quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dan flikkeren ze een laptop in je bus hihihih
Tuurlijk wel, let maar niet op die zeikerds hierquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:30 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat heb je dus echt mis,reageerde vanuit mijn gevoe lop iets wat ik zag op de streams maar mag ook al niet meer geloof ik ?
Yep...ze gaan weer lossssssssssssss!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, let maar niet op die zeikerds hier![]()
Nog een half uurtje en dan gaat de volgende ploeg MET Semih en Tijn![]()
ooglappiequote:Op vrijdag 29 september 2006 02:33 schreef Addi het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ze weten wat een lappie is??huh?
Ik heb daar geen problemen mee ,als je ff terug lees zie je dat ik reageerde op iets,het ging erover dat "mannen"je zo onder druk kunnen zetten dat je mond wordt gesnoerd in privé sfeer en in openbaar ze lief doen tegen je!quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
En dan moet jij ook even goed luisteren: Als jij een probleem met Turkse mannen hebt open je maar een topic in R&P of in POL.
Ik kom hier ook voor mijn plezier en jouw Tokkie-vooroordelen post je wmb maar ergens anders, want het vergalt mijn plezier.
Bah, 'ze' zitten weer heel dominant bovenop een Nederlandse vrouw om haar te onderdrukken.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:38 schreef APK het volgende:
Bah, 'ze' zitten weer heel dominant bovenop een Nederlandse vrouw om haar te onderdrukken.![]()
Altijd hetzelfde met 'ze'quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Bah, 'ze' zitten weer heel dominant bovenop een Nederlandse vrouw om haar te onderdrukken.![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:37 schreef latevogel het volgende:
Ik heb daar geen problemen mee ,als je ff terug lees zie je dat ik reageerde op iets,het ging erover dat "mannen"je zo onder druk kunnen zetten dat je mond wordt gesnoerd in privé sfeer en in openbaar ze lief doen tegen je!
Dit ging over Deense mannenquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:12 schreef latevogel het volgende:
dat is niet opmerkelijk eingelijk...ik weet dat ze zo doen helaas,en vooral na de buitenwereld zijn ze nog erger.
Als je onder de mensen ben doen ze zoooooooo lief en aardig maar ow we als je alleen met ze ben![]()
Na een ruzie met andere ben JIJ ineens weer lief en aardig en blabla maar ow wee als je dan iets zeg wat niet in zijn straatje past![]()
Dat kan dus niet heh, het is een turkquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:38 schreef golfer het volgende:
Micheline ligt te slijmen/snikken bij Semih.
Nee, een Abbekerker.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
Dat kan dus niet heh, het is een turk![]()
Zij heeft die ervaring, wat is daar mis meequote:
Vrouwen kunnen geen auto rijden, nu jij weer...quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zij heeft die ervaring, wat is daar mis meeMannen zijn sowieso achterlijk
![]()
Vrouwen zeurenquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zij heeft die ervaring, wat is daar mis meeMannen zijn sowieso achterlijk
![]()
Behalve jij natuurlijkquote:
Jij moet je bek houdenquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:45 schreef PC eend het volgende:
Jullie weten de sfeer hier lekker te vergallen als Day ff niet kijkt![]()
ff normaal maar het bleek wel dat hij weinig begrip had voor haar verdriet en er de nadruk op wilde leggen dat hij er maandag wel eens uit kan liggen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat kan dus niet heh, het is een turk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |