1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | $subject= $_POST["Korte_omschrijving"]; $from= $_POST["User"]; $ontvanger= "meverts@koldijkbv.nl"; $header = 'From: helpdesk@koldijkbv.nl'; mail($ontvanger, $subject, "De volgende melding is toegevoegd aan de database: Computernummer: $computer Gebruikersnaam: $user Categorie: $categorie Korte omschrijving: $korte_omschrijving Uitgebreide omschrijving: $uitgebreide_omschrijving Urgentie: $urgentie_weer ", $header); |
Oke, ga ik dat eerst eens doen,quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:48 schreef Xcalibur het volgende:
ik zou dat stuk content eens in een variabele zetten, en dan die mail() functie gewoon op 1 regel
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | "De volgende melding is toegevoegd aan de database: Computernummer: $computer Gebruikersnaam: $user Categorie: $categorie Korte omschrijving: $korte_omschrijving Uitgebreide omschrijving: $uitgebreide_omschrijving Urgentie: $urgentie_weer ", $header); |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | "De volgende melding is toegevoegd aan de database: Computernummer:". $computer." Gebruikersnaam: ".$user." Categorie: ".$categorie." Korte omschrijving: ".$korte_omschrijving." Uitgebreide omschrijving: ".$uitgebreide_omschrijving." Urgentie: ".$urgentie_weer , $header); |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | $subject= $_POST["Korte_omschrijving"]; $from= $_POST["User"]; $ontvanger= "meverts@koldijkbv.nl"; $header = 'From: helpdesk@koldijkbv.nl'; mail($ontvanger, $subject, "De volgende melding is toegevoegd aan de database: Computernummer:". $computer." Gebruikersnaam: ".$user." Categorie: ".$categorie." Korte omschrijving: ".$korte_omschrijving." Uitgebreide omschrijving: ".$uitgebreide_omschrijving." Urgentie: ".$urgentie_weer , $header); |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ; For Win32 only. SMTP = localhost smtp_port = 25 ; For Win32 only. ;sendmail_from = meverts@koldijkbv.nl ; For Unix only. You may supply arguments as well (default: "sendmail -t -i"). ;sendmail_path = "C:Program Filesxamppsendmailsendmail.exe -t" ; Force the addition of the specified parameters to be passed as extra parameters ; to the sendmail binary. These parameters will always replace the value of ; the 5th parameter to mail(), even in safe mode. ;mail.force_extra_parameters = |
1 |
Localhost werkt toch ook gewoon... ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:29 schreef seiko het volgende:
Het probleem zit hem niet in je code maar in je configuratie. Probeer bijv. eens van localhost -> 127.0.0.1 te maken. Probeer eens een telnet naar localhost op port 25. In je code hoef je dit niet te zoeken.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:37 schreef Libris het volgende:
Je gebruikt mercury mail server?
- edit - en je hebt apache gerestart na de update van php.ini?
1 |
mercury SMTP, met dan de dir van mercury.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:14 schreef Libris het volgende:
als je de XAMPP portcheck draait? Wat staat er op port 25?
Om 8 uur zi ik weer op stage te buffelen,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 03:20 schreef Libris het volgende:
Enige progressie?
Ja maar jij zit in Singapore,quote:
1 |
Gevonden, spaart mij het wijzigen van php.ini blijkbaar,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:41 schreef Sitethief het volgende:
Wat houd
[ code verwijderd ]
preices in?
1 2 | ini_set("smtp_port", "25"); |
http://sitethief.nl/xamp.JPGquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:13 schreef Libris het volgende:
als je xampp control draait staat mercury echt aan?
Hier werkt telnet wel...
Ja dan mag ik met Novell/Groupwise gaan stoeien, tis nog lang niet af, straks krijgt het hele bedrijf mijn mailtjes,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:46 schreef Libris het volgende:
Ik heb geen flauw idee..
Je kan ook proberen om een andere mailserver te gebruiken. Heeft je werk geen eigen mailserver?
Mijn baas zegt dat ik het maar zonder server moet doen, volgens hem doe hij dat zelf ook regelmatig op zijn website............... Jaja,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:05 schreef Sitethief het volgende:
Mijn baas meent dat php zelf ook een mailfunctie heeft waarbij je geen server nodig hebt,.
Volgens mij klopt daar helemaaal niks van.
Zie ook : http://www.php.net/manual/nl/ref.mail.php .
Ja,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:41 schreef Libris het volgende:
Dus je zit nogsteeds vast?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mijn baas zegt dat ik het maar zonder server moet doen, volgens hem doe hij dat zelf ook regelmatig op zijn website............... Jaja,.
das logisch want daarin moet je soms vele uren in investeren, het programma kennelijk niet bij henquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:18 schreef Sitethief het volgende:
Dom programma trouwens, het gebruik is gratis , maar voor handleiding of ondersteuning met je flink dokken..
Jawel, alleen ik vind het pakket makkelijker werken. (configuratie etc.)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:22 schreef Sitethief het volgende:
WAMP staat voor, Windows, Apache, MySql, PHP.
Ehm is dat niet precies wat XAMP is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |