Hup, aan de slag en niet meer zoeken naar dingen die belastend zijn voor de President.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:59 schreef zakjapannertje het volgende:
LOL@ http://forum.fok.nl/active
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:59 schreef zakjapannertje het volgende:
LOL@ http://forum.fok.nl/active
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:20 schreef sigme het volgende:
Tip trouwens voor de oudjes onder ons:
[[url=http://img3119.imagevenue.com/loc332/22334_auto_header_332lo.jpg]afbeelding][/url]
Je bent te jong. Zul je wel blijven ookquote:Op donderdag 28 september 2006 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit is echt te oud. Of niet oud genoeg.
hey, vraagje, wat is ook alweer de term voor het be/veroordelen van het verleden met waarden en normen van het heden? Stom, maar ik kan het me niet herinnerenquote:
http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=52184quote:Tasked with pinpointing motivation, analysts find
terrorists 'rational actors' following 'holy book'
© 2006 WorldNetDaily.com
With suicide bombings spreading from Iraq to Afghanistan, the Pentagon has tasked intelligence analysts to pinpoint what's driving Muslim after Muslim to do the unthinkable.
Their preliminary finding is politically explosive: it's their "holy book" the Quran after all, according to intelligence briefings obtained by WND.
In public, the U.S. government has made an effort to avoid linking the terrorist threat to Islam and the Quran while dismissing suicide terrorists as crazed heretics who pervert Islamic teachings.
"The terrorists distort the idea of jihad into a call for violence and murder," the White House maintains in its recently released "National Strategy for Combating Terrorism" report.
het is jammer dat ie er niets mee kanquote:Op donderdag 28 september 2006 22:58 schreef MrX1982 het volgende:
Balkenende, goed optreden in de Kamer.
Hij is waarschijnlijk slimmer dan de hele oppositie bijelkaar.
Shitt... ik zei nog zo tegen Keessie.. weet je het zeker..quote:Op donderdag 28 september 2006 23:01 schreef Aoristus het volgende:
die auto die vernield was tijdens de uitzending van Buitenhof van afgelopen zondag, bleek niet van de Winter te zijn geweest
Hij is een uitermate matige rederaar, kan slecht liegen (zie zijn optreden vandaag),quote:Op donderdag 28 september 2006 22:58 schreef MrX1982 het volgende:
Balkenende, goed optreden in de Kamer.
Hij is waarschijnlijk slimmer dan de hele oppositie bijelkaar.
Keesie zei nog, kijk dan, een wit kentekenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Shitt... ik zei nog zo tegen Keessie.. weet je het zeker..
Anti-cultuurrelativisme?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:50 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
hey, vraagje, wat is ook alweer de term voor het be/veroordelen van het verleden met waarden en normen van het heden? Stom, maar ik kan het me niet herinneren![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik vond zijn optreden voor zover ik dat gezien heb (heb het meeste gemist nl.) maar zwakjes.
Ja, die lastige oppositie ook altijd, met die moeilijke vragen.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het was ook echt zwaar matig.
Wanneer iemand begint over een stijging van 200.000 werklozen en je dan begint te praten over dat je niet over de kleine cijfertjes wilt praten en begint over positivisme, dan zakt de broek bij mij wel af.
Beter dan dat populisme van Bos. Een gladde marketing jongen die in de politiek zit. Veel slechter kan het haast niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hij is een uitermate matige rederaar, kan slecht liegen (zie zijn optreden vandaag),
bekrompen, burgerlijk en bijzonder sullig.
Maar dat doet zeker allemaal niet terzake?![]()
Gemeen he?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, die lastige oppositie ook altijd, met die moeilijke vragen.
Leef ik nog wel een beetje in de zelfde wereld?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is trouwens nu officieel, MrX1982, jij leeft in een geheel andere werkelijkheid dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |