iddquote:Op donderdag 28 september 2006 19:18 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Haha Weisglas spreekt uit wat ik net zei![]()
Idd, die zijn we straks allemaal kwijt net als LPF en D66quote:Op donderdag 28 september 2006 17:19 schreef Ippon het volgende:
Een groot voordeel met de komende verkiezingen is dat die pestzooi van de vele afgescheiden fracties, dan is opgeruimd.
Wellicht, maar voorspelbaarder dan Maxime zou hij nooit worden. Met zijn bejaarden- of bosbelasting.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:01 schreef Jurgen21 het volgende:
Wouertje Bos begint nu toch wel heel voorspelbaar te worden.
Maxime heeft recht van spreken, Woutert niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Wellicht, maar voorspelbaarder dan Maxime zou hij nooit worden. Met zijn bejaarden- of bosbelasting.
Dat zou ze nooit voor elkaar hebben gekregen met Mokum Mobiel..quote:Op donderdag 28 september 2006 22:45 schreef Tikorev het volgende:
Motie van Van Oudenallen over een of andere sluis is aangenomen...
Uiteraardquote:Op donderdag 28 september 2006 22:40 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Maxime heeft recht van spreken, Woutert niet.
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:01 schreef OllieA het volgende:
Wat ging die Van Oudenallen de staat ook alweer kosten aan wachtgelden?
edit: meer dan 160.000¤
Toch wel een beetje veel geld voor slecht cabaret.
Tuurlijk joh. Daarom had ze zoveel haast om zich als eenmansfractie te laten beëdigen, bij het ingelaste debat tijdens het zomerreces, zodat ze bij de verkiezingen in november net lang genoeg in de kamer heeft gezeten.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef Tikorev het volgende:
[..]Misschien vind ze na een week al weer een andere baan. Beetje voorbarig...
Waarom zou ze? Voor 70% van 80.000 euro wil ik ook wel vier sollicitatiebrieven per maand schrijven.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef Tikorev het volgende:
[..]Misschien vind ze na een week al weer een andere baan. Beetje voorbarig...
Het ingelaste debat tijdens het zomereces? Dat was het debat over de regeringsverklaring van Balkenende III. Je kunt zo'n debat toch moeilijk een weekje uitstellen speciaal om Van Oudenallen de kans te geven dat bij te wonen tegen een wat lager tarief?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Daarom had ze zoveel haast om zich als eenmansfractie te laten beëdigen, bij het ingelaste debat tijdens het zomerreces, zodat ze bij de verkiezingen in november net lang genoeg in de kamer heeft gezeten.
't behoorde wel tot de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:51 schreef Tikorev het volgende:
Het ingelaste debat tijdens het zomereces? Dat was het debat over de regeringsverklaring van Balkenende III. Je kunt zo'n debat toch moeilijk een weekje uitstellen speciaal om Van Oudenallen de kans te geven dat bij te wonen tegen een wat lager tarief?
Ik hoorde Bos eigenlijk het meest op die wijze doordrammen over 'vier miljard die het CDA gaat bezuinigen op de zorg' ook nadat het door Verhagen meerdere malen weerlegd was.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:57 schreef Joesse het volgende:
praatjes van Verhagen en Rutte gaan puur over het verkiezingsprogramma van de PvdA, lijkt wel alsof ze er zelf geen hebben..
Blaaaaaat. Kan ik jou alvast noteren voor een proefnummer van de rechtse Pravda?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:06 schreef damian5700 het volgende:
PvdA heeft jarenlang de discussie over hervorming van het zorgstelsel voor zich uitgeschoven
Dat behoorde helemaal niet tot de mogelijkheden. Dat zou toch belachelijk zijn om zo'n belangrijk debat uit te stellen omdat één Kamerlid dan recht heeft op een beetje minder wachtgeld?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:59 schreef gronk het volgende:
[..]
't behoorde wel tot de mogelijkheden.
Een minderheidskabinet dat een regeringsverklaring aflegt en waar het de vraag was of het een meerderheid achter zich zou krijgen. Helemaal niet belangrijk...quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:26 schreef gronk het volgende:
Leg mij eens uit wat er zo 'belangrijk' was aan dat debat?
Nee, zeker niet, omdat dat minderheidskabinet al had aangekondigd geen knopen door te gaan hakken in kwesties die wat moeilijk lagen. Komt nog eens bij dat dat minderheidskabinet er alleen zit omdat de timing een beetje beroerd is (begroting voor volgend jaar gooide roet in 't eten). Als 't kabinet vier maanden eerder of later was gevallen, had er geen minderheidskabinet Balkenende-III gekomen, maar hadden we direct naar de stembus kunnen gaan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:31 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Een minderheidskabinet dat een regeringsverklaring aflegt en waar het de vraag was of het een meerderheid achter zich zou krijgen. Helemaal niet belangrijk...![]()
Ja jochie, we weten allemaal hoe het zit. Wat voor een lulverhaal jij er ook van maakt, een debat over een regeringsverklaring wordt in het algemeen nu eenmaal als belangrijk beschouwd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:47 schreef gronk het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, omdat dat minderheidskabinet al had aangekondigd geen knopen door te gaan hakken in kwesties die wat moeilijk lagen. Komt nog eens bij dat dat minderheidskabinet er alleen zit omdat de timing een beetje beroerd is (begroting voor volgend jaar gooide roet in 't eten). Als 't kabinet vier maanden eerder of later was gevallen, had er geen minderheidskabinet Balkenende-III gekomen, maar hadden we direct naar de stembus kunnen gaan.
Door jou, ja. Jochie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:07 schreef Tikorev het volgende:
Ja jochie, we weten allemaal hoe het zit. Wat voor een lulverhaal jij er ook van maakt, een debat over een regeringsverklaring wordt in het algemeen nu eenmaal als belangrijk beschouwd.
Ja joh, alleen door mij. En ook alleen voor mij zendt de NOS zo'n debat de hele dag live uit op televisie...quote:
Zendtijdvulling, en die jongens zijn allang blij dat er wat leuks in den haag gebeurt. Plus dat ze met een beetje mazzel Balkenende nog op een leuke uitglijder kunnen betrappen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:21 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ja joh, alleen door mij. En ook alleen voor mij zendt de NOS zo'n debat de hele dag live uit op televisie...
Toegeven dat je je een beetje overschreeuwd hebt is geen schande hoor...quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:31 schreef gronk het volgende:
[..]
Zendtijdvulling, en die jongens zijn allang blij dat er wat leuks in den haag gebeurt.
*kuch*quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:36 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Toegeven dat je je een beetje overschreeuwd hebt is geen schande hoor...
Valt dit onder goede bedoelingen of vriendelijke tips?quote:
Verbitterde lul...quote:Op 10-08-2006 10:05 schreef Verbal
[..]
Open je godverdomme een genuanceerd topic met goede bedoelingen en vriendelijke tips, kun je nóg een sneer krijgen dat je een verbitterde lul bent.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:36 schreef Tikorev het volgende:
Toegeven dat je je een beetje overschreeuwd hebt is geen schande hoor...
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:50 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Valt dit onder goede bedoelingen of vriendelijke tips?
[..]
Verbitterde lul...![]()
Gonnie wordt waarschijnlijk vrijwillig PoliClown; het Haagse equivalent van de cliniclown. Net als Weisglas een rode neus op en dan samen tijdens de schorsingen voor vertier zorgen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:55 schreef Urquhart het volgende:
Gaat Gonnie nog meedoen met de verkiezingen? Het zou toch zonde zijn dat ze uit de Kamer moet
Mat Herben heeft zich ook al aangemeldquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:02 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Gonnie wordt waarschijnlijk vrijwillig PoliClown; het Haagse equivalent van de cliniclown. Net als Weisglas een rode neus op en dan samen tijdens de schorsingen voor vertier zorgen.
Hans Simmons is verantwoordelijk geweest voor tal van aanpassingen in de zorgverzekeringswet, maar we praten nu over de periode 1989-1994, het kabinet Lubbers III. Ik had het meer over de problemen in de zorg die gedurende de kabinettten Kok I & II ondermeer een personeelsterkort en de alom bekende wachtlijsten in de zorg aanzwengelden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Blaaaaaat. Kan ik jou alvast noteren voor een proefnummer van de rechtse Pravda?
Hans Simons (PvdA) heeft als staatsecretatis van VWS een plan ingediend om min-of-meer hetzelfde te doen als wat het huidige zorgstelsel doet (onderscheid tussen particulier en ziekenfonds opheffen.) Dat plan is getorpedeerd door, IIRC, de VVD.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |