Nee,iemand vroeg hoe E10 reageerde op dit alles en Eggie verteld gewoon hoe het is verlopen,is een feit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:34 schreef Sug4r het volgende:
Nu verwijt Egbert E10 ervan dat hij erbij zit en niks zegt. De pot verwijt de ketel....
Zo zie ik het ook ja.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:35 schreef natronic het volgende:
Inmiddels is Semih even onschadelijk gemaakt
vanmorgen lag tijn te maffen toen deed semih ook zijn verhaal tegen degene die wakker waren, is wel slim van beide maar ik denk ook dat je moeilijk niks kan zeggenquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:35 schreef BB6kijker het volgende:
IJ-ZER-STERK, kan niet anders zeggen. En dan doel ik natuurlijk op Tijn die bij zo'n groepsgesprek zit. Niemand zal in de groep negatief over hem praten, maar wél over Semih. Ijzersterk. Wéér zo berekenend, dát is Tijn. En daarom zou hij wel eens kunnen winnen, want niet veel mensen zien dat.
Dat is niet berekend, dat is wat er werkelijk is gebeurt. Je had erbij moeten zijn, vooral de opmerking van Semih: He, we zijn nog maar met zijn drieen, ow nee Tijn is er ook nog" En daar reageerde Tijn niet op, dat is pas klasse. Die steken onder water nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:35 schreef BB6kijker het volgende:
IJ-ZER-STERK, kan niet anders zeggen. En dan doel ik natuurlijk op Tijn die bij zo'n groepsgesprek zit. Niemand zal in de groep negatief over hem praten, maar wél over Semih. Ijzersterk. Wéér zo berekenend, dát is Tijn. En daarom zou hij wel eens kunnen winnen, want niet veel mensen zien dat.
Je bedoelt???quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
@addi's zus, stream 3en4 soms
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:36 schreef breege het volgende:
jeetje ik schakel net in, zie ik micheline huilen, is het eindelijk uit met semih ?
dat jij reageerde op jesus en dat stream 3 en 4 soms erg donker zijnquote:
Oh ik dacht toen E10 en hij erbij zaten en Egbert ook niks zei, heb ik verkeerd begrepen dan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:36 schreef Addi het volgende:
[..]
Nee,iemand vroeg hoe E10 reageerde op dit alles en Eggie verteld gewoon hoe het is verlopen,is een feit.
Dat sloeg ook nergens op en het autoritaire gedrag van Semih is ook helemaal niet goed te praten, maar ik wil aangeven dat Tijn het allemaal weer heel berekenend aanpakt. Hij speelt opeens het slachtoffer dat iets ver-schrik-ke-lijks is aangedaan. Nou, zó erg was het nou ook weer niet, maar 'slachtoffer' Tijn buit zijn rol helemaal uit. Klasse!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is niet berekend, dat is wat er werkelijk is gebeurt. Je had erbij moeten zijn, vooral de opmerking van Semih: He, we zijn nog maar met zijn drieen, ow nee Tijn is er ook nog" En daar reageerde Tijn niet op, dat is pas klasse. Die steken onder water niet![]()
Berekenend he. Het is er nu heel lang over gegaan, hij heeft vrijwel iedereen mee, dus dan maar weer de leuke peer uithangen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:40 schreef Day het volgende:
Oh, ineens is Tijn niet meer verdrietig en gekwetst!
Ik kan me alleen maar bij deze post aansluiten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:40 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat sloeg ook nergens op en het autoritaire gedrag van Semih is ook helemaal niet goed te praten, maar ik wil aangeven dat Tijn het allemaal weer heel berekenend aanpakt. Hij speelt opeens het slachtoffer dat iets ver-schrik-ke-lijks is aangedaan. Nou, zó erg was het nou ook weer niet, maar 'slachtoffer' Tijn buit zijn rol helemaal uit. Klasse!
ik noem het gewoon relativerenquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:40 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat sloeg ook nergens op en het autoritaire gedrag van Semih is ook helemaal niet goed te praten, maar ik wil aangeven dat Tijn het allemaal weer heel berekenend aanpakt. Hij speelt opeens het slachtoffer dat iets ver-schrik-ke-lijks is aangedaan. Nou, zó erg was het nou ook weer niet, maar 'slachtoffer' Tijn buit zijn rol helemaal uit. Klasse!
Die kan zich er wel overheen zettenquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:40 schreef Day het volgende:
Oh, ineens is Tijn niet meer verdrietig en gekwetst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |