Maar die zei ook dat de exit wel eerlijk gaat. Dus als de kijkers niet op haar stemmen (zoals in onze poll), dan vliegt ze er echt wel uit.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:35 schreef schatje het volgende:
Ik denk alleen dat Janine blijft. Verhouding man/vrouw in het Huis enzo. Tanjalies zei vorig jaar zoiets.
Onzin, of je moet ook nog denken dat haar vertwijfelde getweifel net ook gespeeld was.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:36 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Een 9.5 op de schaal van hypocretie.
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zou t ja?
Dan wil ik nu alvast een quote claimen van Marlies :"O, ik ben zooooooo blij dat je er nog in zit, ik voelde me zoooooo lullig want je bent zoooooooon tof wijf. Ik ben zooooooo blij nu, echt."
Nou ja, we zien wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar die zei ook dat de exit wel eerlijk gaat. Dus als de kijkers niet op haar stemmen (zoals in onze poll), dan vliegt ze er echt wel uit.
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan wil ik nu alvast een quote claimen van Marlies :"O, ik ben zooooooo blij dat je er nog in zit, ik voelde me zoooooo lullig want je bent zoooooooon tof wijf. Ik ben zooooooo blij nu, echt."
yup, achter haar rug om bekonkeld door ´s lands gezagsgetrouwste ambtenaartje Eggie Eggberts die niet de ballen heeft dat direkt te zeggen wat hij nog meer aan kritiek op haar heeft.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:38 schreef schizolientje het volgende:
Het lag ook echt in de lijn der verwachting zoals het nu gaat. Alleen is niemand eerlijk geweest tegen Marlies over de echte reden van de nominatie, maar als er echt een leugendetector komt staan er een paar giga voor paal
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:37 schreef Ifa het volgende:
[..]
Onzin, of je moet ook nog denken dat haar vertwijfelde getweifel net ook gespeeld was.
Edit, bovendien twijfelde ze of ze hem ùberhaupt wel wilde inzetten
Hoe is dat voor oprechtheid.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:29 schreef schatje het volgende:
Je had Marlies gisteren in bed moeten horen over wraak nemen. Die toon. Echt niet normaal meer.
En vervolgens dit toneelstukje.
Echt te walgelijk voor woorden.
Je maakt mij niet wijs dat Janine niet haar minst favoriete persoon in het huis is.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:37 schreef Ifa het volgende:
[..]
Onzin, of je moet ook nog denken dat haar vertwijfelde getweifel net ook gespeeld was.
Edit, bovendien twijfelde ze of ze hem ùberhaupt wel wilde inzetten
Het verschil tussen denken en doenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
Hoe is dat voor oprechtheid.
Idd! Even lekker tegen Janine aanzeiken.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef schizolientje het volgende:
En de pleuris breekt straks ook uit als Tijn naar buiten komt met het verhaal over de " foute" knijpers
Gisternacht nog gekeken? toen ze zei dat ze wraak ging nemen op degene die haar nomineerdequote:Op woensdag 27 september 2006 20:41 schreef Ifa het volgende:
[..]
yup, achter haar rug om bekonkeld door ´s lands gezagsgetrouwste ambtenaartje Eggie Eggberts die niet de ballen heeft dat direkt te zeggen wat hij nog meer aan kritiek op haar heeft.
Ik zal haar missenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhh ik hoop zo dat Janine er uit gaat
Als je iets niet wil doen, denk je er niet over na. Het is als verlieft zijn, als je het bent, weet je dat. Als je twijfelt ben je niet verlieft.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het verschil tussen denken en doen
Hoe denk je dat het is , als je ineens doorkrijgt dat iedereen je zit voor te liegen ???quote:Op woensdag 27 september 2006 20:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
We zijn het eens , maar helaas niet wat Marlies betreftquote:Op woensdag 27 september 2006 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zal haar missen
Als kiespijn
The bitchfight has begun....quote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef Kinga het volgende:
Janine begint al tegen MoniqueAls ze blijft wordt het feest, en nomineert ze Marlies elke week..
Ja las ik net, maar heb het vanacht niet gezien. Zal later wel de SV´s lezen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
Dat is kut. Wat heeft dat te maken met de joker?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het is , als je ineens doorkrijgt dat iedereen je zit voor te liegen ???![]()
Oh wat wil ik hier graag uitleg overquote:Op woensdag 27 september 2006 20:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je iets niet wil doen, denk je er niet over na. Het is als verlieft zijn, als je het bent, weet je dat. Als je twijfelt ben je niet verlieft.
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
We zijn het eens , maar helaas niet wat Marlies betreft![]()
Nou daar heb je je antwoord toch. Marlies is dus niet eerlijk tegen Janine.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:46 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja las ik net, maar heb het vanacht niet gezien. Zal later wel de SV´s lezen.
Maar ook als het klopt, zo´n beetje iedereen is wel eens `niet eerlijk` etc. Dat maakt niet dat iemand 100% vals is en alles maar taktisch loopt te acteren.
En daar heeft ze uiteindelijk ook voor gekozen. laat onverlet dat ze twijfelde en het DUS nog niet 100% wist.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:42 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat Janine niet haar minst favoriete persoon in het huis is.
Dat krijgt ze nog als ze straks hoort dat Eggie haar niet alleen om de joker heeft genomineerd.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het is , als je ineens doorkrijgt dat iedereen je zit voor te liegen ???![]()
Volgens mij is het zo dat als je verlieft bent je dat gewoon zeker weet. Als je dat niet bent twijfel je daarover. Overigens wil dat niet zeggen dat je geen gevoelens voor die persoon hebt. Maargoed, das mijn mening/gedachte daarover.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh wat wil ik hier graag uitleg overShitttttttttt, ik snap het niet precies maar dat is off toipic ( ik twijfel of ik verliefd ben)
Niets, maar jij begon over de gefakete oprechtheid van Marlies.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is kut. Wat heeft dat te maken met de joker?
Ik heb geen vraag gesteldquote:Op woensdag 27 september 2006 20:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou daar heb je je antwoord toch. Marlies is dus niet eerlijk tegen Janine.
Gelukkig, we zijn het ook weer een keertje eens....quote:Op woensdag 27 september 2006 20:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat als je verlieft bent je dat gewoon zeker weet. Als je dat niet bent twijfel je daarover. Overigens wil dat niet zeggen dat je geen gevoelens voor die persoon hebt. Maargoed, das mijn mening/gedachte daarover.
Volgens mij heeft nú iedereen het over haar reactie naar het geven van de joker aan Janine.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:51 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik heb geen gevraag gesteld![]()
Noch over specifieke leugens al dan niet een uitspraak gedaan. Ik wordt alleen moe van ongenuanceerd Marlies-bashen alsof alles aan haar onecht is.
pcies, daarom zei ik ook dat ik denk dat sjaan eruit moet zodat het weer in evenwicht komt.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:35 schreef schatje het volgende:
Ik denk alleen dat Janine blijft. Verhouding man/vrouw in het Huis enzo. Tanjalies zei vorig jaar zoiets.
off topic: denk dat je gelijk hebt, maar misschien is het lastig om de gevoelens verliefdheid te noemenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat als je verlieft bent je dat gewoon zeker weet. Als je dat niet bent twijfel je daarover. Overigens wil dat niet zeggen dat je geen gevoelens voor die persoon hebt. Maargoed, das mijn mening/gedachte daarover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |