Ik ga morgen dus lekker lang uitslapen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:40 schreef Sonique het volgende:
ALs er iemand is die gaat mekkeren is Janine het wel....
Vandaar dat ze vanavond zei dat het nomineren vanaf nu voor haar heel makkelijk gaat worden. Ze kan kiezen uit 6 personen (die haar hebben genomineerd). Ze gaat wraak nemen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als er iemand is die zich niet door woede laat lijden is het MArlies...
Dan is ze er al lang uitquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja maar dan valt de rest door de mand....
En in drie weken kunnen heel veel dingen gebeuren. Ik weet ook binna zeker dat de verzamelde info dan door MArlies losgelaten wordt...
imo
Wel getest ja....quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:43 schreef dracula100 het volgende:
Scanman ?? doe je nog wat anders dan BB??
volgens mij maak je langere shifts dan de bewoners.....en ik verdenk je ervan
dat je stiekem knijpers aant maken bent.
En ondertussen zeggen dat ie vroeg naar bed gaatquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:43 schreef dracula100 het volgende:
Scanman ?? doe je nog wat anders dan BB??
volgens mij maak je langere shifts dan de bewoners.....en ik verdenk je ervan
dat je stiekem knijpers aant maken bent.
Wrom?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel getest ja....
En morgen ben je weer van me af.
Misschien doet ze "alsof". Als wij Egbert door hebben, dan moet zij dat ook hebben, maar doet ze net alsof haar neus bloedt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:43 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat ze Egbert niet doorheeft.
Moet ik ook weer werken.quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Micheline krijgt de knijper niet eens in elkaar
Nee ik zit niet fout...hahahahahaquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zit fout met een aantal zaken. De shifts duren 6 uur... en het gaat om 20.000 knijpers.
We hebben het zelf al berekend en ze moeten ongeveer 100 knijpers per uur maken, per persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |