje veranderd dat wel weer hoor, denk ik. Ik hou gewoon van de herfstquote:
Ik ben op de fiets idioot.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:33 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Goodmorning People
Ik ben helemaal alleen vandaag, moet wel veel interviews uitwerken...EN ik geniet van dit soort weer, morgen nog meer regen!!
herfstquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:38 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Haha ja, ik was die zon zo zat, over een tijdje veranderd dat wel weer hoor, denk ik. Ik hou gewoon van de herfst
Als jij 10min moet lopen, kan je dat in 2min fietsen. 2min door de regen fietsen kan primaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
herfst![]()
losse bladeren![]()
regen![]()
ik loop ook naar me stage dus geen regen!![]()
ik moet 1 minuut lopenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als jij 10min moet lopen, kan je dat in 2min fietsen. 2min door de regen fietsen kan prima
Ja dan speel ik een hele dag WoW, en wat heb ik dan echt bereikt denk ik dan?quote:
zo moet je ook niet denken, gewoon wowen en niet bij nadenken, doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja dan speel ik een hele dag WoW, en wat heb ik dan echt bereikt denk ik dan?
Ik vind regen niet fijn maar te warm ook niet, gewoon een fatsoenlijke normale temperatuur (midden-in ofzo) isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:48 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ja ik fiets ook (het overgrote deel met de trein ofcourse), maar dat is toch fijn? Van die zon ga je zo zweten. Ach over een tijdje heb ik weer zin in de zon hoor, maar eerst nog sneeuw en kale bomen en vriezen
![]()
Ja,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
zo moet je ook niet denken, gewoon wowen en niet bij nadenken, doe ik ook altijd![]()
Dat is toch fijn, gewoon opstaan rond 10-11 uur en dan gewoon gaan farmen of levelen, maakt niet uit. Zo lang je er maar niet bij nadenktquote:
Ja maar ik wil ook nog wat 'echt' nuttigs inmijn leven doen, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is toch fijn, gewoon opstaan rond 10-11 uur en dan gewoon gaan farmen of levelen, maakt niet uit. Zo lang je er maar niet bij nadenkt![]()
OT: ik heb niks te doen en me stagebegeleider is ff weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |