quote:Op woensdag 27 september 2006 18:06 schreef Nostalgist het volgende:
is dit wel het goede nummer ?
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:08 schreef scanman01 het volgende:
Egbert: "Mijn kleine jongen zit nu de hele dag achter de computer te kijken dat papa wasknijpers zit te maken. Leuk jongen... ga toch eens wat doen met je leven!"
Hebben ze dat op de vóórpagina gezet?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:10 schreef schizolientje het volgende:
Ik zag trouwens net de Telegraaf liggen in de winkel. Rik met foto op de voorpagina Telegraaf
Daty was ook mijn eerste gedacht, maar in de opdracht staat alleen maar iets over het niet mogen dragen van de overalls buiten de werkplaats zag ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:14 schreef Spablauw het volgende:
Sabrina heeft haar werkkleding in haar kast??? Ik dacht dat dat de werkplaats niet af mocht!
Idd ja, maar de mutsjes zullen wel geen andere lijven in hun pakjes willen.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:14 schreef Spablauw het volgende:
Sabrina heeft haar werkkleding in haar kast??? Ik dacht dat dat de werkplaats niet af mocht!
Ik geef ze geen ongelijk dan.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Idd ja, maar de mutsjes zullen wel geen andere lijven in hun pakjes willen.
Dat komt omdat jij ook een mutsje bentquote:Op woensdag 27 september 2006 18:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk dan.
Hij houd wel vol, he!! Ontzettend, ik had hem allang een por gegeven!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Tijn heeft het 'je moet je bek houden' wel heel erg letterlijk genomen
Wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Ziet iemand Sabrina bezig net, in de keuken
Ze had een zak met meel ofzo en wilde er een beetje uitgieten. De bovenkant van de zak was nog gebogen, dus kwam er niets uit. Ze doet de bovenkant recht en probeert het nog een keer. Meteen véél te veel eruit natuurlijk. Voorzichtig probeert ze wat terug in de zak te gooien. De helft er langs heen.quote:
Weer een reden om nooit diequote:Op woensdag 27 september 2006 18:10 schreef schizolientje het volgende:
Nog steeds een mokkende Tijn, kan leuk worden als hij die kamer uit komt.
Ik zag trouwens net de Telegraaf liggen in de winkel. Rik met foto op de voorpagina en de mededeling dat hij schurft heeft en binnen gebracht heeft. Natuurlik niet er bij dat er niet eens getest is. Toch een voorbode/excuus omde stekker er uit te gaan trekken? En voor de Telegraaf weer tekenend waar zij hun prioriteiten hebben m.b.t. nieuws.
Sa heeft smetvrees, hier moet ze zeker na het huis voor in therapiequote:Op woensdag 27 september 2006 18:31 schreef HiDiHo het volgende:
(met je handen !, ze mogen best vies worden !)
kneden moet echt veel langer, dit rijst voor geen meter
O net als bij BB aussie?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:38 schreef Addi het volgende:
Er komt een leugendetector in het BBhuis!
e10 geloofd heilig in zijn eigen leugens, die zou dus goed door die leugen detector heen kunnen pratenquote:Op woensdag 27 september 2006 18:38 schreef BorTheWolf het volgende:
Net op RTL boulevaart. Hummie kwam met een nieuwtje, er komt eerdaags een leugen detector in het BB huis, (is dat voor E10)
Jahaaaaaa is al gebeurdquote:Op woensdag 27 september 2006 18:43 schreef flugeltje het volgende:
Hmmmz, zie ik een telegraaf op de streams? Een leugendetector?
kijkt links, kijkt rechts....
O nee, dat is helemaal niet op de streams
Open er een apart topic over of bespreek het in de SC, dit is COS mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |