quote:Op woensdag 27 september 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is sowieso wel okee wie eruit vliegt. Dat is het voordeel als je geen favoriet meer hebt.
Gaat Marlies er komende maandag niet uit, dan die week erop
En dat heeft bv Lieske nooit gedaan? Die heeft ook regelmatig geroepen dat ze er wel uit wilde.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Milica heeft zichzelf eruitgehaalt, ze heeft iets gedaan wat je nooit moet doen, en dat is zeggen op TV dat je er uit wilt...
Ja je heb gelijk...je rekensom klopt ook.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze werken dus met 4 man tegelijk.... en de pauzes moeten er nog af. Er blijft 50 1/2 uur netto werktijd over.
Ze hebben 10 shifts en moeten er dus 20.000 maken. Dat is 2000 per shift. Dat is 500 per persoon. Als je uitgaat van een netto werktijd van maar 5 uur, moeten ze er dus 100 per uur maken. Dat is nog geen 2 per minuut.
Even slecht als de huidige serregroep denk ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:59 schreef Inca het volgende:
Weten de zusjes wel hoe ze een knijper in elkaar moeten zetten?
Ja, zo kan je alles relativeren natuurlijk...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is sowieso wel okee wie eruit vliegt. Dat is het voordeel als je geen favoriet meer hebt.
Gaat Marlies er komende maandag niet uit, dan die week erop
Verschil met Liske was dat zijn best populair was, en Milica niet...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat heeft bv Lieske nooit gedaan? Die heeft ook regelmatig geroepen dat ze er wel uit wilde.
Dat is voor het publiek echt geen reden om niet op je te stemmen, dat is gebleken in andere edities.
Rik had hem anders snel in elkaarquote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Even slecht als de huidige serregroep denk ik.
Overigens heb ik ook geen idee![]()
Maar dat is een fout die ze vorig jaar ook hebben gemaakt. Zo moet je dus niet werken. De 3 werkers kunnen nooit zo snel knijpers maken dan de 4e man ze op de kaart kan zetten. Die 4e man zit dus behoorlijk wat tijd te wachten.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef X_Kanus_X het volgende:
In jou berekening ga je dan wel uit van de hoeveelheid knijpers die men per persoon moet doen, maar dan vergeet je dat ze dan ook per persoon die dingen nog op dat kaartje moeten zetten.
In mijn berekening had ik die taak dus al verdeeld....vandaar dus 3 man.
Even oefenen moet voldoende zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rik had hem anders snel in elkaar![]()
Mislukt ook...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:02 schreef Kinga het volgende:
Ik zie die opdracht nog wel mislukken door die minkukels, groep 2 en 3 dan. Bah bah....
Scan, publiceer even je excel sheet !!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat is een fout die ze vorig jaar ook hebben gemaakt. Zo moet je dus niet werken. De 3 werkers kunnen nooit zo snel knijpers maken dan de 4e man ze op de kaart kan zetten. Die 4e man zit dus behoorlijk wat tijd te wachten.
Geen efficiente methode dus. En hoe meer ze maken, hoe meer weekbudget
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |