Ik zei dat ik niet laat naar bed kan. Dus niet om half 5 dit keer.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ondertussen zeggen dat ie vroeg naar bed gaat![]()
![]()
Da's minder... al mis je denk ik niet veel de komende 2 dagen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet ik ook weer werken.
Ben net bijna 2 weken vrij geweest.
Het is zo goed als zeker dat ze Tijn nomineerd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze vanavond zei dat het nomineren vanaf nu voor haar heel makkelijk gaat worden. Ze kan kiezen uit 6 personen (die haar hebben genomineerd). Ze gaat wraak nemen.
Eigenlijk 5 dus omdat Semih niet genomineerd mag worden.
Ok, ik geef je het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet laat naar bed kan. Dus niet om half 5 dit keer.
Ik heb niet gezegd dat ik dan vroeg in bed moet. Zal tegen 1 uur zijn ofzo.
En ze werken dus met 4 man tegelijk.... en de pauzes moeten er nog af. Er blijft 50 1/2 uur netto werktijd over.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:48 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Nee ik zit niet fout...hahahahaha
Ik ga er vanuit ( uit ervaring die ik heb met stenen metselen) dat ze in die 60 uur meer dan 30.000 knijper KUNNEN maken.....dus 20.000 moet dan helemaal een makkie zijn.
10 shifts van 6 uur =60 uur.....maar 7,5shifts van 8 uur is ook 60 uur.![]()
Die standby in de sere zit lijkt mequote:Op dinsdag 26 september 2006 23:52 schreef Inca het volgende:
Welke groep is hierna?
Sja, zo raak je in de war hè als hij zulke dingen zegt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:49 schreef natronic het volgende:
[..]
hoezo komen er bloemetjes aan dan?
Jeroen wint echt wel van Marliesquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het is zo goed als zeker dat ze Tijn nomineerd.
Dat is wat ze bedoelt denk ik.
Is ook logisch als iemand met een joker jou nomineerd onder het mom je de joker af te nemen.
ze zal hem dubbel naaien... Want Tijn gebruikt z'n joker wel.... (omdat Jeroen weg is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |