Ik ben allerminst een nieuwe kijker van BB,hoe kom je bij die wijsheid?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:18 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Jammer dat jij de ruzie tussen Semih en Tijn hebt gemist. Nieuwe kijker van BB? Want als je die wel gezien had, kon je namelijk wél concluderen dat het heel cynisch was. Marlies noemde Tijn niet voor niets daarna 'lul'. Beetje beter opletten volgende keer aub.
Ja hoor APK, je hebt de grootste. Maar die van een olifant is toch echt groter. Niet een hele nacht om wakker liggen hoor...quote:
Wij doen hier BB na. Zij mogen toch ook ruzie maken? En dat is een maatschappij in het klein.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, er is niks mis met de naam Denise!
![]()
Houden jullie het wel gezellig? Het is per slot van rekening BB maar, hoor!
En misschien heeft APK wel heel erg gelijk met zijn jou op je richting Turken (voor)oordelen betrappende post?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:20 schreef latevogel het volgende:
en misschien ben jij wel eentje die denkt altijd leuk te zijn![]()
kan me niks boeienquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niet leuk te zijn, jouw xenofobe uitspraken staan mij tegen.
Ja, en 'ze' zijn allemaal teringlijers.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Houden jullie het wel gezellig? Het is per slot van rekening BB maar, hoor!
Big Day is watching you!quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:23 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Wij doen hier BB na. Zij mogen toch ook ruzie maken? En dat is een maatschappij in het klein.
Ik dacht dat jij sliep?
Sorry dan. Maar het was ook zó dom wat je schreef over de opmerking 'met liefde', dat ik dacht dat je nieuw was, want in tegenstelling tot alle anderen hier, had ik jou nog nooit gezien. Nogmaals excuses.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:22 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik ben allerminst een nieuwe kijker van BB,hoe kom je bij die wijsheid?
Ik ben een fanatiek streamer en doe dat omdat ik meestal wil wéten waar ik over praat,als ik iets gemist heb of een fout maak,dan maak ik m'n excuses,voordat ik hier ga meelullen volg ik zowieso de streamverslagen en de COS,wat wil je nu.....Hilde?
als ik ergens geen fan van ben is het wel van E10quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
En misschien heeft APK wel heel erg gelijk met zijn jou op je richting Turken (voor)oordelen betrappende post?
Je bent een fan van E-10?
vooroordeel op grond van jouw generaliserende posts
Maar wel van zijn ideeën en vooroordelen, zo te zien.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:26 schreef latevogel het volgende:
als ik ergens geen fan van ben is het wel van E10![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel van zijn ideeën en vooroordelen, zo te zien.![]()
Is mij ook niet opgevallen dat je extreem rechts bent, maar goed, het is maar net wat men uit je posts leestquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
als ik ergens geen fan van ben is het wel van E10![]()
mot je eens ff goed lezen nu...quote:
Met liefde stond niet voor niets tussen aanhalingstekens,je moet wel lezen natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:25 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Sorry dan. Maar het was ook zó dom wat je schreef over de opmerking 'met liefde', dat ik dacht dat je nieuw was, want in tegenstelling tot alle anderen hier, had ik jou nog nooit gezien. Nogmaals excuses.
dat heb je dus echt mis,reageerde vanuit mijn gevoe lop iets wat ik zag op de streams maar mag ook al niet meer geloof ik ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel van zijn ideeën en vooroordelen, zo te zien.![]()
Neuhhh,laamaasegguh.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
Zouden Mo en Sab een emailtje kunnen versturen?
Ja dan flikkeren ze een laptop in je bus hihihihquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
Zouden Mo en Sab een emailtje kunnen versturen?
En dan moet jij ook even goed luisteren: Als jij een probleem met Turkse mannen hebt open je maar een topic in R&P of in POL.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:29 schreef latevogel het volgende:
mot je eens ff goed lezen nu...
ik kom hier al jaren voor mijn plezier en als jij denkt om een domme opmerking te maken omdat ik iets zei vanuit mijn gevoel mij hier in de zeik te zetten heb je het mis
Dus jij denkt dat ze weten wat een lappie is??huh?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dan flikkeren ze een laptop in je bus hihihih
Oké.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:30 schreef latevogel het volgende:
dat heb je dus echt mis,reageerde vanuit mijn gevoe lop iets wat ik zag op de streams maar mag ook al niet meer geloof ik ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |