Welnee, hij is het meest berekend van allemaal. Dat zag je ook met die joker. Die van Marlies was gevaarlijk, maar die van hem niet. Jaja....quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:20 schreef PID61 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tijn hier oprecht in is
En ik denk dat,dat gebeurd als ze uit het huis zijn. Dan is micheline de l*l.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:24 schreef Morwen het volgende:
Mich, zet Sem eens op zijn plekAlle frustraties komen er uit.
![]()
Toen liep ie ook weg, het is een weglopertjequote:Op vrijdag 29 september 2006 01:25 schreef schizolientje het volgende:
Ze liet van de week wle wat anders zien, toen was ze toch ook over de rooie van zijn opmerkingen
Ja, alleen ziet niemand de negatieve punten van Tijn. Zelfs veel mensen hier twijfelen niet aan zijn oprechtheid.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:27 schreef Day het volgende:
Nu ze zo eerlijk zijn om Semih's minpunten op te noemen, mogen ze dat, wat mij betreft, ook tegen Tijn doen. Ze zijn toch in de eerlijk-mode.
Ik dacht toch echt dat Tijn het met Semih wou bespreken en dat Semih toen nog maar 3 keer houd je bek tegen hem zei en wegliep.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom moet Mich dan Semih verdedigen? Ze zijn echt te laf om het face-to-face met Semih zelf te doen.
Ook Tijn, die kan het met iedereen over hebben maar zelf is hij "bang" voor hem
Uhm, bij een confrontatie loopt ie weg met de woorden "Hou je bek". Gaat lekker danquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom moet Mich dan Semih verdedigen? Ze zijn echt te laf om het face-to-face met Semih zelf te doen.
Neuh dat doen ze morgen. Anders hebben we morgen niets om naar uit te kijken!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:27 schreef Day het volgende:
Nu ze zo eerlijk zijn om Semih's minpunten op te noemen, mogen ze dat, wat mij betreft, ook tegen Tijn doen. Ze zijn toch in de eerlijk-mode.
Daar waren ze (Tijn en Mich) mee begonnen - dat ie iedereen mee kan trekken in een negatieve sfeer en dat niemand dat tegen hem zegt omdat het niet veel vorostelt op dat moment (;))quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:27 schreef Day het volgende:
Tijn is niet bang van Semih hoor hij ging de confrontatie niet uit de weg. Hij is nu gekwetst en koppig denk ik. Net als Semih denk ik.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat was 'in the heat of the moment'quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:28 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat Tijn het met Semih wou bespreken en dat Semih toen nog maar 3 keer houd je bek tegen hem zei en wegliep.
Op bed.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:29 schreef BB6kijker het volgende:
Waar is Semih trouwens nu? Ik kijk pas een half uur. Weet iemand dat?
Raad eens wie er wel rust heeft? En ....het zou hem zo dwars zitten??quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:29 schreef BB6kijker het volgende:
Waar is Semih trouwens nu? Ik kijk pas een half uur. Weet iemand dat?
Ow, dat is me dan ontgaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, bij een confrontatie loopt ie weg met de woorden "Hou je bek". Gaat lekker dan![]()
ik wel ja ..was met zo'n eikel getrouwd ooitquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:28 schreef Addi het volgende:
Kortom,als Micheline hem even uitlacht en dan het over laat waaien dan gaat het wel.(dan heeft Sem gewonnen) en als een man tegen Sem ingaat dan pikt hij het niet en kan alleen schreeuwen en is de maat vol. Begrijpt u allen de mentaliteit?
Op slot! Dankjewel!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:31 schreef BB6kijker het volgende:
@day
Er is nóg een COS open, met een verkeerd COS-nummer trouwens (340)
Egbert gaat hem anders WEL confronteren met zijn gedachtengang.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:32 schreef BB6kijker het volgende:
Ja Egggbert, vertel eens wat jij ervan vindt. Dát vinden we interessant, net als al jouw leuke spannende verhalen.
Yep, die weet het allemaal.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:32 schreef BB6kijker het volgende:
Ja Egggbert, vertel eens wat jij ervan vindt. Dát vinden we interessant, net als al jouw leuke spannende verhalen.
Hopelijk ben je nu gelukkiger?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:33 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik wel ja ..was met zo'n eikel getrouwd ooit![]()
Dat doet ie al dagen! Sinds hij weet dat Semih Marlies vooraf verteld heeft wie haar gingen nomineren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Egbert gaat hem anders WEL confronteren met zijn gedachtengang.
Nee,iemand vroeg hoe E10 reageerde op dit alles en Eggie verteld gewoon hoe het is verlopen,is een feit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:34 schreef Sug4r het volgende:
Nu verwijt Egbert E10 ervan dat hij erbij zit en niks zegt. De pot verwijt de ketel....
Zo zie ik het ook ja.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:35 schreef natronic het volgende:
Inmiddels is Semih even onschadelijk gemaakt
vanmorgen lag tijn te maffen toen deed semih ook zijn verhaal tegen degene die wakker waren, is wel slim van beide maar ik denk ook dat je moeilijk niks kan zeggenquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:35 schreef BB6kijker het volgende:
IJ-ZER-STERK, kan niet anders zeggen. En dan doel ik natuurlijk op Tijn die bij zo'n groepsgesprek zit. Niemand zal in de groep negatief over hem praten, maar wél over Semih. Ijzersterk. Wéér zo berekenend, dát is Tijn. En daarom zou hij wel eens kunnen winnen, want niet veel mensen zien dat.
Dat is niet berekend, dat is wat er werkelijk is gebeurt. Je had erbij moeten zijn, vooral de opmerking van Semih: He, we zijn nog maar met zijn drieen, ow nee Tijn is er ook nog" En daar reageerde Tijn niet op, dat is pas klasse. Die steken onder water nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:35 schreef BB6kijker het volgende:
IJ-ZER-STERK, kan niet anders zeggen. En dan doel ik natuurlijk op Tijn die bij zo'n groepsgesprek zit. Niemand zal in de groep negatief over hem praten, maar wél over Semih. Ijzersterk. Wéér zo berekenend, dát is Tijn. En daarom zou hij wel eens kunnen winnen, want niet veel mensen zien dat.
Je bedoelt???quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
@addi's zus, stream 3en4 soms
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:36 schreef breege het volgende:
jeetje ik schakel net in, zie ik micheline huilen, is het eindelijk uit met semih ?
dat jij reageerde op jesus en dat stream 3 en 4 soms erg donker zijnquote:
Oh ik dacht toen E10 en hij erbij zaten en Egbert ook niks zei, heb ik verkeerd begrepen dan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:36 schreef Addi het volgende:
[..]
Nee,iemand vroeg hoe E10 reageerde op dit alles en Eggie verteld gewoon hoe het is verlopen,is een feit.
Dat sloeg ook nergens op en het autoritaire gedrag van Semih is ook helemaal niet goed te praten, maar ik wil aangeven dat Tijn het allemaal weer heel berekenend aanpakt. Hij speelt opeens het slachtoffer dat iets ver-schrik-ke-lijks is aangedaan. Nou, zó erg was het nou ook weer niet, maar 'slachtoffer' Tijn buit zijn rol helemaal uit. Klasse!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is niet berekend, dat is wat er werkelijk is gebeurt. Je had erbij moeten zijn, vooral de opmerking van Semih: He, we zijn nog maar met zijn drieen, ow nee Tijn is er ook nog" En daar reageerde Tijn niet op, dat is pas klasse. Die steken onder water niet![]()
Berekenend he. Het is er nu heel lang over gegaan, hij heeft vrijwel iedereen mee, dus dan maar weer de leuke peer uithangen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:40 schreef Day het volgende:
Oh, ineens is Tijn niet meer verdrietig en gekwetst!
Ik kan me alleen maar bij deze post aansluiten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:40 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat sloeg ook nergens op en het autoritaire gedrag van Semih is ook helemaal niet goed te praten, maar ik wil aangeven dat Tijn het allemaal weer heel berekenend aanpakt. Hij speelt opeens het slachtoffer dat iets ver-schrik-ke-lijks is aangedaan. Nou, zó erg was het nou ook weer niet, maar 'slachtoffer' Tijn buit zijn rol helemaal uit. Klasse!
ik noem het gewoon relativerenquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:40 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat sloeg ook nergens op en het autoritaire gedrag van Semih is ook helemaal niet goed te praten, maar ik wil aangeven dat Tijn het allemaal weer heel berekenend aanpakt. Hij speelt opeens het slachtoffer dat iets ver-schrik-ke-lijks is aangedaan. Nou, zó erg was het nou ook weer niet, maar 'slachtoffer' Tijn buit zijn rol helemaal uit. Klasse!
Die kan zich er wel overheen zettenquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:40 schreef Day het volgende:
Oh, ineens is Tijn niet meer verdrietig en gekwetst!
Kom zeg, beide mannen waren het punt van subtiliteit al voorbijquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is niet berekend, dat is wat er werkelijk is gebeurt. Je had erbij moeten zijn, vooral de opmerking van Semih: He, we zijn nog maar met zijn drieen, ow nee Tijn is er ook nog" En daar reageerde Tijn niet op, dat is pas klasse. Die steken onder water niet![]()
Ja hè, uit alles wat hij zegt spreekt zóveel levenservaring! Zou die dat allemaal opgedaan hebben in dat huis van zijn ouders waar hij heel zijn leven al woont?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:38 schreef latevogel het volgende:
Jeroen zegt eindelijk iets waar ik me wel in kan vinden...
"waar mensen zijn ,zijn meningen"
Oké soms kwetsend en hard,maar doe er je voordeel mee
(dat laaste zei Jeroen dan weer net niet )![]()
Ja, op commando.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die kan zich er wel overheen zetten![]()
Ik heb geen enkele moeite op stream 3 en 4,ze zijn helder en de reactie op Je-zus was een onschuldig grapje. Deze BB heb ik geen familie of kennissen in het huis.....gelukkig *zucht*quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dat jij reageerde op jesus en dat stream 3 en 4 soms erg donker zijn
Semih speelt veel meer het slachtoffer en hij liegt alles bij elkaar. Maar goed, soit, de streams maar weerquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:40 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Bull,zoiets kan een mens niet per dag berekenen op die leeftijd,hij slaapt er niet eens door,je moet beter en vaker opletten(lees streamen) wil je concluderen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:40 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Klopt, beiden doen het, maar Tijn doet het héél slim. Slimmer, want hij speelt erg goed dat hij dubt en net zei hij dat hij er niet van kon slapen en daarmee wint hij zieltjes. Want we hoorden hem net zeggen: het komt niet goed. Kortom, hij wil niet dat het goed komt. Wat dat betreft sluit ik me bij hem aan. Wat mij betreft hoeft het ook niet meer goed te komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Semih speelt veel meer het slachtoffer en hij liegt alles bij elkaar. Maar goed, soit, de streams maar weer![]()
Oh jeequote:Op vrijdag 29 september 2006 01:45 schreef Addi het volgende:
[..]
Bull,zoiets kan een mens niet per dag berekenen op die leeftijd,hij slaapt er niet eens door,je moet beter en vaker opletten(lees streamen) wil je concluderen.
Als Tijn de kans krijgt, van mss zijn grootste rivaal, om zijn positie te verstevigen, mag hij daar toch gebruik van maken?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Semih speelt veel meer het slachtoffer en hij liegt alles bij elkaar. Maar goed, soit, de streams maar weer![]()
Love ye ....maar ehh potjedicht hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:44 schreef HiDiHo het volgende:
Vertel eens, wie was het?
Wat dat niet die negatieve spiraal waar Semih het over had?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:46 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Klopt, beiden doen het, maar Tijn doet het héél slim. Slimmer, want hij speelt erg goed dat hij dubt en net zei hij dat hij er niet van kon slapen en daarmee wint hij zieltjes. Want we hoorden hem net zeggen: het komt niet goed. Kortom, hij wil niet dat het goed komt. Wat dat betreft sluit ik me bij hem aan. Wat mij betreft hoeft het ook niet meer goed te komen.
Hij sliep wél. Alleen zegt hij dat hij er niet van sliep. En sommigen geloven dat blind. Jammer.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:45 schreef Addi het volgende:
[..]
Bull,zoiets kan een mens niet per dag berekenen op die leeftijd,hij slaapt er niet eens door,je moet beter en vaker opletten(lees streamen) wil je concluderen.
Zal wel een hoop gebakken lucht in haar brood zitten danquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:47 schreef PID61 het volgende:
Marlies gaat even brood maken op gevoel..... Bizarrrr
Zei ze dat maar, ze zegt altijd biezawjjjquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:47 schreef PID61 het volgende:
Marlies gaat even brood maken op gevoel..... Bizarrrr
Weltrusten Dayquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:48 schreef Day het volgende:
Zelf ga ik nu ruzie maken met mijn kussen!![]()
Met Egggbert, dát zou genieten zijn!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:48 schreef Day het volgende:
Ik ben benieuwd voor wie jullie het de volgende keer op zullen nemen als Tijn weer ruzie heeft met iemand in dat huis. Want dit was niet zijn 1e ruzie. En er zullen er echt nog meer volgen. Ik voorspel met Eggie, met E10 en mijn zijn eigen Rik!
Misschien sliep jij dan de afgelopen nachten en heb je niet opgelet. Ik wel!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:47 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Hij sliep wél. Alleen zegt hij dat hij er niet van sliep. En sommigen geloven dat blind. Jammer.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:48 schreef Day het volgende:
Ik ben benieuwd voor wie jullie het de volgende keer op zullen nemen als Tijn weer ruzie heeft met iemand in dat huis. Want dit was niet zijn 1e ruzie. En er zullen er echt nog meer volgen. Ik voorspel met Eggie, met E10 en mijn zijn eigen Rik!
Laatste opmerking: wie zegt dat Semih er zich niet kut onder voelt, dat hij er niet van kan slapen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:45 schreef Addi het volgende:
[..]
De stoere Tijn mag nergens mee zitten hehquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:49 schreef Addi het volgende:
[..]
Misschien sliep jij dan de afgelopen nachten en heb je niet opgelet. Ik wel!
Omdat hij niet wakker is en het dus niet interessant is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Laatste opmerking: wie zegt dat Semih er zich niet kut onder voelt, dat hij er niet van kan slapen?
Weten we dat? Nee, want de streams zijn niet gericht op Semih momenteel.![]()
Met die persoon die de voorzet geeft.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:48 schreef Day het volgende:
Gee mij maar Semih ruzie met een vrouw die hem aankan: Marcia.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:49 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Met Egggbert, dát zou genieten zijn!
Van mij wel, maar aub geen HBO-drama.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
De stoere Tijn mag nergens mee zitten heh![]()
Ze gaan afwassen, yay![]()
Nou dat valt reuze mee, als iemand wakker ligt te piekeren zijn dat niet zulke boeiende beelden en is het niet altijd even goed te zien of iemand er ergens wakker van ligt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:52 schreef Addi het volgende:
[..]
Omdat hij niet wakker is en het dus niet interessant is.
Anders waren ze er als de kippen bij hoor!
quote:
Lig dan ook maar een nachtje wakkerquote:
Dan heb jij het ellenlange drama-gesprek MET leugens tussen Semih en Mich niet gevolgd. Mijn god, wat een ellende, heel wat erger dan Tijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:53 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Van mij wel, maar aub geen HBO-drama.
Ik weet wel zeker dat iedere beweging van Semih nu in de gaten gehouden wordt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:53 schreef n1ek het volgende:
[..]
Nou dat valt reuze mee, als iemand wakker ligt te piekeren zijn dat niet zulke boeiende beelden en is het niet altijd even goed te zien of iemand er ergens wakker van ligt.
Wat loog die @#*)(* dan allemaal?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan heb jij het ellenlange drama-gesprek MET leugens tussen Semih en Mich niet gevolgd. Mijn god, wat een ellende, heel wat erger dan Tijn![]()
Helaas gemist, maar ik geloof je wel hoor. Semih is denk ik nog fouter bezig. Maar als Semih fouter bezig is, betekent dat niet automatisch dat Tijn goed/eerlijk bezig is, dát wil ik graag aantonen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan heb jij het ellenlange drama-gesprek MET leugens tussen Semih en Mich niet gevolgd. Mijn god, wat een ellende, heel wat erger dan Tijn![]()
Volgens mij wordt er door de meeste streamers ook alleen maar gespot dat Tijn eerlijker is dan Semmie in deze situatiequote:Op vrijdag 29 september 2006 01:59 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Helaas gemist, maar ik geloof je wel hoor. Semih is denk ik nog fouter bezig. Maar als Semih fouter bezig is, betekent dat niet automatisch dat Tijn goed/eerlijk bezig is, dát wil ik graag aantonen.
En dát klopt dus niet. Tijn is -wellicht- minder fout bezig, maar dat is wat anders.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:02 schreef PID61 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er door de meeste streamers ook alleen maar gespot dat Tijn eerlijker is dan Semmie in deze situatie
Ik heb gisteren PSV gezien en laat ik zeggen dat hun supporters net zo zwakzinnig (mongoloide durf ik net niet in mijn mond te nemen, maar ik bedoel het eigenlijk wel) overkomen als Tijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond speelde AZ tegen een Turkse ploeg, ik wil niemand op een hoopje gooien maar laten we zeggen dat hun cultuur bloedjefanatiek is.
Houdt je bek man!quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren PSV gezien en laat ik zeggen dat hun supporters net zo zwakzinnig (mongoloide durf ik net niet in mijn mond te nemen, maar ik bedoel het eigenlijk wel) overkomen als Tijn.
Uhm wat loog hij? Hij overdreef enorm, hij verdraaide alles zo'n beetje en hij zei dat Tijn hem 3 keer een schijnheil noemde wat niet waar is, want Tijn hield zijn bek zoals opgedragen door die dwergquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat loog die @#*)(* dan allemaal?
Vanavond speelde AZ tegen een Turkse ploeg, ik wil niemand op een hoopje gooien maar laten we zeggen dat hun cultuur bloedjefanatiek is.
Maar dat geldt voor álle voetbalsupporters denk ik: allemaal even dom.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren PSV gezien en laat ik zeggen dat hun supporters net zo zwakzinnig (mongoloide durf ik net niet in mijn mond te nemen, maar ik bedoel het eigenlijk wel) overkomen als Tijn.
Minder fout <> eerlijkerquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:03 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
En dát klopt dus niet. Tijn is -wellicht- minder fout bezig, maar dat is wat anders.
[Tijn] Aghhhemeeenagh gheee nameeh ghe mghaaaan.[/Tijn]quote:
lolquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
[Tijn] Aghhhemeeenagh gheee nameeh ghe mghaaaan.[/Tijn]
Was dat ooit ander danquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:08 schreef BB6kijker het volgende:
De crisis tussen Semih en Tijn blijkt weer wel positief voor de relatie Semih-Micheline. Opeens doet hij aardig tegen haar. Opmerkelijk....
Dat zeg ik, hij deed opeens aardig ipv autoritair.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Was dat ooit ander danHij claimt haar ontzettend.
quote:
Nou slaat dit weer nergens op, maar goed, dat zijn we van APK gewend.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
[Tijn] Aghhhemeeenagh gheee nameeh ghe mghaaaan.[/Tijn]
dat is niet opmerkelijk eingelijk...ik weet dat ze zo doen helaas,en vooral na de buitenwereld zijn ze nog erger.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:08 schreef BB6kijker het volgende:
De crisis tussen Semih en Tijn blijkt weer wel positief voor de relatie Semih-Micheline. Opeens doet hij aardig tegen haar. Opmerkelijk....
hij lag te slapen en is weer wakker nuquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:13 schreef breege het volgende:
ligt e10 te slapen ofzo ?
Hij claimt haar, dat is niet aardig, dat is haantjesgedrag. Ze huilde niet voor niks, Semih is een arrogante zak. Zit niks aardigs bij imoquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:12 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hij deed opeens aardig ipv autoritair.
'Ze' 'ze' 'ze'.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:12 schreef latevogel het volgende:
dat is niet opmerkelijk eingelijk...ik weet dat ze zo doen helaas,en vooral na de buitenwereld zijn ze nog erger.
Als je onder de mensen ben doen ze zoooooooo lief en aardig maar ow we als je alleen met ze ben![]()
Na een ruzie met andere ben JIJ ineens weer lief en aardig en blabla maar ow wee als je dan iets zeg wat niet in zijn straatje past![]()
Nee,is een uitspraak in het huis die continue wordt gebruikt! Weer wat gemist?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:01 schreef BB6kijker het volgende:
O, steek onder water van Tijn: "heeft Semih gemaakt, met liefde"
Nee,de enige die nog in te palmen is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:08 schreef BB6kijker het volgende:
Jammer dat jij de ruzie tussen Semih en Tijn hebt gemist. Nieuwe kijker van BB? Want als je die wel gezien had, kon je namelijk wél concluderen dat het heel cynisch was. Marlies noemde Tijn niet voor niets daarna 'lul'. Beetje beter opletten volgende keer aub.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:16 schreef Addi het volgende:
[..]
Nee,is een uitspraak in het huis die continue wordt gebruikt! Weer wat gemist?
Waar heb jij het nu weer over? Marlies was er geeneens bij.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:18 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Jammer dat jij de ruzie tussen Semih en Tijn hebt gemist. Nieuwe kijker van BB? Want als je die wel gezien had, kon je namelijk wél concluderen dat het heel cynisch was. Marlies noemde Tijn niet voor niets daarna 'lul'. Beetje beter opletten volgende keer aub.
en misschien ben jij wel eentje die denkt altijd leuk te zijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
'Ze' 'ze' 'ze'.
Mischien was jij wel een vervelende, veeleisende, Nederlandse kenau?
'Rain' en 'Blondie'.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:20 schreef BB6kijker het volgende:
Die verschrikkelijke stemmetjes zingen nu 'brown girl in the ring' van Boney M. En nu 'Denise' van Blonie.
Hey, er is niks mis met de naam Denise!quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:20 schreef BB6kijker het volgende:
Die verschrikkelijke stemmetjes zingen nu 'brown girl in the ring' van Boney M. En nu 'Denise' van Blonie.
Ik probeer helemaal niet leuk te zijn, jouw xenofobe uitspraken staan mij tegen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:20 schreef latevogel het volgende:
en misschien ben jij wel eentje die denkt altijd leuk te zijn![]()
En jij was wegquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, er is niks mis met de naam Denise!
![]()
Houden jullie het wel gezellig? Het is per slot van rekening BB maar, hoor!
Ik ben allerminst een nieuwe kijker van BB,hoe kom je bij die wijsheid?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:18 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Jammer dat jij de ruzie tussen Semih en Tijn hebt gemist. Nieuwe kijker van BB? Want als je die wel gezien had, kon je namelijk wél concluderen dat het heel cynisch was. Marlies noemde Tijn niet voor niets daarna 'lul'. Beetje beter opletten volgende keer aub.
Ja hoor APK, je hebt de grootste. Maar die van een olifant is toch echt groter. Niet een hele nacht om wakker liggen hoor...quote:
Wij doen hier BB na. Zij mogen toch ook ruzie maken? En dat is een maatschappij in het klein.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, er is niks mis met de naam Denise!
![]()
En misschien heeft APK wel heel erg gelijk met zijn jou op je richting Turken (voor)oordelen betrappende post?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:20 schreef latevogel het volgende:
en misschien ben jij wel eentje die denkt altijd leuk te zijn![]()
kan me niks boeienquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niet leuk te zijn, jouw xenofobe uitspraken staan mij tegen.
Ja, en 'ze' zijn allemaal teringlijers.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Big Day is watching you!quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:23 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Wij doen hier BB na. Zij mogen toch ook ruzie maken? En dat is een maatschappij in het klein.
Ik dacht dat jij sliep?
Sorry dan. Maar het was ook zó dom wat je schreef over de opmerking 'met liefde', dat ik dacht dat je nieuw was, want in tegenstelling tot alle anderen hier, had ik jou nog nooit gezien. Nogmaals excuses.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:22 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik ben allerminst een nieuwe kijker van BB,hoe kom je bij die wijsheid?
Ik ben een fanatiek streamer en doe dat omdat ik meestal wil wéten waar ik over praat,als ik iets gemist heb of een fout maak,dan maak ik m'n excuses,voordat ik hier ga meelullen volg ik zowieso de streamverslagen en de COS,wat wil je nu.....Hilde?
als ik ergens geen fan van ben is het wel van E10quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
En misschien heeft APK wel heel erg gelijk met zijn jou op je richting Turken (voor)oordelen betrappende post?
Je bent een fan van E-10?
vooroordeel op grond van jouw generaliserende posts
Maar wel van zijn ideeën en vooroordelen, zo te zien.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:26 schreef latevogel het volgende:
als ik ergens geen fan van ben is het wel van E10![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel van zijn ideeën en vooroordelen, zo te zien.![]()
Is mij ook niet opgevallen dat je extreem rechts bent, maar goed, het is maar net wat men uit je posts leestquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
als ik ergens geen fan van ben is het wel van E10![]()
mot je eens ff goed lezen nu...quote:
Met liefde stond niet voor niets tussen aanhalingstekens,je moet wel lezen natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:25 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Sorry dan. Maar het was ook zó dom wat je schreef over de opmerking 'met liefde', dat ik dacht dat je nieuw was, want in tegenstelling tot alle anderen hier, had ik jou nog nooit gezien. Nogmaals excuses.
dat heb je dus echt mis,reageerde vanuit mijn gevoe lop iets wat ik zag op de streams maar mag ook al niet meer geloof ik ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel van zijn ideeën en vooroordelen, zo te zien.![]()
Neuhhh,laamaasegguh.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
Zouden Mo en Sab een emailtje kunnen versturen?
Ja dan flikkeren ze een laptop in je bus hihihihquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
Zouden Mo en Sab een emailtje kunnen versturen?
En dan moet jij ook even goed luisteren: Als jij een probleem met Turkse mannen hebt open je maar een topic in R&P of in POL.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:29 schreef latevogel het volgende:
mot je eens ff goed lezen nu...
ik kom hier al jaren voor mijn plezier en als jij denkt om een domme opmerking te maken omdat ik iets zei vanuit mijn gevoel mij hier in de zeik te zetten heb je het mis
Dus jij denkt dat ze weten wat een lappie is??huh?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dan flikkeren ze een laptop in je bus hihihih
Oké.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:30 schreef latevogel het volgende:
dat heb je dus echt mis,reageerde vanuit mijn gevoe lop iets wat ik zag op de streams maar mag ook al niet meer geloof ik ?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dan flikkeren ze een laptop in je bus hihihih
Tuurlijk wel, let maar niet op die zeikerds hierquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:30 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat heb je dus echt mis,reageerde vanuit mijn gevoe lop iets wat ik zag op de streams maar mag ook al niet meer geloof ik ?
Yep...ze gaan weer lossssssssssssss!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, let maar niet op die zeikerds hier![]()
Nog een half uurtje en dan gaat de volgende ploeg MET Semih en Tijn![]()
ooglappiequote:Op vrijdag 29 september 2006 02:33 schreef Addi het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ze weten wat een lappie is??huh?
Ik heb daar geen problemen mee ,als je ff terug lees zie je dat ik reageerde op iets,het ging erover dat "mannen"je zo onder druk kunnen zetten dat je mond wordt gesnoerd in privé sfeer en in openbaar ze lief doen tegen je!quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
En dan moet jij ook even goed luisteren: Als jij een probleem met Turkse mannen hebt open je maar een topic in R&P of in POL.
Ik kom hier ook voor mijn plezier en jouw Tokkie-vooroordelen post je wmb maar ergens anders, want het vergalt mijn plezier.
Bah, 'ze' zitten weer heel dominant bovenop een Nederlandse vrouw om haar te onderdrukken.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:38 schreef APK het volgende:
Bah, 'ze' zitten weer heel dominant bovenop een Nederlandse vrouw om haar te onderdrukken.![]()
Altijd hetzelfde met 'ze'quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Bah, 'ze' zitten weer heel dominant bovenop een Nederlandse vrouw om haar te onderdrukken.![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:37 schreef latevogel het volgende:
Ik heb daar geen problemen mee ,als je ff terug lees zie je dat ik reageerde op iets,het ging erover dat "mannen"je zo onder druk kunnen zetten dat je mond wordt gesnoerd in privé sfeer en in openbaar ze lief doen tegen je!
Dit ging over Deense mannenquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:12 schreef latevogel het volgende:
dat is niet opmerkelijk eingelijk...ik weet dat ze zo doen helaas,en vooral na de buitenwereld zijn ze nog erger.
Als je onder de mensen ben doen ze zoooooooo lief en aardig maar ow we als je alleen met ze ben![]()
Na een ruzie met andere ben JIJ ineens weer lief en aardig en blabla maar ow wee als je dan iets zeg wat niet in zijn straatje past![]()
Dat kan dus niet heh, het is een turkquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
Micheline ligt te slijmen/snikken bij Semih.
Nee, een Abbekerker.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
Dat kan dus niet heh, het is een turk![]()
Zij heeft die ervaring, wat is daar mis meequote:
Vrouwen kunnen geen auto rijden, nu jij weer...quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zij heeft die ervaring, wat is daar mis meeMannen zijn sowieso achterlijk
![]()
Vrouwen zeurenquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zij heeft die ervaring, wat is daar mis meeMannen zijn sowieso achterlijk
![]()
Behalve jij natuurlijkquote:
Jij moet je bek houdenquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:45 schreef PC eend het volgende:
Jullie weten de sfeer hier lekker te vergallen als Day ff niet kijkt![]()
ff normaal maar het bleek wel dat hij weinig begrip had voor haar verdriet en er de nadruk op wilde leggen dat hij er maandag wel eens uit kan liggen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat kan dus niet heh, het is een turk![]()
Ik welquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen geen auto rijden, nu jij weer...![]()
en je bent al slecht te been?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:49 schreef cripplecrow het volgende:
ooh ik heb zin in ruzieee:D:D::D:D
Post eens een foto van jezelf dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:49 schreef cripplecrow het volgende:
ooh ik heb zin in ruzieee:D:D::D:D
quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf dan?
Je roept wel steeds je moet streams kijken om te weten waar het over gaat, maar het schijnt bij jou niet uit te makenquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:48 schreef Addi het volgende:
[..]
ff normaal maar het bleek wel dat hij weinig begrip had voor haar verdriet en er de nadruk op wilde leggen dat hij er maandag wel eens uit kan liggen.
Meer zelfmeelij dan meedenken met haar dus.
Liev.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
Behalve jij natuurlijkOver dat achterlijk enzo
![]()
Heb je een verstandskies laten trekken ofzo?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Liev.
Mijn pijnstillers beginnen weer te werken dus ik lat de laatste shift aan jullie over
OT: Valt me mee dat de laatste shift nog aan het werk gaat. Zijn wat dat betreft meer karakter tonent dan de vorige BB-bewoners, die na het halen van een opdracht er de brui aan gaven.
het halen van een opdrachtquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Liev.
Mijn pijnstillers beginnen weer te werken dus ik lat de laatste shift aan jullie over
OT: Valt me mee dat de laatste shift nog aan het werk gaat. Zijn wat dat betreft meer karakter tonent dan de vorige BB-bewoners, die na het halen van een opdracht er de brui aan gaven.
Mwa, je weet wat APK moet doen;quote:[b]Op vrijdag 29 september 2006 02:53 schreef
Vertel het ons want dan wordt APK boos dat we offtopic bezig zijn
Waar denk je dat al die rellerts op af komenquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:53 schreef uniekhoorn het volgende:
De graveyardshift gaat zo beginnen, dan kan je ruzie krijgen
Klopt, daar is de SV officieel voor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:53 schreef APK het volgende:
Dit topic is overigens weer het grootste bewijs dat je COS de volgende dag niet na hoeft te lezen om bij te blijven.
een week geleden wat ribben gebroken en gekneusdquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je een verstandskies laten trekken ofzo?
lees jouw bijdrage eens terug, of telt dat niet?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:53 schreef APK het volgende:
Dit topic is overigens weer het grootste bewijs dat je COS de volgende dag niet na hoeft te lezen om bij te blijven.
Ik ben het Haar eens, Semih is alleen met zichzelf bezig. Vanmiddag en altijd eigenlijk. Mich is veels te liefquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je roept wel steeds je moet streams kijken om te weten waar het over gaat, maar het schijnt bij jou niet uit te maken![]()
Ah, beterschapquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
[..]
een week geleden wat ribben gebroken en gekneusd
Ploeg A staat echt klaar om het over te nemen.
Kweet niet?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die rellerts op af komen![]()
She says it best when she says nothing at allquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben het Haar eens, Semih is alleen met zichzelf bezig. Vanmiddag en altijd eigenlijk. Mich is veels te lief![]()
Aaaaaaah, Tommie probeert weer zijn gelijk te halen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:55 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt, daar is de SV officieel voor.
Oh en, anders heb ik nog een leuk adresje voor je: www.v-o-l.nl
Die heb ik intern bij dit huishouden al eens aangeboden om over te nemen als nog een bijvrouw.quote:
Poeh heequote:Op vrijdag 29 september 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Aaaaaaah, Tommie probeert weer zijn gelijk te halen.
Sorry hoor, normaal wijs ik ook iedereen de weg maar ik werd effe pissig.![]()
Dat is mijn punt toch, sukkel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:55 schreef toxikon het volgende:
lees jouw bijdrage eens terug, of telt dat niet?![]()
Yep,en daarom moet de liefde snel over zijn,hij neemt maar een soort van slaaf,wellicht vanuit het land waar hij zoveel van houdt?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben het Haar eens, Semih is alleen met zichzelf bezig. Vanmiddag en altijd eigenlijk. Mich is veels te lief![]()
Toch houden we wel van jequote:Op vrijdag 29 september 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Aaaaaaah, Tommie probeert weer zijn gelijk te halen.
Sorry hoor, normaal wijs ik ook iedereen de weg maar ik werd effe pissig.![]()
Hij probeerde haar gewoon te troostenquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
hallo, hij is net wakker!quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Semih heeft, behalve bij Mich, nog geen woord gezegd de afgelopen uren, of wel ?
Feit is dus dat de schelder met de grote bek wel sliep en de rest zich zorgen maakt.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:00 schreef Addi het volgende:
[..]
Yep,en daarom moet de liefde snel over zijn,hij neemt maar een soort van slaaf,wellicht vanuit het land waar hij zoveel van houdt?
Heb ik het nu genuanceerd genoeg gezegd?
Bedoel je streamverslagen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:01 schreef Morwen het volgende:
Toch houden we wel van jeMaar waarom zo zeuren als je zelf niks toevoegd (qua streams)? Gewoon een vraagje hoor
![]()
oooooooooooo.... wat slecht van hem!quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:04 schreef Addi het volgende:
[..]
Feit is dus dat de schelder met de grote bek wel sliep en de rest zich zorgen maakt.
Aan de vrijdagavond roulette ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:05 schreef latevogel het volgende:
haha,Egbert ziet de zusjes al bij jenssen zitten op de bank
Jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij probeerde haar gewoon te troosten
Ze zou het erg vinden als hij er uit zou gaan en hij zegt dat ze er wel rekening mee moest houden en dan is hij met zichzelf bezig![]()
![]()
Egbert ziet het voor zich dat ze een eigen show krijgen en dan bij Jenssen belandenquote:
NEE, dat heb je niet!quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:00 schreef Addi het volgende:
[..]
Yep,en daarom moet de liefde snel over zijn,hij neemt maar een soort van slaaf,wellicht vanuit het land waar hij zoveel van houdt?
Heb ik het nu genuanceerd genoeg gezegd?
Luisteren en bijblijven en dan pas reageren. Amen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:06 schreef avonne het volgende:
[..]
oooooooooooo.... wat slecht van hem!
zomaar een keer gaan slapen op een dag!
om te snijdenquote:
Ja, dat bedoel ik, en het is zeker geen aanval maar wie ben jij om commentaar te leveren. Ik vind het dit jaar enorm meevallen, ik kan elke dag 1 of 2 topics doorlezen en direct op de hoogte zijn. Snap out of it, het is niet HBB, het valt echt reuze mee nuquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Bedoel je streamverslagen?
Wat dat betreft ben ik gepensioneerd.
Ik kijk nu nog steeds naar de streams en inmiddels heeft elke zwakzinnige een breedbandverbinding.
Persoonlijk zie ik 'Hahahaha TIJNNNNN!!!!!!!' niet als een constructieve bijdrage.
ooooooo...... wat slecht van mij !quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:12 schreef Addi het volgende:
[..]
Luisteren en bijblijven en dan pas reageren. Amen.
(dus al een paar dagen opletten dan he)
Day,is het je nog niet opgevallen dat Micheline zelf geen mening mag hebben dan en dat het ook geen moment het Semih interesseert dat Mich. verdriet heeft en waarom?quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:10 schreef Day het volgende:
[..]
NEE, dat heb je niet!
Ik kreeg van LV's posts geen naar gevoel, van deze word ik niet vrolijk.
Ik raad je aan om met deze posts te kappen!
Ze weet gewoon dat hij koppig is, jij zegt dat ze daar niet tegen hem in durft te gaan, maar ze verteld net dat ze hem als hij zo een bui heeft gewoon uitlacht en weet dat ze hem dan even moet laten gaan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
JaMich is een veels te lieve meid en Sem is een overheerser, zij durft niet tegen hem in te gaan. Het is wel duidelijk dat Sem heel veel ingehouden woede heeft en dat voelt zij aan. Zij papt en houdt nat.
ligt aan jouquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:16 schreef Coraatje het volgende:
ligt het aan mij maar het lijkt in die grijse trainings broek van marcia dat zeietewat dikker is geworden
Marcia heeft altijd een dikke reet gehad.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:16 schreef Coraatje het volgende:
ligt het aan mij maar het lijkt in die grijse trainings broek van marcia dat zeietewat dikker is geworden
Dat heb ik dus bij Marliesquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
Eggbert: 'die pisnicht is overal bij !'
dan zeg ik het nog subtiel ,is me trouwens nooit opgevallen dat ze dat hadquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Marcia heeft altijd een dikke reet gehad.
Moest verplicht worden, vrouwen met een ietwat dikke reet.![]()
![]()
![]()
Mijn zintuigen gaan ook even op blackout als ik haar nasale stem hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:19 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dan zeg ik het nog subtiel ,is me trouwens nooit opgevallen dat ze dat had
2quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
hoe vaak is die tel nu gegaan? 3/4?
Schei eens uit ik wordt kotsmisselijk van die grote retenquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Marcia heeft altijd een dikke reet gehad.
Moest verplicht worden, vrouwen met een ietwat dikke reet.![]()
![]()
![]()
Dat boeit effe niet, Addi!quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:17 schreef Addi het volgende:
[..]
Day,is het je nog niet opgevallen dat Micheline zelf geen mening mag hebben dan en dat het ook geen moment het Semih interesseert dat Mich. verdriet heeft en waarom?
idd triestquote:
Het is nog steeds het hou je bek verhaal hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:31 schreef Coraatje het volgende:
ik snap totaal niet waar die ruzie over gaat![]()
ik denk dat micheline nog ietewat te jong is om het om een volwassen manier te kunnen hendellenquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:32 schreef toxikon het volgende:
raar hoor je kiest toch partij voor je partner in het openbaar en spreekt die er prive op aan als je het er niet mee eens bent . nee lekker aan de koffie tafel lopen roddelen... niet mijn manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |