Precies! Als ze het echt zo erg had gevonden had ze wel bij Janine blijven praten en meteen niet aan haar make-up (masker) gedacht. Ze kan haar lachen nog net inhouden vermoed ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef BBoon het volgende:
FF tussen ons gesproken als ik me kut zou voelen was het laatste waar ik over inzat hoe ik eruit zou zien. Marlies vindt het belangrijker hoe haar make up zit. Ik heb mijn twijfels over het schuldgevoel van Marlies en weet haast zeker dat ze vanaf minuut 1 heeft geweten dat ze hem aan Sjaan zou geven.
Voor ons is het een spel. Als je in het huis zit, is dat je leven geworden. Iemand nomineren is het zelfde als hem/haar naar de de vuurlinie sturen..... Denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:27 schreef Bluezz het volgende:
Nou hou nou maar op Marlies pfff het is een spel weet je nog wel een spel
Een schuldgevoel; ja. Ze doet alsof ze iemand vermoord heeft.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb je poep in je oren ?? Dit is oprecht hoor. Is toch logisch als je iemand op de bank zet, dat je dan een schuldgevoel hebt.....
Dan moet ze die joker niet aan Janine geven en er in 1ste instantie niet zo hoog op bieden. Je geeft zelf aan dat t een slimme meid is; had ze zich ook dit moeten bedenken.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Voor ons is het een spel. Als je in het huis zit, is dat je leven geworden. Iemand nomineren is het zelfde als hem/haar naar de de vuurlinie sturen..... Denk ik.
Het scheelt Marlies nu iig een keertje bank zitten...quote:Op woensdag 27 september 2006 20:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die joker zit er alleen in als katalysator voor ruzies, dat ding dient verder voor geen enkel nut.
We zijn het dit jaar niet vaak eens geweest, maar nu welquote:Op woensdag 27 september 2006 20:29 schreef schatje het volgende:
Je had Marlies gisteren in bed moeten horen over wraak nemen. Die toon. Echt niet normaal meer.
En vervolgens dit toneelstukje.
Echt te walgelijk voor woorden.
Ze neemt me de woorden uit de mond....quote:Op woensdag 27 september 2006 20:32 schreef KonnieKipke het volgende:
aha, Janine is een troela, een kutwijf
Ze laadt zich op.....quote:Op woensdag 27 september 2006 20:32 schreef BBoon het volgende:
Haha Sjaan doet net of er niets gebeurd is
Toen ze de joker kochten wisten ze nog niet dat je iemand op de bank moet zetten als je hem inzet.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan moet ze die joker niet aan Janine geven en er in 1ste instantie niet zo hoog op bieden. Je geeft zelf aan dat t een slimme meid is; had ze zich ook dit moeten bedenken.
Precies, en ook niet dat ie maar één keer kon worden ingezet...quote:Op woensdag 27 september 2006 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen ze de joker kochten wisten ze nog niet dat je iemand op de bank moet zetten als je hem inzet.
Dat werd er pas bijverteld toen duidelijk was wie de jokers kregen.
Zou t ja?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:35 schreef schatje het volgende:
Ik denk alleen dat Janine blijft. Verhouding man/vrouw in het Huis enzo. Tanjalies zei vorig jaar zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |