We zullen zien, maar ik denk het van niet...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeroen wint echt wel van Marlies
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:51 schreef Kinga het volgende:
Oh neewtf gaan het maken van 1 knijper ook nog opdelen...
Marlies is echt irritant van A tot Z. Dus wat er dan irritanter kan zijn aan Jeroen is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
We zullen zien, maar ik denk het van niet...
Als ik mag kiezen tussen die twee, vind ik Jeroen toch echt wel irritanter dan Marlies...
Kijk nou uit, Scan. Anders ben je a.s. maandag weer teleurgesteld.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeroen wint echt wel van Marlies
Milica heeft zichzelf eruitgehaalt, ze heeft iets gedaan wat je nooit moet doen, en dat is zeggen op TV dat je er uit wilt...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marlies is echt irritant van A tot Z. Dus wat er dan irritanter kan zijn aan Jeroen is mij een raadsel.
En ik denk dat Milica ook best populair was. Toch won Jeroen, dus vlak hem niet uit.
Valt wel mee hoor. Het is sowieso wel okee wie eruit vliegt. Dat is het voordeel als je geen favoriet meer hebt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:58 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk nou uit, Scan. Anders ben je a.s. maandag weer teleurgesteld.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is sowieso wel okee wie eruit vliegt. Dat is het voordeel als je geen favoriet meer hebt.
Gaat Marlies er komende maandag niet uit, dan die week erop
En dat heeft bv Lieske nooit gedaan? Die heeft ook regelmatig geroepen dat ze er wel uit wilde.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Milica heeft zichzelf eruitgehaalt, ze heeft iets gedaan wat je nooit moet doen, en dat is zeggen op TV dat je er uit wilt...
Ja je heb gelijk...je rekensom klopt ook.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze werken dus met 4 man tegelijk.... en de pauzes moeten er nog af. Er blijft 50 1/2 uur netto werktijd over.
Ze hebben 10 shifts en moeten er dus 20.000 maken. Dat is 2000 per shift. Dat is 500 per persoon. Als je uitgaat van een netto werktijd van maar 5 uur, moeten ze er dus 100 per uur maken. Dat is nog geen 2 per minuut.
Even slecht als de huidige serregroep denk ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:59 schreef Inca het volgende:
Weten de zusjes wel hoe ze een knijper in elkaar moeten zetten?
Ja, zo kan je alles relativeren natuurlijk...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is sowieso wel okee wie eruit vliegt. Dat is het voordeel als je geen favoriet meer hebt.
Gaat Marlies er komende maandag niet uit, dan die week erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |