Jeroen is gewoon cool.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:56 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik vindt Jeroen nou pas echt naar voren komen. Zn oma zei ook al dat Jeroen eerst de kat uit de boom kijkt en dan pas los gaat.
Ik denk dat hij eigenlijk best wel meevalt
240 per uur, per persoon dan... Er werken er 4 tegelijk, dus dan moet je nog 240x4 doen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
4 per minuut
60 x 4= 240 per uur
60 uur hebben ze...
240x60=14.400
Of maak ik nu een foute brekening?
qua Marlies zitten wij op 1 lijn scanquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denkt ze ja... en is denk ik ook wel ze. Ze snapt dat alleen niet. Want hoe is het mogelijk dat iemand Marlies niet leuk vindt
Hoe ze reageert op de nominatie is toch ook wel zeer typerend. Zo'n reactie hebben we totaal nog niet gehad.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:59 schreef n1ek het volgende:
[..]
qua Marlies zitten wij op 1 lijn scan
hoe graag ik haar ook wil geloven af en toe, met die stem die blik, dat gebotoxte hoofd komt het niet goed over.
Het kan prima zijn dat haar heeeeeeeeeerlijk, bizaaaaaaaar, heeeeeftig oprecht is en dat ze het meent maar zo komt het vaak niet over en er zijn er duidelijk meer die dat zien.
Maar dit is mijn mening
Het gaat weer over de irritaties van Egbert, en dat ie wel jaloers zou zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
De zeikstem van Monique weer in de slaapkamer. Ik schakel maar weer naar de werkers.
Kloptquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:01 schreef CartWOman het volgende:
De zusjes ook al naar bed, die hoeven pas om 9 uur, toch? Gezellig...
ik ben het met sabrina eensquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
Sabrina vind Marcia gewoon te "saaierig"
Ik ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben het met sabrina eens
Ze vergeten fanatiek en heel geslepen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia wordt gekwalificeerd als lief, trouw, zorgzaam en saai.
marcel toch?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
Een billboard van Marcia naast haar bed
Hoorde ik dat nu goed![]()
Na zijn nachtelijke afspraakjes met Marcia en Micheline en zijn NSB beschuldiging aan het adres van Milica is het zwaar minder geworden wat mij betreft.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
Semih blijft zéker mijn favoriet.
Van mij ook.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
Jeroen is toch je held ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
Straks kippenhok met die wijven groepquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:08 schreef arneaux het volgende:
De groep die nu bezig is, is zonder twijfel de gezelligste.
Dat kan de groep van Rik wel eens worden, met de zusjes erbij.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:08 schreef arneaux het volgende:
De groep die nu bezig is, is zonder twijfel de gezelligste.
quote:
Het meest relaxed denk ik, de volgende groep wordt heel saai en groep C een kippenhok.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan de groep van Rik wel eens worden, met de zusjes erbij.
Deze groep is misschien leuk, maar gezellig
Dat zien ze als een weggegooide stem.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
- Waarom is het raar om op 1 iemand te stemmen en niet met anderen mee te gaan, zoals saar ? Dat zei Marcha daarnet. IK vind dat juist klasse.
Dat snap ik, maar dat maakt het juist veel leuker en eerlijker toch ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zien ze als een weggegooide stem.
Tuurlijk. Maar je hebt er niets aan. Dat is het nadeel dat ze alles mogen overleggen dit jaar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat maakt het juist veel leuker en eerlijker toch ?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:19 schreef demins het volgende:
Hoorde ik nou dat de zusjes e10 net 'babyface' noemden?![]()
Hij is dus ook maar simpel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:25 schreef Kinga het volgende:
Etienne doet het ook op simpele manier..
Ik zeg: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:25 schreef Kinga het volgende:
Etienne doet het ook op simpele manier..
Ook een manier om te kijken of hij er nog wat geld uit kan slaanquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Rik heeft het gevoel dat hij zich zal laten uitkopen (net als Ingrid).
Egbert beweert dat hij dat nooit zal doen.
Ik zeg : waarom moeilijk doen als je niet moeilijk kan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zeg: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?![]()
toch knap dat je na 5 weken nog niet het verschil tussen Tijn en Rik zietquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Rik heeft het gevoel dat hij zich zal laten uitkopen (net als Ingrid).
Egbert beweert dat hij dat nooit zal doen.
Nee, moet ik dit jaar weer me pc doorlussen naar de tv in me slaapkamerquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen nog steeds superblij met deze weekopdracht?
Ik zit erbij te gapen en twijfel of ik een wijntje zal nemen. Verwacht verder ook geen discussies, daarvoor is de samenstelling te belabberd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen nog steeds superblij met deze weekopdracht?
Vind je het zo boeiend?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, moet ik dit jaar weer me pc doorlussen naar de tv in me slaapkamer![]()
Wijn is altijd okay.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zit erbij te gapen en twijfel of ik een wijntje zal nemen. Verwacht verder ook geen discussies, daarvoor is de samenstelling te belabberd.![]()
Egbert zou toch moeten weten hoe je wasknijpers maakt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:41 schreef CartWOman het volgende:
Egbert is sjachrijnig, kan de cynische grapjes van Semih niet hebben nu. Hij houdt er niet van met z'n handen te werken.
Het is de 1e keer in 38 dagen dat ik ze wat zie doen, dan wil ik het zien ook !quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je het zo boeiend?![]()
Ik kan vannacht niet lang opblijven en ben er helemaal niet rouwig om.
Semih, maak die ouwe gekkkquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:41 schreef CartWOman het volgende:
Egbert is sjachrijnig, kan de cynische grapjes van Semih niet hebben nu. Hij houdt er niet van met z'n handen te werken.
Ja, ik zette hem hard, maar dat schiet ook niet op helaas.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
Niet te volgen gefluister op stream 3 en 4.
Jammer.
Ik heb t niet gehoord maar ik gok Semih.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:51 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik vond het verrassend goed, maar nu is t weer stil. Wie was t eigenlijk?
Welke progs gebruik jij voor die mooie caps en welk upload progr ?quote:
Inderdaad, volgens mij mag er helemaal niet gefluisterd worden volgens de reglementenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Sanctie wegens fluisteren graag!
WEEKOPDRACHT MISLUKT !!!!!!!!!!!! ( als sanctie)quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:53 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij mag er helemaal niet gefluisterd worden volgens de reglementen
nee joh...joker inleverenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WEEKOPDRACHT MISLUKT !!!!!!!!!!!! ( als sanctie)
Grappig hè, dat geluid. Hier worden ze vast pissig van.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:01 schreef Capaja het volgende:
marlies en micheline zijn aan het fluisteren, bb probeert wel constant het geluid bij te stellen, maar het lukt maar half
marlies zou wel gek zijn om hem niet in te zetten, dan is ze meteen van het gezeik af.
Ze heeft zich er zeker weten over uitgelaten. Maar ja, zelfs BB verstond het niet.quote:
Geen wijn, maar water jijquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:59 schreef CartWOman het volgende:
Zit ik in het verkeerde topic het gesprek te plaatsen.![]()
Sanctie, BB!![]()
Te laat!quote:
lijkt me wel, maar bb kan het geluid vast opkrikken achterafquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Grappig hè, dat geluid. Hier worden ze vast pissig van.![]()
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:08 schreef Capaja het volgende:
[..]
lijkt me wel, maar bb kan het geluid vast opkrikken achteraf
ik denk dat ze juist willen weten wat er verteld werd en dat ze daardoor niet ingrepen
Dat is een nauwkeurigere quote dan die van Scanmanquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:09 schreef ruby het volgende:
Volgens Marlies gelooft Tijn niet dat zij zo relaxt en lief is.
Ik gok dat de laatste shift niet eens meer nodig is. Dan hebben ze er al wel 20.000quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:04 schreef Bluezz het volgende:
dinsdag 21,00 tm 03,00 team a
woensdag 03,00 tm 09,00 team b
woensdag 09,00 tm 15,00 team c
woensdag 15,00 tm 21,00 team a
woensdag 21,00 tm 03,00 team b
donderdag 03,00 tm 09,00 team c
donderdag 09,00 tm 15,00 team a
donderdag 15,00 tm 21,00 team b
donderdag 21,00 tm 03,00 team c
vrijdag 03,00 tm 09,00 team a
Team A moet dus 6 uur meer werken.
Hebben ze daarom de keus op mannen laten vallen voor team a??
Garwin printscreen en Paint Shop Pro 9 en uploaden doe ik niet, want het is mijn eigen server en heb gewoon een sharequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Welke progs gebruik jij voor die mooie caps en welk upload progr ?
Klopt... Ik ving 'relaxt' niet op. Maar het idee blijft hetzelfde toch.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een nauwkeurigere quote dan die van Scanman
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:11 schreef n1ek het volgende:
ze noemen met zn 3en precies alles op waarom marlies zo eng is
kijk bijvoorbeeld hoe ze nu kijkt en lacht , brrrr
Misschien zijn ze allang klaar tegen die tijd...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:04 schreef Bluezz het volgende:
dinsdag 21,00 tm 03,00 team a
woensdag 03,00 tm 09,00 team b
woensdag 09,00 tm 15,00 team c
woensdag 15,00 tm 21,00 team a
woensdag 21,00 tm 03,00 team b
donderdag 03,00 tm 09,00 team c
donderdag 09,00 tm 15,00 team a
donderdag 15,00 tm 21,00 team b
donderdag 21,00 tm 03,00 team c
vrijdag 03,00 tm 09,00 team a
Team A moet dus 6 uur meer werken.
Hebben ze daarom de keus op mannen laten vallen voor team a??
Ze zei het wat specifieker. Tijn kon het niet zien volgens haar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... Ik ving 'relaxt' niet op. Maar het idee blijft hetzelfde toch.
Plaats jij de quotes toch in het vervolgquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zei het wat specifieker. Tijn kon het niet zien volgens haar.![]()
Jeroen, waar zit Jeroenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:14 schreef ruby het volgende:
Jeroen is heel fel en geïrriteerd tegen Marlies.
Ik moet mijn geluid ook steeds harder zetten!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:08 schreef Capaja het volgende:
[..]
lijkt me wel, maar bb kan het geluid vast opkrikken achteraf
ik denk dat ze juist willen weten wat er verteld werd en dat ze daardoor niet ingrepen
Doe ik genoeg en als ik mis zit dan hoor ik het ook wel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Plaats jij de quotes toch in het vervolg
Weet ik niet, maar volgens mij had Marlies het over hem.quote:
Ok vandaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar volgens mij had Marlies het over hem.
Je mag ook je eigen draai er aan geven natuurlijk, om de boel op te fleuren en het sensationeler te maken dan het al is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe ik genoeg en als ik mis zit dan hoor ik het ook wel.
Dat doet uiteindelijk iedereen in meer of mindere matequote:Op dinsdag 26 september 2006 23:22 schreef ruby het volgende:
e.nl
[..]
Je mag ook je eigen draai er aan geven natuurlijk, om de boel op te fleuren en het sensationeler te maken dan het al is.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:22 schreef Day het volgende:
Slijmbal en Schijnheil met elkaar in gesprek. Nog even en er kan gedweild worden daar.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:22 schreef Day het volgende:
Slijmbal en Schijnheil met elkaar in gesprek. Nog even en er kan gedweild worden daar.
Wat mij betreft kunnen dat er meerdere zijn, dus wie bedoel je?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:22 schreef Day het volgende:
Ik denk het laatste inderdaad.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Prikt nou niemand in dit groepje door Marlies heen dan? Of knikken ze wel, maar denken ze intussen heel wat anders?
Nou, die heeft het wel heel erg druk met analyseren. Dat ze er niet moe van wordt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoi, Day!
Ik heb het idee dat Micheline het gehele verloop van BB al in haar hoofd heeft.![]()
CW wist het welquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft kunnen dat er meerdere zijn, dus wie bedoel je?
Er is nog een groepje hoor. Op streams 1 en 2quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:26 schreef Day het volgende:
[..]
CW wist het wel
Marlies en Micheline naar tuurlijk. Je kan nl. veel van RIk zeggen,maar het is noch een slijmbal noch een schijnheil.
maar tis wel eenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:26 schreef Day het volgende:
[..]
CW wist het wel
Marlies en Micheline naar tuurlijk. Je kan nl. veel van RIk zeggen,maar het is noch een slijmbal noch een schijnheil.
Dat doet ze IEDERE nacht met Marcia en Semih samen. Tot in den treure.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, die heeft het wel heel erg druk met analyseren. Dat ze er niet moe van wordt.
Zou geweldig zijn.quote:
Als ik alles samenvoeg wat ik haar heb horen zeggen, denk ik dat ze de joker niet in gaat zetten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn.![]()
Maar daarvoor zit er teveel onderhuidse woede.
Dat zegt ze nu, ja.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik alles samenvoeg wat ik haar heb horen zeggen, denk ik dat ze de joker niet in gaat zetten.
Ze had het ook al over dat het wel een uitdaging is om het risico aan te gaan.
Dat is wel duidelijk. Toen ze de vorige keer (mét joker) te horen kreeg dat ze niet meer genomineerd stond, barstte ze in hevig snikken uit. Zo enorm zat ze in de stress blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:32 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zegt ze nu, ja.
Ondertussen schijt ze in d'r broek!
Grootspraak. Ze was zo fel in de slaapkamer, en dat broeit nog wel even door.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik alles samenvoeg wat ik haar heb horen zeggen, denk ik dat ze de joker niet in gaat zetten.
Ze had het ook al over dat het wel een uitdaging is om het risico aan te gaan.
Dit is mijn berekening op basis van wat ikzelf weet en kan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Egbert heeft het over 13 shifts, maar volgens mij zijn het er 10 .
Het is 60 uur totaal, delen door 6 uur per shift.
Ze gaan hier dus mis met de berekening.
Dat mag ze gerust zeggen. Marlies zal non stop worden genomineerd als ze erin blijft denk ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:34 schreef Sonique het volgende:
Van mij mag marlies gokken en niet de Joker inzetten, en dan als ze er in blijft tegen de groep zeggen, En nu is Tijn aan de beurt...
Als er iemand is die zich niet door woede laat lijden is het MArlies...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Grootspraak. Ze was zo fel in de slaapkamer, en dat broeit nog wel even door.
Maar ik hoop dat jij gelijk krijgt.
Je zit fout met een aantal zaken. De shifts duren 6 uur... en het gaat om 20.000 knijpers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:35 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Dit is mijn berekening op basis van wat ikzelf weet en kan.
Maar met dat werktempo wat ze hebben (ik val zo wat in slaap) moet ik het nog zien.....maar het moet iig kunnen.
Ben zelf metselaar geweest en 1200 stenen in 8 uur is normaal.
Aangezien je een knijpertje sneller in elkaar kan zetten dan een steen metselen met alle toebehoren en afwerking daarvan, moeten zij er dus per persoon 1500 (of meer)kunnen halen per 8 uur.
Ze werken zo te zien met 3 man knijpers in elkaar zetten en 1 die ze op een kaartje zet.
Ze hebben in totaal zo'n 60 uur
Dus een rekensommetje is dan:
1500 knijpers x 3 man = 4500 knijpers in 8 uur.
60 uur delen door 8 = 7,5 sessies
7,5 x 4500 = 33.750 knijpers.
De 30.000 moeten ze dus zeker kunnen halen.
Doen ze dat niet, dan zijn het grote grote sukkels.
Lekker smakelijk. Zitten die korsten daar ook al?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
En maar lekker aan z'n reet blijven krabben
[afbeelding]
Ja maar dan valt de rest door de mand....quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mag ze gerust zeggen. Marlies zal non stop worden genomineerd als ze erin blijft denk ik.
Niet toonbaar, nee. Maar het zit er imo echt wel, heel af en toe komt het ook een beetje boven.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als er iemand is die zich niet door woede laat lijden is het MArlies...
Zo is m'n buurman z'n trouwring kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
En maar lekker aan z'n reet blijven krabben
[afbeelding]
Even momentje hoor, ik zit nog net wat te etenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Lekker smakelijk. Zitten die korsten daar ook al?![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Even momentje hoor, ik zit nog net wat te eten![]()
Ik ga morgen dus lekker lang uitslapen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:40 schreef Sonique het volgende:
ALs er iemand is die gaat mekkeren is Janine het wel....
Vandaar dat ze vanavond zei dat het nomineren vanaf nu voor haar heel makkelijk gaat worden. Ze kan kiezen uit 6 personen (die haar hebben genomineerd). Ze gaat wraak nemen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als er iemand is die zich niet door woede laat lijden is het MArlies...
Dan is ze er al lang uitquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja maar dan valt de rest door de mand....
En in drie weken kunnen heel veel dingen gebeuren. Ik weet ook binna zeker dat de verzamelde info dan door MArlies losgelaten wordt...
imo
Wel getest ja....quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:43 schreef dracula100 het volgende:
Scanman ?? doe je nog wat anders dan BB??
volgens mij maak je langere shifts dan de bewoners.....en ik verdenk je ervan
dat je stiekem knijpers aant maken bent.
En ondertussen zeggen dat ie vroeg naar bed gaatquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:43 schreef dracula100 het volgende:
Scanman ?? doe je nog wat anders dan BB??
volgens mij maak je langere shifts dan de bewoners.....en ik verdenk je ervan
dat je stiekem knijpers aant maken bent.
Wrom?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel getest ja....
En morgen ben je weer van me af.
Misschien doet ze "alsof". Als wij Egbert door hebben, dan moet zij dat ook hebben, maar doet ze net alsof haar neus bloedt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:43 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat ze Egbert niet doorheeft.
Moet ik ook weer werken.quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Micheline krijgt de knijper niet eens in elkaar
Nee ik zit niet fout...hahahahahaquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zit fout met een aantal zaken. De shifts duren 6 uur... en het gaat om 20.000 knijpers.
We hebben het zelf al berekend en ze moeten ongeveer 100 knijpers per uur maken, per persoon.
Ik zei dat ik niet laat naar bed kan. Dus niet om half 5 dit keer.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ondertussen zeggen dat ie vroeg naar bed gaat![]()
![]()
Da's minder... al mis je denk ik niet veel de komende 2 dagen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet ik ook weer werken.
Ben net bijna 2 weken vrij geweest.
Het is zo goed als zeker dat ze Tijn nomineerd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze vanavond zei dat het nomineren vanaf nu voor haar heel makkelijk gaat worden. Ze kan kiezen uit 6 personen (die haar hebben genomineerd). Ze gaat wraak nemen.
Eigenlijk 5 dus omdat Semih niet genomineerd mag worden.
Ok, ik geef je het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet laat naar bed kan. Dus niet om half 5 dit keer.
Ik heb niet gezegd dat ik dan vroeg in bed moet. Zal tegen 1 uur zijn ofzo.
En ze werken dus met 4 man tegelijk.... en de pauzes moeten er nog af. Er blijft 50 1/2 uur netto werktijd over.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:48 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Nee ik zit niet fout...hahahahaha
Ik ga er vanuit ( uit ervaring die ik heb met stenen metselen) dat ze in die 60 uur meer dan 30.000 knijper KUNNEN maken.....dus 20.000 moet dan helemaal een makkie zijn.
10 shifts van 6 uur =60 uur.....maar 7,5shifts van 8 uur is ook 60 uur.![]()
Die standby in de sere zit lijkt mequote:Op dinsdag 26 september 2006 23:52 schreef Inca het volgende:
Welke groep is hierna?
Sja, zo raak je in de war hè als hij zulke dingen zegt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:49 schreef natronic het volgende:
[..]
hoezo komen er bloemetjes aan dan?
Jeroen wint echt wel van Marliesquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het is zo goed als zeker dat ze Tijn nomineerd.
Dat is wat ze bedoelt denk ik.
Is ook logisch als iemand met een joker jou nomineerd onder het mom je de joker af te nemen.
ze zal hem dubbel naaien... Want Tijn gebruikt z'n joker wel.... (omdat Jeroen weg is)
Ploeg B: Jeroen, Marlies, Marcia en Michelinequote:Op dinsdag 26 september 2006 23:52 schreef Inca het volgende:
Welke groep is hierna?
Ik hoor het tot mijn stomme verbazing ook. 1 klein knijpertje met 2 man dat klinkt een beetje als die mop over hoeveel belgen je nodig hebt om een lamp in te draaien.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:51 schreef Kinga het volgende:
Oh neewtf gaan het maken van 1 knijper ook nog opdelen...
We zullen zien, maar ik denk het van niet...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeroen wint echt wel van Marlies
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:51 schreef Kinga het volgende:
Oh neewtf gaan het maken van 1 knijper ook nog opdelen...
Marlies is echt irritant van A tot Z. Dus wat er dan irritanter kan zijn aan Jeroen is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
We zullen zien, maar ik denk het van niet...
Als ik mag kiezen tussen die twee, vind ik Jeroen toch echt wel irritanter dan Marlies...
Kijk nou uit, Scan. Anders ben je a.s. maandag weer teleurgesteld.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeroen wint echt wel van Marlies
Milica heeft zichzelf eruitgehaalt, ze heeft iets gedaan wat je nooit moet doen, en dat is zeggen op TV dat je er uit wilt...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marlies is echt irritant van A tot Z. Dus wat er dan irritanter kan zijn aan Jeroen is mij een raadsel.
En ik denk dat Milica ook best populair was. Toch won Jeroen, dus vlak hem niet uit.
Valt wel mee hoor. Het is sowieso wel okee wie eruit vliegt. Dat is het voordeel als je geen favoriet meer hebt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:58 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk nou uit, Scan. Anders ben je a.s. maandag weer teleurgesteld.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is sowieso wel okee wie eruit vliegt. Dat is het voordeel als je geen favoriet meer hebt.
Gaat Marlies er komende maandag niet uit, dan die week erop
En dat heeft bv Lieske nooit gedaan? Die heeft ook regelmatig geroepen dat ze er wel uit wilde.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Milica heeft zichzelf eruitgehaalt, ze heeft iets gedaan wat je nooit moet doen, en dat is zeggen op TV dat je er uit wilt...
Ja je heb gelijk...je rekensom klopt ook.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze werken dus met 4 man tegelijk.... en de pauzes moeten er nog af. Er blijft 50 1/2 uur netto werktijd over.
Ze hebben 10 shifts en moeten er dus 20.000 maken. Dat is 2000 per shift. Dat is 500 per persoon. Als je uitgaat van een netto werktijd van maar 5 uur, moeten ze er dus 100 per uur maken. Dat is nog geen 2 per minuut.
Even slecht als de huidige serregroep denk ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:59 schreef Inca het volgende:
Weten de zusjes wel hoe ze een knijper in elkaar moeten zetten?
Ja, zo kan je alles relativeren natuurlijk...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is sowieso wel okee wie eruit vliegt. Dat is het voordeel als je geen favoriet meer hebt.
Gaat Marlies er komende maandag niet uit, dan die week erop
Verschil met Liske was dat zijn best populair was, en Milica niet...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat heeft bv Lieske nooit gedaan? Die heeft ook regelmatig geroepen dat ze er wel uit wilde.
Dat is voor het publiek echt geen reden om niet op je te stemmen, dat is gebleken in andere edities.
Rik had hem anders snel in elkaarquote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Even slecht als de huidige serregroep denk ik.
Overigens heb ik ook geen idee![]()
Maar dat is een fout die ze vorig jaar ook hebben gemaakt. Zo moet je dus niet werken. De 3 werkers kunnen nooit zo snel knijpers maken dan de 4e man ze op de kaart kan zetten. Die 4e man zit dus behoorlijk wat tijd te wachten.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef X_Kanus_X het volgende:
In jou berekening ga je dan wel uit van de hoeveelheid knijpers die men per persoon moet doen, maar dan vergeet je dat ze dan ook per persoon die dingen nog op dat kaartje moeten zetten.
In mijn berekening had ik die taak dus al verdeeld....vandaar dus 3 man.
Even oefenen moet voldoende zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rik had hem anders snel in elkaar![]()
Mislukt ook...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:02 schreef Kinga het volgende:
Ik zie die opdracht nog wel mislukken door die minkukels, groep 2 en 3 dan. Bah bah....
Scan, publiceer even je excel sheet !!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat is een fout die ze vorig jaar ook hebben gemaakt. Zo moet je dus niet werken. De 3 werkers kunnen nooit zo snel knijpers maken dan de 4e man ze op de kaart kan zetten. Die 4e man zit dus behoorlijk wat tijd te wachten.
Geen efficiente methode dus. En hoe meer ze maken, hoe meer weekbudget
Hij hoeft niet te wachten.......want tijdens het wachten kan hij gewoon ook knijpers in elkaar gaan zetten tot er weer een hele berg ligt.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat is een fout die ze vorig jaar ook hebben gemaakt. Zo moet je dus niet werken. De 3 werkers kunnen nooit zo snel knijpers maken dan de 4e man ze op de kaart kan zetten. Die 4e man zit dus behoorlijk wat tijd te wachten.
Geen efficiente methode dus. En hoe meer ze maken, hoe meer weekbudget
Je wordt er ook nog eens steeds handiger in, dus met knijpers maken kan dit niet kapot. Ze kunnen een kapitaaltje aan weekbudget erbij verdienen zelfs.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Even oefenen moet voldoende zijnDeze opdracht is echt makkelijk te halen
Vind je? Vind ik helemaal niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Dat Mich maar 20 jaar is..ongeloofelijk hoe ze ouder uitziet
Aha dat is het addertje.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je wordt er ook nog eens steeds handiger in, dus met knijpers maken kan dit niet kapot. Ze kunnen een kapitaaltje aan weekbudget erbij verdienen zelfs.
De boel kan misgaan omdat ze iedere keer exact moeten aangegeven hoeveel ze hebben gemaakt. Eén keer fout geteld en opdracht mislukt.
Ja daaag... zo gek ben ik nog net nietquote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Scan, publiceer even je excel sheet !!
Komt door dat kapsel, ziet er echt niet uit, net een pruik.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Semih:"Mich is natuurlijk camerageil!" Hij niet dan?!![]()
Met welke spelletje deden ze mee dan?
Wel de groenstequote:Op woensdag 27 september 2006 00:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
"Zwolle de mooiste stad van Nederland''
![]()
Maakt het uit opdracht mislukt weer een weekje noodrantsoen.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef Kinga het volgende:
wat een KUT methode hebben ze....
Kan je nagaan hoe groot haar tieten zijn, als ze volgroeid is.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef Myriam1978 het volgende:
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Scan, publiceer even je excel sheet !!
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te wachten.......want tijdens het wachten kan hij gewoon ook knijpers in elkaar gaan zetten tot er weer een hele berg ligt.
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja daaag... zo gek ben ik nog net niet
Ik heb excel niet eens.
O ja, van harte nog.quote:
Beter, als we groen willen gaan we wel in een bos wonenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Stadshagen is één brok cement en steen.
Dat mag jij dan doen. Doe ik de rekensommetjes wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
en doe er meteen even je techinische analyse en risico beheersings rapport bij
Dat is dus totaal niet handig, je moet juist beweeglijke vingers hebbenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies komt op het idee preventief pleisters te plakken tegen blaren
Ze kiezen voor Leukoplast.
Samen naakt in bad gezeten pasgeleden. Kan het daarvan komen?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:13 schreef pullup het volgende:
Ik zie nu waarom Rik en Janine van die maatjes zijn. Ze staan zichzelf even hard te krabben![]()
Je went er wel aan.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is dus totaal niet handig, je moet juist beweeglijke vingers hebben![]()
Idem, woon niet voor niets in een gemeente met veel groen.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Thanks. Ik vind het wel belangrijk ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |