Ik moet mijn geluid ook steeds harder zetten!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:08 schreef Capaja het volgende:
[..]
lijkt me wel, maar bb kan het geluid vast opkrikken achteraf
ik denk dat ze juist willen weten wat er verteld werd en dat ze daardoor niet ingrepen
Doe ik genoeg en als ik mis zit dan hoor ik het ook wel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Plaats jij de quotes toch in het vervolg
Weet ik niet, maar volgens mij had Marlies het over hem.quote:
Ok vandaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar volgens mij had Marlies het over hem.
Je mag ook je eigen draai er aan geven natuurlijk, om de boel op te fleuren en het sensationeler te maken dan het al is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe ik genoeg en als ik mis zit dan hoor ik het ook wel.
Dat doet uiteindelijk iedereen in meer of mindere matequote:Op dinsdag 26 september 2006 23:22 schreef ruby het volgende:
e.nl
[..]
Je mag ook je eigen draai er aan geven natuurlijk, om de boel op te fleuren en het sensationeler te maken dan het al is.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:22 schreef Day het volgende:
Slijmbal en Schijnheil met elkaar in gesprek. Nog even en er kan gedweild worden daar.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:22 schreef Day het volgende:
Slijmbal en Schijnheil met elkaar in gesprek. Nog even en er kan gedweild worden daar.
Wat mij betreft kunnen dat er meerdere zijn, dus wie bedoel je?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:22 schreef Day het volgende:
Ik denk het laatste inderdaad.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Prikt nou niemand in dit groepje door Marlies heen dan? Of knikken ze wel, maar denken ze intussen heel wat anders?
Nou, die heeft het wel heel erg druk met analyseren. Dat ze er niet moe van wordt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoi, Day!
Ik heb het idee dat Micheline het gehele verloop van BB al in haar hoofd heeft.![]()
CW wist het welquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft kunnen dat er meerdere zijn, dus wie bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |