In Urk.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef Agrafes het volgende:
Iedereen luistert wel eens muziek in het openbaar vervoer, tot een tijdje geleden had iedereen keurig oordopjes in en was het hoogstens vervelend als die dopjes soms ietwat te hard stonden, maar vooruit.
Ik signaleer de laatste tijd echter een nieuwe trend; jongeren, 9/10 gevallen van buitenlandse komaf, die de hele bus/trein mee moeten laten genieten met hun idioot slechte smaak, apenmuziek van een Beyonce/50 cent o.i.d. Vanochtend stonden er weer twee van die leipe mocro's in de bus met hun hoerige klotetelfoontjes harde kutmuziek af te spelen, toen ik er wat van zei mocht ik kanker krijgen. s'Middags weer een rasta-figuur die de meest idiote oerwoudtonen uit zn Motorola'tje perste, kan dit niet verboden worden ofzo![]()
En terwijl ik dit allemaal overdacht zag ik een reclamebord van een nieuwe toestel met als extra: externe speakers die nog meer herrie kunnen produceren, flikker es op zeg waar eindigt dit![]()
in Afrika..quote:Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef Agrafes het volgende:
Iedereen luistert wel eens muziek in het openbaar vervoer, tot een tijdje geleden had iedereen keurig oordopjes in en was het hoogstens vervelend als die dopjes soms ietwat te hard stonden, maar vooruit.
Ik signaleer de laatste tijd echter een nieuwe trend; jongeren, 9/10 gevallen van buitenlandse komaf, die de hele bus/trein mee moeten laten genieten met hun idioot slechte smaak, apenmuziek van een Beyonce/50 cent o.i.d. Vanochtend stonden er weer twee van die leipe mocro's in de bus met hun hoerige klotetelfoontjes harde kutmuziek af te spelen, toen ik er wat van zei mocht ik kanker krijgen. s'Middags weer een rasta-figuur die de meest idiote oerwoudtonen uit zn Motorola'tje perste, kan dit niet verboden worden ofzo![]()
En terwijl ik dit allemaal overdacht zag ik een reclamebord van een nieuwe toestel met als extra: externe speakers die nog meer herrie kunnen produceren, flikker es op zeg waar eindigt dit![]()
Nou. Ik lust wel een koekje.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:57 schreef seto het volgende:
Tazzzz watzmetjou??
Dan kunnen je homies niet meechillen je weet!quote:Op donderdag 28 september 2006 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eens, bijzonder irritant!
En alles klinkt even gruwelijk uit de telefoon. Wat is er mis met koptelefoontjes? Die dingen zijn speciaal uitgevonden voor deze gelegenheden.
Lees de OP andersquote:Op donderdag 28 september 2006 18:09 schreef GioStyle het volgende:
Als je een man met ballen was, had je toen je mond open gedaan toen de situatie zich voordeed en jij eraan irriteerde.
dat heeft ie toch ook gedaan?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:09 schreef GioStyle het volgende:
Als je een man met ballen was, had je toen je mond open gedaan toen de situatie zich voordeed en jij eraan irriteerde.
Ik quotequote:Op donderdag 28 september 2006 18:09 schreef GioStyle het volgende:
Jij leest?quote:Vanochtend stonden er weer twee van die leipe mocro's in de bus met hun hoerige klotetelfoontjes harde kutmuziek af te spelen, toen ik er wat van zei mocht ik kanker krijgen
Ik stopte al bij de eerste paar zinnen, maar vooruit ik ga de hele OP lezen.quote:
Niks geen humor, als je graag muziek wilt horen doe je lekker oordopjes in. Het is gewoon asociaal, en als mensen dat sociaal vinden dan hebben ze geen opvoeding gehad.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:10 schreef Kogando het volgende:
Probeer er de humor van in te zien.
Inderdaad, en dan met een lekkere tegenhanger qua muzieksoort, klassiek of frans bauer of metal ofzo.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:55 schreef XiChico het volgende:
Eigen telefoon met speaker ook gewoon aanzetten.
Kutmocro, zet je speakers gewoon uit in de tramquote:Op donderdag 28 september 2006 18:22 schreef Oldrichov het volgende:
9 van de 10 allochtonen?
Waarom heb ik alleen maar last van Nederlandse jochies in de bus die terilekst op hun laptop luisteren?
en topic starter? idioot slecht? die apenmuziek
Zoiets van.. die van jou is wel mooi zeker
hier voelt iemand zich aangevallen.. hou je mond en zet je apen muziek op dan val jij tenminste niemand lastig (dan ben je dus niet 1 van die 9 van die 10)quote:Op donderdag 28 september 2006 18:22 schreef Oldrichov het volgende:
9 van de 10 allochtonen?
Waarom heb ik alleen maar last van Nederlandse jochies in de bus die terilekst op hun laptop luisteren?
en topic starter? idioot slecht? die apenmuziek
Zoiets van.. die van jou is wel mooi zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |