Verschil met Liske was dat zijn best populair was, en Milica niet...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat heeft bv Lieske nooit gedaan? Die heeft ook regelmatig geroepen dat ze er wel uit wilde.
Dat is voor het publiek echt geen reden om niet op je te stemmen, dat is gebleken in andere edities.
Rik had hem anders snel in elkaarquote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Even slecht als de huidige serregroep denk ik.
Overigens heb ik ook geen idee![]()
Maar dat is een fout die ze vorig jaar ook hebben gemaakt. Zo moet je dus niet werken. De 3 werkers kunnen nooit zo snel knijpers maken dan de 4e man ze op de kaart kan zetten. Die 4e man zit dus behoorlijk wat tijd te wachten.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef X_Kanus_X het volgende:
In jou berekening ga je dan wel uit van de hoeveelheid knijpers die men per persoon moet doen, maar dan vergeet je dat ze dan ook per persoon die dingen nog op dat kaartje moeten zetten.
In mijn berekening had ik die taak dus al verdeeld....vandaar dus 3 man.
Even oefenen moet voldoende zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rik had hem anders snel in elkaar![]()
Mislukt ook...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:02 schreef Kinga het volgende:
Ik zie die opdracht nog wel mislukken door die minkukels, groep 2 en 3 dan. Bah bah....
Scan, publiceer even je excel sheet !!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat is een fout die ze vorig jaar ook hebben gemaakt. Zo moet je dus niet werken. De 3 werkers kunnen nooit zo snel knijpers maken dan de 4e man ze op de kaart kan zetten. Die 4e man zit dus behoorlijk wat tijd te wachten.
Geen efficiente methode dus. En hoe meer ze maken, hoe meer weekbudget
Hij hoeft niet te wachten.......want tijdens het wachten kan hij gewoon ook knijpers in elkaar gaan zetten tot er weer een hele berg ligt.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat is een fout die ze vorig jaar ook hebben gemaakt. Zo moet je dus niet werken. De 3 werkers kunnen nooit zo snel knijpers maken dan de 4e man ze op de kaart kan zetten. Die 4e man zit dus behoorlijk wat tijd te wachten.
Geen efficiente methode dus. En hoe meer ze maken, hoe meer weekbudget
Je wordt er ook nog eens steeds handiger in, dus met knijpers maken kan dit niet kapot. Ze kunnen een kapitaaltje aan weekbudget erbij verdienen zelfs.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Even oefenen moet voldoende zijnDeze opdracht is echt makkelijk te halen
Vind je? Vind ik helemaal niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Dat Mich maar 20 jaar is..ongeloofelijk hoe ze ouder uitziet
Aha dat is het addertje.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je wordt er ook nog eens steeds handiger in, dus met knijpers maken kan dit niet kapot. Ze kunnen een kapitaaltje aan weekbudget erbij verdienen zelfs.
De boel kan misgaan omdat ze iedere keer exact moeten aangegeven hoeveel ze hebben gemaakt. Eén keer fout geteld en opdracht mislukt.
Ja daaag... zo gek ben ik nog net nietquote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Scan, publiceer even je excel sheet !!
Komt door dat kapsel, ziet er echt niet uit, net een pruik.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Semih:"Mich is natuurlijk camerageil!" Hij niet dan?!![]()
Met welke spelletje deden ze mee dan?
Wel de groenstequote:Op woensdag 27 september 2006 00:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
"Zwolle de mooiste stad van Nederland''
![]()
Maakt het uit opdracht mislukt weer een weekje noodrantsoen.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef Kinga het volgende:
wat een KUT methode hebben ze....
Kan je nagaan hoe groot haar tieten zijn, als ze volgroeid is.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef Myriam1978 het volgende:
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Scan, publiceer even je excel sheet !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |