De foto ziet er niet uit als een cyste, meer een solide massa. Maar goed, wil niet perse maligne zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:10 schreef jogy het volgende:
Anyway, duimen voor een cyste dus.
Ow, KK jij bent arts he? Kwaadaardigheid ziet er toch minder solide uit, maar maar "ruwer"/grilliger zeg maar? Ben ook wel benieuw wat Kastanova vanavond te melden heeft.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:01 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
De foto ziet er niet uit als een cyste, meer een solide massa. Maar goed, wil niet perse maligne zijn.
Even de cytologie afwachten..![]()
Bij borstkanker zijn vaak de lymfeklieren (oksels!) ook aangedaan . Ik kijk er dus niet vreemd van op dat die ene chirurg dit ff heeft gecheckt.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:58 schreef Jumparound het volgende:
Kasta, ik denk dat ze ook je oksels controleerde voor lypheklierkanker ()
misschien dat die klieren (dus ook in je tepel denk (dat is toch een klier?) iets met elkaar gemeen hebben...
Naja, dat is in de regel wel zo, maar deze foto sluit dat niet uit natuurlijk. Daarvoor moet een biopsie worden gedaan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow, KK jij bent arts he? Kwaadaardigheid ziet er toch minder solide uit, maar maar "ruwer"/grilliger zeg maar? Ben ook wel benieuw wat Kastanova vanavond te melden heeft.....
Ja, dat kan alleen uitsluitsel geven. Hopen maar dat het meevalt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:14 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Naja, dat is in de regel wel zo, maar deze foto sluit dat niet uit natuurlijk. Daarvoor moet een biopsie worden gedaan.
JA, het verbaast mij ook altijd dat er slechts 1 view wordt gemaakt bij een borstfoto. Het wachten is op een mammografie apparaat dat in staat is om een omnidirectionele foto kan maken. Dan is het pijnlijk platdrukken van de borst ook niet meer nodig.....quote:Het ziet er schijfvormig uit, maar je hebt maar 1 richting natuurlijk op de foto, en gezien de plaats,
Ja inderdaad. Ik vind het er niet uitzien als borstkanker. Maar ja, ik ben geen arts. Ik hoop maar voor hem dat het iets onschuldigs is en dat het weggehaald kan worden.quote:direct achter de tepel zou het best nog wel klierweefsel kunnen zijn wat actief is.
Er zijn studies waarbij MRI-scans van borst weefsel werden gemaakt, dan kan je na computerreconstructie goed 3D de massa bekijken, maar volgens mij heeft het geen toegevoegde voorspellende waarde boven mammografie + echo geleide punctie.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
JA, het verbaast mij ook altijd dat er slechts 1 view wordt gemaakt bij een borstfoto. Het wachten is op een mammografie apparaat dat in staat is om een omnidirectionele foto kan maken. Dan is het pijnlijk platdrukken van de borst ook niet meer nodig.....
[..]
Ja, das waar ook. De MRI techniek laat natuurlijk ook geweldige details zien (veel beter idd dan rontgen) . Ik kan mij goed voorstellen dat het weefsel op stuctuur goed moet worden onderzocht en dat dat de enige manier is om kwaadaardigheid goed te kunnen uitsluiten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:25 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Er zijn studies waarbij MRI-scans van borst weefsel werden gemaakt, dan kan je na computerreconstructie goed 3D de massa bekijken, maar volgens mij heeft het geen toegevoegde voorspellende waarde boven mammografie + echo geleide punctie.
"MRI of the breast has a high sensitivity for the detection of invasive breast carcinoma. MRI of the breast reveals suspicious lesions that cannot be seen on the conventional mammogram or by echography in 15-25% of the cases. In order to obtain tissue from these lesions for histopathology, MRI-guided biopsy techniques have been developed. The most commonly used methods are MRI-guided needle localisation followed by surgical excision biopsy and MRI-guided large-core needle biopsy. The demand for MRI-guided breast interventions is growing because of the increasing use of MRI of the breast in clinical practice"
"The use of MRI in the detection and management of breast cancer is increasing. Because of its relatively low specificity, many patients turn out in retrospect to have a false-positive biopsy. Conversely, due to the shortcomings of available biopsy techniques, breast cancer can also be missed and left behind in the breast. The introduction of MRI of the breast in daily practice may therefore have a great psychological impact on the group of mostly young patients who are offered this diagnostic modality because of their familial risk. In order to prevent learning curves in every clinic where MRI screening is implemented, the management of this special group should be concentrated in centres with broad experience in the treatment of patients with a genetic predisposition for breast cancer."
op www.pubmed.com kun je een hoop studies aantreffen die de voorspellende waarde van radiodiagnostiek voor bepaalde soorten tumoren uitzetten tegen de cytologie. Maar goed, dat is een hele andere discussie.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik bent het met je eens dat radiodiagnostiek nooit voldoende zal zijn voor volledige diagnostiek als het gaat om tumoren.
Dat is ook logisch aangezien kanker een histologische diagnose is.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik bent het met je eens dat radiodiagnostiek nooit voldoende zal zijn voor volledige diagnostiek als het gaat om tumoren.
Naja, nu nog even loten welke vriendin mee mag om foto's voor het verslag te makenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:08 schreef jogy het volgende:
Klinkt ok, Kasta. Nu maar hopen dat je lul niet 60% tumor is natuurlijk
.
Inderdaad, de echo heeft geen last van haren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:37 schreef DDM het volgende:
Ze scheren je scrotum niet. Is niet nodig. Maar wel goed dat ze een echo maken
We kwamen m'n "likvriend" van de vorige keer nog wel tegen bij het Bölke, maar ik schijn vrij kortaf gedaan te hebben...quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:53 schreef DrMarten het volgende:
Zaterdagnacht niet toevallig al even iemand laten voelen of er iets aparts was?
Bedankt voor de link, ga ik zeker bekijken. Ik heb in een grijs verleden een stage gelopen op een afdeling Radiologie. interessant materie dus.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:51 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
op www.pubmed.com kun je een hoop studies aantreffen die de voorspellende waarde van radiodiagnostiek voor bepaalde soorten tumoren uitzetten tegen de cytologie. Maar goed, dat is een hele andere discussie.
En bedanktquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Wordt je zak dan net zo geplet als je tepel?![]()
Kijk, nu proat'n wequote:Op maandag 2 oktober 2006 18:10 schreef kastanova het volgende:
Naja, nu nog even loten welke vriendin mee mag om foto's voor het verslag te maken.
Nee, I wish...quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:48 schreef mrkanarie het volgende:
Welk ziekenhuis ga je eigenlijk naartoe? Ik hoop toch niet Almelo ofwel?
Heeft ie toch kanker in zijn lulquote:Op woensdag 27 september 2006 15:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik zeg altijd maar zo: beter kanker in je tepel dan kanker in je lul. Maar ja kanker blijft kanker natuurlijk... Kasta, maak morgen ff wat foto's?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, I wish...
Moet nu iedere keer van m'n werk in Almelo naar het ziekenhuis in Oldenzaal rijden... Dan nog liever ontploffende apparatuur.
Alhoewel, bij een scrotum echo....
Ach nee joh, ik ga wel rijden.
Geen idee eigenlijk...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Gaan ze nu het (goedaardige) gezwel verwijderen of hebben ze dat nog niet met je besproken![]()
Het was misschien wel m'n laatste plezierige avond dit levenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:44 schreef L3IPO het volgende:
[offtopic]
Heej Kasta, nog bedankt voor die Ouzo op Kreta!
[/offtopic]
Ze kunnen tegenwoordig práchtige tepelreconstructies makenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk...
Volgens zei hij er op een gegeven moment wel iets over, maar net daarvoor had hij de scrotum echo genoemd en was ik dus enigszins afgeleid....
Naja, als het pijnlijk blíjft en niet vanzelf verdwijnt zal het op een gegeven wel moeten hé...
Hopen dat het niet een té groot litteken op m'n borst wordt dan.
Ja dat kan ik mij wel goed voorstellen dat je afgeleid bent (ook spanning natuurlijk). Je krijgt in zo'n gesprek zo'n berg informatie over je heen, dat de helft je ontgaat. En dan heb ik het nog niet over het jargon wat ze over je heen gooien.....( ik denk dat ik zelf een dictofoon of iemand zou meenemen, ik maak al te vaak mee dat ik de helft van het gesprek weer vergeet....).quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk...
Volgens zei hij er op een gegeven moment wel iets over, maar net daarvoor had hij de scrotum echo genoemd en was ik dus enigszins afgeleid....
Ik vroeg mij ook af of die bobbel uit zich zelf weggaat als de oorzaak van het onstaan ervan kan worden weggenomen. Misschien is het sowieso beter dat ze het weghalen (want het is nu wel goedaardig maar blijft dat ook zo?, durf ik niet te zeggen ik ben geen arts), maar ja dat kunnen de artsen natuurlijk beter adviseren. Maar ja, misschien dat de dokters de diagnose helemaal willen rondkrijgen alvoren ze met een totaal behandelplan op de proppen komen.....Ik hoop maar dat er heel snel duidelijkheid voor je komt, dat je dan weet tenminste waar je aan toe bent.quote:Naja, als het pijnlijk blíjft en niet vanzelf verdwijnt zal het op een gegeven wel moeten hé...
Hopen dat het niet een té groot litteken op m'n borst wordt dan.
Dat was het B-plan als ze geen kopietje wilde makenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:50 schreef EchtGaaf het volgende:
En dan heb ik het nog niet over het jargon wat ze over je heen gooien.....( ik denk dat ik zelf een dictofoon of iemand zou meenemen, ik maak al te vaak mee dat ik de helft van het gesprek weer vergeet....).
Hoe laat vrijdag?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat was het B-plan als ze geen kopietje wilde maken.
Ah, de huisfotografequote:
Op mijn verjaardag nog wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, de huisfotografe.
9:15 al geloof ik...
9:45 dus...
hmm moet om 10:30 beginnen ... niet echt tijd genoeg denk ikquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, de huisfotografe.
9:15 al geloof ik...
9:45 dus...
Nah, schat dat het een klein uurtje zal duren, kwartiertje rijden naar je werk, dus als je een half uurtje later mag beginnen (lijkt me toch een goede reden, mentale steunquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:35 schreef Logician het volgende:
[..]
hmm moet om 10:30 beginnen ... niet echt tijd genoeg denk ik
Gaat vast goedkomen meisquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Wordt je zak dan net zo geplet als je tepel?![]()
Hang je die dan wel in de kantine?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gaat vast goedkomen meis.
Alsof ze door gaan vragen wanneer je "Scrotum Echo" noemt...
Je baas énigszins kennende gaat dat wel lukken.
Kan nog leuke foto's opleveren.
Dat doet 1 van de chronisch meelurkende collega's welquote:
Heb je de foto's mee gekregen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:20 schreef Kreator het volgende:
Je zaakje wordt niet geschoren voor een echo. Er gaat gewoon gel op je behaarde zak. Dan weet je dat vast. En het is best tof om je ballen in beeld te zien..
idd! grappig gezicht iddquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:20 schreef Kreator het volgende:
Je zaakje wordt niet geschoren voor een echo. Er gaat gewoon gel op je behaarde zak. Dan weet je dat vast. En het is best tof om je ballen in beeld te zien..
Een 60 jarige man die grapjes maakt terwijl ie met een apparaat over je ballen glijdt is nooit grappig.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:02 schreef Joene het volgende:
idd! grappig gezicht iddook leuk als er zo een hendig sjieke zuster de echo maakt.
knufje geeftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Muuks, dat is het ook niet. Ook wij krijgen morgen hopelijk de uitslag of het gezwel (+bal) verwijderd bij mijn vriend kwaadaardig is, en de CTscans volgen etc. Kasta schrijft het leuk ondanks dat het best heavy is. Maar ook kanker is goed te behandelen
ow en Kasta, die echo stelt geen bal voor
Wat gaat er vrijdag gebeuren dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:08 schreef EchtGaaf het volgende:
En Kasta, hoe gaat 't het nou? Is het nog een beetje te doen voor het vrijdag is? Doe je 's nachts nog (hopelijk) wel een oog dicht?
Ow, gelukkig maar. Het heeft ook geen zin om er over druk te maken, alleen dat lukt niet iedereen altijd evengoed, dus ik was wel benieuwd....Nou ik ben wel benieuwd wat eruit gaat komen.....Ik duim in iedergeval voor een gunstige afloop.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, serieus, kan me er niet zo heel druk om maken...
Nah, ik kreeg zojuist in ieder geval al slecht nieuws... De vaste fotografe kan niet mee komende vrijdagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben in ieder geval benieuwd naar je post de komende vrijdag.![]()
(oei wel erg vaak benieuwd)
Shit, das jammer dat ze niet meekan. Dus je moet nou alleen? Best jammerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, ik kreeg zojuist in ieder geval al slecht nieuws... De vaste fotografe kan niet mee komende vrijdag.
Oh myquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Maareh wat de foto's betreft...........je hebt toch twee handen vrij tijdens het onderzoek.Of vraag ik nou wel heel veel?
. Idee?
heeft die telefoon van je een camara? En mp3 dictofoon? Is echt handig....
Ja het idee is hooguit zwaar theoretisch erg brilliant en ik geef je ronduit toe soms niet al te praktisch ben ingesteld.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh my.
Nah, die dictofoon is nog wel te regelen en die kan ik vooraf alvast aanzetten... Maar m'n gsm zit altijd in m'n broekzak...
En bij m'n broekzak komen terwijl m'n broek op m'n enkels bungelt of op een stoel ligt gaat lastig worden...
Ja, ik was er al bang voor dat ik wel erg veel vraag....Goh echt balen dat ze niet mee kan. Het zou voor jezelf ook wel prettig zijn geweest als je niet alleen hoeft...quote:En om nu met de broek op je enkels én een fototoestel in je hand de ruimte binnen te komen lopen, dát gaat zelfs mij te ver.
Wat nu?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, ik was er al bang voor dat ik wel erg veel vraag....Goh echt balen dat ze niet mee kan. Het zou voor jezelf ook wel prettig zijn geweest als je niet alleen hoeft...Hmmmmm wat nu
![]()
Heb je gelijk in hoor, kun je beter maar niet doen, dus laat je niet gek maken zou ik zeggen..... Nou, ik wens je in ieder geval veel succes voor vrijdag ( tja, eigenlijk misschien wel raar gezegd, omdat jezelf niet zoveel hoeft te doen, maar toch) .quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat nu?
Nah, er is vast wel een vrouwelijke collega te porren om mee te gaan, maar ik wilde net weer wat rustiger aan doen qua vrouwen....
Dus om nu een "vreemde" vrouw mee te vragen om foto's te komen maken van iemand die met m'n ballen zit te spelen, tja, ik weet het niet...
Op zich natuurlijk een ludieke uitnodiging, maar lijkt me niet echt een goed plan.
Kan je nou écht nix alleenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:49 schreef kastanova het volgende:
Wat nu?
Nah, normaliter doe ik niet aan meets, maar in dit geval ben ik best bereid voor jou een uitzondering te makenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan je nou écht nix alleen
Moet ik dan maar weer komen
Mannen
Euhm...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:48 schreef kastanova het volgende:
Nah, normaliter doe ik niet aan meets, maar in dit geval ben ik best bereid voor jou een uitzondering te maken.
Mwhehehe, doe ik eindelijk eens een meet, laat ik binnen een uur m'n ballen al zien.
Heb je na de echo meteen een afspraak bij je arts? Want je de uitslag meteen aan de radioloog vragen. Dan weet je het eerder. En dan naar je andere afspraak.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwhehehe, doe ik eindelijk eens een meet, laat ik binnen een uur m'n ballen al zien.
Nee joh, je hebt eerst minimaal een uur naar m'n rug zitten kijkenquote:
Nah nee, kon niet, voor de uitslag moest ik maandag terugkomen...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:52 schreef DDM het volgende:
[..]
Heb je na de echo meteen een afspraak bij je arts? Want je de uitslag meteen aan de radioloog vragen. Dan weet je het eerder. En dan naar je andere afspraak.
Als het goed is het goed. Want dat zie je snel genoeg op een echo. Mooie egale kleur enzo. Ik zou het gewoon vragen. En dokter ziet u nog wat? Als het helemaal goed is dan zegt hij dat gewoon. Als hij twijfelt of nog erger een beetje terughoudend is, dan moeten ze idd nog overleggen. Maar we gaan er van uit dat het goed is. Dus vraag het maar. Scheelt toch weer 2 dagen stress.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, kon niet, voor de uitslag moest ik maandag terugkomen...
Was er zelf ook niet zo blij mee, maar kennelijk moeten ze na elke echo eerst nog even uitgebreid overleggen over de resultaten...
Is het een dokter die zelf de echo uitvoerd? Niet een laborant die misschien wel niets mag zeggen? Nou ja, wie het ook doet, ik zou het ook zeker vragen. Maar ja, dat ervaart iedereen anders, dus zullen we dat maar aan Kasta zelf overlaten? Ik geloof ook wel dat ze iets zullen zeggen, zeker als er niets bijzonders op te zien is. Ik las ergens dat de echo voor 95% uitsluitsel kan geven, dus behoorlijk trefzeker is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:57 schreef DDM het volgende:
[..]
Als het goed is het goed. Want dat zie je snel genoeg op een echo. Mooie egale kleur enzo. Ik zou het gewoon vragen. En dokter ziet u nog wat? Als het helemaal goed is dan zegt hij dat gewoon.
Goh zeg, heftigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
volgens mij kunnen ze niet zien of het kwaadaardig is. bij mijn vriend hebben ze een jaar lang gedacht dat het om een bijbal ontsteking ging, totdat ineens op de echo zichtbaar was dat het zich had uitgebreid naar de bal, volgende dag was ie er ook al af dusnu is het verwijderde bal/gezwel opgestuurd voor onderzoek en hopelijk horen we vandaag dus of het wel of geen kanker en wel of niet kwaadaardig is.
op de echo zagen ze dat dus niet maar ze waren wel aardig gealarmeerd door hetgeen ze zagen.
Nee op een echo kunnen ze alleen een afwijking zien, ze kunnen niet op het blote oog met zekerheid zeggen of dit kwaadaardig is, daarvoor zal het onder de microscoop moeten, dus zullen ze weefsel moeten hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is het een dokter die zelf de echo uitvoerd? Niet een laborant die misschien wel niets mag zeggen? Nou ja, wie het ook doet, ik zou het ook zeker vragen. Maar ja, dat ervaart iedereen anders, dus zullen we dat maar aan Kasta zelf overlaten? Ik geloof ook wel dat ze iets zullen zeggen, zeker als er niets bijzonders op te zien is. Ik las ergens dat de echo voor 95% uitsluitsel kan geven, dus behoorlijk trefzeker is.
Jij studeert voor arts, toch? Stel dat ze een gezwel vinden (laat het aub niet waar zijn....) kunnen ze dan ook zien of het kwaadaardig is of is er dan een MRI scan nodig. Toch geen punctie mag ik hopen![]()
Dus toch een histologisch onderzoek..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:03 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nee op een echo kunnen ze alleen een afwijking zien, ze kunnen niet op het blote oog met zekerheid zeggen of dit kwaadaardig is, daarvoor zal het onder de microscoop moeten, dus zullen ze weefsel moeten hebben.
tuurlijk. Je hebt alleen wel kans op fouten bij de operatie, waardoor je andere testikel ook kan nokken. Die zullen niet groot zijn, maar tochquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:10 schreef EchtGaaf het volgende:
ps. ik vraag me trouwens af als ze de een van beide verwijderen of je dan nog vruchtbaar bentWeet dat iemand?
Een tumor kan je heel goed zien op een echo. Alleen het onderscheid tussen goed -en kwaadaardig is lastig te maken. Soms zie je het wel meteen. Bij non-seminomen (vorm van zaadbalkanker). Als er een gezwel gezien wordt zal er bloed geprikt worden. Sommige tumoren geven stoffen af die je in het bloed kan terugvinden. Daarnaast zal er dan ook een CT-scan worden gemaakt. Geen MRI. Ze scannen dan op uitzaaiingen in de buikholte (lymfeklieren) en longen. De echte diagnose krijg je natuurlijk via histologie. Maar dan mag je NOOIT doen met een naaldbiopsie zoals jij dat zei. Je moet dan onder het mes en je haalt de testikel uit het scrotum. Dan wordt het bekeken en dan wordt er eventueel weefsel weggehaald. En met een testikel ben je nog steeds vruchtbaar. Mits de andere natuurlijk goed werkt. Maar dat is logischquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is het een dokter die zelf de echo uitvoerd? Niet een laborant die misschien wel niets mag zeggen? Nou ja, wie het ook doet, ik zou het ook zeker vragen. Maar ja, dat ervaart iedereen anders, dus zullen we dat maar aan Kasta zelf overlaten? Ik geloof ook wel dat ze iets zullen zeggen, zeker als er niets bijzonders op te zien is. Ik las ergens dat de echo voor 95% uitsluitsel kan geven, dus behoorlijk trefzeker is.
Jij studeert voor arts, toch? Stel dat ze een gezwel vinden (laat het aub niet waar zijn....) kunnen ze dan ook zien of het kwaadaardig is of is er dan een MRI scan nodig. Toch geen punctie mag ik hopen![]()
Sperma is in te vriezen. Volgens mij heeft Lance Armstrong dat ook laten doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef ralfie het volgende:
[..]
tuurlijk. Je hebt alleen wel kans op fouten bij de operatie, waardoor je andere testikel ook kan nokken. Die zullen niet groot zijn, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |