Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:11 schreef T1andonly het volgende:
Omdat ik jarig ben mag ik een stukje eerder naar huis toe waarschijnlijk. Goede zaak!.
Van je ouders?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:22 schreef Mathijz het volgende:
Ik zit nog steeds thuis, met een btje geluk kan ik vandaag normaal eten en kan ik morgen naar mn stage.
Anders mag ik dit weekend ook niks doen.
Gek ofzo? ik moet wowen in mijn vrije tijdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:27 schreef Sitethief het volgende:
Gaan we nog een keer een Stage meet houden?,
.
Is goed, waar woont iedereenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:27 schreef Sitethief het volgende:
.
Kan dat bij jou op je stage bedrijfquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:27 schreef Sitethief het volgende:
.
Bij mij ligt WoW even plat, heb je PM geactiveerd?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gek ofzo? ik moet wowen in mijn vrije tijd![]()
Nu wel ja, baas en collage zijn toch weg naar Almere,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Kan dat bij jou op je stage bedrijf
Niet erg lijkt me, we haden hier nog iemand die stage loopt in de horeca dacht ik,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:35 schreef T1andonly het volgende:Ik denk dat de meeste mensen niet helemaal in de buurt van Limburg wonen, dus dat wordt een meet waarbij ik mijn vrienden van de spoorwegen zal moeten gebruiken
nee, denk het niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:31 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Bij mij ligt WoW even plat, heb je PM geactiveerd?
of je ouders, rijbewijsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:35 schreef T1andonly het volgende:Ik denk dat de meeste mensen niet helemaal in de buurt van Limburg wonen, dus dat wordt een meet waarbij ik mijn vrienden van de spoorwegen zal moeten gebruiken
Zwolle hiero,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:55 schreef NrSiX het volgende:
[..]
of je ouders, rijbewijsindien je 18 of ouder bent.
Emmen trouwens... waarschijnlijk ook "redelijk" uit de richting =]
Oja, die zag ik elke keer over het hoofd. had er al een keer naar gezocht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:51 schreef Mathijz het volgende:
Boven in heb je de rij met de subsites: forum, frontpage enz. de rechter is een briefje, moet je daar even op klikken.
lolquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mijn PM loopt als een tiet hiero.
Ja Utrecht graag!!!quote:
en jij werkt thuis?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:11 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja Utrecht graag!!!
Ook present, thuis aant werken want moet zometeen naar de tandarts Jeeej
[newbie modus] Wat is dat PM toch de hele tijd, ik kom het overal tegen maar ik weet niet wat het is [/newbie modus]quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mijn PM loopt als een tiet hiero.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:12 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
[newbie modus] Wat is dat PM toch de hele tijd, ik kom het overal tegen maar ik weet niet wat het is [/newbie modus]
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:51 schreef Mathijz het volgende:
Boven in heb je de rij met de subsites: forum, frontpage enz. de rechter is een briefje, moet je daar even op klikken.
Ja ik móet wel, anders is er een lege plek in de krant...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
en jij werkt thuis?![]()
dat krijg ik dus nooit voor elkaar om mezelf te dwingen thuis iets te doen![]()
Ojeequote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:14 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja ik móet wel, anders is er een lege plek in de krant...
dat probleem heb ik op woensdagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
en jij werkt thuis?![]()
dat krijg ik dus nooit voor elkaar om mezelf te dwingen thuis iets te doen![]()
Ja he, maak mij maar weer lekker.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:43 schreef Mathijz het volgende:
Ik ga maar eens een eitje koken. Heb ik wel trek in
Dat wist ik welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:51 schreef NrSiX het volgende:
sc staat voor slowchat tochen ja we are bored
Krijg je de leiding over h'mquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:28 schreef Qunix het volgende:
Iemand van me school komt hier ook stage lopen want vorige bedrijf is failiet gegaan.
Ik ken hem niet maar ben wel benieuwd wat hij in huis hebt
Ik ken hem niet iig.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hier komt ook een klasgenoot erbij, wel bij een andere afdeling.
bah?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:59 schreef Zosk het volgende:
Ik moest even naar de andere locatie, bah![]()
Ja! ik kan daar alleen doorwerken, niet even tussendoor FOK!ken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |