abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42204735
Iedereen luistert wel eens muziek in het openbaar vervoer, tot een tijdje geleden had iedereen keurig oordopjes in en was het hoogstens vervelend als die dopjes soms ietwat te hard stonden, maar vooruit.

Ik signaleer de laatste tijd echter een nieuwe trend; jongeren, 9/10 gevallen van buitenlandse komaf, die de hele bus/trein mee moeten laten genieten met hun idioot slechte smaak, apenmuziek van een Beyonce/50 cent o.i.d. Vanochtend stonden er weer twee van die leipe mocro's in de bus met hun hoerige klotetelfoontjes harde kutmuziek af te spelen, toen ik er wat van zei mocht ik kanker krijgen. s'Middags weer een rasta-figuur die de meest idiote oerwoudtonen uit zn Motorola'tje perste, kan dit niet verboden worden ofzo

En terwijl ik dit allemaal overdacht zag ik een reclamebord van een nieuwe toestel met als extra: externe speakers die nog meer herrie kunnen produceren, flikker es op zeg waar eindigt dit
pi_42204933
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef Agrafes het volgende:
Iedereen luistert wel eens muziek in het openbaar vervoer, tot een tijdje geleden had iedereen keurig oordopjes in en was het hoogstens vervelend als die dopjes soms ietwat te hard stonden, maar vooruit.

Ik signaleer de laatste tijd echter een nieuwe trend; jongeren, 9/10 gevallen van buitenlandse komaf, die de hele bus/trein mee moeten laten genieten met hun idioot slechte smaak, apenmuziek van een Beyonce/50 cent o.i.d. Vanochtend stonden er weer twee van die leipe mocro's in de bus met hun hoerige klotetelfoontjes harde kutmuziek af te spelen, toen ik er wat van zei mocht ik kanker krijgen. s'Middags weer een rasta-figuur die de meest idiote oerwoudtonen uit zn Motorola'tje perste, kan dit niet verboden worden ofzo

En terwijl ik dit allemaal overdacht zag ik een reclamebord van een nieuwe toestel met als extra: externe speakers die nog meer herrie kunnen produceren, flikker es op zeg waar eindigt dit
In Urk.
pi_42204977
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef Agrafes het volgende:

in Afrika..
Maar zo is het wel, toch?
pi_42204988
Eens, bijzonder irritant!

En alles klinkt even gruwelijk uit de telefoon. Wat is er mis met koptelefoontjes? Die dingen zijn speciaal uitgevonden voor deze gelegenheden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_42205053
Eigen telefoon met speaker ook gewoon aanzetten.
  donderdag 28 september 2006 @ 17:57:13 #6
69994 seto
-|||--------|||-
pi_42205106
Tazzzz watzmetjou??
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_42205166
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:57 schreef seto het volgende:
Tazzzz watzmetjou??
Nou. Ik lust wel een koekje.
pi_42205200
Topic nr 1451246524612349

Maar het klopt, erg irritant
pi_42205223
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eens, bijzonder irritant!

En alles klinkt even gruwelijk uit de telefoon. Wat is er mis met koptelefoontjes? Die dingen zijn speciaal uitgevonden voor deze gelegenheden.
Dan kunnen je homies niet meechillen je weet!
For great justice!
pi_42205258
In m'n eentje heb ik oordopjes in van m'n Nano . Met vrienden pomp ik ook wel 's muziek uit m'n telefoon . Meestal wel als we chillen op bankjes ofzo, in het OV minder .
  donderdag 28 september 2006 @ 18:05:05 #11
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_42205327
Ja en dan kijken ze altijd in het rond zo van "hoort iedereen mijn kutmuziek wel?". Opgerot met die lui.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_42205429
Zo ontzettend asociaal als je dat in het OV doet.
Geen opvoeding gehad blijkbaar.

Eigenlijk zie je er niemand meer wat van zeggen, omdat het altijd van die asociale agressiefe lui zijn die alleen maar willen vechten.

En wat je zegt over 9/10 die allochtonen zijn, dat klopt. En de overige zijn wannabee's
World Wrestling Entertainment
pi_42205472
Als je een man met ballen was, had je toen je mond open gedaan toen de situatie zich voordeed en jij eraan irriteerde.
pi_42205525
Dat is dus écht niet nieuw he...
pi_42205537
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:09 schreef GioStyle het volgende:
Als je een man met ballen was, had je toen je mond open gedaan toen de situatie zich voordeed en jij eraan irriteerde.
Lees de OP anders
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_42205538
Probeer er de humor van in te zien.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_42205562
quote:
dat heeft ie toch ook gedaan?
pi_42205570
quote:
Ik quote
quote:
Vanochtend stonden er weer twee van die leipe mocro's in de bus met hun hoerige klotetelfoontjes harde kutmuziek af te spelen, toen ik er wat van zei mocht ik kanker krijgen
Jij leest?

Deal?
pi_42205633
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:10 schreef Agiath het volgende:

[..]

Lees de OP anders
Ik stopte al bij de eerste paar zinnen, maar vooruit ik ga de hele OP lezen.

*Gio leest.*

"Als je een man met ballen was, had je die vervelende gasten op hun bek geslagen."

pi_42205638
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:10 schreef Kogando het volgende:
Probeer er de humor van in te zien.
Niks geen humor, als je graag muziek wilt horen doe je lekker oordopjes in. Het is gewoon asociaal, en als mensen dat sociaal vinden dan hebben ze geen opvoeding gehad.

Trieste lui
  donderdag 28 september 2006 @ 18:13:37 #21
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_42205654
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:55 schreef XiChico het volgende:
Eigen telefoon met speaker ook gewoon aanzetten.
Inderdaad, en dan met een lekkere tegenhanger qua muzieksoort, klassiek of frans bauer of metal ofzo.
...as always
pi_42205920
9 van de 10 allochtonen?

Waarom heb ik alleen maar last van Nederlandse jochies in de bus die terilekst op hun laptop luisteren?

en topic starter? idioot slecht? die apenmuziek
Zoiets van.. die van jou is wel mooi zeker
pi_42205966
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:22 schreef Oldrichov het volgende:
9 van de 10 allochtonen?

Waarom heb ik alleen maar last van Nederlandse jochies in de bus die terilekst op hun laptop luisteren?

Kutmocro, zet je speakers gewoon uit in de tram
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 28 september 2006 @ 18:24:33 #24
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_42205981
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:22 schreef Oldrichov het volgende:
9 van de 10 allochtonen?

hier voelt iemand zich aangevallen.. hou je mond en zet je apen muziek op dan val jij tenminste niemand lastig (dan ben je dus niet 1 van die 9 van die 10)
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_42206039
Nu voor mijn deur.
3 autochtonen chillen em alledrie met de nieuwste samsung op THC ( in de noordside)

Ik zie geen kutmocro hoor. (weliswaar niet in de bus, maar wel met speakers)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')