Ik weet wel zeker dat iedere beweging van Semih nu in de gaten gehouden wordt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:53 schreef n1ek het volgende:
[..]
Nou dat valt reuze mee, als iemand wakker ligt te piekeren zijn dat niet zulke boeiende beelden en is het niet altijd even goed te zien of iemand er ergens wakker van ligt.
Wat loog die @#*)(* dan allemaal?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan heb jij het ellenlange drama-gesprek MET leugens tussen Semih en Mich niet gevolgd. Mijn god, wat een ellende, heel wat erger dan Tijn![]()
Helaas gemist, maar ik geloof je wel hoor. Semih is denk ik nog fouter bezig. Maar als Semih fouter bezig is, betekent dat niet automatisch dat Tijn goed/eerlijk bezig is, dát wil ik graag aantonen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan heb jij het ellenlange drama-gesprek MET leugens tussen Semih en Mich niet gevolgd. Mijn god, wat een ellende, heel wat erger dan Tijn![]()
Volgens mij wordt er door de meeste streamers ook alleen maar gespot dat Tijn eerlijker is dan Semmie in deze situatiequote:Op vrijdag 29 september 2006 01:59 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Helaas gemist, maar ik geloof je wel hoor. Semih is denk ik nog fouter bezig. Maar als Semih fouter bezig is, betekent dat niet automatisch dat Tijn goed/eerlijk bezig is, dát wil ik graag aantonen.
En dát klopt dus niet. Tijn is -wellicht- minder fout bezig, maar dat is wat anders.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:02 schreef PID61 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er door de meeste streamers ook alleen maar gespot dat Tijn eerlijker is dan Semmie in deze situatie
Ik heb gisteren PSV gezien en laat ik zeggen dat hun supporters net zo zwakzinnig (mongoloide durf ik net niet in mijn mond te nemen, maar ik bedoel het eigenlijk wel) overkomen als Tijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond speelde AZ tegen een Turkse ploeg, ik wil niemand op een hoopje gooien maar laten we zeggen dat hun cultuur bloedjefanatiek is.
Houdt je bek man!quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren PSV gezien en laat ik zeggen dat hun supporters net zo zwakzinnig (mongoloide durf ik net niet in mijn mond te nemen, maar ik bedoel het eigenlijk wel) overkomen als Tijn.
Uhm wat loog hij? Hij overdreef enorm, hij verdraaide alles zo'n beetje en hij zei dat Tijn hem 3 keer een schijnheil noemde wat niet waar is, want Tijn hield zijn bek zoals opgedragen door die dwergquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat loog die @#*)(* dan allemaal?
Vanavond speelde AZ tegen een Turkse ploeg, ik wil niemand op een hoopje gooien maar laten we zeggen dat hun cultuur bloedjefanatiek is.
Maar dat geldt voor álle voetbalsupporters denk ik: allemaal even dom.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren PSV gezien en laat ik zeggen dat hun supporters net zo zwakzinnig (mongoloide durf ik net niet in mijn mond te nemen, maar ik bedoel het eigenlijk wel) overkomen als Tijn.
Minder fout <> eerlijkerquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:03 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
En dát klopt dus niet. Tijn is -wellicht- minder fout bezig, maar dat is wat anders.
[Tijn] Aghhhemeeenagh gheee nameeh ghe mghaaaan.[/Tijn]quote:
lolquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
[Tijn] Aghhhemeeenagh gheee nameeh ghe mghaaaan.[/Tijn]
Was dat ooit ander danquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:08 schreef BB6kijker het volgende:
De crisis tussen Semih en Tijn blijkt weer wel positief voor de relatie Semih-Micheline. Opeens doet hij aardig tegen haar. Opmerkelijk....
Dat zeg ik, hij deed opeens aardig ipv autoritair.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Was dat ooit ander danHij claimt haar ontzettend.
quote:
Nou slaat dit weer nergens op, maar goed, dat zijn we van APK gewend.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
[Tijn] Aghhhemeeenagh gheee nameeh ghe mghaaaan.[/Tijn]
dat is niet opmerkelijk eingelijk...ik weet dat ze zo doen helaas,en vooral na de buitenwereld zijn ze nog erger.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:08 schreef BB6kijker het volgende:
De crisis tussen Semih en Tijn blijkt weer wel positief voor de relatie Semih-Micheline. Opeens doet hij aardig tegen haar. Opmerkelijk....
hij lag te slapen en is weer wakker nuquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:13 schreef breege het volgende:
ligt e10 te slapen ofzo ?
Hij claimt haar, dat is niet aardig, dat is haantjesgedrag. Ze huilde niet voor niks, Semih is een arrogante zak. Zit niks aardigs bij imoquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:12 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hij deed opeens aardig ipv autoritair.
'Ze' 'ze' 'ze'.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:12 schreef latevogel het volgende:
dat is niet opmerkelijk eingelijk...ik weet dat ze zo doen helaas,en vooral na de buitenwereld zijn ze nog erger.
Als je onder de mensen ben doen ze zoooooooo lief en aardig maar ow we als je alleen met ze ben![]()
Na een ruzie met andere ben JIJ ineens weer lief en aardig en blabla maar ow wee als je dan iets zeg wat niet in zijn straatje past![]()
Nee,is een uitspraak in het huis die continue wordt gebruikt! Weer wat gemist?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:01 schreef BB6kijker het volgende:
O, steek onder water van Tijn: "heeft Semih gemaakt, met liefde"
Nee,de enige die nog in te palmen is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:08 schreef BB6kijker het volgende:
Jammer dat jij de ruzie tussen Semih en Tijn hebt gemist. Nieuwe kijker van BB? Want als je die wel gezien had, kon je namelijk wél concluderen dat het heel cynisch was. Marlies noemde Tijn niet voor niets daarna 'lul'. Beetje beter opletten volgende keer aub.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:16 schreef Addi het volgende:
[..]
Nee,is een uitspraak in het huis die continue wordt gebruikt! Weer wat gemist?
Waar heb jij het nu weer over? Marlies was er geeneens bij.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:18 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Jammer dat jij de ruzie tussen Semih en Tijn hebt gemist. Nieuwe kijker van BB? Want als je die wel gezien had, kon je namelijk wél concluderen dat het heel cynisch was. Marlies noemde Tijn niet voor niets daarna 'lul'. Beetje beter opletten volgende keer aub.
en misschien ben jij wel eentje die denkt altijd leuk te zijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
'Ze' 'ze' 'ze'.
Mischien was jij wel een vervelende, veeleisende, Nederlandse kenau?
'Rain' en 'Blondie'.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:20 schreef BB6kijker het volgende:
Die verschrikkelijke stemmetjes zingen nu 'brown girl in the ring' van Boney M. En nu 'Denise' van Blonie.
Hey, er is niks mis met de naam Denise!quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:20 schreef BB6kijker het volgende:
Die verschrikkelijke stemmetjes zingen nu 'brown girl in the ring' van Boney M. En nu 'Denise' van Blonie.
Ik probeer helemaal niet leuk te zijn, jouw xenofobe uitspraken staan mij tegen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:20 schreef latevogel het volgende:
en misschien ben jij wel eentje die denkt altijd leuk te zijn![]()
En jij was wegquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, er is niks mis met de naam Denise!
![]()
Houden jullie het wel gezellig? Het is per slot van rekening BB maar, hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |