Ze zeurde lang door, maar, je kunt het ook zien als blijven aandacht trekken omdat de omstanders amper op haar reageerden. Bevestiging zoeken dus. (maar ik reageer inderdaad ook op de teneur hier al een tijdje dat alles onecht is aan marlies)quote:Op woensdag 27 september 2006 20:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nú iedereen het over haar reactie naar het geven van de joker aan Janine.
Nou. Als Marlies Janine niet op de bank had willen zetten had ze daarover ook niet nagedacht. Het is gewoon duidelijk dat die 2 elkaar niet moeten.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
off topic: denk dat je gelijk hebt, maar misschien is het lastig om de gevoelens verliefdheid te noemen![]()
Maar wat bedoelde je met dat eerste stukje ??? van niet doen en twijfelen mbt Marlies ?????
Weet je wat t is, die mensen zitten zelf t dicht bij Marlies op dit moment, en kunnen dus zelf wel redelijk inschatten wat er wel en niet echt is.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:57 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ze zeurde lang door, maar, je kunt het ook zien als blijven aandacht trekken omdat de omstanders amper op haar reageerden. Bevestiging zoeken dus. (maar ik reageer inderdaad ook op de teneur hier al een tijdje dat alles onecht is aan marlies)
Wisseling van de werkmensen.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:01 schreef Day het volgende:
Wat een verrassing de keuze van Marlies!![]()
Waarom staan er zoveel mensen in de wasknijperkamer?
Aanstellers, die hebben ww2 niet meegemaakt.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
Ze hebben veel spierpijn....
Watjes zijn het....quote:Op woensdag 27 september 2006 21:05 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Aanstellers, die hebben ww2 niet meegemaakt.![]()
Ze spreekt haar twijfel uit..... Het leven is niet zwart wit....quote:Op woensdag 27 september 2006 21:08 schreef arneaux het volgende:. Marlies vertelt éérst dat ze als ze Janine in de ogen had gekeken ze 'm niet had gegeven en metéén daarna vertelt ze over het kopen van de joker en dat ze dacht :"Hier zul je 'm hebben."
So much for oprechtheid.
Huh? Leg 'ns uit, wil je?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:08 schreef arneaux het volgende:. Marlies vertelt éérst dat ze als ze Janine in de ogen had gekeken ze 'm niet had gegeven en metéén daarna vertelt ze over het kopen van de joker en dat ze dacht :"Hier zul je 'm hebben."
So much for oprechtheid.
Ben blij dat Janine hem gekregen heeft. Zij is nu de irritantste schakel....quote:Op woensdag 27 september 2006 21:09 schreef Sug4r het volgende:
Marlies stond in de kamer (waar Janine lag te slapen) en dacht;"Je wilde toch de joker, nou hier je kunt hem krijgen".![]()
Marlies wandelde net rond in het huis en wist niet of ze de joker aan iemand zou geven. Toen liep ze naar Marcia in de badkamer om te vragen waar Janine was. Vervolgens stond ze bij Janine in de kamer en gaf de joker.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:09 schreef Day het volgende:
[..]
Huh? Leg 'ns uit, wil je?
(heb effe geen streams)
Ze is inderdaad met iedereen en alles al een keer klaar geweest.....quote:Op woensdag 27 september 2006 21:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia en Marlies vinden Sjaan kortzichtig.
"Als je haar iets flikt, is ze meteen klaar met je''
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:09 schreef Sug4r het volgende:
Marlies stond in de kamer (waar Janine lag te slapen) en dacht;"Je wilde toch de joker, nou hier je kunt hem krijgen".![]()
Ze staat ook achter de keuze, maar ze heeft er wel een schuldgevoel over......Niets menselijks is haar vreemd....quote:Op woensdag 27 september 2006 21:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marlies wandelde net rond in het huis en wist niet of ze de joker aan iemand zou geven. Toen liep ze naar Marcia in de badkamer om te vragen waar Janine was. Vervolgens stond ze bij Janine in de kamer en gaf de joker.
Net gaf ze aan dat ze heeeeel de tijd twijfelde over wie ze de joker wilde geven en dat als ze Janine was tegengekomen ze waarschijnlijk de joker niet had gegeven.
Daarna vertelde ze dat toen ze de slaapkamer inwandelde ze dacht :"Hier Janine, hier zul je je joker hebben."
Sorry, maar je gaat mij niet vertellen dat ze per ongelijk de joker aan Janine heeft gegeven.
Is that all you got?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weet je wat t is, die mensen zitten zelf t dicht bij Marlies op dit moment, en kunnen dus zelf wel redelijk inschatten wat er wel en niet echt is.
Ze is alleen eerlijk over haar gevoelens. Soms zijn die inderdaad duaal. Alléén onwetenden noemen dat dan verhaaltjes.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:13 schreef Day het volgende:
Het stond wat mij betref allang vast dat Marlies Janine op de bank zou zetten.
Maakt verder niet uit, maar verzin er dan geen verhaaltjes omheen.
Ik zit eigenlijk te wachten tot iemand tegen Janine zegt dat het op de bank zetten vergelijkbaar is met het ronselen wat ze zelf heeft gedaan.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:13 schreef Day het volgende:
Het stond wat mij betref allang vast dat Marlies Janine op de bank zou zetten.
Maakt verder niet uit, maar verzin er dan geen verhaaltjes omheen.
Niet haar schuldgevoel is onoprecht maar haar uitleg.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze staat ook achter de keuze, maar ze heeft er wel een schuldgevoel over......Niets menselijks is haar vreemd....
Eens, maar ze twijfelde tussen E10 en Janinequote:Op woensdag 27 september 2006 20:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou. Als Marlies Janine niet op de bank had willen zetten had ze daarover ook niet nagedacht. Het is gewoon duidelijk dat die 2 elkaar niet moeten.
De laatste twee begrijp ik, maar dom ?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:14 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Als Marlies puur en oprecht is, dan is ze ook behoorlijk dom, twijfelachtig en onsamenhangend.
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Niet haar schuldgevoel is onoprecht maar haar uitleg.
Jeroen vat ondertussen BB ff goed samen :"Je blijft met steeds minder over."![]()
Ik vind niet erg dat Janine de joker nu heeft. Als Marlies het zonder al die theater had gedaan was het geloofwaardiger overgekomen. Ze wist allang dat ze hem aan Janine zou geven.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ben blij dat Janine hem gekregen heeft. Zij is nu de irritantste schakel....
Ik denk dat er een reëel en belangrijk verschil zit in het kijken via de streams en iemand écht meemaken. Maargoed, de bewoners hebben aangeven Marlies te nomineren om haar joker dus als dat écht zo is, zitten wij allemaal fout. Het zal de volgende nominatieronde blijken.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:13 schreef Ifa het volgende:
[..]
Is that all you got?![]()
Die mensen in het huis reageren vanuit de eigen persoonlijkheid op anderen, even subjectief als hier op FOK. Alleen zou je van de kijkers net wat meer distantie kunnen-mogen verwachten.
In RL zou ik ook geiriteerd raken van Marlies met haar eeuwige `zzzzoooo hhhhheerlijk` en voor de rest niets zeggen. Dat dat wantrouwen oproept is me duidelijk, maar er wordt hier gewoon wat te gemakkelijk en eenzijdig geconcludeerd dat alles aan haar onecht is.
Ze heeft inderdaad gezegd dat ze tussen die 2 twijfelde, eerlijk gezegd geloof ik er geen bal van. Ze heeft immers nog nooit op hem gestemd als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eens, maar ze twijfelde tussen E10 en Janine
Dat ronselen is door zo wat iedereen gedaan. Oók door Marlies.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te wachten tot iemand tegen Janine zegt dat het op de bank zetten vergelijkbaar is met het ronselen wat ze zelf heeft gedaan.
Maar ze kan daar toch wel een schuldgevoel over hebben. Ze gaf ook aan dat ze Janine bij vlagen wel mocht..... Zie daar de reden voor haar schuldgevoel. Ze heeft een groot hart, ze ziet de positieve kant van mensen. En dat wordt haar dus verweten.....quote:Op woensdag 27 september 2006 21:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vind niet erg dat Janine de joker nu heeft. Als Marlies het zonder al die theater had gadaan was het geloofwaardiger overgekomen. Ze wist allang dat ze hem aan Janine zou geven.
Cool he.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:19 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Jeroen is echt een 13-in-een-dozijn man. Alles is al uitgekauwd m.b.t. Marlies' joker, en dan doet hij zijn verhaaltje zonder toegevoegde waarde, als mosterd na de maaltijd.
of als het je maar vaak genoeg wordt vertelt ga je het misschien wel als je eigen waarheid zien, marcia, mo, sa, micheline hoor je er niet overquote:Op woensdag 27 september 2006 21:18 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ronselen is door zo wat iedereen gedaan. Oók door Marlies.
Maakt verder ook niet uit, hoort bij het spel.
Wat me wel opvalt is dat iedereen dezelfde minpunten voor Marlies opnoemt. Zou er misschien dan toch een kern van waarheid inzitten?
Ik denk dat ze wel echt heeft getwijfeld, maar als reden: de tactiek en de gevolgen. Bij alle 2 zou de situatie anders zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad gezegd dat ze tussen die 2 twijfelde, eerlijk gezegd geloof ik er geen bal van. Ze heeft immers nog nooit op hem gestemd als ik me niet vergis.
Zie hier de kracht van de roddel en achterklap.....quote:Op woensdag 27 september 2006 21:18 schreef Day het volgende:
[..]
.
Wat me wel opvalt is dat iedereen dezelfde minpunten voor Marlies opnoemt. Zou er misschien dan toch een kern van waarheid inzitten?
Schuldgevoel?? Het eerste waar ze aan dacht nadat ze die joker gaf was aan haar make-up. Plus de gedachte erbij toen ze die joker gaf, doet mij erg twijfelen aan die oprechte schuldgevoelens van Marlies.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar ze kan daar toch wel een schuldgevoel over hebben. Ze gaf ook aan dat ze Janine bij vlagen wel mocht..... Zie daar de reden voor haar schuldgevoel. Ze heeft een groot hart, ze ziet de positieve kant van mensen. En dat wordt haar dus verweten.....![]()
klopt maar wel op jeroen wie weet was haar stem top 3 jeroen janine en e3mm!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad gezegd dat ze tussen die 2 twijfelde, eerlijk gezegd geloof ik er geen bal van. Ze heeft immers nog nooit op hem gestemd als ik me niet vergis.
Dat moet je met meer semihaanse autoriteit doen `en nu BEK dicht`. Bij Tijn werkte het.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:21 schreef Kinga het volgende:
Janine, stfu met je mensenkennis.
No way José.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:22 schreef Kinga het volgende:
Ik ga in ieder geval NIET bellen als een dolle voor Janine hoor Rik.
Bij Micheline ookquote:Op woensdag 27 september 2006 21:22 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat moet je met meer semihaanse autoriteit doen `en nu BEK dicht`. Bij Tijn werkte het.![]()
Schuldgevoel is ingeslikte kwaadheid................quote:Op woensdag 27 september 2006 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar ze kan daar toch wel een schuldgevoel over hebben. Ze gaf ook aan dat ze Janine bij vlagen wel mocht..... Zie daar de reden voor haar schuldgevoel. Ze heeft een groot hart, ze ziet de positieve kant van mensen. En dat wordt haar dus verweten.....![]()
Dat klopt dus niet, Monique en Sabrina hadden laatst een hele discussie over Marlies en daar benoemde Mo precies dezelfde punten. Mo raakte wat mij betreft de kern. Ze zei dat het niet eens zo erg is dat Marlies open wil staan voor ieders mening, maar dat ze daar nooit enige nuance in aanbrengt. Als ze in een discussie zit tussen 2 mensen dan is ze het gewoon met beide mensen eens, ook al verschillen ze nog zoveel van mening. Dát kan dus niet. Je kan misschien wel begrip hebben voor diverse meningen, maar het niet met beide meningen eens zijn. Dat klopt gewoon niet!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef Verida het volgende:
[..]
of als het je maar vaak genoeg wordt vertelt ga je het misschien wel als je eigen waarheid zien, marcia, mo, sa, micheline hoor je er niet over
Hear hear.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:25 schreef Day het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet, Monique en Sabrina hadden laatst een hele discussie over Marlies en daar benoemde Mo precies dezelfde punten. Mo raakte wat mij betreft de kern. Ze zei dat het niet eens zo erg is dat Marlies open wil staan voor ieders mening, maar dat ze daar nooit enige nuance in aanbrengt. Als ze in een discussie zit tussen 2 mensen dan is ze het gewoon met beide mensen eens, ook al verschillen ze nog zoveel van mening. Dát kan dus niet. Je kan misschien wel begrip hebben voor diverse meningen, maar het niet met beide meningen eens zijn. Dat klopt gewoon niet!
En ook Micheline kan Marlies niet helemaal doorgronden.
De enige die Marlies écht een hele leuke meid vind en het goed met haar kan vinden is Marcia.
jij wel dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:26 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
En daar gaat Marlies weer. Jah, wat een belevenis. Wat een hel. Duidelijk niet ww2 meegemaakt.
In het eerste deel van je verhaal, ga ik helemaal met je mee.....quote:Op woensdag 27 september 2006 21:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schuldgevoel is ingeslikte kwaadheid................
Marlies is slim genoeg om dat te weten.
Ik denk dat ze super slim is, maar ongrijpbaar voor de rest. De enige die haar mentaal aankan is Semih.
Haar maniertjes worden niet herkend, vreemd gevonden en dus als onecht gezien.
Ook denk ik dat ze wel degelijk een masker op heeft. Misschien wel haar reden om het huis in te gaan. ???
Ik mag haar niet omdat ik het naar vind dat ze dat nodig heeft en hoop dat ze het laat vallen.
Maar de nare harde Janine en de sluwe/ stomme Egbert vind ik nog erger..............
Ik hoop dat ze dichter tot elkaar komen. Marlies heeft ernstig behoefte aan een intelligent maatje. Marcia zou dat goed kunnen zijn....quote:Op woensdag 27 september 2006 21:25 schreef Day het volgende:
[..]
De enige die Marlies écht een hele leuke meid vind en het goed met haar kan vinden is Marcia.
Das helemaal niet waar. Janine heeft niet meer geslapen, dat weet ik zeker. Tenzij ze met haar ogen open slaapt.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Geniaal, sliep Janine gewoon rustig verder![]()
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
Ze lijkt me ook heel erg onzeker, doodsbang voor conflicten en gaat toch wel ver in het vermijden ervan. Sinds de nominatie heb ik haar bovendien vaker `fokking` horen roepen dan ooit te voren alsof ze via dat woord weer aansluiting bij de groep wil krijgen. Ik vermoed dat ze goed is in haar werk (met een stalen gezicht lucht verkopen) maar vind wat ze aan sociale vaardigheden in het huis laat zien toch wat eenzijdig en arm. Blijft voor mij een geval van `marlies...hmm..ik weet het niet´quote:Op woensdag 27 september 2006 21:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zie hier de kracht van de roddel en achterklap.....
Ik vorm mijn mening altijd op wat ik zie en ervaar..... Dat is altijd de beste raadgever geweest.
In mijn ogen is Marlies oprecht, eerlijk, intelligent, en ja, ook twijfelachtig en met schuldgevoel. Ze (her)kent het hele palet....
Mooi toch !
Inderdaad en Marlies geeft nu helemaal geen antwoord op zijn vraag. Dat Jeroen dat niet doorheeft is dan voor ons jammer maar logisch.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sterke van Jeroen. Die zegt gewoon recht voor z'n raap, dat sommigen denken dat Marlies bevriend van iedereen wil zijn.
Exactly, zo zie ik het ook.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:25 schreef Day het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet, Monique en Sabrina hadden laatst een hele discussie over Marlies en daar benoemde Mo precies dezelfde punten. Mo raakte wat mij betreft de kern. Ze zei dat het niet eens zo erg is dat Marlies open wil staan voor ieders mening, maar dat ze daar nooit enige nuance in aanbrengt. Als ze in een discussie zit tussen 2 mensen dan is ze het gewoon met beide mensen eens, ook al verschillen ze nog zoveel van mening. Dát kan dus niet. Je kan misschien wel begrip hebben voor diverse meningen, maar het niet met beide meningen eens zijn. Dat klopt gewoon niet!
Dat is natuurlijk ook subjectiefquote:Op woensdag 27 september 2006 21:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zie hier de kracht van de roddel en achterklap.....
Ik vorm mijn mening altijd op wat ik zie en ervaar..... Dat is altijd de beste raadgever geweest.
In mijn ogen is Marlies oprecht, eerlijk, intelligent, en ja, ook twijfelachtig en met schuldgevoel. Ze (her)kent het hele palet....
Mooi toch !
Ze bleef nog even liggen, maar dat kun je geen slapen noemen. Ze ging er overigens ook een paar minuten later uit.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Das helemaal niet waar. Janine heeft niet meer geslapen, dat weet ik zeker. Tenzij ze met haar ogen open slaapt.
is ook weer waar, als nu Jeroen eruit gaat ben ik wel benieuwd wat er gaat gebeuren, voer voor psychologen denk ikquote:Op woensdag 27 september 2006 21:25 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook moeilijk om uit te leggen.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In het eerste deel van je verhaal, ga ik helemaal met je mee.....
Het tweede deel van je verhaal vind ik niet te rijmen daarmee. Je zegt eigenlijk dat ze oprecht is, maar dat men het niet herkent. Dan is dat toch geen masker ?![]()
Kijk jij waarschijnlijk een andere stream. Ik hoorde wel degelijk een antwoord.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Inderdaad en Marlies geeft nu helemaal geen antwoord op zijn vraag. Dat Jeroen dat niet doorheeft is dan voor ons jammer maar logisch.
Klopt. Valt terug te leiden tot haar jeugd, denk ik. De scheiding heeft diepe wonden achtergelaten, schat ik in...quote:Op woensdag 27 september 2006 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marlies moet een beetje harder voor haarzelf worden. Ze is slim, maar is bang voor confrontaties. Ik denk, dat als iemand durft haar persoonlijk aan te vallen, die persoon meteen onder tafel geluld wordt door Marlies.
Grapjas, ze is een makkelijke prooi geworden sinds het koopbeleid van de jokers.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze is slim, maar is bang voor confrontaties. Ik denk, dat als iemand durft haar persoonlijk aan te vallen, die persoon meteen onder tafel geluld wordt door Marlies.
Onvoorspelbaarquote:Op woensdag 27 september 2006 21:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Exactly, zo zie ik het ook.![]()
Ik vind zulke meepraters bloedirritant en onvoorspelbaar.
Marlies is heel erg slim, geloof maar dat ze buiten het huis veel harder is maar ze is met een spel bezig en daar is ze heel erg bewust mee bezigquote:Op woensdag 27 september 2006 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marlies moet een beetje harder voor haarzelf worden. Ze is slim, maar is bang voor confrontaties. Ik denk, dat als iemand durft haar persoonlijk aan te vallen, die persoon meteen onder tafel geluld wordt door Marlies.
Gaat lekker tussen die 2quote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef arneaux het volgende:
Tijn en Semih discussie!!
Kijk, nu begrijp ik je !quote:Op woensdag 27 september 2006 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook moeilijk om uit te leggen.
Ik bedoel dat ik geloof dat ze echt is, maar het niet durft te laten zien. Zich beschermd met een masker. De anderen prikken daar niet doorheen en zij laat haar ware gezicht niet zien. Dat is anders dan oprechtheid............. zo iets ??? Ze communiceert steeds op meta niveau en is 1 van de weinigen die vragen stelt. De rest praat vooral en geeft meningen.
De anderen hebben ook een masker, maar herkenbaarder: bv labiel, hard/ stoer, humor......................etc.
als dat zo zou zijn, is daar niets mis mee, ik denk dat je bij de 6e bb inmiddels wel door hebt dat het een spel is dat gespeeld wordt. Het zou voor iemand de reden kunnen zijn om hieraan mee te gaan doen, om te kijken of je in staat bent om zo'n spel te kunnen spelen.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Marlies is heel erg slim, geloof maar dat ze buiten het huis veel harder is maar ze is met een spel bezig en daar is ze heel erg bewust mee bezig
off-topic: Probeer jij scanman in te halen in de stats? Die one-liners van jou. Je lijkt wel familie van Jeroen.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:32 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn had Marlies wel weer op de bank kunnen zetten....
Semih heeft over het werk van de vorige groep gezegd dat hij t hoerentroep vond. Nu vertelt hij dat dat heel lang zijn stopwoord is geweest.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik begrijps Tijn's punt niet helemaal. Iets met hoeren?
Iemand die dat kan toelichten?
We praten je wel bij......quote:Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef Day het volgende:
Shit, en ik kan mn streams nu niet aanzetten
Ah ok.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Semih heeft over het werk van de vorige groep gezegd dat hij t hoerentroep vond. Nu vertelt hij dat dat heel lang zijn stopwoord is geweest.
Tijn is niet onzeker maar benadert de zaken gewoon op een rustige manier. Semih is gewoon een opgewonden standjequote:Op woensdag 27 september 2006 21:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
We praten je wel bij......
Semih is aan de winnende hand ..... Tijn is onzekerder
Gelukkigquote:Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kijk, nu begrijp ik je !![]()
Ze kan heel goed luisteren, en heeft interesse in mensen. Ze vindt weinig intellectuele sparringpartners en laat daarom haar ware gezicht niet zien, denk ik. Bang dat ze nog meer onbegrepen zal worden, en zich daarmee buiten de groep plaatst....
Imho een angst voor een intelligent persoon als Marlies.
Die Semih zegt ook wel heel vaak "hou je bek"quote:Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef Nostalgist het volgende:
Semih is allergisch voor het woord schijnheilig. Semih heeft het helemaal gehad met Tijn. Semih's stem breekt. Hij is echt Fucked Up !!!!!!!
nee dus...hihi, ik had niet verwacht dat hij zou weglopen...quote:Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef Addi het volgende:
Semih gaat dit winnen...makkie!
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goeie van Tijn: "Als iemand tegen jou zegt, "pleur op", dan kan dat niet. Maar als jij zegt tegen iemand als het jou uitkomt "houd je bek" dan kan het wel.."
In ruzies gaat het niet om winnen.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:45 schreef Addi het volgende:
Als dit het einde van de ruzie is heeft Tijn gewonnen.
Uiteindelijk loopt hij dus kwaad weg. Deze discussie is toch vóór Tijn. Die had gelijk, met dat "pleur op" niete tegen hem kan en hij wel "houd je bek" tegen anderen kan zeggen.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
Verrassend, het lijkt erop dat Tijn dit "wint", Semih loopt bijna kwaad weg.
Tijn had gewoonmoeten zeggen ... pleur op Semihquote:Op woensdag 27 september 2006 21:45 schreef arneaux het volgende:
Hmm. Semih ging uit zn pet en Tijn bleef gewoon rustig. Tijn had ook gewoon gelijk.
Duidelijk, ik denk dat Semih gewend is mensen te verbluffen, en dat lukte dit keer niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:45 schreef Addi het volgende:
Als dit het einde van de ruzie is heeft Tijn gewonnen.
Je kunt best zeggen wie er beter uit de bus komt na het luisteren van de argumenten van beide.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
In ruzies gaat het niet om winnen.
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Duidelijk, ik denk dat Semih gewend is mensen te verbluffen, en dat lukte dit keer niet.
En toen liep hij kwaad weg.
Ik had dit niet verwacht.
Maar Tijn had duidelijk een point dat Semih`s bejegening vanmiddag erg overheersend was (zoals hij dat vaker doet).
En dan eindigt het weer met "Hou je bek", precies wat Tijn hem verwijt.
En ook dat constant Tijn proberen te pakken op zijn woordje "schijnheilig" is een zwaktebod van Semih.
Dat is dan weer zijn zwakke punt.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
Tijn zeikt nu tegen Monique.
En een behoorlijke ook. Er komt nog wel een aftermath.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:49 schreef Kinga het volgende:
fuck, heb ik een ruzie gemist?
Ik denk niet dat Semih dit ook al losgelaten heeft hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is dan weer zijn zwakke punt.
Hij kan dingen moeilijk loslaten.
Maar ja, je moet het toch ff kwijt he.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik herken t.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef Day het volgende:
[..]
Voor mij in dit geval wel,degene met de sterkste argumenten wint.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
In ruzies gaat het niet om winnen.
Hij moet natuurlijk figuurlijk zwart gemaakt worden.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef Day het volgende:
[..]
Laten we de proef op de som nemen, ga nog s weg.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:52 schreef Kinga het volgende:
Damn, krijgt me pc kuren, mis ik net 10 minuten, ist meteen raak![]()
dat heet relativerenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik was ook ff met iets anders bezig, maarja 99% gebeurd er niets dus ga er ook niet op wachtenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:52 schreef Kinga het volgende:
Damn, krijgt me pc kuren, mis ik net 10 minuten, ist meteen raak![]()
nogal logisch na zon ruzie moet je dat toch ff kwijt ff stoom afblazenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef Day het volgende:
[..]
Semih zit in Mo's hart (zoals ze dat zo mooi kan zeggen), maar Tijn natuurlijk ook.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef ruby het volgende:
Hoe staat Mo tegenover Semih?
Ja dat zegt ze maaaaar ik denk,dat Mo net als ik er niet tegen kan als mensen tegen mekaar staan te schreeuwen,je zie het aan haar hele lichaamshouding....quote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef ruby het volgende:
Monique schuift het af op moeheid.
Ik geef Tijn groot gelijk. Ik vind Semih heel eng in zn uitspraken...quote:Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
Tijn kan het vooral niet hebben dat na de discussie Semih nog een paar keer heeft geroepen dat hij zn bek moest houden. Ik kan 't me voorstellen.
Als wij ergens mee zitten dan houden we allemaal onze mond he...en zagen we nooit verder door over het onderwerp.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef goofychicken het volgende:
heb tijn nu al 30x achter elkaar horen zeggen "stik er dan maar in ik ben er klaar mee"
...... o ja? merk er geen bal van dat hij er klaar mee is
Je kan jezelf ook even terugtrekken en er over na denken.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
nogal logisch na zon ruzie moet je dat toch ff kwijt ff stoom afblazen
Ik herken Mo haar houding ook ...Ik haat het als mensen schreeuwen tegen elkaar...quote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze maaaaar ik denk,dat Mo net als ik er niet tegen kan als mensen tegen mekaar staan te schreeuwen,je zie het aan haar hele lichaamshouding....
Ze ging gelijk in mekaar gedoken staan
Semih liet zich gaan en was onredelijk. Ik verwacht dat hij er nog wel op terugkomt....quote:Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
Tijn kan het vooral niet hebben dat na de discussie Semih nog een paar keer heeft geroepen dat hij zn bek moest houden. Ik kan 't me voorstellen.
Eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef Nostalgist het volgende:
Ik verwacht dat Semih het voor zichzelf gaat verwerken.....
tijn bleef rustig heb m niet zien schreuwenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze maaaaar ik denk,dat Mo net als ik er niet tegen kan als mensen tegen mekaar staan te schreeuwen,je zie het aan haar hele lichaamshouding....
Ze ging gelijk in mekaar gedoken staan
Alweer eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Semih liet zich gaan en was onredelijk. Ik verwacht dat hij er nog wel op terugkomt....
uitpraten of muil houden! zeker niet tegen een ander verder kleizeiken!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Als wij ergens mee zitten dan houden we allemaal onze mond he...en zagen we nooit verder door over het onderwerp.![]()
Sja, als je niet wil dat "jij het straks gedaan hebt", dan kun je beter neutraal blijven (als je er niet tussen wilt staan). Dat blijkt vaak maar weer.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef Day het volgende:
[..]
Semih zit in Mo's hart (zoals ze dat zo mooi kan zeggen), maar Tijn natuurlijk ook.
Vind het slim van haar dat ze geen partij kiest.
hlemaal mee eens k herken me zelf helemaal zo ben ik ook over n uur is t wel andersquote:Op woensdag 27 september 2006 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit gaat Tijn niet leuk vinden, dat Monique het niet 100% voor hem opneemt.
En om dat kracht bij te zetten, gaat hij maar door te zeveren.
En volgens Tijn komt dit niet meer goed, ondanks dat Monique zegt, dat Tijn het even moet loslaten.
``gewonnen`´ wordt er in de nasleep, als de rest van de groep `partij` kiest. (aangenomen dat dit conflict blijft smeulen en niet opgelost wordt wordt.)quote:Op woensdag 27 september 2006 21:49 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Je kunt best zeggen wie er beter uit de bus komt na het luisteren van de argumenten van beide.
ook beste vrienden/partners botsenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef arneaux het volgende:
Ik kan het me heel goed voorstellen dat Tijn het erg vind. Hij heeft t al een aantal keer aangegeven, Semih heeft schuld bekend, en nu doet Semih het wéér.
Ik vind het vooral zo raar omdat ik dacht dat zij 2 het beste met elkaar waren, ze liggen echt op 1 lijn volgens mij.
Toen daarnet Tijn ineens wat harder ging praten zag je ze veranderen,quote:Op woensdag 27 september 2006 21:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
tijn bleef rustig heb m niet zien schreuwen
Kijk, DAT is nog eens een vent!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique was aan het woord en Tijn wilde haar onderbreken... Monique :"Luister!!..."
en Tijn stil als een puppy...
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef arneaux het volgende:
Ik kan het me heel goed voorstellen dat Tijn het erg vind. Hij heeft t al een aantal keer aangegeven, Semih heeft schuld bekend, en nu doet Semih het wéér.
Ik vind het vooral zo raar omdat ik dacht dat zij 2 het beste met elkaar waren, ze liggen echt op 1 lijn volgens mij.
Het was wel slecht van Tijn om zich te bemoeien met Semih's toon tegenover Micheline. Tijn heeft wel gelijk, maar dat zijn niet zijn zaken.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind dat Semih erg hard is in zijn uitspraken. Hij is gewend dat Mich dat altijd maar pikt en dan maakt hij het met een simpel "sorry" van af.
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:57 schreef BBoon het volgende:
Tijn : Ik ben geen konaaaaaaaaaain ( of te wel konijn)
Dus Tijn heeft zich goed gehouden.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef CartWOman het volgende:
Nu snap ik dat Tijn vanmorgen uren stil was, hij heeft dus al eerder tegen Semih gezegd dat 'ie niet nog eens 'Hou je bek' tegen 'm moet zeggen. Deed 'ie vanmorgen dus wel, en net weer een aantal keren.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus Tijn heeft zich goed gehouden.
Nu doet Semih zijn verhaal bij Semih. Hij heeft er volgens mij spijt van want hij gooit het ook op "vermoeidheid en dingen die al hebben gespeeld."
tenzij je weet dat je nog jaren met ze verder moet collega's b.v.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef arneaux het volgende:
Tijn wil het wel nú uitgepraat hebben. Ikzelf heb dat ook, ik kan niet gaan slapen of iets anders doen voor mij part, als het niet is uitgepraat. Dit heb ik trouwens niet met mensen waar ik niks op geef.
Nu op Semih en Janine. Het gaat natuurlijk over Janine.
Ja, geweldig hoe begripvol ze is. Net Marlies.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef natronic het volgende:
Janine zou weer eens niet mee lullen
eensquote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef arneaux het volgende:
Het gaat in de essentie niet om de knijpers maar om de 'echtheid' van mensen.
Semih vind het niet kunnen dat Tijn zijn mond houd. Tijn houd volgens mij zijn mond omdat hij niet uit zn pet wil gaan. Ze moeten elkaar een beetje tegemoed komen.
Betreffende de relatie Semih en Michelline moet Tijn zn mond houden en ook niet als voorbeeld gebruiken in de discussie, daar gaat het namelijk niet om.
Nee dat interesseert me geen fuck.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
tenzij je weet dat je nog jaren met ze verder moet collega's b.v.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nu doet Semih zijn verhaal bij Semih. Hij heeft er volgens mij spijt van want hij gooit het ook op "vermoeidheid en dingen die al hebben gespeeld."
uhm nee hoor semih verteld wat ik destraks ook zag! tijn die binnen kwam en komentaar liep te leveren en liep te zeiken en te sachen!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Niet om het één of ander, maar Tijn verteld het wérkelijke verhaal tegen Mo en Semih een gekleurd verhaal tegen Janine.... Semih doet het voorkomen alsof zijn uitbarsting zo erg nog niet was.
Janine kleurt het verhaal. Semih niet. Janine moet het kunnen relativeren en nuanceren als buitenstaander maar dit doet ze niet, ze lult mee. Logisch dat het dan een "ik-verhaal" word.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:04 schreef Verida het volgende:
semih is echt schijnheilig, vertelt inderdaad een heel gekleurd verhaal aan Janine.
Jankerd.quote:
Idd, Semih valt erg hard naar beneden op mijn lijstje.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Niet om het één of ander, maar Tijn verteld het wérkelijke verhaal tegen Mo en Semih een gekleurd verhaal tegen Janine.... Semih doet het voorkomen alsof zijn uitbarsting zo erg nog niet was.
Ze bekijken het een beetje van de ander zijn kant ook.... Werkt verhelderend...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:04 schreef arneaux het volgende:
Okay. Het is duidelijk dat ze beide ff hun gal willen spuien tegen iemand. Als dit er drek allemaal uit is kunnen ze wél met elkaar praten, dit enkel en alleen om het feit dat ze hun verhaal en HUN visie al een keer kwijt hebben gekunnen.
Dat is precies waarom ik Janine zo vreselijk vindquote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine kleurt het verhaal. Semih niet. Janine moet het kunnen relativeren en nuanceren als buitenstaander maar dit doet ze niet, ze lult mee. Logisch dat het dan een "ik-verhaal" word.
Zoals 'ie nu door zit te zeiken helemaal, met z'n 'kenkeren', dit is voor mij wel de druppel.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:07 schreef PID61 het volgende:
[..]
Idd, Semih valt erg hard naar beneden op mijn lijstje.
Ze zitten er beide mee.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je alle show en theater rondom haar weghaalt, krijg je een 2e Jeroen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine kleurt het verhaal. Semih niet. Janine moet het kunnen relativeren en nuanceren als buitenstaander maar dit doet ze niet, ze lult mee. Logisch dat het dan een "ik-verhaal" word.
gaat over de tuinsanctie tegen tijn van gisterenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:09 schreef arneaux het volgende:
Wat lult Janine nou weer over sancties die blijven komen? Wat is dit nou voor onzin.
Ja, opeens is niks meer goed aan Tijn. Weer een gevalletje backstabbing.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:11 schreef arneaux het volgende:
Wat ze nu doen is niet meer over de ontstane situatie praten maar de vuile was van Tijn buiten hangen.
Wat heeft dat met de irritaties tussen Semih en Tijn te maken? Ze probeert Tijn nu gewoon extra zwart te maken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef Verida het volgende:
[..]
gaat over de tuinsanctie tegen tijn van gisteren
Oh wee, als ik haar ooit tegen kom in Den Haag.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef arneaux het volgende:
Janine is echt verschrikkelijk.
Maar Tijn is dan ook een gluiperd en achterbaks. Hij praat meestal in de "zoals de waard is...." vorm.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, opeens is niks meer goed aan Tijn. Weer een gevalletje backstabbing.
Dat deed ie voor mij al vanaf het moment dat ie een paar nachten geleden met alphamannetjes toon tegen Marlies zei: mischien ben ik wel sluwer dan jij"quote:Op woensdag 27 september 2006 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Semih maakt z'n woorden waar. Hij is begonnen het spel te spelen.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Oh wee, als ik haar ooit tegen kom in Den Haag.![]()
Wat dan??quote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Ga je dan voorzichtig 'foei ' zeggen?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Tijn is gekwetst en zo vertelde hij het verhaal ook, Semih is absoluut niet gekwetst, alleen pissig omdat Tijn 'm tegen durft te spreken, dat kan hij niet hebben, van niemand.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef puntoortje het volgende:
ze vertellen wel altijd het verhaal zodat ze er zelf als beste uitkomen...
Dan ga ik als een viswijk te keer tegen 'r en zeg ik alles wat me dwars zit over haar.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tijn is gekwetst en zo vertelde hij het verhaal ook, Semih is absoluut niet gekwetst, alleen pissig omdat Tijn 'm tegen durft te spreken, dat kan hij niet hebben, van niemand.
EENS!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar Tijn is dan ook een gluiperd en achterbaks. Hij praat meestal in de "zoals de waard is...." vorm.
Edit: Zeg maar
Ik ookquote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef arneaux het volgende:
Nu wil ik Tijn weer horen.
Precies, het is een vervelend dominant ventje.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tijn is gekwetst en zo vertelde hij het verhaal ook, Semih is absoluut niet gekwetst, alleen pissig omdat Tijn 'm tegen durft te spreken, dat kan hij niet hebben, van niemand.
Stoer.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:16 schreef arneaux het volgende:
Daar is Tijn.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze moest eens weten dat E10 de pot leeg jatquote:Op woensdag 27 september 2006 22:18 schreef ruby het volgende:
Janine heeft geen shag, hoe zou dat toch komen?
Semih heeft ook niets te verliezen he? Hij zit toch al 4 week op de bank.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zei ik net ook al, Tijn moet en publique Semih aanspreken op zijn gedrag en vertellen waarom hij dat zo vervelend vind, op die manier krijg je wel een redelijke discussie met Semih denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:18 schreef natronic het volgende:
Nou Janine herhaal maar wat je net zei...mar nu met Tijn erbij
Hij heeft heel veel te verliezen, de sympathie van de kijkers.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Semih heeft ook niets te verliezen he? Hij zit toch al 4 week op de bank.
Ze hebben nu allemaal stoom afgeblazen. Over een uur is t sorry, een knuffel, en we zijn weer klaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:18 schreef Day het volgende:
Ik vind dat gescheld tegen Semih niet nodig, hoor.
Die gasten kunnen het normaal prima met elkaar vinden. Er zijn nu irritaties (en de vermoeidheid zal hier zeker een rol bij spelen). Allebei even afkoelen en het dan uitpraten.
ha ha ...ja he...sjaan moet gewoon stoppen met roken...o, nee maandag eruitquote:Op woensdag 27 september 2006 22:18 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ze moest eens weten dat E10 de pot leeg jat![]()
De mijne is hij nu ff kwijt in ieder gevalquote:Op woensdag 27 september 2006 22:20 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Hij heeft heel veel te verliezen, de sympathie van de kijkers.
Als hij de vier weken maar haalt na deze uitbarstingquote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Semih heeft ook niets te verliezen he? Hij zit toch al 4 week op de bank.
Ach, de Turkse gemeentschap stemt toch wel op hem. Kijk maar naar Eurosongfestival. Daar kwamen ook de meeste stemmen uit landen uit die regio voor elkaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:20 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Tot de volgende aanvaring.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze hebben nu allemaal stoom afgeblazen. Over een uur is t sorry, een knuffel, en we zijn weer klaar.
Dus: goed bezig, Semih!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:20 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |