Het was toch ontstekingsweefsel? Dat komt door een reactie op een weefselbeschadiging. Maar hoe dat dan ontstaan is weet je soms toch niet. Of had een meisje hem nou gebeten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Mooi verhaal Kasta!En toch foto's
![]()
En een mooie uitslag en een prachtig weekend zo![]()
Ik ben wel benieuwd wat er met het gezwel in je borst gaat gebeuren.![]()
Maar ja, wat gaat er nu verder gebeuren![]()
Maar ik vraag me nog steeds af hoe het gezwel nu is onstaan; het onstaat toch niet voor niets? Is er een onderliggende oorzaak? Ik neem toch aan dat ze verder gaan uitzoeken![]()
Nou hoe dan ook, jij hebt dit weekend toch wel iets te vieren. Gefeliciteerd tot dusver.![]()

Ow..Nou dat is dan goed nieuws..Eind goed al goed..........Maar wat denk jij..gaat het op den duur uitzichzelf weg zoals te hopen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:20 schreef DDM het volgende:
[..]
Het was toch ontstekingsweefsel? Dat komt door een reactie op een weefselbeschadiging. Maar hoe dat dan ontstaan is weet je soms toch niet. Of had een meisje hem nou gebeten?Maar in principe kan dat geen kwaad.

Meestal wordt dat littekenweefsel. Dus dan blijft het aanwezig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow..Nou dat is dan goed nieuws..Eind goed al goed..........Maar wat denk jij..gaat het op den duur uitzichzelf weg zoals te hopen?

Maar blijft dat dan ook pijnlijk? Want daar heeft ie nu het meeste last van.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:36 schreef DDM het volgende:
[..]
Meestal wordt dat littekenweefsel. Dus dan blijft het aanwezig.

Nee dat gaat (meesta)l wel weg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar blijft dat dan ook pijnlijk? Want daar heeft ie nu het meeste last van.![]()

Valt toch wel meequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:18 schreef Xennia het volgende:
maar wat een spuuglelijke boxer

Oh mên, wat kan de vrouwelijke smaak toch verschillenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:18 schreef Xennia het volgende:
maar wat een spuuglelijke boxer

Staat er in je profiel, aardig zijn voor andere mensenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:02 schreef P8 het volgende:
nou, saai weer hoor kasta, dacht ik eindelijk dat je een terminale ziekte had, kom je er weer goed mee weg.
volgende keer ben je de lul gast

Dit kun je echt niet makenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:02 schreef P8 het volgende:
nou, saai weer hoor kasta, dacht ik eindelijk dat je een terminale ziekte had, kom je er weer goed mee weg.
volgende keer ben je de lul gast

Hebben vrouwen uberhaupt wel smaakquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh mên, wat kan de vrouwelijke smaak toch verschillen.

Ik vind die grijze en blauwe naden rond je ballen niet mooiquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh mên, wat kan de vrouwelijke smaak toch verschillen.

Zoiets heb ik met je fotoboekquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:42 schreef MiniMuppet het volgende:
Ik vind dit topic alleen leuk vanwege de plaatjes![]()

quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:05 schreef kastanova het volgende: maar eerst eens ff relaxen, ben kapot.

Nah, vandaag dus het "telefonisch consult" om 15:30...quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:05 schreef kastanova het volgende:
Oh, weer een update trouwens.

Dat is idd kut en kan het me wel voorstellen dat je zo denkt. Eerst al dat gezeik gehad en dan komen ze nu nog eens aan met het ergste: de bureaucratie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, vandaag dus het "telefonisch consult" om 15:30...
Werd 16:15 aangezien ik het totaal vergeten was, hetgeen me op 10 minuten in de wacht staan kwam te staan.
Weinig nieuws te melden, tja, hij kwam met de uitslag van de scrotum echo, die was goed...
"No shit..."
Anyway, de knobbel onder m'n tepel wilden ze dus toch wel verwijderen, in de eerste plaats omdat hij pijnlijk was en daarnaast ook omdat hij er nu eenmaal niet hoort en ze er nog steeds niet helemaal uit waren wat het nu exact was.
Long story short, ik moest maandag maar langskomen.
Kasta: "Hoelang gaat zo'n operatietje al met al duren dan? Kan ik dinsdag weer gewoon aan het werk?"
Chirurg: "Operatie. Maandag hebben we alleen een gesprek..."
K: Gesprek? Dat hebben we nu toch?.
C: Nee nee, dat kan zomaar niet, je moet eerst op gesprek komen en daarna zetten we je op de wachtlijst voor de operatie...
K: En dan willen jullie maandag eerst nog iets onderzoeken ofzo?
C: Nou nee, het is gewoon een gesprek...
K:.
K: Nofi hoor, maar kan dat niet gewoon telefonisch?
C: Nee, dat kan niet, gesprek, voorschriften, papieren enzo, blabla.
K: Kan dat niet gewoon via fax/mail/post dan?
C: Nee nee, je moet namelijk ook een gesprek hebben over de knobbel en operatie enzo...
K: Dat hebben we nu toch.
C: Nee nee, een ander gesprek als dit...
K: Dat kan dan nu toch ook.
C: Nope, dat moet face to face en daarna plannen we pas een operatie in...
K:.
Naja, toen gaf ik het maar op...
Anyway, volgende week maandag kan ik dus weer een paar uur vrij nemen om "een gesprek" te hebben.
Vervolgens wordt m'n naam op de lijst gezet en zou ik over een weekje of 2 geopereerd worden...
Althans, dat was tot vanavond de planning...
Echter, ten eerste erger ik me dood aan het hele nietszeggende gesprek gebeuren, ten tweede zie ik de noodzaak niet echt aangezien het goedaardig bleek te zijn en ten derde voel ik me de laatste tijd al behoorlijk kut en heb ik dus geen zin om er ook nog eens al het operatiegedoe en een littekeken op m'n borst als bonus bij te krijgen.
Morgen dus even die lieve mensen bellen dat ze de afspraak mogen cancelen...
Kijk ik het vervolgens gewoon even een maandje of 4 aan, mocht de knobbel/pijn niet vanzelf verdwijnen neem ik tegen die tijd wel weer contact op om alsnog die operatie in te plannen.

Als ik het goed heb, is dit maar 2 dagen per jaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:20 schreef femmeChantal het volgende:
Ben het eens met de mensen hierboven. Je hebt het toch al best lang aangekeken voordat je voor het eerst naar de dokter bent gegaan?![]()
En btw: kun je geen vrij krijgen van je werk voor doktersbezoek, zodat het je geen vrije dagen hoeft te kosten? Volgens mij is dat via de wet zo geregeld, maar ik kan me vergissen.

Maareh Kasta, ik kan niet hard genoeg roepen om toch maandag vooral wel te gaan. (ik vind het ook beter om dat face to face te doen). Ik heb die lelijke knobbel op de foto ook gezien; nou die hoort daar zeker niet, goedaardig of niet. Het gaat volgens mij niet om een onsteking of iets dergelijks wat zomaar spontaan weggaat. Verder als het een goedaardig kanker gezwel is, dan weet je niet of het op den duur toch kwaadaardig kan worden.......Er is echt alle reden om dat verder te laten onderzoeken, je wilt toch tenminste een diagnose mag ik aannemen?....Verder: zo'n lelijke grote knobbel onstaat echt niet uit het niets.....quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou ik ben benieuwd wat ze je gaan vertellen. Mij is het verhaal rond de knobbel niet duidelijk: het kan dan wel niet kwaadaardig zijn, maar wat is het dan precies wel? (door celdeling of littekenweefsel omdat er bijvoorbeeld een levend wezen in gebeten heeft) Ik ben dus benieuw of je een definitieve diagnose krijgt of ze verder moeten gaan zoeken.....
![]()

quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:43 schreef kastanova het volgende:
ten derde voel ik me de laatste tijd al behoorlijk kut en heb ik dus geen zin om er ook nog eens al het operatiegedoe en een littekeken op m'n borst als bonus bij te krijgen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |