Van mij mag ze er ook uit...Hou niet zo van meepratersquote:Op woensdag 27 september 2006 22:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ha ha ...ja he...sjaan moet gewoon stoppen met roken...o, nee maandag eruit![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:24 schreef arneaux het volgende:
Janine heeft t over "een team zijn".
Please.
Ik blijft het zeggen, hij is echt het slimst in dat huis.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rik zit planmatig toch wel nuchter in elkaar. Die zei al dat ze de laatste shift moeten gebruiken om goed te tellen.
Je voelt de schilfers op je kop vallen bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef BBoon het volgende:
Lekker dat gekrabbel van Rik als je een koptelefoon hebt :-)
Nou kan je wel zeggen. Krijg er gewoon jeuk vanquote:Op woensdag 27 september 2006 22:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Je voelt de schilfers op je kop vallen bij wijze van spreken.![]()
Welnee. Kappers weten van heel veel een beetje. Ik wil niet zeggen dat hij dom is, maar de slimste? Nee.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik blijft het zeggen, hij is echt het slimst in dat huis.![]()
Mee eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik blijft het zeggen, hij is echt het slimst in dat huis.![]()
Ach kom op! Hij heeft het ook uitgebreid besproken met Monique in de badkamer.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef T-lex het volgende:
Tijn is slim bezig...gewoon erbij gaan zitten. Hij weet denk ik dondersgoed dat er anders achter z'n rug om gepraat is en gepraat zal worden. Dat tie d'r gewoon bij gaat zitten is ook gelijk een teken dat tie niet uit de weg gaat voor Semih.
Tijn was dus niet aan het roddelen... wel goed luisterenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ach kom op! Hij heeft het ook uitgebreid besproken met Monique in de badkamer.
Als je dan over roddelen wil praten, moet je beide partijen ervan beschuldigen.
Ze proberen beide hun gelijk te halen.
Je mist dan dus dat Tijn een heel objectief verhaak deed bij Moniek.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Benk niet helemaal met je eens...Dat Tijn met Mo praat das "maatjes" onder mekaar...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Jammer voor Semih maar hij zal het hier mee niet redden door zich zo op te stellenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Benk niet helemaal met je eens...Dat Tijn met Mo praat das "maatjes" onder mekaar...![]()
Semih en Sjaan die tappen uit een ander vaatje...De waare aard van Semih komt gewoon langzaam boven. Hij hoeft nu geen mooi weer meer te spelen, op de bank zit tie toch wel.
![]()
Dat hangt er vanaf wat je onder 'roddelen' verstaat. Semih gaf zijn kant van het verhaal. En dat was dat hij zich om meerdere punten irriteerde aan Tijn. En hij gaf de voorbeelden. Dat is geen kwaadspreken in mijn ogen, maar gewoon zijn visie op het gebeuren (laat ik even in het middden of hij gelijk heeft of niet)quote:Op woensdag 27 september 2006 22:33 schreef natronic het volgende:
[..]
Tijn was dus niet aan het roddelen... wel goed luisteren![]()
Voor mij is Semih nu ook exitquote:Op woensdag 27 september 2006 22:38 schreef natronic het volgende:
[..]
Jammer voor Semih maar hij zal het hier mee niet redden door zich zo op te stellen
Of jij door Semih...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien laten jullie je misleiden door Miss Janine.
Semih was in deze discussie gewoon de mindere. Hij probeerde Tijn te overbluffen door zich "agresief" op stellen en allerlei andere (al uitgesproken ) zaken erbij te halen (oude koeien uit de sloot halen???).quote:Op woensdag 27 september 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je onder 'roddelen' verstaat. Semih gaf zijn kant van het verhaal. En dat was dat hij zich om meerdere punten irriteerde aan Tijn. En hij gaf de voorbeelden. Dat is geen kwaadspreken in mijn ogen, maar gewoon zijn visie op het gebeuren (laat ik even in het middden of hij gelijk heeft of niet)
Met het verschil dat Semih wel 10 keer 'kenkeren' bezigde betreffende Tijn, weer 'hou je bek' bleef herhalen, opeens was er niks goed meer aan Tijn. Als al die dingen hem echt zo dwars zitten had 'ie eerder naar Tijn moeten stappen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je onder 'roddelen' verstaat. Semih gaf zijn kant van het verhaal. En dat was dat hij zich om meerdere punten irriteerde aan Tijn. En hij gaf de voorbeelden. Dat is geen kwaadspreken in mijn ogen, maar gewoon zijn visie op het gebeuren (laat ik even in het middden of hij gelijk heeft of niet)
Agressief is idd de juiste benaming. Tijn was gekwetst.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef natronic het volgende:
[..]
Semih was in deze discussie gewoon de mindere. Hij probeerde Tijn te overbluffen door zich "agresief" op stellen en allerlei andere (al uitgesproken ) zaken erbij te halen (oude koeien uit de sloot halen???).
Zou het niet kunnen zijn dat Semih beseft dat hij foutzit en op deze manier van zich af wil bijten?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met het verschil dat Semih wel 10 keer 'kenkeren' bezigde betreffende Tijn, weer 'hou je bek' bleef herhalen, opeens was er niks goed meer aan Tijn. Als al die dingen hem echt zo dwars zitten had 'ie eerder naar Tijn moeten stappen.
Nee hoor, heb daarvoor te vaak zijn slaapkamerstrategieën gezien.quote:
Zoals Tijn aangaf.... het is als trappen naar iemand die op de grond ligtquote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met het verschil dat Semih wel 10 keer 'kenkeren' bezigde betreffende Tijn, weer 'hou je bek' bleef herhalen, opeens was er niks goed meer aan Tijn. Als al die dingen hem echt zo dwars zitten had 'ie eerder naar Tijn moeten stappen.
Aanbellen en vragen of ze de hond naar binnen willen halen? Misschien is er iets aan de hand.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:44 schreef Kinga het volgende:
ff off topic, weet iemand hoe je een hond van de buren kan laten stoppen met blaffen?
Tijdens de middagdienst zat ie subtiel ook Tijn nog wat te etteren door een paar keer Eggie Eggberts en zelfs Etienne direct aanspraak met zinnen in de trant van `straks lekker naar de kroeg, he Egbert`.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Sorry maar toen Tijn dat zei trok inquote:Op woensdag 27 september 2006 22:45 schreef natronic het volgende:
[..]
Zoals Tijn aangaf.... het is als trappen naar iemand die op de grond ligt
Ja hoor, Janine heeft lekker mee zitten lullen met Semih.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Tijn heeft er geen zin meer in zegt ie
We hebben allemaal zo'n dip schat, zegt Janine.
Hebben zij niks van die ruzie meegekregen of zo????
Niemand, je kan in je boosheid zoiets roepen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ra ra ra ra ra wie is hier de huichelaar?!?!
Janine heeft Semih net zeker een half uur lang groot gelijk gegeven in alles. Ze is gewoon een achterbaske kuthoer. Sorry dat ik t zo zeg maar het is even niet anders, SCHAT.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Tijn heeft er geen zin meer in zegt ie
We hebben allemaal zo'n dip schat, zegt Janine.
Hebben zij niks van die ruzie meegekregen of zo????
wat is dit voor oerkromme redenering..hij denkt dat het niet meer goed komt maar hoopt het wel..wat ontzettend apart..notquote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eerder zei Tijn nog dat het niet meer goed komt, nu bij Rik en Janine in bed hoopt hij dat het weer goed komt.
Ik heb hem niks over die ruzie horen zeggen, zeker weten.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eerder zei Tijn nog dat het niet meer goed komt, nu bij Rik en Janine in bed hoopt hij dat het weer goed komt.
Als je kwaad bent zeg je wel vaker dingen die je later weer wat terugtrekt.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij zei dat het niet meer goed komt met Semih,maar hij bedoelt nu dat hij hoopt dat het goed komt met " niet meer naar huis willen"quote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Verget niet dat je daar vaker tot 10 moet tellen. Normalieter had iemand al een beuk voor z'n kop gehad.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry maar toen Tijn dat zei trok inzon gezicht. Tijn is echt geen mietje en verbaal kan hij zn mannetje ook wel staan. Ik vond t een beetje erg bevestigingszoekend.
Dankje lieverd, dat had ik niet meegekregen schatquote:Op woensdag 27 september 2006 22:49 schreef arneaux het volgende:
Janine heeft Semih net zeker een half uur lang groot gelijk gegeven in alles. Ze is gewoon een achterbaske kuthoer. Sorry dat ik t zo zeg maar het is even niet anders, SCHAT..
Ja dat is ook wel zo maar ik vind niet dat we hier nu ongenuanceerd en unaniem moeten beslissen dat Tijn hier de gebeten hond is. Tuurlijk, wat Semih deed is niet netjes maar ach.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:50 schreef natronic het volgende:
[..]
Verget niet dat je daar vaker tot 10 moet tellen. Normalieter had iemand al een beuk voor z'n kop gehad.
En vergeet niet dat Semih vaak iemand het bloed onder de nagels kan halen door van die vervelende dubbele opmerkingen te maken
damn dat had ik gemist, ik krijg opeens een heel andere beeld van marcia trouwens...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dankje lieverd, dat had ik niet meegekregen schat
Dat verhaal van Marcia over een gozer pijpen
Daarom zei ik dus: allemaal overtrokken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niemand, je kan in je boosheid zoiets roepen.
Dat zei Monique ook. "Tijn, laat het even over je heen komen..."quote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niemand, je kan in je boosheid zoiets roepen.
Juist.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:53 schreef Day het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus: allemaal overtrokken.
Julie maken nu wel een heel zielig mannetje van Tijn.
Die heeft z'n mondje ook aardig bij zich, hoor. En in mijn ogen is het niet zo dat je mensen alleen kwetst of uit de tent lokt door schreeuwen. Er zijn meerdere manieren.
Tijn werd getriggerd door het woordje 'bek', Semih door het woordje 'schijnheilig'. Resultaat een knallende ruzie die eigenlijk nergens op slaat.
Zou je dat ik het kort kunnen vertellenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Dat verhaal van Marcia over een gozer pijpen
Tuurlijk wel, hij was op dat moment nog te kwaad.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zei Monique ook. "Tijn, laat het even over je heen komen..."
Zijn antwoord was toen dat hij zeker wist dat dit niet meer goed gaat komen.
Dus die vlieger gaat niet op.
Dat heb ik dus net gemist, wat zei hij.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Rik vat het goed samen, in 3 zinnen.
De mooiste van de mooiste jongen aan de haak geslagen, zij vroeg om condooms, die had ie niet, dus gaat het feest niet door had ze gezegd, ze was meteen nuchter en ze heeft hem dus gewoon een blauwtje laten lopen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Zou je dat ik het kort kunnen vertellen![]()
Ik heb het gemist.
Dat Tijn kwaad is vanwege Semih`s "hou je bek"quote:Op woensdag 27 september 2006 22:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat heb ik dus net gemist, wat zei hij.
ik kots nu echt op Sjaanquote:Op woensdag 27 september 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sjaan geeft nu Tijn gelijk. En hiervoor gaf ze Semih gelijk.
Luistert ze uberhaupt wel?
Nee, ze wil aardig gevonden worden, zelfde afwijking als Marliesquote:Op woensdag 27 september 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
en dan worden ze allebei onredelijk of iets dergelijksquote:Op woensdag 27 september 2006 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat Tijn kwaad is vanwege Semih`s "hou je bek"
En dat Semih boos is vanwege Tijns "schijnheilig".
De derde zin weet ik niet meer.
Luister jij wel?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Goeie zet van Tijn om dat te vertellen :-)quote:Op woensdag 27 september 2006 22:59 schreef CartWOman het volgende:
Whaahahaha Janine weet nu dat Semih háar weg wil hebben. Oow wat gaat ze nu heerlijk op haar bek!![]()
Ze luistert niet zo goed.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dat is een inkoppertje. Geen tegenspraak.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
Luister jij wel?
Ze zegt net: jullie zijn alle 2 af en toe onmogelijk.
Inderdaad... hij had Semih écht hoog zitten.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:01 schreef arneaux het volgende:
Tijn loopt echt met zn ziel onder zn arm nu. Menneke toch.
Lijkt me echt zo'n pliesie die je bekeuring verscheurt als je begint te huilen.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:01 schreef arneaux het volgende:
Tijn loopt echt met zn ziel onder zn arm nu. Menneke toch.
Hééft.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Inderdaad... hij had Semih écht hoog zitten.
nou ,ik hoop juist zulke pliessie meer te zienquote:Op woensdag 27 september 2006 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo'n pliesie die je bekeuring verscheurt als je begint te huilen.
Maar goed dat hij niet meer in het blauw loopt.
eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Rik neemt het op voor Marlies tegen Sjaan en Tijn.
Ik hou van niet-meepraters.![]()
Semih heeft Tijn ook hoog zitten.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, nog steeds volgens mij, dit komt wel goed denk ik.
Daar heb je denk ik gelijk in.quote:
Nog bedankt, enzoquote:Op woensdag 27 september 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie wel wat in Rik als winnaar. Maar dat had ik ergens al gepost![]()
Ik ook ...Ik denk ook dat Rik erg veel kans heeft om te winnen. Hij is eerlijk en heeft de mensen in het huis heel goed door.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Dat weet ik niet, na een gesprek misschien wel, maar Tijn kan dit niet makkelijk vergeten.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, nog steeds volgens mij, dit komt wel goed denk ik.
Rik is voor mij de winnaar van deze BB. Ook al wint hij het niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Omdat ze een psychopaat is.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
Hoe kan t toch zo zijn dat Janine nu alles te maken heeft met de ruzie tussen Tijn en Semih, ze ook nog eens het middelpunt betreffen de joker is én dingen gedaan krijgt bij Big Brother (Jam, föhn, etc).
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Hij heeft nu al prijs...quote:Op woensdag 27 september 2006 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Rik is voor mij de winnaar van deze BB. Ook al wint hij het niet.
Tijn kan het pas vergeten als het uitgepraat is. Als ze morgen excuses aan elkaar aanbieden is het op de oppervlakte wel goed maar komt het bij de volgende discussie 3x zo hard terug.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, na een gesprek misschien wel, maar Tijn kan dit niet makkelijk vergeten.
Geen probleem, enzoquote:
Ik betwijfel of Semih dat soort gevoelens wel kan hebben, volgens mij voelt hij zich daarvoor te superieur.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:05 schreef Day het volgende:
[..]
Semih heeft Tijn ook hoog zitten.
Al zou je dat niet zeggen, gezien de reacties hier.
Superieur is denk niet het goede woord maar ik snap wel wat je bedoelt. Zelfbewust is misschien een beter woord, ik weet t ook niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Semih dat soort gevoelens wel kan hebben, volgens mij voelt hij zich daarvoor te superieur.
Kan er naast zitten, maar voel het wel heel sterk.
Was echt iets van Semih, omdat hij al twijfelde qua nomineren. Tijn heeft geen issues met Janine.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:10 schreef petraa het volgende:
Tijn wilde toch ook dat janine op de bank kwam door de joker voor Marlies of vergis ik me nu ??
Hoezo, vanwege de schurft? Kan iedereen gebeuren hoor, net zoiets als luizen.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij heeft nu al prijs...![]()
maar serieus...die krijgt het nog slecht ....lekkere reclame voor de kapsalon waar hij werkt bijvoorbeeld ...
een minuut of 10 geleden zei ze ook al dat ze met bb goede gesprekken had gehad en ze nog heel wat van plan waren met derquote:Op woensdag 27 september 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
Hoe kan t toch zo zijn dat Janine nu alles te maken heeft met de ruzie tussen Tijn en Semih, ze ook nog eens het middelpunt betreft de joker is én dingen gedaan krijgt bij Big Brother (Jam, föhn, etc).
Tuurlijk wicky, kan ik inkomen. Het kan iedereen overkomen, maar met alle respect zou ik hem al niet meer aan m'n haar laten komen. En geleuf me ik ben niet de enige die er zo over zal denken.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo, vanwege de schurft? Kan iedereen gebeuren hoor, net zoiets als luizen.
Dan zal ze het nog knap lastig krijgen.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:12 schreef latevogel het volgende:
Dat ze die dingen krijgt is natuurlijk om jaloersheid te kweken dat lijk me duidelijk
Semih heeft zijn mond toch ook voorbij gepraat door Marlies te vertellen dat hij haar ging stemmen om zich zelf in te dekkenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar heb je denk ik gelijk in.
Semih is vast niet blij als hij erachter komt dat Tijn aan Janine heeft verteld dat Semih haar eruit wilde werken.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk wicky, kan ik inkomen. Het kan iedereen overkomen, maar met alle respect zou ik hem al niet meer aan m'n haar laten komen. En geleuf me ik ben niet de enige die er zo over zal denken.
Het woord schurft is gewoon een heel erg beladen woord geworden, en heeft een dermate slechte lading dat menig mens er van gruweld!
Ik vind volgende week wel de spannendste exit tot nu toe. De andere 3 waren wel voorspelbaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:12 schreef latevogel het volgende:
[..]
een minuut of 10 geleden zei ze ook al dat ze met bb goede gesprekken had gehad en ze nog heel wat van plan waren met der![]()
Dat ze die dingen krijgt is natuurlijk om jaloersheid te kweken dat lijk me duidelijk
Ik wil je spanning niet verpesten maar persoonlijk denk ik dat Jeroen mag wieberen.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind volgende week wel de spannendste exit tot nu toe. De andere 3 waren wel voorspelbaar.
Zeg 's Otto...quote:Op woensdag 27 september 2006 21:03 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0692.jpg]afbeelding][/URL]
Wat een nonsensquote:Op woensdag 27 september 2006 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk wicky, kan ik inkomen. Het kan iedereen overkomen, maar met alle respect zou ik hem al niet meer aan m'n haar laten komen. En geleuf me ik ben niet de enige die er zo over zal denken.
Het woord schurft is gewoon een heel erg beladen woord geworden, en heeft een dermate slechte lading dat menig mens er van gruweld!
Dat denk ik ook. Zo veel fans kan die leeghoofd niet hebben, vorige week was een foutje van Hummiequote:Op woensdag 27 september 2006 23:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wil je spanning niet verpesten maar persoonlijk denk ik dat Jeroen mag wieberen.
wat een onzin,quote:Op woensdag 27 september 2006 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aan de poll te zien moet Janine weg, maar alle polls gaven ook als uitslag dat Milica zou winnen en die moest ook vertrekken. Dus wie weet is Hummie wel zat van Semih.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wil je spanning niet verpesten maar persoonlijk denk ik dat Jeroen mag wieberen.
Ja, dat is bah, Ruby. Luizen zijn ook bah. Maar die doen elk jaar ook weer de ronde op scholen en niemand die daar schande van spreekt.quote:
Ik denk wel dat het stemmen eerlijk gaat. Maarja, Jeroen heeft gewoon niets laten zien daarom moet hij er uit denk ik. Janine kan dan wel irritant zijn volgens ons maar wij zien álles, de mensen zien op de tv amper iets.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan de poll te zien moet Janine weg, maar alle polls gaven ook als uitslag dat Milica zou winnen en die moest ook vertrekken. Dus wie weet is Hummie wel zat van Semih.
Na dat 'dan moet je je bek houden' tegen Tijn (de lieveling van het publiek denk ik) zal dat wel veranderen.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Zo veel fans kan die leeghoofd niet hebben, vorige week was een foutje van Hummie![]()
En Semih is (voorlopig?) veel te sterk om weg te hoeven.
Milica was ook vrij populair, dus als Jeroen van Milica kan winnen.... dan kan hij dat ook van Janine.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het stemmen eerlijk gaat. Maarja, Jeroen heeft gewoon niets laten zien daarom moet hij er uit denk ik. Janine kan dan wel irritant zijn volgens ons maar wij zien álles, de mensen zien op de tv amper iets.
Ik zou willen dat die Albert s schurft aan zn stembanden zou krijgen.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:20 schreef schizolientje het volgende:
Nu weer het schurft verhaal, hij moest eens weten dat hij de voorpagina heeft gehaald van de Telegraaf en item is in boulevard ( nu op tv)
Het was zo vreselijk leuk dat hij spontaan riep dat hij het zo cliché vond, een homo met schurftquote:Op woensdag 27 september 2006 23:20 schreef schizolientje het volgende:
Nu weer het schurft verhaal, hij moest eens weten dat hij de voorpagina heeft gehaald van de Telegraaf en item is in boulevard ( nu op tv)
Begrijp me niet verkeerd Scan, ik ben hier de Jeroengroupie he.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica was ook vrij populair, dus als Jeroen van Milica kan winnen.... dan kan hij dat ook van Janine.
't Is maar een fotootje hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat is bah, Ruby. Luizen zijn ook bah. Maar die doen elk jaar ook weer de ronde op scholen en niemand die daar schande van spreekt.
Maar had uiteindelijk wel de terechte exit. Dus min of meer klopte dat wel. En er waren ook poll's waar het 50-50 was.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan de poll te zien moet Janine weg, maar alle polls gaven ook als uitslag dat Milica zou winnen en die moest ook vertrekken. Dus wie weet is Hummie wel zat van Semih.
Semih is een heldquote:Op woensdag 27 september 2006 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na dat 'dan moet je je bek houden' tegen Tijn (de lieveling van het publiek denk ik) zal dat wel veranderen.
Nu heb ik plots overal jeukquote:Op woensdag 27 september 2006 23:23 schreef ruby het volgende:
[..]
't Is maar een fotootje hoor.
Om de boel even te verduidelijken.
Ze was populair bij haar moeder. Maar de populairiteit gaat om aantal stemmen, niet om het gewicht.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica was ook vrij populair, dus als Jeroen van Milica kan winnen.... dan kan hij dat ook van Janine.
Je kunt het eventueel gebruiken als behang op je bureaublad.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:20 schreef CartWOman het volgende:
Mag de schurft in het schurft-topic? En het plaatje ook?Dank u!
Die heeft dan niemand gezien... Ik niet tenminste... en wat is terecht. Ik heb ongeveer 6 polls gezien waar de stand minimaal 60/40 was inhet voordeel van Milica. Dus waarom jij de exit dan terecht vindt is mij een raadsel..... eigenlijk ook weer niet trouwens.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar had uiteindelijk wel de terechte exit. Dus min of meer klopte dat wel. En er waren ook poll's waar het 50-50 was.
Dan kun je je ondertiteltje ook wel veranderenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd Scan, ik ben hier de Jeroengroupie he..
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan kun je je ondertiteltje ook wel veranderen![]()
Niets op CNNquote:Op woensdag 27 september 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
Ondertussen een gijzeling op een Amerikaanse school
Ach, Tijn wil zijn hart luchten en vertelt eigenlijk met dat feit gewoon de waarheid. Je hebt wel een punt, maar daar het weer potentiele conflictstof oplevert vergeef ik het hem. (Ik vermoed echter dat het kwartje bij Janine niet echt valt)quote:Op woensdag 27 september 2006 23:24 schreef Day het volgende:
Hmmm, jullie hebben m'n post niet gezien dus, jammer!
Dan zal t wel niet zó groot zijn alsdat ik dacht. Sorrrrry.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niets op CNN
(sorry voor off-topic)
Jij weet altijd wel goed voor anderen te praten he? Ik volg ook BB met de buren en een buurman had een site waar het steeds 50-50 was.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft dan niemand gezien... Ik niet tenminste... en wat is terecht. Ik heb ongeveer 6 polls gezien waar de stand minimaal 60/40 was inhet voordeel van Milica. Dus waarom jij de exit dat terecht vindt is mij een raadsel..... eigenlijk ook weer niet trouwens.
Het waren precies de woorden die Hilde gebruikte.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:29 schreef Ifa het volgende:
ondertussen zit janine te betogen dat zij een van de personen is die vermeiden dat BB slaapverwekkend wordt...
ze moest eens wetenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:29 schreef Ifa het volgende:
ondertussen zit janine te betogen dat zij een van de personen is die vermijden dat BB slaapverwekkend wordt...
Ach ze houd de gemoederen wel bezig.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:31 schreef latevogel het volgende:
[..]
ze moest eens weten
Als bb nu slim is laat ze haar ff lezen hier![]()
Die leugendetector komt er alleen voor die shag van E10 let maar opquote:Op woensdag 27 september 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
Janine gaat er gewoon uit denk ik. De actie van Marlies gaat knagen en ze zal op den duur verschrikkelijk gaan stoken ....
Overigens mooi dat BB een leugendetector wil gaan inzetten....zal er eindelijk aan het licht komen dat Marlies, Mo, Sabbel en Rik de enigen zijn die eerlijk zijn.
Denk niet dat Marlies in dat rijtje thuishoortquote:Op woensdag 27 september 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
Overigens mooi dat BB een leugendetector wil gaan inzetten....zal er eindelijk aan het licht komen dat Marlies, Mo, Sabbel en Rik de enigen zijn die eerlijk zijn.
Dat is vrij voorspelbaar inderdaadquote:Op woensdag 27 september 2006 23:33 schreef latevogel het volgende:
[..]
Die leugendetector komt er alleen voor die shag van E10 let maar op![]()
geef dat mens een paar plastic tieten en ze is verdwenen zo te horenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:34 schreef arneaux het volgende:
De O van Ophoeren Janine.
De H van hoeraquote:Op woensdag 27 september 2006 23:35 schreef pullup het volgende:
[..]
geef dat mens een paar plastic tieten en ze is verdwenen zo te horen![]()
Wat liegt ze dan>?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Denk niet dat Marlies in dat rijtje thuishoort![]()
Wat zoekt ze het weer opquote:Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
E10 ligt weer op Sabrina.... en ze maakt even duidelijk dat ze bloot is.
Ze verwachtte zeker wel dat hij nog even langs zou komen
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
E10 ligt weer op Sabrina.... en ze maakt even duidelijk dat ze bloot is.
Ze verwachtte zeker wel dat hij nog even langs zou komen
E10 is slechts een ordinaire dief, de anderen zijn manipulerende mindfuckers ...quote:Op woensdag 27 september 2006 23:33 schreef latevogel het volgende:
[..]
Die leugendetector komt er alleen voor die shag van E10 let maar op![]()
ietsje dieperquote:Op woensdag 27 september 2006 23:40 schreef breege het volgende:
ietsje lager ??
Wat zei hij dat? daar is hij zelf ook een ster in.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:45 schreef natronic het volgende:
[..]
Zoals Tijn aangaf.... het is als trappen naar iemand die op de grond ligt
ietsjie kanslozerquote:
Liegen is niet hetzelfde als dingen achterhouden, Bommie, al komt 't in de buurt. Ik heb stellig de indruk dat ze dingen achterhoudt.quote:
HEAR HEAR!quote:Op woensdag 27 september 2006 23:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat zei hij dat? daar is hij zelf ook een ster in.![]()
Dat ze iedereen lief en aardig vindt misschien. Dat dat niet klopt is inmiddels wel gebleken toch. Ze zint in ieder geval op wraak.quote:
Hij heeft weer genoeg rukvoer opgedaan voor vanavond en is verdwenen. Het is weer veiligquote:Op woensdag 27 september 2006 23:42 schreef breege het volgende:
Ik word me toch een partij misselijk van e10... ff zappen hoor...
of ietsje de streams nog niet genoeg gezienquote:
Je hebt de indruk, en m.i.. ben je bevooroordeeld. De anderen uitgezonderd mijn rijtje hebben keihard gelogen op beeld. Marlies niet. Komt het niemand in het hoofd op dat Marlies misschien wel uit een gezin komt waar ze opgevoed is tot een overbeleefd lief mens? Ik ken gezinnen die dus echt zo superpositief tegenover mensen staan en leren enorm te bevestigen als mensen tegen ze praten, Marlies doet dit en dus is ze een leugenachtig sekreet op niets gebaseerd?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Liegen is niet hetzelfde als dingen achterhouden, Bommie, al komt 't in de buurt. Ik heb stellig de indruk dat ze dingen achterhoudt.
Velen delen die indruk met haar hoor. Als ik afga op de berichten over Marlies althans.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt de indruk, en m.i.. ben je bevooroordeeld.
En velen zijn het weer met bommie eensquote:Op woensdag 27 september 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Velen delen die indruk met haar hoor. Als ik afga op de berichten over Marlies althans.
Ze gaat denk ik een nieuw programma presenteren voor Talpa: "Most uggly model of Holland"quote:Op woensdag 27 september 2006 23:44 schreef arneaux het volgende:
Wéér Janine. Heeft ze godverdomme aandelen Talpa ofzo.
Klopt. Dus we zullen moeten afgaan op wat we zien.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:46 schreef pullup het volgende:
[..]
En velen zijn het weer met bommie eens
Leugenachtig sekreet kan je niet zeggen. nee. Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt de indruk, en m.i.. ben je bevooroordeeld. De anderen uitgezonderd mijn rijtje hebben keihard gelogen op beeld. Marlies niet. Komt het niemand in het hoofd op dat Marlies misschien wel uit een gezin komt waar ze opgevoed is tot een overbeleefd lief mens? Ik ken gezinnen die dus echt zo superpositief tegenover mensen staan en leren enorm te bevestigen als mensen tegen ze praten, Marlies doet dit en dus is ze een leugenachtig sekreet op niets gebaseerd?
Ik heb haar niet leugenachtig genoemd en ook geen sekreet.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt de indruk, en m.i.. ben je bevooroordeeld. De anderen uitgezonderd mijn rijtje hebben keihard gelogen op beeld. Marlies niet. Komt het niemand in het hoofd op dat Marlies misschien wel uit een gezin komt waar ze opgevoed is tot een overbeleefd lief mens? Ik ken gezinnen die dus echt zo superpositief tegenover mensen staan en leren enorm te bevestigen als mensen tegen ze praten, Marlies doet dit en dus is ze een leugenachtig sekreet op niets gebaseerd?
Bij Koefnoen doen ze Albert perfect na:D echt geweldig. (Filemon van BNN ook)quote:Op woensdag 27 september 2006 23:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou willen dat die Albert s schurft aan zn stembanden zou krijgen.
En enigszins kwaad worden op Janine vanwege haar nominatie, terwijl ze er zelf ook aan dacht om Milica te nomineren. Die was nog onverwachter dan Janine's nominatie.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:48 schreef Day het volgende:
[..]
Leugenachtig sekreet kan je niet zeggen. nee. Daar heb je gelijk in.
Maar écht eerlijk is ze ook niet. En die overbeleefde opvoeding? Hmm, weet niet. Haar moeder zei afgelopen maandag dat ze niet zichzelf was.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:57 schreef Day het volgende:
Tijn: dan gaat hij jou (tegen Janine) lopen mekkeren.
Tijn, je deed hetzelfde bij Monique.
(Mannen, het zijn net kleine kinderen af en toe)
En ik ga de andere 4 streams van de concurrent even een tijdje bekijken. Even zien hoe die mensen zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
Jongens en meisjes, ik trek het niet meer. Truste.
Doet me denken aan Theo: "Ik neuk nog liever een seropositieve dwerg dan Yvonne Kronenberg"quote:Op woensdag 27 september 2006 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry guys, just couldn't resist![]()
Ik ben de Janine-show ook even zat.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik ga de andere 4 streams van de concurrent even een tijdje bekijken. Even zien hoe die mensen zijn.
Ik koos ervoor wat minder genuanceerd te posten om de discussie wat scherpte mee te geven, ik vind je toch wel liefquote:Op woensdag 27 september 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb haar niet leugenachtig genoemd en ook geen sekreet.
Ik vind haar nogal sneaky overkomen. Dat is gewoon mijn indruk naar aanleiding van de streams en de uitzendingen. Hoezo is dat bevooroordeeld?
Jij hebt kennelijk een andere indruk, ik noem jou toch niet bevooroordeeldNiet zo raar doen, hoor.
Menno was niet zozeer het pispaaltje van BB, maar meer van zijn medebewoners. De Menno van dit jaar heet Marlies..quote:Op woensdag 27 september 2006 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB is weer op de Menno toer alleen is E10 een dankbaarder slachtoffer omdat hij ook vaak fout is
Welke overeenkomst zie je in `godesnaam` dan tussen die twee=quote:Op woensdag 27 september 2006 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Menno was niet zozeer het pispaaltje van BB, maar meer van zijn medebewoners. De Menno van dit jaar heet Marlies..
Misschien wordt het tijd voor een 'Is Marlies echt of sluw"-topic?quote:
Ja maar ik wil niet teveel topics op mijn geweten hebben....er is ook zoiets als overexposurequote:Op donderdag 28 september 2006 00:00 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een 'Is Marlies echt of sluw"-topic?
Je bedoelt zijn pielemuis, laat ik je meteen uit je dromen helpen, Etienne heeft een normale pielemeuis afmeting. Vraag Scanman maar, paar dagen terug zegen we hem douchen met een behoorlijk lange leuter.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:39 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Misschien heeft E10 nog een verhaaltje over zijn Pinkeltje
Ik vraag me af of haar medebewoners haar niet hebben genomineerd vanuit een soort onderbuikgevoel dat ze misschien geen open kaart speelt ('sluw').quote:Op woensdag 27 september 2006 23:55 schreef versabommie het volgende:
Maar ik meen echt als ik zeg dat ik zulke mensen ken....dat bevestigen in gesprekken vinden mensen vreemd terwijl dat juist iemand die het woord heeft het gevoel moet geven dat hij echt de aandacht krijgt die hij verdient. En dat is het mainpuntje wat mensen hier tegen Marlies hebben. Verder is ze bijna nergens op te pakken.
Kan ook in dat Voer voor psychologen-topicquote:Op donderdag 28 september 2006 00:00 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een 'Is Marlies echt of sluw"-topic?
Laten we BB en de DGK a.u.b. gescheiden houden!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:02 schreef farceman het volgende:
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die de streams van de gouden kooi volgen? En is daar ook een forum zoals deze van op fok? www.nowlive.eu/DGK daar staan de streams iig
Oh, de Heilige Geest is al over Bommie neergedaaldquote:Op donderdag 28 september 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan ook in dat Voer voor psychologen-topic
DGB snap ik maar wat is SHO?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:04 schreef Day het volgende:
[..]
Laten we BB en de DGK a.u.b. gescheiden houden!
Er staan 2 topics over de DGK in SHO, a.u.b. daar verder!
Hier hebben we 't over BB!
Sorryquote:
yeps...Kan Day haar wensjes moeilijk weerstaan...http://forum.fok.nl/topic/919383quote:Op donderdag 28 september 2006 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, de Heilige Geest is al over Bommie neergedaald
koffie verkeerd is 1/3 melk rest koffiequote:Op donderdag 28 september 2006 00:15 schreef wolferl het volgende:
Koffie verkeerd is toch niet koffie met heel weinig water. Dat beweert Marlies althans.
Ik dacht namelijk dat Koffie Verkeerd koffie is met veel warme halfvolle melk.
Mooiquote:Op donderdag 28 september 2006 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps...Kan Day haar wensjes moeilijk weerstaan...http://forum.fok.nl/topic/919383
Egbert zeikt. Hij denkt dat alleen die 20.000 knijpers in de dozen moet en alles wat extra gemaakt wordt erbovenop moet. Ze hebben even zitten rekenen en komen tot de conclusie dat wanneer je setjes van 24 knijpers maakt, je altijd boven de 20.000 komt.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zitten ze moeilijk te doen over die setjes?
Heb ik een nieuwe regel gemist?
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:46 schreef pullup het volgende:
[..]
En velen zijn het weer met bommie eens
Maar toen had Jeroen er buiten beeld al een kwartier op lopen sabbelen.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:02 schreef wolferl het volgende:
[..]
Etienne heeft een normale pielemeuis afmeting. Vraag Scanman maar, paar dagen terug zegen we hem douchen met een behoorlijk lange leuter.![]()
Ik begreep dat ze 20.000 knijpers om 09:00 op vrijdag in het washok moeten hebben. En alles wat er meer is ze een bonus voor krijgen.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:31 schreef Lyza het volgende:
[..]
Egbert zeikt. Hij denkt dat alleen die 20.000 knijpers in de dozen moet en alles wat extra gemaakt wordt erbovenop moet. Ze hebben even zitten rekenen en komen tot de conclusie dat wanneer je setjes van 24 knijpers maakt, je altijd boven de 20.000 komt.
Al met al snappen ze de opdracht weer es niet helemaal.
Mascara van Saab.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zit toch werkelijk iets op z'n lip.
[afbeelding]
De Groene Kamerquote:Op donderdag 28 september 2006 00:39 schreef Suikeroom het volgende:
wat is DGK?
En waar vindt een modale pc gebruiker dat??quote:
Het grootste gedoe is er volgens mij om dat er niet genoeg dozen zijn om alle gemaakte knijpers in kwijt te kunnen. Hoeveel setjes in die dozen gaat maakt niet uit maar ze zijn te klein om er heel veel meer in kwijt te kunnen begreep ik. Ik weet trouwens ook niet of ze het aantal precies moeten tellen/weten.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze 20.000 knijpers om 09:00 op vrijdag in het washok moeten hebben. En alles wat er meer is ze een bonus voor krijgen.
Staat er ergens dan dat ze zelf het preciese aantal moeten opgeven?
Ze pleuren toch gewoon alles in dozen. En zorgen dat om 09:00 alles in het washok staat. Wat extra is, is dan mooi meegenomen.
Alleen tellen of ze genoeg hebben.
100 setjes in een doos = 2400
4 dozen is 9200
8 dozen is 18400
Doosje erbij en je weet dat je over je aantal heen zit. (of mogen ze nog niets in dozen stoppen?)
Moeten ze de extra setjes apart aanleveren? Of gewoon 100 setjes in een doos?
Dat zou ik maar niet doen, Peter!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
Zelfs Day zit er al, nou dan kan ik net zo goed gaan slowchatten
Hier meer info: De Gouden Kooi: Treiter-Big Brother!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:45 schreef Coos het volgende:
[..]
En waar vindt een modale pc gebruiker dat??![]()
Hij maakt zich druk om de dozen. Mag je ook erboven op stapelen of moeten ze echt IN de doos.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMG. Egbert zit weer door te draven, of het de moeite waard is om extra te maken.
Ik vind 'Tijn" nu niet tof bezig, zeg maar.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Semih ligt vermoedelijk lekker te slapen, Tijn blijft ermee rondlopen.
Zoals ik het zie, zit hij er echt mee.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind 'Tijn" nu niet tof bezig, zeg maar.
Zo is iedereen al bezig.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zoals ik het zie, zit hij er echt mee.
Zijn trouwens wel meelopers in huis hoor, Janine was het zowel met Tijn als met Semih eens, en ik zie er Egbert ook wel voor aan.
Vlak na de ruzie was Tijn met Monique aan het praten, en leek Semih een anti-Tijn groepje te gaan vormen, nu is Tijn misschien wat aan het lobbieën.
Ja, maar hij zat dus (net als Semih) met enkele irritaties. Waarom die dan niet eerder uitspreken als je hem hoog hebt zitten en hem als vriend beschouwd? (Geldt ook voor Semih overigens)quote:Op donderdag 28 september 2006 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zoals ik het zie, zit hij er echt mee.
Zijn trouwens wel meelopers in huis hoor, Janine was het zowel met Tijn als met Semih eens, en ik zie er Egbert ook wel voor aan.
Vlak na de ruzie was Tijn met Monique aan het praten, en leek Semih een anti-Tijn groepje te gaan vormen, nu is Tijn misschien wat aan het lobbieën.
Menno werd vorig jaar door een groot gedeelte van de groep gebombardeerd tot pispaaltje en nu gebeurt hetzelfde met Marlies.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:59 schreef Ifa het volgende:
[..]
Welke overeenkomst zie je in `godesnaam` dan tussen die twee=
Ja, die begon weekopdrachten op te sommen, en daarin wat Tijn allemaal fout deedquote:Op donderdag 28 september 2006 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar hij zat dus (net als Semih) met enkele irritaties. Waarom die dan niet eerder uitspreken als je hem hoog hebt zitten en hem als vriend beschouwd? (Geldt ook voor Semih overigens)
.
Vind het maar stom, allemaal. Die hele ruzie ging eigenlijk helemaal nergens over.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, die begon weekopdrachten op te sommen, en daarin wat Tijn allemaal fout deed![]()
100% eens!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Menno werd vorig jaar door een groot gedeelte van de groep gebombardeerd tot pispaaltje en nu gebeurt hetzelfde met Marlies.
Menno liet ook weinig los over zichzelf, dat is de overeenkomst met Marlies. Als zij wat meer van zichzelf laat zien dan zal dat zeker veranderen maar Marlies is een zakenvrouw en heeft de berlijnse muur terug op getrokken om zich heen. Dat werkt niet in een huis waar je elkaar op de lip zit, men wil weten waar men aan toe is.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Menno werd vorig jaar door een groot gedeelte van de groep gebombardeerd tot pispaaltje en nu gebeurt hetzelfde met Marlies.
Egbert wordt ook redelijk goed onder vuur genomen.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
100% eens!
Waar Menno vorig jaar de dupe was van de stookpartijen van Rob en Chantal, is Marlies wellicht de dupe van Tijn en Eggie!
Ik hoop dat de stemmende kijker deze keer WEL goed oplet!
Dus als je Tia Maria bij de koffie drinkt, heb je klasse?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tia Maria...
Marlies: "Heerlijk voor bij de koffie"
Die meid heeft klasse en weet waar ze het over heeft. Het zijn dan helaas maar one-liners, maar ja, de rest zit niet op haar niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |