Ik welquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen geen auto rijden, nu jij weer...![]()
en je bent al slecht te been?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:49 schreef cripplecrow het volgende:
ooh ik heb zin in ruzieee:D:D::D:D
Post eens een foto van jezelf dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:49 schreef cripplecrow het volgende:
ooh ik heb zin in ruzieee:D:D::D:D
quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf dan?
Je roept wel steeds je moet streams kijken om te weten waar het over gaat, maar het schijnt bij jou niet uit te makenquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:48 schreef Addi het volgende:
[..]
ff normaal maar het bleek wel dat hij weinig begrip had voor haar verdriet en er de nadruk op wilde leggen dat hij er maandag wel eens uit kan liggen.
Meer zelfmeelij dan meedenken met haar dus.
Liev.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
Behalve jij natuurlijkOver dat achterlijk enzo
![]()
Heb je een verstandskies laten trekken ofzo?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Liev.
Mijn pijnstillers beginnen weer te werken dus ik lat de laatste shift aan jullie over
OT: Valt me mee dat de laatste shift nog aan het werk gaat. Zijn wat dat betreft meer karakter tonent dan de vorige BB-bewoners, die na het halen van een opdracht er de brui aan gaven.
het halen van een opdrachtquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Liev.
Mijn pijnstillers beginnen weer te werken dus ik lat de laatste shift aan jullie over
OT: Valt me mee dat de laatste shift nog aan het werk gaat. Zijn wat dat betreft meer karakter tonent dan de vorige BB-bewoners, die na het halen van een opdracht er de brui aan gaven.
Mwa, je weet wat APK moet doen;quote:[b]Op vrijdag 29 september 2006 02:53 schreef
Vertel het ons want dan wordt APK boos dat we offtopic bezig zijn
Waar denk je dat al die rellerts op af komenquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:53 schreef uniekhoorn het volgende:
De graveyardshift gaat zo beginnen, dan kan je ruzie krijgen
Klopt, daar is de SV officieel voor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:53 schreef APK het volgende:
Dit topic is overigens weer het grootste bewijs dat je COS de volgende dag niet na hoeft te lezen om bij te blijven.
een week geleden wat ribben gebroken en gekneusdquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je een verstandskies laten trekken ofzo?
lees jouw bijdrage eens terug, of telt dat niet?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:53 schreef APK het volgende:
Dit topic is overigens weer het grootste bewijs dat je COS de volgende dag niet na hoeft te lezen om bij te blijven.
Ik ben het Haar eens, Semih is alleen met zichzelf bezig. Vanmiddag en altijd eigenlijk. Mich is veels te liefquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je roept wel steeds je moet streams kijken om te weten waar het over gaat, maar het schijnt bij jou niet uit te maken![]()
Ah, beterschapquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:55 schreef golfer het volgende:
[..]
een week geleden wat ribben gebroken en gekneusd
Ploeg A staat echt klaar om het over te nemen.
Kweet niet?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die rellerts op af komen![]()
She says it best when she says nothing at allquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben het Haar eens, Semih is alleen met zichzelf bezig. Vanmiddag en altijd eigenlijk. Mich is veels te lief![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |