abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42217581
Laatste update:

Naja, maar eens bij het begin beginnen:

Afspraak stond om 8:45, maar omdat we eerst nog even koffie en een peuk wilden doen vanwege het gebrek aan parkeerplaatsen kwamen we 9:00 pas binnen.
Achteraf gezien kwam dat goed uit, aangezien we 9:15 pas aan de beurt waren.
Hup, plaatsnemen in het onderzoekskamertje, fotootje voor het verslag schieten:

Ziet u die mooie blauwe tafel? Daar diende ik op plaats te nemen van de (jonge) dokter... Een raadsel waarom aangezien hij slechts m'n tepel voelde, maar toch, ik was net wakker dus op zich niet zo'n probleem.
Ook vrij frapant dat hij de 1e van 3 chirurgen was die ook m'n oksels (jaja, beide) ging controleren op knobbels, maar dat terzijde.

Anyway, hij was klaar en vroeg: "Ah, ik lees dat hij sinds het begin wel in omvang is afgenomen?
Kasta: Euuuuh, nee .
Dokter: Oh, dat had de vorige chirurg in het dosier genoteerd .
*Kasta kijkt*
Kasta: Euuuh, er staat niet... Niet in omvang afgenomen... .
Dokter: Oh verrek, inderdaad... . Naja, ik ga even navragen wat we er mee gaan doen...

Dokter komt terug met een leuk briefje in zijn hand en zegt "Hier, een briefje, moet je maar even een afspraak maken met de afdeling in Enschede om een echogeleide biopsie te maken
Kasta: . Euuuuh, dat kreeg ik inderdaad te vorige keer ook al te horen en bij het maken van de afspraak verwezen ze me weer hier naar toe om dat alles in 1 keer te doen...
Dokter: . . Oh... Even navragen...

Naja, kennelijk was er alom verwarring aangezien de communicatie tussen beide ziekenhuizen niet echt succesvol (lees: niet) verlopen was, maar na even overlegd te hebben kwam hij inderdaad terug met de boodschap dat het inderdaad wel mogelijk was.. Dit in verband met het kankerknobbelspreekuur dat ze die dag hadden ofzo...
Zeg maar een Woensdag gehaktdag, maar dan voor ziekenhuizen... En dan met kanker in plaats van gehakt...

Anyway, ik naar de mammografie afdeling .
Daar aangekomen mocht ik uiteraard m'n shirt weer uittrekken, babbelden we even met het zustertje en ging ik met m'n tiet in het apparaat en Logic en co achter de computer om het allemaal te aanschouwen.
Nah, tiet zat er kennelijk vrij grappig tussen geklemd dus Logic kwam op het idee om een fotootje te schieten.
L: "Is het een probleem als we even fotootjes schieten?"
En wat zegt die zuster? .
Z: "Wacht ff dan, zet ik de lamp wat feller ."

En hoppa, een goed belichte foto van m'n plat geperste tiet als resultaat:

Op zich ook best een prestatie, moeizaam staand terwijl je tiet erbij ligt alsof ie door een waswringer wordt gehaald...

Voor de beeldvorming:

En dan toch nog zo blij kijken .
Naja, laten we het er maar op houden dat ik tegen Logic's schattige hoofdje aan zat te kijken .

Na beiden tieten geplet gekregen te hebben (K: "Euuh, waarom die andere?" Z: "Vergelijkingsmateriaal hé? ." en het ook nog eens diagonaal over gedaan te hebben, begon Logician enthousiast te kirren dat de knobbel wel heel mooi in beeld kwam.

Op speciaal verzoek toverde de alleraardigste en behulpzame zuster na enige moeite ("Whehehe, da's de verkeerde tiet...) de betreffende foto terug, werd de camera weer uit de broekzak gehaald en werd uiteraard ook daar een foto van gemaakt:

Waarna we plaats konden nemen in de wachtkamer aangezien de chirurgen even moest overleggen over het hoe nu verder...
Duurde toch nog een behoorlijke tijd aangezien de chirurg ging lunchen met de kweekjes, maar met een spelletje "Ik zie, ik zie wat jij niet ziet.... EEN DEUR!" kwamen we de tijd wel door.
Uiteindelijk ging Logic toch maar even vragen hoelang het nog ging duren, waarop de behoorlijk lekkere zuster haar kans schoon zag en me snel meenam naar het omkleedhok en me vroeg me uit te kleden .
Logic, uiteraard niet voor 1 gat te vangen, had die sneaky feeks echter wel door en kwam gelukkig al snel achter me aangehold voor de broodnodige mentale bijstand .

En nadat de chirurg een paar minuten later ook gearriveerd was en we het meubilair en de vrolijk beschilderde muren besproken hadden konden we dan eindelijk beginnen...
Echootje doen? Ja joh, is goed .

Nah, hij vond het er allemaal wel vrolijk uitzien en op een gegeven moment vroeg hij toch maar eens: "Maarreuh, slik jij weleens? (hihihihi . ) Pillen of andere substanties?"
Kasta: Whehehe, nou nee... Nou ja, op penicilline in verband met m'n hart na niets nee...

(Penicilline dien ik voor elke chirurgische ingreep te nemen gezien een jeugdige hartkwaal en het daarbij horende infectiegevaar...
Maar Kasta, kasta!!!! Dit was toch een chirurgische ingreep?!!?!?
I know kinders, maar zolang meneer de chirurg er verder geen rekening mee houdt, wie ben ik dan om er wel over te gaan zeuren?)

Chirurg: "Naja, zolang je er geen last van hebt is zo'n knobbeltje niet zo'n ramp natuurlijk..."
Kasta: Nou euuh, hij doet pijn, dus tja, geen last, geen last...
Chirurg: "Hmmmmz, volgens mij zit het wel goed, maar laten we dan het zekere voor het onzekere maar nemen..."

En hop, het jodium werd op de borst gesmeerd waarna gevraagd werd of ik eventueel allergisch was voor jodium (briljante volgorde overigens . ) en vervolgens kreeg ik er een leuk verdovinkje in.
Chirurg: "Nah, de verdoving zou nu wel moeten werken" en stak *prik* een naald in Kasta's tepel...
Kasta: Euuuuuh, wtf?!?! . AU! .
Chirurg: "Hmmmmz, ik doe er nog wel wat bij... .

En aangezien ik de verdovingszooi op een gegeven moment over m'n borst voelde stromen was het voldoende...
...Althans, dat dacht ik toen nog, maar daarover zometeen meer .

Chirurg tegen de zuster: "Wat vind jij? Gaan we het afdekken?"
Zuster: "Och... Hmmmmz..."
Chirurg: "Nah, laten we maar doen ."
Waarna ik een leuk groen topje aangemeten kreeg en alles steriel verpakt werd... Helaas kon ik het vanaf toen niet meer volgen, maar ach, ik heb een grafhekel aan spuiten dus op zich nog niet eens zo'n slecht plan.

Hup, spuit erin (voorzichtige schatting, zo'n 5mm doorsnee) en hé, check het scherm, je kunt hem zien!
Op zich best grappig, zo'n naald in je borst heen en weer zien porren zonder iets te voelen en ik was op dat moment ook in de veronderstelling dat dat het al was, maar nee...
Chirurg: "Als het goed is ( . ) zou je niets moeten voelen, maar ik weet niet zeker of het bij de knobbel zelf ook geheel verdoofd zal zijn.."
Waarna hij een leuke schietconstructie op de naald bouwde... .

*kedeng* naald in m'n knobbel...
En nee lieve lezertjes, de knobbel was niet geheel verdoofd .

Anyway, op dat moment had ik de schotpoging al achter de rug, so hé, fuck it .
Totdat hij dus zei: "Ah, voor de zekerheid nemen we nog even een monstertje..."
Ah joy . En nogmaals werd Guus Meeuwis' grootste hit ingezet... *kedeng*

Helaas voor jullie, zag ik tijdens het schiettentgebeuren geen kans om de camera uit m'n broekzak te halen en aangezien Logic's maagje zich ook nogal omdraaide in verband met het bloed kwam het er niet echt meer van...

Bloed? Joah, bloed .

Op zich sowieso niet echt prettig om een naald waar het bloed afdruppelt uit je lichaam te zien komen, maar toen de zuster ook nog vroeg of ik me even op m'n zij wilde draaien aangezien er op m'n rug ook nog bloed zat was het toch wel tijd voor een pleistertje.

En na de belofte van Logic dat ik er van haar een mooie Assepoester pleister bovenop kreeg en de briljante voorlopige conclusie van de chirurg ("Kijk, kijk, het drijft, dus het is vast niets ernstigs!") gingen we maar weer terug naar de balie om een afspraak te maken voor de uitslag...

Diezelfde nog in te werken en nog steeds consequent verwarde stagaire van de vorige keer zat er nog en na m'n uitleg over de uitslagafspraak stak ze een vaag verhaal af over een of andere zuster die me ook nog wilde spreken...
Kasta: Euuuh, ik heb alles al achter de rug dus ze is nogal te laat...
Zuster: . Nouhou, ze wilde je gewoon nog even spreken!
Kasta: Maar waarvoor dan .
Zuster: Weet ik niet . Maar neem maar even plaats in de wachtkamer...

Aangekomen bij Logic:
Logic: Nou?
Kasta: Weet ik veel, iets over een zuster die me nog wilde spreken .
Logic: Waarvoor . We zijn al klaar .
Kasta: Tja, euuuh, dat weet niemand .
Logic: Domme lul, ga even terug dan... .

Zo gezegd, zo gedaan en samen met de ervaren, zwangere en inwerkende vrouw liep ik mee naar de betreffende zuster.
(Logic: Wie is dat nu weer? Kasta: Fans .)

Long story short, ik moest smiddags om 15:30 weer terugkomen voor een gesprek met die zuster...
Kasta: Wrom .
Zuster: Dat hoort erbij...
Kasta: Waar gaat het over dan .
Z: Over je mammografie, nabespreking, hoort erbij, begeleidend gesprekje doen alle vrouwen die borstonderzoek hebben gehad, etc. etc.
K: Euuuh, nah, komt vrij slecht uit, ik wilde zometeen weer naar m'n werk gaan en ik blijf niet heen en weer rijden...
Z: Maar iedereen komt even terug voor een nagesprekje! .
K: Nah, geloof me maar gewoon, ik ben daar vrij nuchter in, hoeft echt niet...
Z: Maar het hoort erbijhij! .
K: Kan die uitslag niet gewoon even telefonisch dan .
Z: Neehee, begeleidend gesprekje! Doet iedereen! Half 4!
K: .
K: Nah, laat ik het zo stellen; is het verplicht?
Z: Euuh, nee, tuurlijk niet...
K: Okidokie dan . . .

En hup, daar trippelden kasta en logic al weer terug naar de afspraakbalie .

Komende maandag 16:30 kan ik de uitslag van de punctie en de mammografie ophalen, dus aanbiedingen voor eventuele nazorg (Persoonlijke voorkeuren: Massage, Ben & Jerry's, bedloungen, etc.) dienen vóór maandag binnen te zijn .

"Samenvatting" van de rest:
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:28 schreef kastanova het volgende:
Hmmmmz, al een tijdje last van een pijnlijke rechtertepel, maar aangezien ik een nogal kinky en hardhandige vriendin heb gehad besteedde ik er verder weinig aandacht aan..

Maar aangezien ik er een dikke maand later nog last van had, besloot ik het toch maar even te inspecteren..
Eeeeuh, au! .

Anyway, na ff vergeleken te hebben met de andere tepel constateerde ik toch een behoorlijk gezwel onder m'n tepel..

Ok, vaag, maar verder niet echt druk om gemaakt, trekt vanzelf wel weer weg immers..

Maar zojuist dus even door een vriendin laten voelen ( . ) en die reageerde toch ietwat panischer .

Anyway, vandaag al te laat op het werk gekomen omdat ik naar de tandarts moest (afgebroken kies, joy .) dus geen zin om morgen ook nog eens te laat te komen vanwege de dokter, dus ben eigenlijk op zoek naar een betrouwbare soort zelftest...

Heel simpel gezegd om te kunnen constateren of m'n tiet er af moet ( . ) of dat het gewoon een opgezet/ontstoken kliertje is ofzo...

Oftewel, het grote "Kasta, krijg kanker... Of niet!" spel .

Game on en kom maar op met die tips!
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Och, mocht het kanker zijn hoor ik vanzelf wel of ik dood ga... Of niet...

Tuurlijk, kreeg hier in de kamer ook wel een paar verwijtende blikken toen ik met opmerkingen als "Mag ik nog wel naar de huisartsenpost autorijden met kanker?" kwam, maar ach, als dat mijn manier van "verwerken" ( . ) is, laat me dan lekker...

Waarom zo dramatisch doen over kanker?
Als ik morgen doodgereden wordt door een bus, mogen we dan ook geen grappen meer maken over bussen .

Anyway, net ff de huisartsenpost gebeld, het meisje probeerde me nog wel heel lief gerust te stellen ("Ik begrijp dat u behoorlijk geschokken bent meneer" ) maar op dit tijdstip konden ze niet dergelijke borstonderzoeken doen ( . )

Naja, morgen maar ff kijken of ik op tijd uit bed kan komen zodat ik nog voor het werk langs de huisarts kan .
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:07 schreef kastanova het volgende:
Het was in ieder geval geen gynecomastia, daar was ik in fysieke zin simpelweg te oud voor volgens de dokter.

Wat dan wel? Geen idee... Hij brabbelde wel iets over een eventuele verstopping ofzo, maar verwees me voor de rest naar de chirurg.
Daar heb ik 20 juli 14:50 een afspraak mee waarbij hij gaat bepalen of er een stukje weggesneden gaat worden (dag dag lieve borst . .) of dat we het gewoon nog even gaan kijken...
Live and let die (die . .) zeg maar...

Oftewel, nog plenty of time om in te zetten op de toto .
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 01:38 schreef kastanova het volgende:
Nah, dan eindelijk maar eens een update .

Er waren al wel eerdere updates, maar die waren simpelweg niet relevant genoeg om het topic te laten heropenen (o.a. wie er nu weer in m'n tepels geknepen had, etc. . ) maar nu werd het toch wel weer eens tijd.
Wel vreemd dat juist de aanstichtster van dit hele gebeuren geen enkele interesse meer heeft getoond, maar vooruit, speciaal voor de mensen die geld ingezet hebben dan maar .

Een maand of 2 geleden dus inderdaad naar de chirurg geweest en het was voornamelijk een vrij euuuh, luchtig bezoekje...
Bladiebla, lang niet meer gezien, jij was toch hartpatient joh? Uhuh... Moest je dan niet regelmatig op controle? Nah, geen tijd, drukdrukdruk, etc. etc.

Anyway, toen kwam de knobbel... Die lul kneep er harder in dan ik gewend was . .
Maar, na een tijdje betasten e.d. wist hij dus ook niet wat het was...
Of, zoals hij letterlijk zei:
Doc: Nah, heb in m'n 22-jarige carriere nog maar 3 mannelijke borstkankerpatienten gehad en die waren allemaal ouder dan jij dus het is vast een ontsteking ofzo...
Kasta: Mên, zul je zien, ben ik ook hier weer uniek in .
Doc: Nee joh, zal wel meevallen, zo'n ontstekinkje is altijd binnen een maand alweer weg...
Kasta: Nah, nofi, maar hij zit er al anderhalf maand...
Doc: Euuuuh... [insert meest vage verhalen over die 3 andere mannelijke borstkankerpatienten, op vakantie in Jakarta, kwam met kanker terug, erfelijk, uitgezaaid, etc.] Maar hé, vooruit, als dat ding er over 2 maanden nog zit, dan kom maar ff terug en gaan we even een stukkie bekijken...

En die 2 maanden geleden is deze week dus... En hij zit er nog steeds .
Men heeft goddomme al die tijd alleen maar van m'n rechtertepel gebruik kunnen maken omdat de linker- zo pijnlijk is .

Wel goed getimed trouwens; donderdag 10:30 een gesprek met de woningstichting over een huisje en 12:30 gaat er waarschijnlijk een stuk tiet af...
Zal vast indruk maken: "Ja euuuh, kan ik ietwat hoger op de wachtlijst voor de woning gegooid worden, anders ben ik dood voordat de verhuizing rond is.... ."

Anyway, Donderdag zal dus weer een update volgen .
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef kastanova het volgende:
De tepel in kwestie... We zullen je missen tepeltje van me . .

quote:
Op woensdag 20 september 2006 02:43 schreef kastanova het volgende:
*WOEI*

Een complete reconstructie in flash
.

Met origineel beeldmateriaal uit het archief!!!! .
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:27 schreef kastanova het volgende:
Tja, wat zal ik zeggen...

Wilde eigenlijk een gehele fotoreportage maken, maar aangezien ik een teringtijd bezig was met het zoeken naar een parkeerplaats ben ik m'n gsm en dus cam vergeten .

Had wel alvast ff een "voor" fotootje gemaakt voor het eventuele nageslacht!

Kijk de paniek in de ogen van die knul toch eens .

Anyway, parkeerplaats gevonden en wam bij de chirurg, godzijdank al snel aan de beurt want een uurtje na deze afspraak diende ik een stad verder bij de woningstichting te zijn.

Werd in een kamertje gezet en moest even wachten...
Duurde ff, hele kamer vol met leuke speeldingetjes, dus ik pakte al een paar latex handschoentjes en wilde een leuke foto op dat schitterende blauwe bed maken... En op dat moment had ik dus pas door dat ik de cam vergeten was .

Op zich maar goed ook, want op dat moment kwam er een vrouwelijke arts binnen die eerst even ging kijken...

Zustertje: Zo, doet u de blouse maar eens even open...
*blouse open*
*Zuster begint in m'n rechtertepel te knijpen*
Kasta: "Euuuuh, het is de linkertepel hoor ."
Z: Tja, moet even om vergelijkingsmateriaal te hebben...
K: Uhuh, zeggen ze allemaal .
*knijpt in m'n linkertepel die inmiddels toch wel behoorlijk pijnlijk aanvoelt*

Z: Hmmmz, hij zit er inderdaad nog steeds, is hij ook in omvang toegenomen?
K: Nou, om eerlijk te zijn zit ik niet iedere dag in m'n tepels te knijpen, maar volgens mij niet noemenswaardig nee.. .
Z: Nah, dan moeten we het toch maar even onderzoeken...

En ik weet niet hoe het komt, waarschijnlijk door m'n uiterlijk, maar vervolgens begon ze met uitleggen:
Z: Nou, dan gaan we dus een echo maken van je linkerborst, dan krijg je gel op je borst gesmeerd en...
K: Euuuh, ik wil je niet onderbreken, maar ik weet wel zo'n beetje hoe het gaat, ik moet namelijk regelmatig een echo van m'n hart laten maken...
Z: Que .
K: Vrees niet, klein gaatje in m'n hart dat ze regelmatig willen controlen.
*Zuster kijkt in dossier*
Z: Oh, verrek, da's waar ook... Ik dacht al, je bent een beetje te jong voor hartproblemen.
K: Nah, da's nogal relatief, dat zei de chirurg namelijk ook over borstkanker . Maar vertel, wat gaat er nog meer gebeuren?
Z: Nou, men gaat een naald in je borst...
K: ....Ah, biopsie dus... Ok, wanneer kunnen ze? .
Z: ...Ik moet nog eerst even overleggen met de chirurg...

*Chirurg komt even later binnen, knikt okidokie dus maar even naar de secretaresse gelopen...
Secretaresse: Tja, ze zullen u 1 dezer dagen bellen voor een afspraak.
Onder het motto "Bel ons niet, wij bellen u".
Nah, vond ik een slecht plan en gezien haar twijfelachtige manier van werken en de overduidelijk zwangere vrouw met aanwijzingen ernaast leek het me een makkelijk te overreden meisje dat nog ingewerkt moest worden.
En even later stond ik dus met een papiertje met het rechtstreekse nummer van de röntgen-afdeling in m'n hand, altijd handig en scheelt toch weer een uitleg aan de receptie .

Anyway, komende week zal er dus een een stukkie uitgehaald worden en daarna is het afwachten...

Spanneuuund, niet in de laatste plaats omdat het gesprek bij de woningstichting behoorlijk lekker ging.
Het zou nu dus een nek-aan-nek race kunnen worden tussen sterven en verhuizen .
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 02:29 schreef kastanova het volgende:
Nah, nog niks gehoord qua afspraak, dus vandaag maar eens naar het nummer heen gebeld...
Er nam iemand op, geen flauw idee wie of wat, maar waarschijnlijk een schoonmaker ofzo want hij snapte er de ballen van....

Kasta: Goedemiddag, met Martin Blokhuis, ik zou dit weekend gebeld worden om een afspraak te maken voor een echogeleide biopsie, maar ik ben vrijwel het hele weekend weggeweest dus ik dacht, ik bel zelf maar even...
Schoonmaker: Euuuuuh... .
Kasta: Afspraak... Biopsie... Etc.
Schoonmaker: Afspraak... .
Kasta: Ja, ik zou door jullie afdeling gebeld worden, maar ik da's kennelijk niet gelukt...
Schoonmaker: Niet gelukt.... Euuuuuh .
Kasta: Dit is toch het goede nummer? Echo's e.d. doen jullie toch?
Schoonmaker: Echo's? Euuuuh, ja, doen we... Ik verbind je wel even door...
*5 seconden later*
Schoonmaker: Ik krijg alleen een bezettoon...
Kasta: Nah, dat belt niet echt handig hé? . Geef me anders dat nummer direct maar even dan, bel ik zelf later wel even terug...

Naja, heb zo'n 2 uur lang dat nummer proberen te bereiken, maar kreeg nonstop de bezettoon, dus maar weer eens naar het oude nummer gebeld..
And thank god, eindelijk iemand die er werkte... Nou ja, in ieder geval iemand die de agenda beheerde... .

Kasta: Goedemiddag, met Martin Blokhuis, ik zou dit weekend gebeld worden om een afspraak te maken, maar ik ben vrijwel het hele weekend weggeweest dus ik dacht, ik bel zelf maar even...
Secretaresse: Ah, Blokhuis! Bekende naam, ik wilde u net bellen om een afspraak te maken!
Kasta: . Naja, da's handig, wanneer kunnen jullie?
S: Nou euuuh, ze hebben hier plaatselijk nog even overlegd en we gaan het anders doen...
K: Oh?
S: Ja, je hoeft niet naar het ziekenhuis in Enschede, maar kunt naar Oldenzaal!
K: Euuuuh, ok.. Maar wat is er veranderd dan?
S: Nou, je gaat in Oldenzaal eerst even mee met een verpleegster die het ook nog even gaat bekijken (damn groupies! . ), daarna worden er foto's gemaakt...
K: Foto's? Wat voor foto's?
S: Ja gewoon, foto's .
K: Pasfoto's? Kleurenfoto's?
S: Gewoon.... Euuuuh... Foto's...
K: .... ..... Nah, ok en dan?
S: Dan gaan ze overleggen of er een echo gemaakt dient te worden, zo ja, dan gaan ze aan de hand daarvan bepalen of er ook een punctie gedaan wordt... Kun je alles direct dezelfde dag doen...
K: Nou nofi hoor, maar in Oldenzaal zeiden ze afgelopen donderdag dat dergelijke puncties alleen in Enschede konden...
S: Oeh, dan moet ik echt even navragen...
*vraagt na*
S: Nou, volgens mij kan het ook gewoon in Oldenzaal...

K: Nah, ok, kan ik daarna wel gewoon weer aan het werk dan? Niet dat ik met bebloede tepels rondloop ofzo .
S: Ja hoor!
K: Great, hoelang gaat het zo'n beetje duren dan, kan ik even overleggen met de baas...
S: Geen idee....
K: Naja, een kwartier of 4 uur? Wat komt dichter in de buurt?
S: Geen idee....
K: Je kunt toch wel enige indicatie geven .
S: Euuuuh nee, ligt er een beetje aan wat er zoal gaat gebeuren...
K: Nah, laten we voor het gemak dan maar even van het ergste uit gaan, alles er op en eraan... Moet ik een paar uurtjes vrijnemen of alleen de morgen?
S: Dan moet ik het toch echt weer even navragen .
K: Geen probleem .

* 2 minuten later*
S: Hoorde je het?
K: (nee trut, zo werkt dat niet als je me in de wacht zet) Euuuh nee, maar vertel...
S: Nah, het kan 2 uurtjes duren, maar ook de hele morgen...
K: ..................... ................. Nah, weet je wat, ik neem de hele morgen wel vrij...
S: Ah, ok .
K: .... ...... ..... Nah, bedankt voor je hulp hé! . Doedoei!

Long story short, ze willen nog even uitgebreider en met wat meer mensen aan m'n tieten zitten .

Donderdag 8:45 is de grote dag.
En, voor de écht luie mensen, hier de reconstructie: IN FLASH! .

[ Bericht 12% gewijzigd door BE op 28-09-2006 23:13:38 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_42217788
"the kanker continues" was toch een leukere TT maar was die mammografie-zuster geen leuke dan?
dag
  donderdag 28 september 2006 @ 23:01:13 #3
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_42217838
eehm, samenvatting aub?
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_42217848
De titel is er al op vooruit gegaan. Nu jij nog
  Admin donderdag 28 september 2006 @ 23:01:37 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42217856
kan kastakankernova alweer unbanned worden onderhand?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_42217900
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:01 schreef yvonne het volgende:
kan kastakankernova alweer unbanned worden onderhand?
ik denk dta we dat maandag pas weten heh
pi_42217980
Je hebt dus gewoon een cyste , tjonge
  donderdag 28 september 2006 @ 23:07:02 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42218101
quote:
Dit in verband met het kankerknobbelspreekuur dat ze die dag hadden ofzo...
Zeg maar een Woensdag gehaktdag, maar dan voor ziekenhuizen... En dan met kanker in plaats van gehakt...

Maar eigenlijk is het helemaal niet grappig.
Ik heb last van sympathy pains...
pi_42218180
Kan een mod trouwens even de quotes om het laatste verslag weghalen? Krijg met zowel IE als firefox database foutmeldingen .
pi_42218208
Apart om te lezen hoe je met de hele situatie omgaat. Wie weet is die knobbel gewoon een derde tepel die op uitbreken staat.
Back in business.
pi_42218257
Ik wil ook wel eventjes weer meelezen hoe dit afloopt ( )
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_42218296
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:09 schreef Shirley het volgende:
Apart om te lezen hoe je met de hele situatie omgaat. Wie weet is die knobbel gewoon een derde tepel die op uitbreken staat.
Grote mond, zeer klein hartje, zag je niet in het vorige topic bij dat laatste verslag hoe hij op die eerste foto erbij stond, hij stond gewoon te shaken op z'n benen
pi_42218345
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef N.icka het volgende:
Je hebt dus gewoon een cyste , tjonge
Oke jongens het topic kan op slot. De diagnose is gesteld.
pi_42218347
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:12 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Grote mond, zeer klein hartje, zag je niet in het vorige topic bij dat laatste verslag hoe hij op die eerste foto erbij stond, hij stond gewoon te shaken op z'n benen
Eerlijk gezegd valt dit topic me nu pas op en was ik niet op de hoogte van de vorige topics. En hoe stoer je ook bent, bij zoiets kan ik het me heel goed voorstellen dat je de blubberschijt hebt.
Back in business.
  donderdag 28 september 2006 @ 23:14:24 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42218369
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:08 schreef kastanova het volgende:
Kan een mod trouwens even de quotes om het laatste verslag weghalen? Krijg met zowel IE als firefox database foutmeldingen .
Done, plaatjes ook gefixd. Foutmelding was omdat de OP te groot is, oplossing is hem helemaal te ctrl-X'en en dan invoeren en dan opnieuw in de OP plakken.
pi_42218423
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:12 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Psssst, ik zat gewoon op de stoel naast het bed...
pi_42218425
misschien is het wel een uitzaaiing, en zit het echte grote gezwel in je hoofd
Extremistisch gematigd.
  donderdag 28 september 2006 @ 23:16:07 #18
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_42218431
Yo Kasta... heb je een pizzaboer in de buurt die aan huis levert? And if so, verkoopt ie dan ook Ben & Jerry's? If so: de eerste liter is on me!

En we wachten weer af tot maandag
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_42218461
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef ElisaB het volgende:
Yo Kasta... heb je een pizzaboer in de buurt die aan huis levert? And if so, verkoopt ie dan ook Ben & Jerry's? If so: de eerste liter is on me!

En we wachten weer af tot maandag
Jij zou goddomme in het zusterpakje langskomen! .
pi_42218510
Was zij niet die overheerlijke zuster waar je het over had?
  donderdag 28 september 2006 @ 23:18:54 #21
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_42218545
Ik hoop dat je het overleeft hoor.
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 28 september 2006 @ 23:21:05 #22
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_42218639
Mammografie... Fijn...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_42218651
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:15 schreef P8 het volgende:
misschien is het wel een uitzaaiing, en zit het echte grote gezwel in je hoofd
Dan ben je wel heel bijzonder. Een tumor uit de hersenen die uitzaait naar de borst. Dan wordt T.S. echt bekend.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 september 2006 @ 23:21:56 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42218675
Godverdomme, ik begin maandag aan een nieuwe baan. Kan ik niet eens meemaken dat Kasta live doodgaat
pi_42218708
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef DDM het volgende:

[..]

Dan ben je wel heel bijzonder. Een tumor uit de hersenen die uitzaait naar de borst. Dan wordt T.S. echt bekend.
ik sluit niks uit
Extremistisch gematigd.
pi_42218722
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Prachtig verslag! En de volgende keer een fotograaf zonder angst voor een tepeltje bloed meenemen en Logician alleen voor steun
op zich kan ik best tegen bloed, maar die naald er in en dan zien op het scherm hoe die naald zich door het vlees boort en er een stukje van binnen in iemands lichaam word geknipt/schoten en dan ook nog het er uit zien komen in een gele substantie viel mij op mijn lege maag toch wat zwaar, vooral aangezien zo'n plat getrokken geplette tiet je ook met een beetje empathisch *ouch* vermogen al niet niets doet ...

m.a.w kasta: held

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2006 23:23:21 ]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 september 2006 @ 23:24:41 #27
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42218799
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Logician het volgende:

[..]

op zich kan ik best tegen bloed, maar die naald er in en dan zien op het scherm hoe die naald zich door het vlees boort en er een stukje van binnen in iemands lichaam word geknipt/schoten en dan ook nog het er uit zien komen in een gele substantie viel mij op mijn lege maag toch wat zwaar, vooral aangezien zo'n plat getrokken geplette tiet je ook met een beetje empathisch *ouch* vermogen al niet niets doet ...

Ik hoop voor je dat je nooit een IVF behandeling krijgt .
pi_42218848
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Logician het volgende:
M.a.w. Logic: Liefste handjes vasthoudende zustertje .
pi_42218942
Wel leuk zo'n verslag, weet ik vast wat me te wachten staat volgende week.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_42219040
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Wel leuk zo'n verslag, weet ik vast wat me te wachten staat volgende week.
Oh nee!! Jij ook al?
pi_42219217
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hoop voor je dat je nooit een IVF behandeling krijgt .
zal niet nodig zijn

(no offence )
pi_42219232
Als het kanker is, altijd met john de mol gaan praten. Wellicht kan je er nog een slecht bekeken programma uithalen!
pi_42219290
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:25 schreef kastanova het volgende:
M.a.w. Logic: Liefste handjes vasthoudende zustertje .
volgens mij kneep ik harder dan jij
pi_42219339
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:36 schreef Logician het volgende:

[..]

volgens mij kneep ik harder dan jij
You know I like it rough .
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 september 2006 @ 23:40:00 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42219420
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:34 schreef Logician het volgende:

[..]

zal niet nodig zijn

(no offence )
Kasta is de ware??
pi_42219478
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Kasta is de ware??
Dát sowieso, maar da's in Logic's en mijn geval niet echt relevant .
pi_42219483
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Kasta is de ware??
you lost me...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 september 2006 @ 23:45:30 #38
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42219595
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:41 schreef Logician het volgende:

[..]

you lost me...
IVF is nodig als je kindjes wil en het niet lukt. En misschien is Kasta wel vruchtbaar, maar een ander....
Vooropgesteld dat je kinderen wil natuurlijk

Maar dat is allemaal redelijk offtoipic, maar dan steken ze dus zo'n zelfde naald via je vagina, door je buikwand en steken hem in eiblaasjes om eitjes af te zuigen.... een stuk of 5 minimaal... per kant...
pi_42219621
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef Swetsenegger het volgende:
IVF is nodig als je kindjes wil en het niet lukt. En misschien is Kasta wel vruchtbaar, maar een ander....
Vooropgesteld dat je kinderen wil natuurlijk

Maar dat is allemaal redelijk offtoipic, maar dan steken ze dus zo'n zelfde naald via je vagina, door je buikwand en steken hem in eiblaasjes om eitjes af te zuigen.... een stuk of 5 minimaal... per kant...
aha oké als ik ooit kinderen wil zal ik aan je denken
pi_42219635
jeuzes...wat een tering tyfus kanker lange OP
Puik..
pi_42219738
toch kunstig dat ze dat kippenborstje van je zo uit hebben weten te rekken
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 september 2006 @ 23:50:36 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_42219754
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:47 schreef Devrim_ het volgende:
jeuzes...wat een tering tyfus kanker lange OP
Nou gossie he... moeilijk dat concentratie vasthouden voor langer dan 3 minuten.
pi_42219758
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:46 schreef Logician het volgende:

[..]

aha oké als ik ooit kinderen wil zal ik aan je denken
Wiens kinderen heb ik vanmiddag geduwd op de schommel dan?
A mind with a heart of it's own
pi_42219787
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef DrMarten het volgende:
Wiens kinderen heb ik vanmiddag geduwd op de schommel dan?
* Logician snapt dr nu ook niets meer van...
pi_42219809
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:30 schreef DDM het volgende:

[..]

Oh nee!! Jij ook al?
Maar ik doe het zonder foto's
pi_42219845
iig een tvp
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_42219855
nôhhh je leeft nog

zonde van de gemiste kans van de bloedende tepels
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_42220146
Sterte ermee iig !
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:04:37 #49
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42220190
Hoeveel mensen hopen stiekem dat t terminaal is?
pi_42220246
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:04 schreef ArendBarend het volgende:
Dat zou best triest wezen.
Back in business.
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:06:48 #51
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_42220248
wat een kanker topic...
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_42220277
Sterkte kasta
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:09:34 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42220321
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:04 schreef ArendBarend het volgende:
Uit een morbide fascinatie-oogpunt misschien een beetje. . Maar liever, veel liever niet dus .

5%-95% .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:10:06 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42220344
Anyway, duimen voor een cyste dus.
Vrijheid
pi_42221116
Een gele substantie uit je tiet? Is dat niet gewoon puur bier?
Ik mis een foto van die substantie!
pi_42221179
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:10 schreef jogy het volgende:
daar heb ik 1 van op mn balzak
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 29 september 2006 @ 08:06:26 #57
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_42223942
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef P8 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
pi_42224772
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:40 schreef Xennia het volgende:
Een gele substantie uit je tiet? Is dat niet gewoon puur bier?
Ik mis een foto van die substantie!
Hij heeft zn melk tot warme boter geschud
  Official ESF Kreviewer vrijdag 29 september 2006 @ 09:18:08 #59
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_42224829
Ik zal zo even langs de Pathologie van ons laboratorium lopen (die alle ziekenhuizen in de omgeving voorziet van uitslagen mbt afgehakte & gezaagde onderdelen) , dan kan ik de inhoud van kasta's tiet *live live live* ontleed zien worden.

.
pi_42225746
Was dit allemaal trouwens in dat ziekenhuis wat gisteren (zomaar) in de fik vloog ?
(Twenteborgziekenhuis)
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_42225894
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef P8 het volgende:

[..]

Jij hebt een duim op je balzak?
pi_42226951
tvp. Sterkte. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid, hopelijk goedaardig.

[ Bericht 89% gewijzigd door EchtGaaf op 29-09-2006 11:00:33 ]
pi_42227033
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:08 schreef M.I.B. het volgende:

[..]

Jij hebt een duim op je balzak?
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:56:57 #64
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_42227207
Sterkte enzo! Prachtige reportage, Logician, bedankt voor je bijdrage, het wordt nu allemaal nog levendiger .

Ik was trouwens geschokt door de foto van je mammografie! Dat ze een tiet zó kunnen pletten . Deed het pijn? Het schijnt met kleinere tieten veel zeerder te doen dan met grotere.
(Ik vraag dit omdat ik een kleine cup b heb )
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_42227680
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:56 schreef MaLo het volgende:
Een A- zeg maar
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:17:05 #66
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_42227735
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

Een A- zeg maar
Nee, ik denk positief, van de meeste beha's heb ik een cup b .

Maar het gaat hier niet om mijn voorgevel, maar om die van Kastanova
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_42228037
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:17 schreef MaLo het volgende:

[..]

Och, die kaapt ook graag topics
pi_42228039
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:56 schreef MaLo het volgende:
Sterkte enzo! Prachtige reportage, Logician, bedankt voor je bijdrage, het wordt nu allemaal nog levendiger .

Ik was trouwens geschokt door de foto van je mammografie! Dat ze een tiet zó kunnen pletten . Deed het pijn? Het schijnt met kleinere tieten veel zeerder te doen dan met grotere.
geen dank... ik was ook shocked.. moet er niet aan denken dat mijn borsten zo geplet zouden worden *ouch*
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:54:18 #69
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42228859
quote:
pi_42230126
Ik zal voor je duimen dat het een cyste is. Mag ik je een tip geven? Eruit met dat ding! Iets wat nu "goed" is kan in de loop van de tijd toch "kwaadaardig" worden...
  Official ESF Kreviewer vrijdag 29 september 2006 @ 13:08:18 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_42230625
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:48 schreef crohntje het volgende:
Mag ik je een tip geven? Eruit met dat ding!
...lees anders het topic ff.
pi_42232527
Staat er dan ergens dat dat ding er zowiezo uitgaat? Het enige wat ik lees is verhalen over dokters die er nogal makkelijk mee omgaan...
pi_42236745
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou gossie he... moeilijk dat concentratie vasthouden voor langer dan 3 minuten.
Zeikerd..ik zeg toch dat ik het puik vind.
Debiel
pi_42237425
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:48 schreef crohntje het volgende:
Ik zal voor je duimen dat het een cyste is. Mag ik je een tip geven? Eruit met dat ding! Iets wat nu "goed" is kan in de loop van de tijd toch "kwaadaardig" worden...
Behalve een cyste!!
pi_42237905
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:50 schreef Repeat het volgende:

[..]

[afbeelding]
Aaaahhh m'n ogen, wat doe je??
pi_42238853
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:17 schreef MaLo het volgende:

Nah, laten we het er maar op houden dat ik nauwelijks tot geen vet heb, wat er zit is spierweefsel...
Toen ik de foto terugzag was ik dus zelf ook behoorlijk verbaasd dat het zó rekbaar was .
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:59:16 #77
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42239014
Spieren rekken niet zo mee, hoor
pi_42239036
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:59 schreef ArendBarend het volgende:
Spieren rekken niet zo mee, hoor
Het was volgens mij gewoon grotendeels vel.
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:00:42 #79
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42239048
Dat lijkt mij ook

Het rekt inderdaad wel behoorlijk ver overigens
pi_42239106
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:00 schreef ArendBarend het volgende:
Dat lijkt mij ook

Het rekt inderdaad wel behoorlijk ver overigens
Nah, laten we dan maar hopen dat m'n toekomstige vriendin nooit op fok komt .
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:05:01 #81
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42239164
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als je daar ooit nog aan toe komt

pi_42239252
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dan moet je haar geen linkjes geven
pi_42239338
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dan moet je haar geen linkjes geven
Die worden tegenwoordig al door "anonieme collega's" naar de potentiele vriendinnen toegemaild .
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:36:30 #84
33954 ElisaB
pi_42239889
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:11 schreef kastanova het volgende:
Die worden tegenwoordig al door "anonieme collega's" naar de potentiele vriendinnen toegemaild .
Ik heb 'm al drie keer ontvangen. En ik ben al getrouwd

Wat moet er van je worden Kasta
  zaterdag 30 september 2006 @ 16:21:41 #85
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_42259448
schaamteloze tvp
Neerkomen wel!
pi_42261909
whehe, zoveel gezeur om een gyno?
pi_42262652
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:16 schreef D-MIXXX het volgende:
whehe, zoveel gezeur om een gyno?
Wat bedoel je met gyno? Gyneacomastie?
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:54:11 #88
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_42266943
Tvp
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_42267885
Zo te lezen komt er een heel gedoe bij kijken voordat ze vastgesteld hebben wat het werkelijk is.
Misschien kun je in de toekomst korting vragen op een setje tepelklemmen.
pi_42282192
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:48 schreef DDM het volgende:

[..]

Wat bedoel je met gyno? Gyneacomastie?
yup...in de volksmond gewoon gyno

Volgens mij is het zo dat 1 op de 3 mannen het heeft....
pi_42284007
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:02 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

yup...in de volksmond gewoon gyno

Volgens mij is het zo dat 1 op de 3 mannen het heeft....
Aha oke Ja maar gyneacomastie is niet normaal op zijn leeftijd. Dus als hij dat heeft dan word je daar ook niet vrolijk van. Alhoewel, je kan beter zaadbalkanker hebben dan borstkanker, om maar 1 van de oorzaken van gyneacomastie te noemen.
pi_42286921
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:12 schreef DDM het volgende:

[..]

Aha oke Ja maar gyneacomastie is niet normaal op zijn leeftijd. Dus als hij dat heeft dan word je daar ook niet vrolijk van. Alhoewel, je kan beter zaadbalkanker hebben dan borstkanker, om maar 1 van de oorzaken van gyneacomastie te noemen.
Ze zitten er inderdaad normaliter 1 à 2 jaar...bij sommige iets langer...
Een simpele ingreep laat het klompje vet verdwijnen (dat is het toch?), maar schijnt niet erg te zijn als het er zit...tis alleen pijnlijk als er iemand op drukt.
pi_42293254
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:49 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

Ze zitten er inderdaad normaliter 1 à 2 jaar...bij sommige iets langer...
Een simpele ingreep laat het klompje vet verdwijnen (dat is het toch?), maar schijnt niet erg te zijn als het er zit...tis alleen pijnlijk als er iemand op drukt.
Nu haal je 2 dingen door elkaar Vet is geen gyneacomastie maar pseudo-gyneacomastie/lipomastie. Dat hoort gewoon bij het vetbuikje etc en is niet ernstig. Gyneacomastie is puur klierweefsel en dat is wel een symptoom van een onderliggend iets. Bij baby's, in de puberteit en op oudere leeftijd is het normaal . Op alle andere leeftijden is het niet goed.
pi_42293580
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:51 schreef DDM het volgende:

[..]

Nu haal je 2 dingen door elkaar Vet is geen gyneacomastie maar pseudo-gyneacomastie/lipomastie. Dat hoort gewoon bij het vetbuikje etc en is niet ernstig. Gyneacomastie is puur klierweefsel en dat is wel een symptoom van een onderliggend iets. Bij baby's, in de puberteit en op oudere leeftijd is het normaal . Op alle andere leeftijden is het niet goed.
Dan was ik inderdaad in de war met het kliefweefsel. Maar goed, de puberteit van kas is nog niet over zo te zien

Wat bedoel je trouwens met een syntoom van een onderliggend iets?
pi_42293856
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:00 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

Dan was ik inderdaad in de war met het kliefweefsel. Maar goed, de puberteit van kas is nog niet over zo te zien

Wat bedoel je trouwens met een syntoom van een onderliggend iets?
Het kan een symptoom zijn van een (ernstige) onderliggende ziekte. Het heeft te maken met een dysbalans tussen mannelijk en vrouwelijk hormoon. Het kan ook op zich zelf staan (dus zonder oorzaak), maar vaak is er wel wat aan de hand en het moet dus altijd onderzocht worden. En als er wel wat aan de hand is kan het varieren: in het gunstige geval heb je een schildklier die te snel werkt, aan de andere kan kan je zaadbalkanker hebben. Daar tussen in zitten nog verschillende leveraandoeningen. Maar ja niets is natuurlijk fijn om te hebben
pi_42298443
Zit je hem al te knijpen voor de uitslag?
Saartje
pi_42299946
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zit je hem al te knijpen voor de uitslag?
Nah nee, heb ik kanker dan doe ik er toch weinig aan, het is niet terug te draaien ofzo, dus waarom zou je jezelf dan nog op lopen fokken .
En zo niet, dan euuuuh, tja, is het goed zeg maar .
  maandag 2 oktober 2006 @ 01:22:06 #98
33954 ElisaB
pi_42301039
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:32 schreef kastanova het volgende:
Nah nee, heb ik kanker dan doe ik er toch weinig aan, het is niet terug te draaien ofzo, dus waarom zou je jezelf dan nog op lopen fokken .
Ik zou er maar wel wat aan laten doen hoor

In elk geval zal ik nog ff voor je duimen
pi_42304091
Sterkte vandaag Kasta.

Je bent het niet nodig natuurlijk, maar toch.
Keep the faith!!
pi_42304888
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:32 schreef kastanova het volgende:

[..]

Van wat ik weet bereiden ze je voor op de definitieve uitslag terwijl je de onderzoeken hebt, zodat áls je kanker hebt, het niet zo rauw op je dak komt vallen.
Saartje
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:58:34 #101
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_42305431
Kasta, ik denk dat ze ook je oksels controleerde voor lypheklierkanker ( )
misschien dat die klieren (dus ook in je tepel denk (dat is toch een klier?) iets met elkaar gemeen hebben...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_42305440
lurkt...
pi_42305513
quote:
De foto ziet er niet uit als een cyste, meer een solide massa. Maar goed, wil niet perse maligne zijn.
Even de cytologie afwachten..
pi_42305659
vandaag de uitslag?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_42305696
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:01 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

De foto ziet er niet uit als een cyste, meer een solide massa. Maar goed, wil niet perse maligne zijn.
Even de cytologie afwachten..
Ow, KK jij bent arts he? Kwaadaardigheid ziet er toch minder solide uit, maar maar "ruwer"/grilliger zeg maar? Ben ook wel benieuw wat Kastanova vanavond te melden heeft.....
pi_42305747
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:58 schreef Jumparound het volgende:
Kasta, ik denk dat ze ook je oksels controleerde voor lypheklierkanker ( )
misschien dat die klieren (dus ook in je tepel denk (dat is toch een klier?) iets met elkaar gemeen hebben...
Bij borstkanker zijn vaak de lymfeklieren (oksels!) ook aangedaan . Ik kijk er dus niet vreemd van op dat die ene chirurg dit ff heeft gecheckt.....
pi_42305816
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ow, KK jij bent arts he? Kwaadaardigheid ziet er toch minder solide uit, maar maar "ruwer"/grilliger zeg maar? Ben ook wel benieuw wat Kastanova vanavond te melden heeft.....
Naja, dat is in de regel wel zo, maar deze foto sluit dat niet uit natuurlijk. Daarvoor moet een biopsie worden gedaan.
Het ziet er schijfvormig uit, maar je hebt maar 1 richting natuurlijk op de foto, en gezien de plaats, direct achter de tepel zou het best nog wel klierweefsel kunnen zijn wat actief is.
Ik was nog wel benieuwd kasta of ze je testikels ook nog hebben onderzocht?
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:18:48 #108
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_42305899
Ik denk dat kasta dan zegt, Mn ballen, wat doe je!
of natuurlijk, aanzitten is likken hey!

Ecosia
pi_42305950
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:14 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Naja, dat is in de regel wel zo, maar deze foto sluit dat niet uit natuurlijk. Daarvoor moet een biopsie worden gedaan.
Ja, dat kan alleen uitsluitsel geven. Hopen maar dat het meevalt.
quote:
Het ziet er schijfvormig uit, maar je hebt maar 1 richting natuurlijk op de foto, en gezien de plaats,
JA, het verbaast mij ook altijd dat er slechts 1 view wordt gemaakt bij een borstfoto. Het wachten is op een mammografie apparaat dat in staat is om een omnidirectionele foto kan maken. Dan is het pijnlijk platdrukken van de borst ook niet meer nodig.....
quote:
direct achter de tepel zou het best nog wel klierweefsel kunnen zijn wat actief is.
Ja inderdaad. Ik vind het er niet uitzien als borstkanker. Maar ja, ik ben geen arts. Ik hoop maar voor hem dat het iets onschuldigs is en dat het weggehaald kan worden.
pi_42306049
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:

JA, het verbaast mij ook altijd dat er slechts 1 view wordt gemaakt bij een borstfoto. Het wachten is op een mammografie apparaat dat in staat is om een omnidirectionele foto kan maken. Dan is het pijnlijk platdrukken van de borst ook niet meer nodig.....
[..]
Er zijn studies waarbij MRI-scans van borst weefsel werden gemaakt, dan kan je na computerreconstructie goed 3D de massa bekijken, maar volgens mij heeft het geen toegevoegde voorspellende waarde boven mammografie + echo geleide punctie.

"MRI of the breast has a high sensitivity for the detection of invasive breast carcinoma. MRI of the breast reveals suspicious lesions that cannot be seen on the conventional mammogram or by echography in 15-25% of the cases. In order to obtain tissue from these lesions for histopathology, MRI-guided biopsy techniques have been developed. The most commonly used methods are MRI-guided needle localisation followed by surgical excision biopsy and MRI-guided large-core needle biopsy. The demand for MRI-guided breast interventions is growing because of the increasing use of MRI of the breast in clinical practice"

"The use of MRI in the detection and management of breast cancer is increasing. Because of its relatively low specificity, many patients turn out in retrospect to have a false-positive biopsy. Conversely, due to the shortcomings of available biopsy techniques, breast cancer can also be missed and left behind in the breast. The introduction of MRI of the breast in daily practice may therefore have a great psychological impact on the group of mostly young patients who are offered this diagnostic modality because of their familial risk. In order to prevent learning curves in every clinic where MRI screening is implemented, the management of this special group should be concentrated in centres with broad experience in the treatment of patients with a genetic predisposition for breast cancer."

Naja, bij Kasta is de afwijking duidelijk te zien op de foto, dus heb je geen MRI meer nodig. De pathologie zal het beslissende uitslag geven.

[ Bericht 7% gewijzigd door KonnieKipke op 02-10-2006 11:30:59 ]
pi_42306355
Vraagt zich af of Kasta die zuster nou nog een beurt heeft gegeven, of nie????
pi_42306369
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:25 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Er zijn studies waarbij MRI-scans van borst weefsel werden gemaakt, dan kan je na computerreconstructie goed 3D de massa bekijken, maar volgens mij heeft het geen toegevoegde voorspellende waarde boven mammografie + echo geleide punctie.

"MRI of the breast has a high sensitivity for the detection of invasive breast carcinoma. MRI of the breast reveals suspicious lesions that cannot be seen on the conventional mammogram or by echography in 15-25% of the cases. In order to obtain tissue from these lesions for histopathology, MRI-guided biopsy techniques have been developed. The most commonly used methods are MRI-guided needle localisation followed by surgical excision biopsy and MRI-guided large-core needle biopsy. The demand for MRI-guided breast interventions is growing because of the increasing use of MRI of the breast in clinical practice"

"The use of MRI in the detection and management of breast cancer is increasing. Because of its relatively low specificity, many patients turn out in retrospect to have a false-positive biopsy. Conversely, due to the shortcomings of available biopsy techniques, breast cancer can also be missed and left behind in the breast. The introduction of MRI of the breast in daily practice may therefore have a great psychological impact on the group of mostly young patients who are offered this diagnostic modality because of their familial risk. In order to prevent learning curves in every clinic where MRI screening is implemented, the management of this special group should be concentrated in centres with broad experience in the treatment of patients with a genetic predisposition for breast cancer."
Ja, das waar ook. De MRI techniek laat natuurlijk ook geweldige details zien (veel beter idd dan rontgen) . Ik kan mij goed voorstellen dat het weefsel op stuctuur goed moet worden onderzocht en dat dat de enige manier is om kwaadaardigheid goed te kunnen uitsluiten.

Ik bent het met je eens dat radiodiagnostiek nooit voldoende zal zijn voor volledige diagnostiek als het gaat om tumoren.

pi_42306669
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik bent het met je eens dat radiodiagnostiek nooit voldoende zal zijn voor volledige diagnostiek als het gaat om tumoren.

op www.pubmed.com kun je een hoop studies aantreffen die de voorspellende waarde van radiodiagnostiek voor bepaalde soorten tumoren uitzetten tegen de cytologie. Maar goed, dat is een hele andere discussie.
pi_42314630
ben benieuwd hoe het af is gelopen
pi_42314690
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat is ook logisch aangezien kanker een histologische diagnose is.
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:46:51 #116
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_42314858
Waar blijft de uitslag?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_42315120
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Waar blijft de uitslag?
In ziekenhuis.
pi_42315277
Nah, here we go:

Tot een uurtje of 15:00 gewerkt, half uurtje rijden naar het ziekenhuis, dus zou helemaal goedkomen.
Was vrij brak (zwaar weekend) maar verder gewoon in een lekkere stemming...
Zoals eerder gemeld geen reden om me echt zorgen te maken, dus hé, live and let die...

Maar ik zat hem goddomme op een gegeven moment toch wel enigszins te knijpen, voornamelijk omdat m'n omgeving zich zo verdomd bezorgd maakte .

Tja, zit je op zich best lekker in je vel, komt er een collega naar je toe:
Collega: Hé Blokhuis, 15:00 conference call hé? .
Kasta: Ik dacht het niet hé Nee joh, gaat niet lukken, moet 15:30 in het ziekenhuis zijn...
Collega: Oh...... Oh.... Oh ja.... Fuck man... De uitslag van je onderzoek . .
Kasta: Yep, dus die conference call ga ik niet meer redden...
Collega: Nee man, begrijp ik... Hé, kop op hé... Succes joh... .

Waarna er nog tig collega's volgden met een zelfde soort opmerkingen, varierend van "Hé, komt vast goed joh...", "Nah, zelfs áls ze wat gevonden hebben kan het altijd nog goedaardig zijn", "Succes man, gaat echt wel goedkomen joh, echt... En nog tig van die "opbeurende" woorden waarvan je op een gegeven moment vanzelf wel bezorgd gaat worden .
Uiteindelijk bij m'n vertrek stonden er dus een stuk of 4 collega's vertwijfeld om zich heen te kijken terwijl ik het pand verliet... .

Anyway, in dat halve uurtje richting het ziekenhuis werd ik zelf toch ook wel enigszins bezorgd, hetgeen het volgende uiterst charmante plaatje opleverde:

Ja inderdaad, als ik bezorgd ben ontstaat er altijd een vage combinatie tussen een kwade en afwezige blik .

Aangekomen bij het ziekenhuis zat er deze keer een ander tijdelijk vrouwtje die uiteraard weer niets kon vinden... Maar naast haar stond toevallig net een zustertje die vroeg: "Meneer Blokhuis?"
Kasta: Yep .
Zuster: "Oh.... oh... . Ok... Dan mag u zometeen met mij meelopen...
Inderdaad, het zou een collega van me kunnen zijn .
Zo'n quasi bezorgde zuster is in ieder geval ook niet echt bevordelijk, zo'n 5 minuten voor de uitslag...

Maar 5 minuten later dus inderdaad plaatsnemen in het kamertje van het dokter (denk aan die Pakistaan uit Mr. Bean, the movie) en die kwam al snel met de verlossende woorden...
Nou ja, hij kwam met een behoorlijk uitgebreid verhaal doorspekt met medische termen waaruit in ieder geval bleek dat de zwelling in m'n borst niet kwaadaardig was .
Echter, het kwam er op neer dat ik er nog niet klaar mee was .

Want hij vervolgde "Heeft u ook iets opgemerkt aan uw testikels?"
Kasta: "Euuh, niet meer dan normaal ."
Dokter: Nou ja, er is namelijk een heeeeeeeeeeele kleine kans dat daar een kwaadaardig gezwel zit dat er voor zorgt dat er extra hormonen aanmaken die het gezwel in de borst veroorzaken.
Kasta: "Dus? ."
Dokter: Dus willen we daar even een echo van laten maken...
Kasta: "Godzijdank, was al bang dat daar ook een punctie van gemaakt zou moeten worden . . ."

Maar godzijdank niet dus en weg was de dokter...
Nog even nababbelen met de zuster over de echo en de afspraak voor de uitslag daarvan;
Zuster: Maarreuh, heeft u een dergelijke behandeling reeds eerder meegemaakt?
Het was me niet helemaal duidelijke of ze op een echo-onderzoek of het met vaseline insmeren van m'n ballen doelde, maar gelukkig kon ik beide beamen, dus er volgde een volmondig "Ja."
Kasta: Naja, brutale vraag misschien, maar kunnen we dat vandaag nog even doen? (Had me dit weekend nog uitgebreid geschoren, dus was er al helemaal klaar voor .
Zuster: Nah nee, druk, druk, druk, ze zitten behoorlijk vol dus geen idee hoelang dat gaat duren...
Kasta: [insert leuk verhaal over drukte op het werk, onmisbaarheid en haast, gevolgd door een lief lachje]
Zuster: Okay . Ik loop er zelf wel even heen.
Kasta: Okay .

Hetgeen mij even de tijd gaf om na te denken over een leuke toevoeging voor het verslag .
Een foto van een dokterskamertje hadden we al gehad, maar rekening houdend met het medische personeel in dit topic kwam ik tot een ander ludiek idee.

En dus, toen de zuster weer terugkwam:
Kasta: Misschien een vreemde vraag hé, maar m'n vriendin volgt een medische studie en aangezien ze graag op de hoogte blijft... Zou je even een kopietje kunnen maken van de officiele diagnose?
Zuster: Euuuuuh.... Nou... Naja, waarom ook niet, ff geduld dan .

Bij deze dus .

Wat ik er zelf van kan maken:
Dikke naald ( Flashback . ) bopsie is gedaan.
Conclusie: PA uitslag punktie. Littekenachtig bindweefsel met enig klierweefsel met geringe chronische niet specfieke ontsteking passend bij gynecomastie.
Echo testikels volgt.

Het zustertje in kwestie heeft in ieder geval nog een afspraak voor deze week weten te fixen .

Echo scrotum, klinkt toch een beetje als een latijnse term voor een kamasutra standje .

Leuke toevoeging op het formulier vond ik trouwens nog:

Ik mag toch aannemen dat de boel voordat de echo plaats vindt altijd nog wel even geschoren wordt, dus da's altijd handig, zo'n gratis kappersbeurt... En hé, aangezien het hun werk is, ben ik benieuwd naar het resultaat .

Naja, na een welgemeend "Je bent geweldig" kon ik weer naar huis vertrekken en nu is het dus wachten tot vrijdag.
En maandag 15:30 volgt dan de uitslag daar weer van... Mên, het wordt inmiddels wel een keer tijd voor m'n eigen parkeerplaats daar .
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:08:38 #119
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42315389
Klinkt ok, Kasta . Nu maar hopen dat je lul niet 60% tumor is natuurlijk .
Vrijheid
pi_42315411
*dubbel*
pi_42315416
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:08 schreef jogy het volgende:
Klinkt ok, Kasta . Nu maar hopen dat je lul niet 60% tumor is natuurlijk .
Naja, nu nog even loten welke vriendin mee mag om foto's voor het verslag te maken .
pi_42315873
Succes maar weer dan.
Als je zo doorgaat zit je zo aan deeltje 3.
pi_42316061
Ze scheren je scrotum niet. Is niet nodig. Maar wel goed dat ze een echo maken

[ Bericht 6% gewijzigd door DDM op 02-10-2006 18:52:45 ]
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:51:18 #124
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42316345
ze houden je wel ff bezig
pi_42316413
Zaterdagnacht niet toevallig al even iemand laten voelen of er iets aparts was?
pi_42316535
Mja, het verbaasde me al dat ze je testikels hadden overgeslagen. Er zijn verschillende kwaadaardige tumoren van de testis . Tussen de 20 en 35 jaar is testiscarcinoom de meest voorkomende 'kanker'. Vaak kan je wel wat abnormaals aan de testis voelen.

http://www.urologyinstitu(...)germ_cell_tumor.html

Wel een interessant verhaal voor de leek.
Succes verder!
pi_42316557
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:37 schreef DDM het volgende:
Ze scheren je scrotum niet. Is niet nodig. Maar wel goed dat ze een echo maken
Inderdaad, de echo heeft geen last van haren.
pi_42316633
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:53 schreef DrMarten het volgende:
Zaterdagnacht niet toevallig al even iemand laten voelen of er iets aparts was?
We kwamen m'n "likvriend" van de vorige keer nog wel tegen bij het Bölke, maar ik schijn vrij kortaf gedaan te hebben...
Tja, die tequila ook altijd hé .
pi_42316638
Geen kanker?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator maandag 2 oktober 2006 @ 19:23:29 #130
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42317180
Die hormoontjes van die pubers toch.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:45:55 #131
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42317429
tvp-tje dus..
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_42317654
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:51 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

op www.pubmed.com kun je een hoop studies aantreffen die de voorspellende waarde van radiodiagnostiek voor bepaalde soorten tumoren uitzetten tegen de cytologie. Maar goed, dat is een hele andere discussie.
Bedankt voor de link, ga ik zeker bekijken. Ik heb in een grijs verleden een stage gelopen op een afdeling Radiologie. interessant materie dus.
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:23:30 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42319411
Wordt je zak dan net zo geplet als je tepel?

To be continued dus... Hmmm. Ik ga toch nog even mee in de kantoor-sfeer:
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:25:29 #134
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42319488
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
En bedankt

-insert mental picture-
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_42319732
Klinkt vast toffer dan het is... een "echo scrotum".
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:09:34 #136
58560 Oksel
Gezellig.
pi_42320599
Mooi verteld weer Kasta, had ook niet anders van je verwacht..
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:29:30 #137
33954 ElisaB
pi_42321287
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:10 schreef kastanova het volgende:
Naja, nu nog even loten welke vriendin mee mag om foto's voor het verslag te maken .
Kijk, nu proat'n we

Ik loot dit keer niet mee (druk op werk, onmisbaar, jeweet), maar zie de foto's met professionele belangstelling tegemoet
pi_42321872
Welk ziekenhuis ga je eigenlijk naartoe? Ik hoop toch niet Almelo ofwel?
pi_42322141
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:48 schreef mrkanarie het volgende:
Welk ziekenhuis ga je eigenlijk naartoe? Ik hoop toch niet Almelo ofwel?
Nee, I wish...

Moet nu iedere keer van m'n werk in Almelo naar het ziekenhuis in Oldenzaal rijden... Dan nog liever ontploffende apparatuur .

Alhoewel, bij een scrotum echo... .

Ach nee joh, ik ga wel rijden .
pi_42327518
whahahahaha
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik zeg altijd maar zo: beter kanker in je tepel dan kanker in je lul. Maar ja kanker blijft kanker natuurlijk... Kasta, maak morgen ff wat foto's?
Heeft ie toch kanker in zijn lul
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:25:45 #141
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_42327708
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nee, I wish...

Moet nu iedere keer van m'n werk in Almelo naar het ziekenhuis in Oldenzaal rijden... Dan nog liever ontploffende apparatuur .

Alhoewel, bij een scrotum echo... .

Ach nee joh, ik ga wel rijden .
pi_42332589
Gaan ze nu het (goedaardige) gezwel verwijderen of hebben ze dat nog niet met je besproken
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 14:44:27 #143
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_42334748
[offtopic]
Heej Kasta, nog bedankt voor die Ouzo op Kreta!
[/offtopic]
Humans dont deserve to live...
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:16:13 #144
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_42338194
Ik moet even kwijt dat ik vind dat je op een bewonderingswaardige manier met dit alles omgaat.

Ik zal voor je duimen vrijdag.
pi_42339007
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Gaan ze nu het (goedaardige) gezwel verwijderen of hebben ze dat nog niet met je besproken
Geen idee eigenlijk...
Volgens zei hij er op een gegeven moment wel iets over, maar net daarvoor had hij de scrotum echo genoemd en was ik dus enigszins afgeleid....

Naja, als het pijnlijk blíjft en niet vanzelf verdwijnt zal het op een gegeven wel moeten hé...
Hopen dat het niet een té groot litteken op m'n borst wordt dan .
pi_42339035
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:44 schreef L3IPO het volgende:
[offtopic]
Heej Kasta, nog bedankt voor die Ouzo op Kreta!
[/offtopic]
Het was misschien wel m'n laatste plezierige avond dit leven .
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:13:32 #147
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_42339276
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk...
Volgens zei hij er op een gegeven moment wel iets over, maar net daarvoor had hij de scrotum echo genoemd en was ik dus enigszins afgeleid....

Naja, als het pijnlijk blíjft en niet vanzelf verdwijnt zal het op een gegeven wel moeten hé...
Ze kunnen tegenwoordig práchtige tepelreconstructies maken
pi_42341209
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk...
Ja dat kan ik mij wel goed voorstellen dat je afgeleid bent (ook spanning natuurlijk). Je krijgt in zo'n gesprek zo'n berg informatie over je heen, dat de helft je ontgaat. En dan heb ik het nog niet over het jargon wat ze over je heen gooien.....( ik denk dat ik zelf een dictofoon of iemand zou meenemen, ik maak al te vaak mee dat ik de helft van het gesprek weer vergeet....).

Gelukkig dat het onderzoek van vrijdag in ieder geval niet belastend zal zijn, al is de onzekerheid er nog steeds.
quote:
Ik vroeg mij ook af of die bobbel uit zich zelf weggaat als de oorzaak van het onstaan ervan kan worden weggenomen. Misschien is het sowieso beter dat ze het weghalen (want het is nu wel goedaardig maar blijft dat ook zo?, durf ik niet te zeggen ik ben geen arts), maar ja dat kunnen de artsen natuurlijk beter adviseren. Maar ja, misschien dat de dokters de diagnose helemaal willen rondkrijgen alvoren ze met een totaal behandelplan op de proppen komen.....Ik hoop maar dat er heel snel duidelijkheid voor je komt, dat je dan weet tenminste waar je aan toe bent.

Ik ben erg benieuwd naar vrijdag; ik blijf het volgen.

ps: Ik vind je openheid heel bijzonder.
pi_42341419
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:50 schreef EchtGaaf het volgende:
En dan heb ik het nog niet over het jargon wat ze over je heen gooien.....( ik denk dat ik zelf een dictofoon of iemand zou meenemen, ik maak al te vaak mee dat ik de helft van het gesprek weer vergeet....).
Dat was het B-plan als ze geen kopietje wilde maken .
pi_42342123
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat was het B-plan als ze geen kopietje wilde maken .
Hoe laat vrijdag?
pi_42342249
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:23 schreef Logician het volgende:

[..]

Hoe laat vrijdag?
Ah, de huisfotografe .

9:15 al geloof ik...

9:45 dus...
pi_42342342
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ah, de huisfotografe .

Op mijn verjaardag nog wel.

Succes!
pi_42342485
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ah, de huisfotografe .

hmm moet om 10:30 beginnen ... niet echt tijd genoeg denk ik
pi_42342616
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:35 schreef Logician het volgende:

[..]

hmm moet om 10:30 beginnen ... niet echt tijd genoeg denk ik
Nah, schat dat het een klein uurtje zal duren, kwartiertje rijden naar je werk, dus als je een half uurtje later mag beginnen (lijkt me toch een goede reden, mentale steun . ) redden we het zat .
pi_42342669
Ik zal mijn best doen
pi_42342767
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:41 schreef Logician het volgende:
Ik zal mijn best doen
Gaat vast goedkomen meis .

Alsof ze door gaan vragen wanneer je "Scrotum Echo" noemt.. .
Je baas énigszins kennende gaat dat wel lukken.

Kan nog leuke foto's opleveren .
pi_42343280
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
......Signature-loos......
pi_42344871
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:43 schreef kastanova het volgende:

[..]

Gaat vast goedkomen meis .

Alsof ze door gaan vragen wanneer je "Scrotum Echo" noemt.. .
Je baas énigszins kennende gaat dat wel lukken.

Kan nog leuke foto's opleveren .
Hang je die dan wel in de kantine?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:20:02 #159
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_42345617
Je zaakje wordt niet geschoren voor een echo. Er gaat gewoon gel op je behaarde zak. Dan weet je dat vast. En het is best tof om je ballen in beeld te zien. .
pi_42345746
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:58 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hang je die dan wel in de kantine?
Dat doet 1 van de chronisch meelurkende collega's wel .
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:32:42 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42346022
Dat is best zuur, kasta.
Vrijheid
pi_42346414
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 23:20 schreef Kreator het volgende:
Je zaakje wordt niet geschoren voor een echo. Er gaat gewoon gel op je behaarde zak. Dan weet je dat vast. En het is best tof om je ballen in beeld te zien. .
Heb je de foto's mee gekregen?
pi_42350238
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 23:20 schreef Kreator het volgende:
idd! grappig gezicht idd ook leuk als er zo een hendig sjieke zuster de echo maakt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Official ESF Kreviewer woensdag 4 oktober 2006 @ 11:54:31 #164
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_42353892
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:02 schreef Joene het volgende:
idd! grappig gezicht idd ook leuk als er zo een hendig sjieke zuster de echo maakt.
Een 60 jarige man die grapjes maakt terwijl ie met een apparaat over je ballen glijdt is nooit grappig.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:51:57 #165
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42355313
Vind het knap hoe je er zo mee kunt omgaan, moet zeggen dat ik het echt bewonder.
Aangezien ik dit zelf niet kan. (Cyste is in maart verwijderd en over 2 weken baarmoedermondkanker onderzoek).

Wat ik dus eigenlijk alleen wil zeggen is, dank je. Zo kan ik er ook een beetje positief tegenaan kijken en is het niet allemaal zo zwaarmoedig.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:18:11 #166
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42356050
Hey Muuks, dat is het ook niet. Ook wij krijgen morgen hopelijk de uitslag of het gezwel (+bal) verwijderd bij mijn vriend kwaadaardig is, en de CTscans volgen etc. Kasta schrijft het leuk ondanks dat het best heavy is. Maar ook kanker is goed te behandelen

ow en Kasta, die echo stelt geen bal voor
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:25:02 #167
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42356271
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Muuks, dat is het ook niet. Ook wij krijgen morgen hopelijk de uitslag of het gezwel (+bal) verwijderd bij mijn vriend kwaadaardig is, en de CTscans volgen etc. Kasta schrijft het leuk ondanks dat het best heavy is. Maar ook kanker is goed te behandelen

ow en Kasta, die echo stelt geen bal voor
knufje geeft
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:29:21 #168
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42356390
thnx...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42356471
Grouphug!
pi_42364462
Succes vrijdag. Ik zal aan je denken en hoop dat de dokters je gaan vertellen dat er niets aan de hand is en ze nog nooit een dergelijk gezond scrotum hebben gezien!
pi_42366298
En Kasta, hoe gaat 't het nou? Is het nog een beetje te doen voor het vrijdag is? Doe je 's nachts nog (hopelijk) wel een oog dicht?
pi_42373644
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:08 schreef EchtGaaf het volgende:
En Kasta, hoe gaat 't het nou? Is het nog een beetje te doen voor het vrijdag is? Doe je 's nachts nog (hopelijk) wel een oog dicht?
Wat gaat er vrijdag gebeuren dan? .

Nah, serieus, kan me er niet zo heel druk om maken...
Ten eerste ben ik nou niet echt preuts aangelegd, dus een beetje vaseline op m'n balkzak en een vreemde die er leuk mee gaat zitten prutsen overleef ik wel.
En ten tweede, een eventuele "uitslag" zal er vrijdag toch niet direct zijn, dus daar hoef ik me ook niet druk over te maken .
Dus tja, dan blijft er eigenlijk nog maar weinig over om je zorgen te maken .

Nou ja, eigenlijk alleen erna over de nog in te vullen weekresultaten op het werk en het eventuele verlies bij het pokeren met collega's die avond/nacht/morgen .
pi_42374609
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, serieus, kan me er niet zo heel druk om maken...
Ow, gelukkig maar. Het heeft ook geen zin om er over druk te maken, alleen dat lukt niet iedereen altijd evengoed, dus ik was wel benieuwd....Nou ik ben wel benieuwd wat eruit gaat komen.....Ik duim in iedergeval voor een gunstige afloop.

Ik ben in ieder geval benieuwd naar je post de komende vrijdag.

(oei wel erg vaak benieuwd )
pi_42374862
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben in ieder geval benieuwd naar je post de komende vrijdag.

(oei wel erg vaak benieuwd )
Nah, ik kreeg zojuist in ieder geval al slecht nieuws... De vaste fotografe kan niet mee komende vrijdag .
pi_42375167
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, ik kreeg zojuist in ieder geval al slecht nieuws... De vaste fotografe kan niet mee komende vrijdag .
Shit, das jammer dat ze niet meekan. Dus je moet nou alleen? Best jammer Die foto's vond ik nou net de toegevoegde waarde, het maakte het verhaal compleet....

Maareh wat de foto's betreft...........je hebt toch twee handen vrij tijdens het onderzoek. Of vraag ik nou wel heel veel? . Idee?

heeft die telefoon van je een camara? En mp3 dictofoon? Is echt handig....

ps kan Logic echt geen vrij krijgen? Dat kan toch niet.

pi_42375330
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Maareh wat de foto's betreft...........je hebt toch twee handen vrij tijdens het onderzoek. Of vraag ik nou wel heel veel? . Idee?

heeft die telefoon van je een camara? En mp3 dictofoon? Is echt handig....
Oh my .

Nah, die dictofoon is nog wel te regelen en die kan ik vooraf alvast aanzetten... Maar m'n gsm zit altijd in m'n broekzak...
En bij m'n broekzak komen terwijl m'n broek op m'n enkels bungelt of op een stoel ligt gaat lastig worden...

En om nu met de broek op je enkels én een fototoestel in je hand de ruimte binnen te komen lopen, dát gaat zelfs mij te ver .
pi_42375392
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef kastanova het volgende:
Oh my .
Hij is nog fotogeiler dan jij
pi_42375559
quote:

[..]

Oh my .

Nah, die dictofoon is nog wel te regelen en die kan ik vooraf alvast aanzetten... Maar m'n gsm zit altijd in m'n broekzak...
En bij m'n broekzak komen terwijl m'n broek op m'n enkels bungelt of op een stoel ligt gaat lastig worden...
Ja het idee is hooguit zwaar theoretisch erg brilliant en ik geef je ronduit toe soms niet al te praktisch ben ingesteld. Maar ja, alles voor het goed doel..en resultaat voor de verslaglegging
quote:
En om nu met de broek op je enkels én een fototoestel in je hand de ruimte binnen te komen lopen, dát gaat zelfs mij te ver .
Ja, ik was er al bang voor dat ik wel erg veel vraag....Goh echt balen dat ze niet mee kan. Het zou voor jezelf ook wel prettig zijn geweest als je niet alleen hoeft... Hmmmmm wat nu
pi_42375611
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:32 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hij is nog fotogeiler dan jij
Ik kan toch ook niet helpen dat ik visueel ben ingesteld. Het scheelt bovendien veel typwerk
pi_42375849
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, ik was er al bang voor dat ik wel erg veel vraag....Goh echt balen dat ze niet mee kan. Het zou voor jezelf ook wel prettig zijn geweest als je niet alleen hoeft... Hmmmmm wat nu
Wat nu?
Nah, er is vast wel een vrouwelijke collega te porren om mee te gaan, maar ik wilde net weer wat rustiger aan doen qua vrouwen....
Dus om nu een "vreemde" vrouw mee te vragen om foto's te komen maken van iemand die met m'n ballen zit te spelen, tja, ik weet het niet...
Op zich natuurlijk een ludieke uitnodiging, maar lijkt me niet echt een goed plan .
pi_42375989
"Hey lekker ding, zin om vrijdag een geile ouwe kerel met m'n ballen te zien spelen?"

Klinkt inderdaad een beetje fout

Succes vrijdag iig.
pi_42376182
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:49 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat nu?
Nah, er is vast wel een vrouwelijke collega te porren om mee te gaan, maar ik wilde net weer wat rustiger aan doen qua vrouwen....
Dus om nu een "vreemde" vrouw mee te vragen om foto's te komen maken van iemand die met m'n ballen zit te spelen, tja, ik weet het niet...
Op zich natuurlijk een ludieke uitnodiging, maar lijkt me niet echt een goed plan .
Heb je gelijk in hoor, kun je beter maar niet doen, dus laat je niet gek maken zou ik zeggen..... Nou, ik wens je in ieder geval veel succes voor vrijdag ( tja, eigenlijk misschien wel raar gezegd, omdat jezelf niet zoveel hoeft te doen, maar toch) .

ik ben benieuwd wat je vrijdag ons te melden hebt. Voor straks alvast welterusten
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:42:50 #183
33954 ElisaB
pi_42377162
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:49 schreef kastanova het volgende:
Wat nu?
Kan je nou écht nix alleen

Moet ik dan maar weer komen

Mannen
pi_42377281
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:42 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Kan je nou écht nix alleen

Moet ik dan maar weer komen

Mannen
Nah, normaliter doe ik niet aan meets, maar in dit geval ben ik best bereid voor jou een uitzondering te maken .

Mwhehehe, doe ik eindelijk eens een meet, laat ik binnen een uur m'n ballen al zien .
pi_42377334
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:48 schreef kastanova het volgende:
Nah, normaliter doe ik niet aan meets, maar in dit geval ben ik best bereid voor jou een uitzondering te maken .

Mwhehehe, doe ik eindelijk eens een meet, laat ik binnen een uur m'n ballen al zien .
Euhm...
pi_42377346
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

Heb je na de echo meteen een afspraak bij je arts? Want je de uitslag meteen aan de radioloog vragen. Dan weet je het eerder. En dan naar je andere afspraak.
pi_42377383
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:51 schreef Mokster het volgende:

[..]

Euhm...
Nee joh, je hebt eerst minimaal een uur naar m'n rug zitten kijken .
pi_42377401
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:52 schreef DDM het volgende:

[..]

Heb je na de echo meteen een afspraak bij je arts? Want je de uitslag meteen aan de radioloog vragen. Dan weet je het eerder. En dan naar je andere afspraak.
Nah nee, kon niet, voor de uitslag moest ik maandag terugkomen...
Was er zelf ook niet zo blij mee, maar kennelijk moeten ze na elke echo eerst nog even uitgebreid overleggen over de resultaten...
pi_42377458
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah nee, kon niet, voor de uitslag moest ik maandag terugkomen...
Was er zelf ook niet zo blij mee, maar kennelijk moeten ze na elke echo eerst nog even uitgebreid overleggen over de resultaten...
Als het goed is het goed. Want dat zie je snel genoeg op een echo. Mooie egale kleur enzo. Ik zou het gewoon vragen. En dokter ziet u nog wat? Als het helemaal goed is dan zegt hij dat gewoon. Als hij twijfelt of nog erger een beetje terughoudend is, dan moeten ze idd nog overleggen. Maar we gaan er van uit dat het goed is. Dus vraag het maar. Scheelt toch weer 2 dagen stress.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:36:33 #190
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42380811
Ik duim iig morgen
pi_42383657
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:57 schreef DDM het volgende:

[..]

Als het goed is het goed. Want dat zie je snel genoeg op een echo. Mooie egale kleur enzo. Ik zou het gewoon vragen. En dokter ziet u nog wat? Als het helemaal goed is dan zegt hij dat gewoon.
Is het een dokter die zelf de echo uitvoerd? Niet een laborant die misschien wel niets mag zeggen? Nou ja, wie het ook doet, ik zou het ook zeker vragen. Maar ja, dat ervaart iedereen anders, dus zullen we dat maar aan Kasta zelf overlaten? Ik geloof ook wel dat ze iets zullen zeggen, zeker als er niets bijzonders op te zien is. Ik las ergens dat de echo voor 95% uitsluitsel kan geven, dus behoorlijk trefzeker is.

Jij studeert voor arts, toch? Stel dat ze een gezwel vinden (laat het aub niet waar zijn....) kunnen ze dan ook zien of het kwaadaardig is of is er dan een MRI scan nodig. Toch geen punctie mag ik hopen
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:52:51 #192
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42384061
volgens mij kunnen ze niet zien of het kwaadaardig is. bij mijn vriend hebben ze een jaar lang gedacht dat het om een bijbal ontsteking ging, totdat ineens op de echo zichtbaar was dat het zich had uitgebreid naar de bal, volgende dag was ie er ook al af dus nu is het verwijderde bal/gezwel opgestuurd voor onderzoek en hopelijk horen we vandaag dus of het wel of geen kanker en wel of niet kwaadaardig is.

op de echo zagen ze dat dus niet maar ze waren wel aardig gealarmeerd door hetgeen ze zagen.
pi_42384273
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
volgens mij kunnen ze niet zien of het kwaadaardig is. bij mijn vriend hebben ze een jaar lang gedacht dat het om een bijbal ontsteking ging, totdat ineens op de echo zichtbaar was dat het zich had uitgebreid naar de bal, volgende dag was ie er ook al af dus nu is het verwijderde bal/gezwel opgestuurd voor onderzoek en hopelijk horen we vandaag dus of het wel of geen kanker en wel of niet kwaadaardig is.

op de echo zagen ze dat dus niet maar ze waren wel aardig gealarmeerd door hetgeen ze zagen.
Goh zeg, heftig Wat een rotziekte, klere.... Nou maar hopen dat het niet kwaadaardig is. Nou sterkte iig.
pi_42384346
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:37 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Is het een dokter die zelf de echo uitvoerd? Niet een laborant die misschien wel niets mag zeggen? Nou ja, wie het ook doet, ik zou het ook zeker vragen. Maar ja, dat ervaart iedereen anders, dus zullen we dat maar aan Kasta zelf overlaten? Ik geloof ook wel dat ze iets zullen zeggen, zeker als er niets bijzonders op te zien is. Ik las ergens dat de echo voor 95% uitsluitsel kan geven, dus behoorlijk trefzeker is.

Jij studeert voor arts, toch? Stel dat ze een gezwel vinden (laat het aub niet waar zijn....) kunnen ze dan ook zien of het kwaadaardig is of is er dan een MRI scan nodig. Toch geen punctie mag ik hopen
Nee op een echo kunnen ze alleen een afwijking zien, ze kunnen niet op het blote oog met zekerheid zeggen of dit kwaadaardig is, daarvoor zal het onder de microscoop moeten, dus zullen ze weefsel moeten hebben.
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 12:04:13 #195
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_42384369
Succes morgen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_42384546
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:03 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Nee op een echo kunnen ze alleen een afwijking zien, ze kunnen niet op het blote oog met zekerheid zeggen of dit kwaadaardig is, daarvoor zal het onder de microscoop moeten, dus zullen ze weefsel moeten hebben.
Dus toch een histologisch onderzoek.. Maar zo''n punctie in de bal lijkt mij ook niet praktisch en kan me dus voorstellen dat ze dan besluiten de aangetaste bal te verwijderen, zoals PuckZZZ hiervoor al heeft beschreven.....

Maar ja, misschien we moeten maar niet op de zaken vooruitlopen, hopelijk komt het voor Kasta niet zo ver....(immers daar gaat deze topic over).

ps. ik vraag me trouwens af als ze de een van beide verwijderen of je dan nog vruchtbaar bent Weet dat iemand?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 14:31:48 #197
85514 ralfie
!Yvan eht nioj
pi_42388870
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:10 schreef EchtGaaf het volgende:
ps. ik vraag me trouwens af als ze de een van beide verwijderen of je dan nog vruchtbaar bent Weet dat iemand?
tuurlijk. Je hebt alleen wel kans op fouten bij de operatie, waardoor je andere testikel ook kan nokken. Die zullen niet groot zijn, maar toch
pi_42389147
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:37 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Een tumor kan je heel goed zien op een echo. Alleen het onderscheid tussen goed -en kwaadaardig is lastig te maken. Soms zie je het wel meteen. Bij non-seminomen (vorm van zaadbalkanker). Als er een gezwel gezien wordt zal er bloed geprikt worden. Sommige tumoren geven stoffen af die je in het bloed kan terugvinden. Daarnaast zal er dan ook een CT-scan worden gemaakt. Geen MRI. Ze scannen dan op uitzaaiingen in de buikholte (lymfeklieren) en longen. De echte diagnose krijg je natuurlijk via histologie. Maar dan mag je NOOIT doen met een naaldbiopsie zoals jij dat zei. Je moet dan onder het mes en je haalt de testikel uit het scrotum. Dan wordt het bekeken en dan wordt er eventueel weefsel weggehaald. En met een testikel ben je nog steeds vruchtbaar. Mits de andere natuurlijk goed werkt. Maar dat is logisch
  donderdag 5 oktober 2006 @ 14:41:08 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42389215
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef ralfie het volgende:

[..]

tuurlijk. Je hebt alleen wel kans op fouten bij de operatie, waardoor je andere testikel ook kan nokken. Die zullen niet groot zijn, maar toch
Sperma is in te vriezen. Volgens mij heeft Lance Armstrong dat ook laten doen.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 14:48:49 #200
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42389464
er wordt bij de verwijdering trouwens meteen een mooie prothese ingeplaatst, dus cosmetisch gezien heb je nog steeds twee mooie ballen

ze fietsen ff snel naar Intertoys voor een leuke stuiterbal

DDM kan het zijn dat je na zo'n operatie erg veel last blijft houden van je (linker)been warm, en verdoofd gevoel. komt dat door de ruggeprik?
pi_42389605
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:48 schreef Puckzzz het volgende:
er wordt bij de verwijdering trouwens meteen een mooie prothese ingeplaatst, dus cosmetisch gezien heb je nog steeds twee mooie ballen

ze fietsen ff snel naar Intertoys voor een leuke stuiterbal

DDM kan het zijn dat je na zo'n operatie erg veel last blijft houden van je (linker)been warm, en verdoofd gevoel. komt dat door de ruggeprik?
Haha een stuiterbal Ja dat kan. Maar het moet natuurlijk ook niet te lang duren. Maar het past wel bij een ruggeprik. Gevoel kan je onderverdelen in een aantal velden. En daar hoort dat warmtegevoel ook bij.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 15:44:37 #202
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42391515
het is goedaardig

CTscans hoeven niet meer

1 down, 2 to go
pi_42392167
Mooi zo Gefeliciteerd met de goede uitslag
pi_42393099
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 14:39 schreef DDM het volgende:

[..]

Een tumor kan je heel goed zien op een echo. Alleen het onderscheid tussen goed -en kwaadaardig is lastig te maken. Soms zie je het wel meteen. Bij non-seminomen (vorm van zaadbalkanker). Als er een gezwel gezien wordt zal er bloed geprikt worden. Sommige tumoren geven stoffen af die je in het bloed kan terugvinden. Daarnaast zal er dan ook een CT-scan worden gemaakt. Geen MRI. Ze scannen dan op uitzaaiingen in de buikholte (lymfeklieren) en longen. De echte diagnose krijg je natuurlijk via histologie. Maar dan mag je NOOIT doen met een naaldbiopsie zoals jij dat zei. Je moet dan onder het mes en je haalt de testikel uit het scrotum. Dan wordt het bekeken en dan wordt er eventueel weefsel weggehaald. En met een testikel ben je nog steeds vruchtbaar. Mits de andere natuurlijk goed werkt. Maar dat is logisch
Bedankt voor je duidelijke reactie.
pi_42393200
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
het is goedaardig

CTscans hoeven niet meer

1 down, 2 to go
goh, geweldig joh...gefeliciteerd.
pi_42393565
gelukkig.
Voices tell me I'm the shit.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:24:33 #207
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42403417
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
het is goedaardig

CTscans hoeven niet meer

1 down, 2 to go
pfiew, duimen helpt dus.
gelukkig
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:37:50 #208
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_42403967
Gelukkig maar Puckz!

Kastanova, succes morgen met je scrotum enzo .

Alsof de duvel er mee speelt: mijn vriend heeft vandaag aangekondigd dat hij na onze vakantie (we gaan morgen een weekje weg) naar de dokter gaat, omdat hij de laatste tijd toch wel erg veel last heeft van zijn knobbel onder zijn tepel . Hij heeft hem waarschijnlijk gekregen door anti-depressieva, die kon als bijwerking gynaecomastie kon veroorzaken. Hij slikt al 3 jaar geen AD meer, maar zijn Knobbel is niet in omvang afgenomen. Hij heeft al eerder geklaagd over pijn aan zijn knobbel. Maar het feit dat hij er nu mee naar de dokter gaat, wil toch wel zeggen dat hij er echt veel last van heeft. Hij is zo ongeveer dokter-foob. We zien het wel na de vakantie .
pi_42405188
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:37 schreef MaLo het volgende:

Alsof de duvel er mee speelt: mijn vriend heeft vandaag aangekondigd dat hij na onze vakantie (we gaan morgen een weekje weg) naar de dokter gaat, omdat hij de laatste tijd toch wel erg veel last heeft van zijn knobbel onder zijn tepel . Hij heeft hem waarschijnlijk gekregen door anti-depressieva, die kon als bijwerking gynaecomastie kon veroorzaken. Hij slikt al 3 jaar geen AD meer, maar zijn Knobbel is niet in omvang afgenomen. Hij heeft al eerder geklaagd over pijn aan zijn knobbel. Maar het feit dat hij er nu mee naar de dokter gaat, wil toch wel zeggen dat hij er echt veel last van heeft. Hij is zo ongeveer dokter-foob. We zien het wel na de vakantie .
Nou zo wordt het wel een continueing story......goh wat een ellende allemaal....de een krijgt goed nieuws te horen en de volgende dient zich al weer aan.... Nou veel sterkte en maar hopen dat het allemaal mee zal vallen...Laat hem vooral geen dag langer wachten zou ik zeggen al is hij zo ongeveer dokter-foob. Liever voor niks dan te laat.... Ik ben benieuwd....
pi_42407202
succes morgen lieverd
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:54:41 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42407452
Succes morgen Kasta!
pi_42408759
Sterkte man
pi_42409484
Hmmmmz, nog wel een mannelijke collega die zich aanbood om mee te gaan foto's te maken en hoewel hij behoorlijk bleef aandringen (1e keer, toen ik naar huis ging nog een keer en hij belde me zelfs vanavond nog op of ik het echt wel zeker wist) heb ik er toch maar voor bedankt .

1 vent die naar m'n ballen zit te kijken is voorlopig wel weer ff genoeg...
pi_42409584
Succes ouwe.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 07:44:14 #215
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_42413636
Good luck vandaag!
pi_42413647
de enorme lurlhoer is er ook weer.....

Ben benieuwd
pi_42413683
*Ook weer meelurkt! .

Oh wait... . . .
pi_42413729
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 07:52 schreef kastanova het volgende:
*Ook weer meelurkt! .

Oh wait... . . .
Nou jongen , good luck oja , je houdt niet veel piemel over want dat spul is verrekte koud zo op je zak.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  FOK!fossiel vrijdag 6 oktober 2006 @ 08:06:35 #219
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_42413776
Succes Kasta!

de lurker zegt ook nog even wat
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:33:22 #220
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42414925
suc6 vandaag Kasta! we wachten met smart op een kleurrijk verslag zonder foto's maar we hebben verbeelding genoeg
pi_42414976
Ik zal maar eens op pad gaan dan...

Daarna direct door naar het werk, dus als ik daarna niet direct doorrijd naar de pokeravond kom ik rond 19:00 wel even verslag uitbrengen .
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:43:54 #222
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_42415136
wat nou zonder foto's?
bloed en ballen willen we zien
Ecosia
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 09:47:31 #223
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_42415215
succes kasta!
Ecosia
pi_42416127
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 09:36 schreef kastanova het volgende:
Ik zal maar eens op pad gaan dan...

Daarna direct door naar het werk, dus als ik daarna niet direct doorrijd naar de pokeravond kom ik rond 19:00 wel even verslag uitbrengen .
Benieuwd joh....
pi_42416627
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
suc6 vandaag Kasta! we wachten met smart op een kleurrijk verslag zonder foto's maar we hebben verbeelding genoeg
Zonder foto's, maar misschien dit keer met een "semi live" audio-opname als het lukt met die dictofoon

[ Bericht 7% gewijzigd door EchtGaaf op 06-10-2006 10:55:43 ]
pi_42417072
Spannnuuunnd .
pi_42428836
Gaat Kasta inmiddels als 'one nutted man' door het leven of was het allemaal een storm in een glas water?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:16:47 #228
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42428898
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
euj wij willen foto's heur
Tis tenslotte Kasta
pi_42429589
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:16 schreef Mukie het volgende:

[..]

euj wij willen foto's heur
Tis tenslotte Kasta
Nah, ben inmiddels thuis .

Kreeg zojuist een computer thuis neergezet, die ga ik dus eerst even fixen en daarna zal ik even een verslagje typen als ik dat voor 20:00 nog red...

En ooooooeeh, spannend, heeft ie foto's of niet? . .

[ Bericht 4% gewijzigd door kastanova op 06-10-2006 18:57:55 ]
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:53:57 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42429744
Zot!

Ik ga door met nagelbijten hoor!
pi_42430170
*meebijt*
op eigen nagels welteverstaan
Saartje
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 19:28:43 #232
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42430662
Mijn nagels gaan er niet aan
Ik pak wel een houtje
pi_42431310
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, ben inmiddels thuis .

Kreeg zojuist een computer thuis neergezet, die ga ik dus eerst even fixen en daarna zal ik even een verslagje typen als ik dat voor 20:00 nog red...

En ooooooeeh, spannend, heeft ie foto's of niet? . .
Jaaaaaaaaaaahhhhh natuurlijk heb je foto's . Wedden dat je een oerknap zusterke heeft gecharterd voor de fotoreportage Die staat er dan vast ook op
pi_42431530
*wacht in spanning*
pi_42431573
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:11 schreef Logician het volgende:
*wacht in spanning*
volgens mij is ie nou weg.......Gaat nog wel ff duren
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:15:15 #236
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_42431637
issie nog niet dood dan?

waardeloos topic
pi_42432004
Ok, here we go:

7:45 opstaan, eerst even kijken in dit topic of zich nog hobby-fotografen gemeld hadden, daarna de eerste peuk direct maar even in de hens (onder het motto; als we dan toch bezig zijn met kanker, doe er dan ook maar longkanker bij) om vervolgens ook direct maar ff een bak koffie in te schenken.
Oftewel, relaxed opstaan, Kasta-style .

En tja, hoe fucked up het ook moge klinken, als er dan toch iemand aan m'n ballen gaat zitten, dan toch in ieder geval met stijl, dus trok ik richting de badkamer voor een uitgebreide scheerbeurt.
De baard was ook weer eens aan de beurt, dus die eerst maar even waarna de rest al snel volgde om uiteindelijk te eindigen met m'n keitoffe en -lekkere axe-shampoo voor het geval de aantrekkelijke verpleegster ook weer van de partij zou zijn.

En hop, daar gleed ik alweer in m'n speciaal voor de gelegenheid aangeschafte, nieuwe Björn Borg's .

Geen idee waar ik op het moment van kopen met m'n gedachten zat... Immers, wtf heb je aan een toffe boxer als je je geheel uit dient te kleden voor een scrotum echo. Maar hé, dat mocht de pret niet drukken .

Nah, ik was er helemaal klaar voor, geheel fris en fruitig, gladgeschoren en de zuster zal waarschijnlijk gedacht hebben dat Kerstmis vroeg kwam dit jaar .

Voor de frigide lezeresjes zonder noemenswaardige bedervaring ben ik zelfs nog even zo vriendelijk geweest om aan te wijzen waar het allemaal om draaide .

Hé fuck, 9:36 al terwijl ik 9:45 de afspraak heb, dus hup, nog snel even een blikkie red bull uit de koelkast en racen...
En verrek, ik was nog redelijk op tijd ook .
Ik mocht direct plaatsnemen en na 5 minuten zag ik al iemand de omkleedruimte binnentreden vanuit de echoruimte.
Je zág iemand binnentreden?

Ja inderdaad .
En ik zou dan ook direct even van de gelegenheid gebruik willen maken om dat gerimpelde lijk er op te wijzen dat het toch echt beter voor iedereen is om de deur te sluiten wanneer je je omkleedt.
Nah, elk nadeel hep z'n voordeel; m'n eventuele zenuwingen waren dankzij het uitzicht geheel verdrongen door de kokhalsneigingen .

Nah, oude graftak was weg, dus mijn beurt...
De deur zwaaide open én..... *tromgeroffel* ....de beeldschone verpleegster van de vorige keer stond in de deuropening .
"Meneer Blokhuis, u mag binnenkomen en uw broek en ondergoed uittrekken ."
Ik vergat dankzij haar betoverende stem spontaan dat ik in het ziekenhuis stond, schopte m'n schoenen uit en deed wat ze me opdroeg .

En toen... *KLABENG* Ik ontwaakte uit de droom ( . ), dacht spontaan weer aan het topic en de volgende quote:
quote:
Euuuuuuhm, wat kan me in godsnaam gebeuren als ik het wél doe? .
Willen ze me laten arresteren? .
Nah, qua dwangbuizen bevindt ik me in een gevaarlijke omgeving, maar hé, fuck it .

Dus ik naar binnen: "Ejeuuuh, vreemde vraag misschien, maar m'n moeder heeft vroeger zelf ook in het ziekenhuis gewerkt en is nogal geinteresseerd in het hele gebeuren, dus zou het een probleem zijn als ik een paar fotootjes schiet?"
Tja, de vorige keer werkte het "medische vriendin" verhaal ook, maar aangezien het dit keer toch ietwat lastiger was dan een simpel kopietje leek me het aandoenlijke "M'n moeder" verhaal ietwat doeltreffender .

Whehehe, die blik van dat mens .

Anyway, nee, was geen mogelijkheid . .
Kasta: "Euuuuhm, (damn it, moet toch íets hebben) is het dan mogelijk om een printje of iets dergelijks van de echo te krijgen?"
Tja, printjes deden ze tegenwoordig niet meer aan, maar het was eventueel wél mogelijk om het op cd te krijgen, maar daar waren wel kosten aan verbonden.
Kasta: Whehehe, bij een filmpje van m'n balzak kijk ik niet op een paar centen hoor .

Maar toch, het bleef knagen, dus terwijl ik daar op tafel lag toch nog even subtiel doorgevraagd:
"Leidt het de dokter af? Is dat schadelijk voor de apparatuur dan? etc."
Totdat ze op een gegeven moment niet meer wist wat ze moest zeggen en dus maar reageerde met:
"Vraag het hem anders zelf maar, hij komt er zo aan..."
Okidokie .

Nah, het "normale" verhaal werkte niet, dus besloot ik het nog iets mooier te brengen...
Dus bij binnenkomst van de chirurg:
*handje schudden* (nu kon het nog veilig . )
En weer hetzelfde riedeltje met deze keer een toefje slagroom: "Misschien een vreemde vraag, *puppyoogjes opzet*, maar m'n moeder heeft hier ook altijd op het ziekenhuis gewerkt (heeft ze ook daadwerkelijk, administratie op het lab, maar hé, dat hoeven zij niet te weten .) en aangezien ze altijd alle details wil weten en ik het nooit zo goed en uitgebreid uit kan leggen.... Zou het mogelijk om een paar fotootjes te maken zodat ze het zelf kan zien?"
Chirurg: Euuuuh, ok... .
Kasta: Vette shizzle .
En hop, als een naakt kindje op een warme zomerdag in een pedofielvrije omgeving sprong ik van de tafel af, trippelde naar de kleedruimte om m'n gsm uit de broek te halen, een perplexe verpleegster en chirurg achterlatend.

Hup, vaseline op m'n zak, ik ben er klaar voor .

En de nog steeds lichtelijk verwarde chirurg deed zijn ding...
Na even glijden en paar dingetjes invoeren op de computer ging hij alweer naar de volgende bal...
Waarna de verwarring toch groter bleek te zijn dan ik dacht...
Chirurg: "En dan ga ik nu naar je rechterbal... . Euuuh... Wacht ff... Dat is voor mij rechts... Ik heb je rechterbal net al gehad... Damn it, heb ik het zojuist verkeerd ingevoerd...
Kasta: Nah, geeft niks joh, ik ga toch nergens naartoe .

En hup, daar ging hij alweer...
En ach, als hij er dan toch de tijd voor neemt, dan moet hij ook niet zeuren als ik van de gelegenheid gebruik maak om toch maar weer ff een fotootje te schieten.
Et voilá, de voor onmogelijk gehouden foto .
Aangezien hij zijn handen vol had (whehehehe . ) heb ik niet meer gevraagd of de lamp wat feller kon, maar ach, duidelijk genoeg lijkt me:

Tja, helaas dames (en eventueel heren), maar m'n pik op het internet zetten gaat me toch nog nét iets te ver, dus jullie zullen het met een stukje balzak moeten doen .

Die was dus in ieder geval in de pocket en ach, ik had de cam nu toch al in m'n handen, dus dan kan ik net zo goed nog wat meer leuke plaatjes schieten van de echo zelf.
En zie hier, mijn linkerteelbal in volle glorie .

Nah, idd, vrij saai, dus hup, het ijs was immers toch al gebroken toen hij m'n zak insmeerde: "Hmmmmz, daar valt eigenlijk nog vrij weinig op te zien, zitten er geen geinige snufjes op dat ding?"
Chirurg: "Whehehe, wacht maar ff dan..."
En *ploing*, daar verschenen de leuke kleurtjes al, hetgeen de bloeddoorvoer bleek te zijn .

Nah, toen waren we ook wel uitgespeeld en vroeg ik hem maar ff wat hij er van vond...
En wat antwoorde die droogkloot? "Het zijn behoorlijk mooie ballen"
Dus daar kon ook maar 1 logische reactie op volgen: " I know, ik ben er ook behoorlijk zuinig mee ."
Maar hé, ik was er niet om complimenten te ontvangen over m'n ballen, dus toch nog maar even doorvragen: "Maarreuh, kunt u er al wat over zeggen? Gezwellen? Kwaadaardig?"
Chirurg: Nah, op zich wel... Waarna er een heel riedeltje volgte over voorschriften, begeleiding en dat dergelijke mededelingen door m'n eigen arts gedaan dienden te worden.
Hetgeen ik op mijn beurt weer toucheerde met een riedeltje over werk, druk, deadlines, etc.

Nah, uiteindelijk was hij het wel met me eens dat het nogal nutteloos was om alleen voor 1 verlossend woordje terug te komen maandag dus kwam hij met de schitterende woorden: "U meneer, heeft volledig gezonde teelballen..."

Ah kijk, daar deed ik het voor en hij reikte me een washandje toe om me schoon te maken en te bedekken...
Kasta: "Whehehe, niet nodig, de zuster had me al een complete handdoek gegeven (no shit . ."

Nah, nog even nagebabbeld over de knobbel in m'n borst en uiteindelijk maar besloten om de afspraak van maandag dan maar even te veranderen in een "telefonisch consult"
Babbel ik dan met m'n eigen dokter wel even over hoe we het gaan doen als de knobbel en de bijbehorende pijn er over een tijdje nog zit...

Anyway, ik ben geheel kankervrij en de computer is gefixed, dus nu snel even wat eten naar binnen duwen en dan zal ik het eens op een zuipen zetten .
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:42:35 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42432178
Nah, je hebt wel ballen kasta .

Maarre, fijn dat alles ok is .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:43:30 #239
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_42432197
Dit leest als een spannend jongensboek!

Gynaecomastie, testikels, wat wil je nog meer!

Gefeliciteerd met de negatieve uitslag iig!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_42432263
afbeelding

==>Eindelijk Mattie in Bjorn Borg!
Hoeveel sexier is een kerel in een Bjorn Borg!!!!

Me loves Bjorn!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:47:25 #241
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_42432326
kut, geen kanker
pi_42432367
mooizo!
pi_42432387
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:45 schreef miss.cutie4you het volgende:
afbeelding

==>Eindelijk Mattie in Bjorn Borg!
Hoeveel sexier is een kerel in een Bjorn Borg!!!!

Me loves Bjorn!
hai
pi_42432431
Mooi verslag weer

en fijn voor je dat je jongens helemaal gezond zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_42432441
Opgelucht?

Ik had dat zelf wel, toen bleek dat de cystes goedaardig waren... !
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:58:53 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42432657
Kasta! Held!
En je hebt idd ballen!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:01:25 #247
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_42432745
Geen kanker...

Typische Fok, het begeint veelbelovend maar eindigt nogal bloedeloos
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_42432759
Had je nou al positiev uitslag over die tiet of heb ik dat gemist?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:06:12 #249
16715 Mylene
*schatje*
pi_42432916
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:51 schreef DarkElf het volgende:
Mooi verslag weer

en fijn voor je dat je jongens helemaal gezond zijn
Wat DarkElf zegt.

Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:39:58 #250
155227 crew  Guppy
dus
pi_42434174
congrats!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_42434377
Mooi Kasta, toch weer een zorg minder!!

Je maakt er steeds wel een prachtig verhaal van, moet ik zeggen.
Goed gedaan.
Keep the faith!!
pi_42435511
Hoera voor je ballen dan maar
Saartje
pi_42435957
Gefeli
pi_42437366
Mooi zo Zie je: altijd vragen. Helpt meestal wel Scheelt toch weer 2 dagen stress.
pi_42437970
Mooi verhaal Kasta! En toch foto's

En een mooie uitslag en een prachtig weekend zo

Ik ben wel benieuwd wat er met het gezwel in je borst gaat gebeuren.

Maar ja, wat gaat er nu verder gebeuren

Maar ik vraag me nog steeds af hoe het gezwel nu is onstaan; het onstaat toch niet voor niets? Is er een onderliggende oorzaak? Ik neem toch aan dat ze verder gaan uitzoeken

Nou hoe dan ook, jij hebt dit weekend toch wel iets te vieren. Gefeliciteerd tot dusver.

ps: mijn "briljante" doch zwaar theoretisch Eureka! idee mbt het maken van die foto's dus toch maar uitgevoerd Vind ik wel klasse, Kasta

[ Bericht 15% gewijzigd door EchtGaaf op 06-10-2006 23:40:42 (ps-je erbij) ]
pi_42438138
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 23:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Mooi verhaal Kasta! En toch foto's

En een mooie uitslag en een prachtig weekend zo

Ik ben wel benieuwd wat er met het gezwel in je borst gaat gebeuren.

Maar ja, wat gaat er nu verder gebeuren

Maar ik vraag me nog steeds af hoe het gezwel nu is onstaan; het onstaat toch niet voor niets? Is er een onderliggende oorzaak? Ik neem toch aan dat ze verder gaan uitzoeken

Nou hoe dan ook, jij hebt dit weekend toch wel iets te vieren. Gefeliciteerd tot dusver.
Het was toch ontstekingsweefsel? Dat komt door een reactie op een weefselbeschadiging. Maar hoe dat dan ontstaan is weet je soms toch niet. Of had een meisje hem nou gebeten? Maar in principe kan dat geen kwaad.
pi_42438594
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 23:20 schreef DDM het volgende:

[..]

Het was toch ontstekingsweefsel? Dat komt door een reactie op een weefselbeschadiging. Maar hoe dat dan ontstaan is weet je soms toch niet. Of had een meisje hem nou gebeten? Maar in principe kan dat geen kwaad.
Ow..Nou dat is dan goed nieuws..Eind goed al goed..........Maar wat denk jij..gaat het op den duur uitzichzelf weg zoals te hopen?
pi_42438737
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 23:33 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ow..Nou dat is dan goed nieuws..Eind goed al goed..........Maar wat denk jij..gaat het op den duur uitzichzelf weg zoals te hopen?
Meestal wordt dat littekenweefsel. Dus dan blijft het aanwezig.
pi_42438910
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 23:36 schreef DDM het volgende:

[..]

Meestal wordt dat littekenweefsel. Dus dan blijft het aanwezig.
Maar blijft dat dan ook pijnlijk? Want daar heeft ie nu het meeste last van.
pi_42439071
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 23:41 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Maar blijft dat dan ook pijnlijk? Want daar heeft ie nu het meeste last van.
Nee dat gaat (meesta)l wel weg.
pi_42439182
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 23:46 schreef DDM het volgende:

[..]

Nee dat gaat (meesta)l wel weg.
Das mooi dan.
pi_42440177
Volgens mij vond die aantrekkelijke zuster je maar een freak met dat gedram om foto's van je balzak

Fijn dat je ballen gezond zijn,
maar wat een spuuglelijke boxer
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 00:22:45 #263
33954 ElisaB
pi_42440301
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 00:18 schreef Xennia het volgende:
Valt toch wel mee

In elk geval was het een mooi verslag en ben ik trots op je

Way to go met die ballen van jou
pi_42440445
mooie boxer hoor, ander kleurtje was leuk geweest dat wel
pi_42446515
*dubbel*

[ Bericht 98% gewijzigd door kastanova op 07-10-2006 05:51:13 ]
pi_42446549
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 00:18 schreef Xennia het volgende:
Oh mên, wat kan de vrouwelijke smaak toch verschillen .
pi_42446584
nou, saai weer hoor kasta, dacht ik eindelijk dat je een terminale ziekte had, kom je er weer goed mee weg.

volgende keer ben je de lul gast
Extremistisch gematigd.
pi_42449548
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 06:02 schreef P8 het volgende:
nou, saai weer hoor kasta, dacht ik eindelijk dat je een terminale ziekte had, kom je er weer goed mee weg.

Staat er in je profiel, aardig zijn voor andere mensen

Wat een reaktie
Ik gun dit niemand, maar als iemand zo reageert, hoop ik dat jij degene bent die de lul is
Keep the faith!!
pi_42449753
Gefeli met de goede afloop!
pi_42450119
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 06:02 schreef P8 het volgende:

Dit kun je echt niet maken Post dan liever niets dan dit dit soort misselijk makende verwensingen.

Al heeft hij dit misschien slechts quasi laten blijken of zal hij dat niet direct toegeven, reken maar dat hij een slopende spannende rot week achter de rug heeft gehad. Maar wel op een mooie, relativerende en luchtige ( ) manier daar uiting aan heeft gegeven. Het maakt misschien anderen ook veel alerter.......

[ Bericht 4% gewijzigd door EchtGaaf op 07-10-2006 12:34:41 ]
pi_42450432
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 05:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hebben vrouwen uberhaupt wel smaak
pi_42451080
He Vent, goed om te lezen dat alles ok is, maare komt het niet vreemd over als je zegt dat je MOEDER geinteresseerd is in die materie, oftewel in de BALLEN van haar ZOON.

Catch my drift? Mij maakt het geen fuck uit, maar ik denk dat die gast de hele dag heeft lopen piekeren..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:38:01 #273
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42453369
Gelukkig maar Kasta, proficiat dude .
Vrijheid
pi_42458124
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 05:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik vind die grijze en blauwe naden rond je ballen niet mooi
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 18:18:47 #275
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42458519
goed nieuws kasta
en verteld op een manier waarop alleen jij dit kan
pi_42462755
Fijn voor je! Gefeliciteerd!

En prachtig hoe je het verwoord hebt...!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zondag 8 oktober 2006 @ 11:09:25 #277
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_42474552
Kenker.
pi_42487722
Nou Kasta, morgen het grote gesprek dan.......Hoe laat eigenlijk?

Nou ik ben benieuwd wat ze je gaan vertellen. Mij is het verhaal rond de knobbel niet duidelijk: het kan dan wel niet kwaadaardig zijn, maar wat is het dan precies wel? (door celdeling of littekenweefsel omdat er bijvoorbeeld een levend wezen in gebeten heeft ) Ik ben dus benieuw of je een definitieve diagnose krijgt of ze verder moeten gaan zoeken.....

Nou ja goed, hoe dan ook, ik ben weer benieuwd naar het komende tiet-verslag

Veel succes alvast met het komende gesprek
pi_42488164
Euuuh, dat gesprek is in mijn ogen meer een formaliteit dan dat het echt interessant is...

De enige reden dát ik ook daadwerkelijk ga bellen is om even duidelijkheid te krijgen over hoe nu verder indien de pijn in m'n borst blijft aanhouden .
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:03:43 #280
157313 Belastingdienst
Nou ga je betalen klootzak!
pi_42489310
Leuk topic
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.
  maandag 9 oktober 2006 @ 09:37:52 #281
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42503482
gefeliciteerd Kasta!
pi_42507449
Gefeli
pi_42511073
Ik vind dit topic alleen leuk vanwege de plaatjes
pi_42519740
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:42 schreef MiniMuppet het volgende:
Ik vind dit topic alleen leuk vanwege de plaatjes
Zoiets heb ik met je fotoboek .

Oh, weer een update trouwens, ietwat minder tof dan de vorige, maar eerst eens ff relaxen, ben kapot .
pi_42520262
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:05 schreef kastanova het volgende: maar eerst eens ff relaxen, ben kapot .
pi_42530388
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:05 schreef kastanova het volgende:
Oh, weer een update trouwens.
Nah, vandaag dus het "telefonisch consult" om 15:30...
Werd 16:15 aangezien ik het totaal vergeten was, hetgeen me op 10 minuten in de wacht staan kwam te staan.
Weinig nieuws te melden, tja, hij kwam met de uitslag van de scrotum echo, die was goed...
"No shit..."

Anyway, de knobbel onder m'n tepel wilden ze dus toch wel verwijderen, in de eerste plaats omdat hij pijnlijk was en daarnaast ook omdat hij er nu eenmaal niet hoort en ze er nog steeds niet helemaal uit waren wat het nu exact was.

Long story short, ik moest maandag maar langskomen.
Kasta: "Hoelang gaat zo'n operatietje al met al duren dan? Kan ik dinsdag weer gewoon aan het werk?"
Chirurg: "Operatie . Maandag hebben we alleen een gesprek..."
K: Gesprek? Dat hebben we nu toch? .
C: Nee nee, dat kan zomaar niet, je moet eerst op gesprek komen en daarna zetten we je op de wachtlijst voor de operatie...
K: En dan willen jullie maandag eerst nog iets onderzoeken ofzo?
C: Nou nee, het is gewoon een gesprek...
K: Nofi hoor, maar kan dat niet gewoon telefonisch?
C: Nee, dat kan niet, gesprek, voorschriften, papieren enzo, blabla.
K: Kan dat niet gewoon via fax/mail/post dan?
C: Nee nee, je moet namelijk ook een gesprek hebben over de knobbel en operatie enzo...
K: Dat hebben we nu toch .
C: Nee nee, een ander gesprek als dit...
K: Dat kan dan nu toch ook .
C: Nope, dat moet face to face en daarna plannen we pas een operatie in...

Naja, toen gaf ik het maar op...
Anyway, volgende week maandag kan ik dus weer een paar uur vrij nemen om "een gesprek" te hebben.
Vervolgens wordt m'n naam op de lijst gezet en zou ik over een weekje of 2 geopereerd worden...

Althans, dat was tot vanavond de planning...
Echter, ten eerste erger ik me dood aan het hele nietszeggende gesprek gebeuren, ten tweede zie ik de noodzaak niet echt aangezien het goedaardig bleek te zijn en ten derde voel ik me de laatste tijd al behoorlijk kut en heb ik dus geen zin om er ook nog eens al het operatiegedoe en een littekeken op m'n borst als bonus bij te krijgen.

Morgen dus even die lieve mensen bellen dat ze de afspraak mogen cancelen...
Kijk ik het vervolgens gewoon even een maandje of 4 aan, mocht de knobbel/pijn niet vanzelf verdwijnen neem ik tegen die tijd wel weer contact op om alsnog die operatie in te plannen.
pi_42530584
Ik hoop dat je een bloedlul hebt, Kasta .
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:05:52 #288
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42532803
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:43 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, vandaag dus het "telefonisch consult" om 15:30...
Werd 16:15 aangezien ik het totaal vergeten was, hetgeen me op 10 minuten in de wacht staan kwam te staan.
Weinig nieuws te melden, tja, hij kwam met de uitslag van de scrotum echo, die was goed...
"No shit..."

Anyway, de knobbel onder m'n tepel wilden ze dus toch wel verwijderen, in de eerste plaats omdat hij pijnlijk was en daarnaast ook omdat hij er nu eenmaal niet hoort en ze er nog steeds niet helemaal uit waren wat het nu exact was.

Long story short, ik moest maandag maar langskomen.
Kasta: "Hoelang gaat zo'n operatietje al met al duren dan? Kan ik dinsdag weer gewoon aan het werk?"
Chirurg: "Operatie . Maandag hebben we alleen een gesprek..."
K: Gesprek? Dat hebben we nu toch? .
C: Nee nee, dat kan zomaar niet, je moet eerst op gesprek komen en daarna zetten we je op de wachtlijst voor de operatie...
K: En dan willen jullie maandag eerst nog iets onderzoeken ofzo?
C: Nou nee, het is gewoon een gesprek...
K: Nofi hoor, maar kan dat niet gewoon telefonisch?
C: Nee, dat kan niet, gesprek, voorschriften, papieren enzo, blabla.
K: Kan dat niet gewoon via fax/mail/post dan?
C: Nee nee, je moet namelijk ook een gesprek hebben over de knobbel en operatie enzo...
K: Dat hebben we nu toch .
C: Nee nee, een ander gesprek als dit...
K: Dat kan dan nu toch ook .
C: Nope, dat moet face to face en daarna plannen we pas een operatie in...

Naja, toen gaf ik het maar op...
Anyway, volgende week maandag kan ik dus weer een paar uur vrij nemen om "een gesprek" te hebben.
Vervolgens wordt m'n naam op de lijst gezet en zou ik over een weekje of 2 geopereerd worden...

Althans, dat was tot vanavond de planning...
Echter, ten eerste erger ik me dood aan het hele nietszeggende gesprek gebeuren, ten tweede zie ik de noodzaak niet echt aangezien het goedaardig bleek te zijn en ten derde voel ik me de laatste tijd al behoorlijk kut en heb ik dus geen zin om er ook nog eens al het operatiegedoe en een littekeken op m'n borst als bonus bij te krijgen.

Morgen dus even die lieve mensen bellen dat ze de afspraak mogen cancelen...
Kijk ik het vervolgens gewoon even een maandje of 4 aan, mocht de knobbel/pijn niet vanzelf verdwijnen neem ik tegen die tijd wel weer contact op om alsnog die operatie in te plannen.
Dat is idd kut en kan het me wel voorstellen dat je zo denkt. Eerst al dat gezeik gehad en dan komen ze nu nog eens aan met het ergste: de bureaucratie.

Je kunt het wel aankijken, maar dat deed je eerst ook al en de knobbel is niet weggegaan. Niet toch die afspraak laten doorgaan?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:07:59 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_42532815
Ik zou 'm gewoon weg laten halen kasta, dan ben je van het gezanik af. Anders moet je misschien alsnog nog een keer die kermis in .
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:10:29 #290
5428 crew  miss_sly
pi_42532844
Tot nu toe alleen gelurkt, je hebt er een mooi verhaal van gemaakt

Ik kan me wel voorstellen dat je die bureaucratie niet ziet zitten enzo, maar over het algemeen willen ze zoiets niet operatief weghalen als ze maar enigzins vermoeden dat het vanzelf weggaat, volgens mij. Misschien toch maar die afspraak door laten gaan en laten opereren?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_42532943
Ben het eens met de mensen hierboven. Je hebt het toch al best lang aangekeken voordat je voor het eerst naar de dokter bent gegaan?

En btw: kun je geen vrij krijgen van je werk voor doktersbezoek, zodat het je geen vrije dagen hoeft te kosten? Volgens mij is dat via de wet zo geregeld, maar ik kan me vergissen.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:42:07 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42533154
Een operatie doen ze idd niet zomaar.

Ik zou iig niet vandaag al de afspraak cancellen, dat kan morgen of overmorgen ook nog wel. Geef jezelf nog even de tijd om erover na te denken.
Het is trouwens ook wel echt bull shit dat je nog weer voor een gesprek moet komen volgende week... Maar ja, sommige dingen ...
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:42:36 #293
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42533164
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:20 schreef femmeChantal het volgende:
Ben het eens met de mensen hierboven. Je hebt het toch al best lang aangekeken voordat je voor het eerst naar de dokter bent gegaan?

En btw: kun je geen vrij krijgen van je werk voor doktersbezoek, zodat het je geen vrije dagen hoeft te kosten? Volgens mij is dat via de wet zo geregeld, maar ik kan me vergissen.
Als ik het goed heb, is dit maar 2 dagen per jaar.
Tenzij hij zn baas lief aankijkt, kan hij vast wel een paar daagjes gecompenseerd krijgen.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:25:40 #294
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42533897
dat gesprek is om je voor te bereiden op de ingreep. ze gaan je uitleggen wat voor verdoving je krijgt( bij de anesthesist), vragen of je allergisch voor iets bent e.d. daarna mag je bloed en urine afgeven waarschijnlijk (alweer? ja alweer ) stelt in feite niets voor maar ze vinden het belangrijk
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:21:28 #295
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_42534978
Volgens mij krijg je vrij voor een dokterbezoek als je er redelijkerwijs alles aan hebt gedaan om het niet onder kantooruren te laten vallen. Maar goed, bezoekjes aan de specialist vallen over het algemeen allemaal onder kantooruren en zou je er dus vrij voor moeten krijgen. Maar lees je CAO er eens op na.
pi_42536276
Heftig Kasta. Balen. Ik snap goed het klote gevoel......

Maar ik kijk absoluut niet vreemd op van de inhoud van het gesprek en dat het verhaal nog niet zou stoppen ... Ik zou het volstrekt onbegrijpelijk hebben gevonden als het ziekenhuis het hierbij gelaten zou hebben.....Ik kon mij dat ook absoluut niet voorstellen dat het een "afsluitend" formeel telefoontje zou worden.....

Ik probeerde je zondagavond met de volgende quote hierop een beetje voor te bereiden. Ik was al bang dat je te vroeg heeft gejuicht:
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou ik ben benieuwd wat ze je gaan vertellen. Mij is het verhaal rond de knobbel niet duidelijk: het kan dan wel niet kwaadaardig zijn, maar wat is het dan precies wel? (door celdeling of littekenweefsel omdat er bijvoorbeeld een levend wezen in gebeten heeft ) Ik ben dus benieuw of je een definitieve diagnose krijgt of ze verder moeten gaan zoeken.....
Maareh Kasta, ik kan niet hard genoeg roepen om toch maandag vooral wel te gaan. (ik vind het ook beter om dat face to face te doen). Ik heb die lelijke knobbel op de foto ook gezien; nou die hoort daar zeker niet, goedaardig of niet. Het gaat volgens mij niet om een onsteking of iets dergelijks wat zomaar spontaan weggaat. Verder als het een goedaardig kanker gezwel is, dan weet je niet of het op den duur toch kwaadaardig kan worden.......Er is echt alle reden om dat verder te laten onderzoeken, je wilt toch tenminste een diagnose mag ik aannemen?....Verder: zo'n lelijke grote knobbel onstaat echt niet uit het niets.....

Ik weet dat het voor mij makkelijk praten is, jij moet dit gedoe en onzekerheid aangaan ik snap heel goed dat dat klote is. Maar je moet nu gewoon doorpakken. Je blijft anders met een knagend onzeker gevoel zitten met een tijdbom rond te lopen. Dat zou ik niemand aan willen doen...

Tja, misschien ben ik wel erg confronterend. Ik doe dat omdat je gezondheid alles moet zijn. Ik zou zeggen je werk nu op de tweede plaats. En verlof voor doktersbezoek hoort gewoon een recht te zijn....(zal ongetwijfeld in je arbeidvoorwaarden staan). En je werkgever dient daar alle begrip voor te hebben....

Dus Kasta, stel niet uit maar ga. Nu is de knobbel misschien nog goed operabel, je hebt al lang afgekeken, als deze groeit worden de kansen alleen maar slechter...

Nou Kasta, ik stel het misschien een beetje hard maar ik hoop je hiermee te bereiken. Ik wens je alvast heel veel sterkte en succes met je keuze. Ik ben erg benieuwd wat je gaat doen..

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 10-10-2006 12:39:26 ]
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:44:54 #297
33954 ElisaB
pi_42539020
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:43 schreef kastanova het volgende:
ten derde voel ik me de laatste tijd al behoorlijk kut en heb ik dus geen zin om er ook nog eens al het operatiegedoe en een littekeken op m'n borst als bonus bij te krijgen.

Misschien helpt een dikke kus van tante ElisaB een beetje....
pi_42545703
Ik zou toch maar gaan Kasta. Ook al is die knobbel goedaardig, groeien doet ie wel hoor.
Dus weg laten halen dat ding.

Maar goed, succes met de beslissing.
Keep the faith!!
pi_42551380
Euuuh, even ter info, ik maak zelf tegenwoordig ook de roosters dus vrij nemen of kríjgen is geen probleem .

Ik vind het gewoon té dom voor woorden om voor zo'n stupide koetjes-en-kalfjes gesprek weer naar het ziekenhuis te moeten...
Heb de afgelopen weken al regelmatig overgewerkt om weer op schema te raken en heb er dus ff geen zin meer in...

Die operatie doe ik dan wel een keer zodra m'n leven zich in een wat rustiger vaarwater bevindt en ik zelf ook weer wat beter in m'n vel zit.
pi_42551743
Het is niet noodzakelijk dus er is geen enkele reden om dan nu aan die ellende te beginnen. Gewoon wachten tot je weer wat beter in je vel zit. Over een paar weken kunnen ze hem ook nog wel verwijderen als je er nog last van hebt.
pi_42555948
Mattie, luisteren naar lieve Rianne: Ga naar die afspraak.....

en nee, duld geen tegenspraak

Liefs Rianne.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')