Klinkt toch als een te hoge schermresolutie tijdens het spel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hmz ik heb een probleem.
Als ik aan het spelen ben speelt het spel heel soepel. Alleen als je een herhaling, een uittrap van een keeper of corner krijgt dan gaat het stotteren als een gek. Dit heb ik ook als ik het menu in ga tijdens een wedstrijd. Buiten een wedstrijd heb ik er totaal geen last van.
Hoe kan dit??
Config:
Pentium 3.2
1024 ddr werkgeheugen
Asus X800XT 256mb videokaart
Moet toch kunnen aangezien ik spellen zoals Call of Duty enzo op maximaal speel. De instellingen in FIfa zijn ook op high ingesteld.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:47 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Klinkt toch als een te hoge schermresolutie tijdens het spel.
83..quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:45 schreef jna het volgende:
Hoeveel is Huntelaar in het spel?
Bij mij was ie 87...quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
83..
toenstraks ff paar potjes gedaan op pc..wel tof, alleen naar mijn mening toch nog iets te langzaam
Usenet had ik hem in een uurtjequote:Op dinsdag 26 september 2006 18:16 schreef jna het volgende:
over een paar uurtjes is ie klaar dus dan kijk ik zelf wel
Geen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:10 schreef stefmans het volgende:
Welke spelers uit de ajax selectie hebben een realistisch gezicht?
Sneijder misschien, maar dan houdt het wel op...quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:10 schreef stefmans het volgende:
Welke spelers uit de ajax selectie hebben een realistisch gezicht?
scherpquote:
Ten eerste, omdat dat illegaal is. Ten tweede, omdat FOK! gewoon niets met die rotzooi te maken wil hebben. Lees de policy ofzo.quote:
Nee, dus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
mag je de bron dan wel prijsgegeven![]()
![]()
redelijk alleen afentoe vage dingenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, dus.
En nu weer gewoon naar FIFA 2007, is het nog wat soeps dit keer?
Hmm, klinkt alsof het niet echt moeilijk is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
redelijk alleen afentoe vage dingen
speelt lekkerder dan 06 alleen de woldcup editie vond ik lekkerder qua beeld :S
erg vaag dat dat zo is...
gameplay is verbeterd alleen heb ik net gescoord vanaf mn eigen middenlijn? 2x zelfs vanaf dezelfde plek in een zelfde soort situatie
Dat boeit me dan weer niet zo heel veel.quote:
Nee, maar de gameplay is ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat boeit me dan weer niet zo heel veel.
Kijk in het boekje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:14 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee, maar de gameplay is ook niet om over naar huis te schrijven.
Wel zijn de echte bedragen leuk, en dat ze je op de hoogste stellen van elftal van de maand en de internationale wedstrijden.
Ik zou alleen wat tips willen over de besturing, zijn er bepaalde toetsen voor trucjes? Ik heb wel door dat je met numpad 5 aanvallen en verdedigend kunt spelen. En 8,4,6,2 aanvallende stijlen en Q + 8,4,6,2 verdedigende stijlen.
Vrije trap = pijltje omhoog hard, pijltje omlaag zacht. C = mannetje erbij C ingedrukt houden is 2e mannetje schieten
Je kon ook een andere persoon kiezen door middel van c of q en dan naar boven en beneden.
En Q + W is hoge dieptepass...
Misschien wel leuk voor de OP
Bepaalde controls dan.
Vandaar ook de.quote:
exchte bedragen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:14 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee, maar de gameplay is ook niet om over naar huis te schrijven.
Wel zijn de echte bedragen leuk, en dat ze je op de hoogste stellen van elftal van de maand en de internationale wedstrijden.
Niet nodigquote:Op woensdag 27 september 2006 09:05 schreef Badabingea het volgende:
Hopelijk komt er idd een facepatch.
als je uitgevonden hebt hoe dat moet wil je het hier dan posten.. en dan wil ik wel es een partijtje tege jou doenquote:Op woensdag 27 september 2006 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het net als bij Fifa 2006 weer nodig om de poorten van de router los te zetten om via direct IP tegen elkaar te spelen?
Dat kon ook al bij PESquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vrije trappen vind ik ook gaaf met dat afleggen
fifa 2006 ook, 2005 ook dacht ikquote:Op woensdag 27 september 2006 15:13 schreef Cubewoods het volgende:
Zelfs bij PES4 al.
Blijven oefenen.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:43 schreef warchaser44 het volgende:
het is nog steeds ontzettend moeilijk om vrije trappen te raken :S
Is in het echt ook niet zo makkelijkquote:Op woensdag 27 september 2006 16:43 schreef warchaser44 het volgende:
het is nog steeds ontzettend moeilijk om vrije trappen te raken :S
n00bquote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jezus tegenstander scoord zelfs 2-0 op easy en mijn ballen vliegen allemala op de paal
het komt officieel morgen uit dus ik weet niet of ie vandaag al in de winkels lag of nietquote:Op woensdag 27 september 2006 20:03 schreef PSyCHOBOy het volgende:
shit is t al uit ik ga het morgen zeker halen, zitten jullie op de ps2 online network, zo ja dan let's battle
*EDIT*, Eric u've got mail!!!! Ik ben weg, ciaoquote:Op woensdag 27 september 2006 20:31 schreef EricG het volgende:
Kutzooi m'n crack doet 't niet
als je "het" doet, doe het dan goedquote:Op woensdag 27 september 2006 20:31 schreef EricG het volgende:
Kutzooi m'n crack doet 't niet
Ik weet het niet zeker maar ik las dat je in moet loggen op het online gedeelte.. je spel wordt dan automatisch geupdated met de laatste transfers etc.. Maar ik kan het nog niet met zekerheid zeggen, ik wacht nog steeds op mijn echte versie (serial#) zodat ik kan inloggen op de FIFA07-server.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:05 schreef Badabingea het volgende:
Op welke site zou ik patches kunnen verwachten voor bepaalde dingen?
Wat een toeval, dat heb ik zojuist ook meegemaakt.. ik was erg blij dat ik een vrije trap meekreeg lolquote:Op donderdag 28 september 2006 00:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik moet zeggen dat Fifa soms ook wel coole dingen heeft. Ik kreeg opeens een vrije trap mee omdat een speler "hands" maakte. Schitterend. Kreeg ook nog een herhaling te zien en de speler hield de bal gewoon met zijn handen tegen alsof hij bang was om de bal tegen zijn geziocht te krijgen. Wel een plus punt vind ik.
FIFA is niet de eerste met handsquote:Op donderdag 28 september 2006 00:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik moet zeggen dat Fifa soms ook wel coole dingen heeft. Ik kreeg opeens een vrije trap mee omdat een speler "hands" maakte. Schitterend. Kreeg ook nog een herhaling te zien en de speler hield de bal gewoon met zijn handen tegen alsof hij bang was om de bal tegen zijn geziocht te krijgen. Wel een plus punt vind ik.
Kluivert is er niet nee..quote:Op donderdag 28 september 2006 01:26 schreef SalmanPack het volgende:
Kluivert is dus onvindbaar, volgens mij Materazzi ook.. of ligt dit aan mij?
ik speel toch alleen met engelse,spaanse,italiaanse clubs onlinequote:Op donderdag 28 september 2006 11:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Zonder Nederlandse competitie en weinig stadions
Ik vind dat het spel er juist op vooruit gegaan is.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:58 schreef Devano het volgende:
In FIFA 06 was hands er ook al.
Ik zit voor het eerst sinds 8 jaar te twijfelen of ik deze FIFA moet kopen. Ik hoor van mensen dat de engine weinig verbeterd is en dat het spel overall weinig verschilt met 06. Ik vond de verschillen vanaf FIFA 04 al vrij gering. Alleen qua gameplay zijn er hier en daar verbeteringen. Op de gameplay van 06 valt weinig aan te merken, maar kan iemand me een overzicht geven van de grootste positieve en negatieve verschillen tussen 06 en 07?
dat weet ik dus nietquote:Op donderdag 28 september 2006 10:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kluivert is er niet nee..
maar Materazzi zal er toch wel in zitten?
Dat klinkt toch heel veelbelovend. Opkomende backs was al een beetje sprake van in 2006, maar nog niet helemaal zoals het moet. Ben blij om te horen dat dat is verbeterd. Ook dat van de positiewisselingen klinkt goed. Ben nu toch wel nieuwsgierig genoeg geworden om hem straks te gaan kopen.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind dat het spel er juist op vooruit gegaan is.
1. De behandeling van de bal ziet er veel beter uit. Als je blijft stilstaan rolt de bal gewoon nog door.
2. Spelers nemen elkaars positie over waardoor je niet altijd dezelfde veldbezetting hebt. Je kunt niet meer met je ogen dicht een man aanspelen. Er zit natuurlijk wel enige regelmaat in, maar het geeft meer afwisseling.
3. De backs komen op. Dus je staat niet met 4 man te verdedigen (of iig in het 4-3-3 systeem kan zijn dat het bij een ander systeem niet zo is) maar hierdoor krijg je meer afspeel mogelijkheden.
4. Het schieten is veel realistischer. Als je voluit sprint is de kans dat je een bal over of naast schiet veel groter dan wanneer je rustig aan komt lopen. Je kunt dus ook redelijke afzwaaiers maken.
5. Voorzetten van de achterlijn komen niet per definitie voor het doel op het hoofd van de aanvaller terecht. sterker nog de verdediger zit er gewoon regelmatig voor waardoor je niet kunt koppen. Daarnaast kan de voorzet ook gewoon in een achterbal resulteren.
6. Truukjes zijn moeilijker te maken.
Ik vind 2007 een groter verschil maken met 2006 dan 2006 met 2005.
Fifa wordt echt steeds beter en ik vind dat er echt veel interessanter maken.
Af en toe had ik bij 06, dat ik de bal aflegde als linksbuiten op de spits, die kaatst terug, en dat is de linksback die dan uithaalt (en uiteraard scoort).quote:Op donderdag 28 september 2006 12:24 schreef Devano het volgende:
[..]
Dat klinkt toch heel veelbelovend. Opkomende backs was al een beetje sprake van in 2006, maar nog niet helemaal zoals het moet. Ben blij om te horen dat dat is verbeterd. Ook dat van de positiewisselingen klinkt goed. Ben nu toch wel nieuwsgierig genoeg geworden om hem straks te gaan kopen.
grafisch moet je het spelen op de 360quote:Op donderdag 28 september 2006 12:52 schreef Gelderland het volgende:
wat een lelijke graphics zegvinden jullie dat ook niet
Lijkt wel of ik fifa '97 aan 't spelen ben qua graphics. Game-play vind ik wel OK, maar de graphics, NEE
erg jammer..........
idem hierquote:Op donderdag 28 september 2006 13:19 schreef PSyCHOBOy het volgende:
verdomme , ik was vandaag wezen kijken , nergens is hij er nog.
(ps2 versie)
lullig voor jequote:Op donderdag 28 september 2006 13:23 schreef SalmanPack het volgende:
En hoe zit het met de PC-versie? Mijn spel is nog niet eens verzonden![]()
Op de ps2 ziet hij er ook niet fout uit hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
grafisch moet je het spelen op de 360![]()
Ik kan hem wel offline spelen maar niet online if u know what I mean.quote:
Nog niets, geen Xbox (360), PC PS2 versie gezien.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:26 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ik kan hem wel offline spelen maar niet online if u know what I mean.
Maar heb jij de PC-versie niet in de winkel zien liggen?
Ja ik heb de echte versie een week geleden besteldquote:Op donderdag 28 september 2006 13:28 schreef PSyCHOBOy het volgende:
@salmanPack dan zit er niks anders op dan de echte versie te kopen
En geloof me als je vaak speelt dan haal je het er wel uit. Bij mij is het iig. het spel dat ik het meeste (online) en offline(tegen friends) speel
Vandaar dat ik hem nog niet heb gekregen. En als mijn 'orderstatus' vandaag voor 18.00uur niet verandert dan komt ie morgen ook niet uit denk ik.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:29 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nog niets, geen Xbox (360), PC PS2 versie gezien.
Er zal heus nog wel een transferupdate komenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:33 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Vind het echt klote dat Kluivert er niet in zit, PSV heeft nu dus een oncompleet team in het spel.
1) Waarschijnlijk hou jij de A-knop te lang in, voortaan wat minder ingedrukt houden en dan komt de voorzet goed aan.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:32 schreef Gelderland het volgende:
oja ok! nu had ik nog 2 vraagjes:
* hoe kan je een goede voorzet geven? steeds als ik vanaf de zijkant (16 meter) een voorzet wil geven (pijltje rechts/links + a) dan komt die voorzet steeds ver achter mijn spits (lees: rand 16 of zelfs daarbuiten). Hoe kan ik een goede voorzet voor de goal geven?
* Met welke toets-combinaties kan ik een mannetje passeren (trucjes)
tering hey, zet FSAA aan aub. dit is geen panquote:Op donderdag 28 september 2006 15:51 schreef SalmanPack het volgende:
Heb mijn JPG's vervangen door .PNG
[afbeelding]
[afbeelding]
PC versie, DS en gamecube waren gister binnen, PS2 komt morgen.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:29 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nog niets, geen Xbox (360), PC PS2 versie gezien.
say what?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:47 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
tering hey, zet FSAA aan aub. dit is geen pan
Ik wist eerst ook niet wat het betekende maar heb het opgezocht via Wikipedia:quote:
hey ik wil wel een potje spelen, wat moet ik doen?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:01 schreef warchaser44 het volgende:
ikkkkk wil direct-ip en wel nuuuu
ashwin_wullems(at)hotmail(puntje)com
De PC-versie lag vandaag toch echt bij Dixons.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:32 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem nog niet heb gekregen. En als mijn 'orderstatus' vandaag voor 18.00uur niet verandert dan komt ie morgen ook niet uit denk ik.
Q+A of Q+W.quote:[b]Op donderdag 28 september 2006 15:32 schreef * hoe kan je een goede voorzet geven? steeds als ik vanaf de zijkant (16 meter) een voorzet wil geven (pijltje rechts/links + a) dan komt die voorzet steeds ver achter mijn spits (lees: rand 16 of zelfs daarbuiten). Hoe kan ik een
mij toevoegen op msnquote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
hey ik wil wel een potje spelen, wat moet ik doen?
daar was ik al bang voor, de GC Shop gaat achteruit zo te zien.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De PC-versie lag vandaag toch echt bij Dixons.![]()
En inderdaad is het spel veel realistischer dan 2006, vooral het feit dat het moeilijker is geworden om een bal vanaf de zijkant voor te zetten is een hele verbetering.
das toch kutquote:
Ik was eerst bij de Free Record Shop maar die hadden m vreemd genoeg nog niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor, de GC Shop gaat achteruit zo te zien.
Er zijn wat probleempjes met de levering ofzo..quote:Op donderdag 28 september 2006 20:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik was eerst bij de Free Record Shop maar die hadden m vreemd genoeg nog niet.
Ik weet alleen dat mijn beelden echt veel beter zijn dan de screens die ik net in dit topic zag.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ik wist eerst ook niet wat het betekende maar heb het opgezocht via Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/FSAA
Ik weet alleen niet of de kwaliteit tijdens het spelen ook beter wordt als je 'FSAA' aanzet of niet?
Je moet inderdaad met het hoogste detailniveau etc. spelen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat mijn beelden echt veel beter zijn dan de screens die ik net in dit topic zag.
Ik speel zo'n beetje met alle optie aan geloof ik. (zit op me werk dus kan niet ff controleren)
Volgens mij is de hoogste resolutie 1600x1200 en FSAA staat zeker aan.
Dan moetje voor de Engelse taal kiezen, heb je er geen last van.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef jna het volgende:
Dat nederlandse commentaar is echt verschrikkelijk weer.
Weet ik, maar ik wou gewoon kijken hoe erg het dit jaar zou zijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moetje voor de Engelse taal kiezen, heb je er geen last van.
Noemen ze dit keer wel de namen van de clubs voor de wedstrijd? Of is het nog steeds armoe troef.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef jna het volgende:
Nee, ze hebben het nog steeds over "de twee clubs" en "deze speler". Ik heb het idee dat er minder spelersnamen inzitten dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:13 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Noemen ze dit keer wel de namen van de clubs voor de wedstrijd? Of is het nog steeds armoe troef.
Vond het vooral frappant, dat het engelse comentaar het wel over Éjeks and Fajnorth had, en het NL niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het nog steeds over "de twee clubs" en "deze speler". Ik heb het idee dat er minder spelersnamen inzitten dan vorig jaar.
Waarschijnlijk hebben ze daar meer geld voor over gehad en hebben de Engelse commentatoren meer tijd in de opnamestudie doorgebracht dan de Nederlanders.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:17 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Vond het vooral frappant, dat het engelse comentaar het wel over Éjeks and Fajnorth had, en het NL niet.
Volgens mij hebben ze in het nederlands 10 zinnen ingesproken die ze bij elke willekeurige situatie gebruiken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze daar meer geld voor over gehad en hebben de Engelse commentatoren meer tijd in de opnamestudie doorgebracht dan de Nederlanders.
Ik heb de engelse versie, maar commentaar is altijd het eerste wat ik uit zetquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef jna het volgende:
Zeker van de grotere clubs zeggen ze van de basis 11 bijna alle namen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het nog steeds over "de twee clubs" en "deze speler". Ik heb het idee dat er minder spelersnamen inzitten dan vorig jaar.
In het engels wel ja, daar zeggen ze zelfs Mitea enzquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb de engelse versie, maar commentaar is altijd het eerste wat ik uit zet
[..]
Zeker van de grotere clubs zeggen ze van de basis 11 bijna alle namen.
En als je al 8 jaar ofzo bezig bent in je Carriere, dan heb je toch geen spelers meer die bij naam worden genoemd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:30 schreef Smoonshine het volgende:
Is het eigenlijk nog steeds zo dat de commentatoren halverwege het seizoen al beginnen te roepen dat je kampioen bent enz. Dat is nu al 3 versies lang het geval en het lijkt me stug dat dat bij het testen niet eruit komt. Af en toe zet ik in 06 gewoon het commentaar af, omdat het nergens op slaat.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:09 schreef PrinceSL het volgende:
http://www.portforward.com/ , dan fifa06 kiezen, poorten blijven hetzelfde. Heb het spel gisteren gekocht, en moet zeggen dat het echt wel de moeite is! Online is gewoon erg vetjes. Niks te afspreken via direct-ip en wachten etc. en opnieuw opstarten, gewoon vlotjes game aanmaken en er is zo iemand die speelt. Zo gebeurt. Interactieve competitie heb ik nog niet kunnen proberen, ga met Newcastle spelen maar kan pas over 6 uur ofzo. Verder boeien de graphics me niet zo eigenlijk, een sportsgame gaat niet om de graphics, maar om het spel. Net een leuk potje gespeeld online, kwam met 1-0 voor, toen 80ste minuut 1-1, 86ste minuut 2-1 achter, maar nog in de blessuretijd 2-2 gemaakt. Dat soort dingen zijn gewoon zo vetjes, daar heb je geen graphics voor nodig(en zo heel slecht ziet het er nu ook weer niet uit) Van extreem lage fps bij herhalingen en doeltrappen heb ik geen last, terwijl mijn pc toch al niet meer de snelste is: Pentium4 2.8Ghz, 512mb DDR geheugen, Radeon 9500PRO/9700 graphische kaart.
Al met al absoluut geen spijt ervan dat ik het spel gekocht heb, toppertje
Dat vind ik het grootste nadeel van de managermodus. Na een paar jaar heb je bijna geen spelers meer die in het echt ook spelen. Aangezien de spelers die je uit de jeugd kunt halen enzo niet echt te vertrouwen zijn (en vorig jaar waren het fictieve spelers) vind ik het er niet echt leuker op worden. Ik speel daarom meestal maar 1 of 2 seizoenen met een team.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:32 schreef Maikalo het volgende:
[..]
En als je al 8 jaar ofzo bezig bent in je Carriere, dan heb je toch geen spelers meer die bij naam worden genoemd.
Het meest hilarische vond ik:
Youri Mulder: Ja, en je zou kunnen zeggen dat de wedstrijd gespeeld is.
Evert ten Napel: Deze wedstrijd is gespeeld.
![]()
gelul. Er is zoveel veranderd na 2002.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:40 schreef JAMsper het volgende:
Blijft nog steeds dezelfde als fifa 2002 behalve wat kleine aanpassingen en nieuwe graphics.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef jna het volgende:
jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:52 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Evert ten Napel en Youri Mulder volgens mij.
O My G....quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:52 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Die het "commentaar" gewoon hebben voorgelezen van een blaadje, en dat hebben opgenomen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:52 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die het "commentaar" gewoon hebben voorgelezen van een blaadje, en dat hebben opgenomen?
"Nuuu moet hij nog een vrije medespeler zien te vinden"
En dat 100x per wedstrijd...
* X-fi tooquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ben ik blij dat ik de engelse versie heb![]()
Ja, zo zijn er nog meer grapjes iddquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:57 schreef Maikalo het volgende:
Ik heb wel eens een paar keer met 2-0 gewonnen, zeiden ze na de wedstrijd: Zo wint de thuisclub, dik favoriet ook voor de titel, dit duel met 5 tegen 0.
Dat zit er niet op, er is (althans bij de Nederlandse versie) alleen Nederlands, Engels, Duits, Frans en Italiaans commentaar.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:08 schreef X-fi het volgende:
Spaanse commentaar is pas vet! daar gaan ze er echt voor!
Misschien dat ik Italiaans bedoel, sorryquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zit er niet op, er is (althans bij de Nederlandse versie) alleen Nederlands, Engels, Duits, Frans en Italiaans commentaar.
Is hij vet op de PS2 ik twijfel dus dat of pcquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef PSyCHOBOy het volgende:
Ik heb de ps2 versie Online: Voeg iedereen maar toe op Ashrulezz
Nee mijn pc is net goed genoegquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:34 schreef PSyCHOBOy het volgende:
De PS2 versie Ik vind het wel iets mooier dan 2006 en veel realistischer. Maar als jij een dijk van een pc heb kan je beter de PC versie nemen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
Nu nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:59 schreef SalmanPack het volgende:
Wie wilt er tegen mij spelen via direct ip?![]()
add me ff op MSN, fifafreak2007@hotmail.com
lol, als het goed is krijg ik mijn echte versie morgen, dan zijn jullie af van mijn gezeur en ik van het direct-ip & port-gedoe, ik ben het zat! Ik kan niet wachten tot het moment dat ik mijn tegenstanders uit Z-Korea afmaak met 10-0 op de EA Serversquote:
Ik wil dat ook kunnen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:29 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
lol, als het goed is krijg ik mijn echte versie morgen, dan zijn jullie af van mijn gezeur en ik van het direct-ip & port-gedoe, ik ben het zat! Ik kan niet wachten tot het moment dat ik mijn tegenstanders uit Z-Korea afmaak met 10-0 op de EA Servers
Voeg mij eens toe op msn, ik wil wel een potjequote:Op vrijdag 29 september 2006 20:47 schreef Rekkie het volgende:
Goed spel. Nu heb ik ook de volledige versie.....
donequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Voeg mij eens toe op msn, ik wil wel een potje![]()
niekje_89@hot...
You found mequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hm, je bent nog offline bij mij, MSNadres van je profiel neem ik aan he?
Inderdaad versie voor psx 2 is stukken beter dan Fifa 2006quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:34 schreef PSyCHOBOy het volgende:
De PS2 versie Ik vind het wel iets mooier dan 2006 en veel realistischer. Maar als jij een dijk van een pc heb kan je beter de PC versie nemen denk ik.
Ja ik heb hem vanndaag gekocht.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:58 schreef Maikalo het volgende:
Komt er uberhaupt een ps2 versie?
Ik heb hem bij de free record gekocht.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:19 schreef PSyCHOBOy het volgende:
verdomme , ik was vandaag wezen kijken , nergens is hij er nog.
(ps2 versie)
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:26 schreef DarkShine het volgende:
Vandaag gespeeld, fantastische game!
http://fifa07.ea.com/extra/?id=4495quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer van de roster, eis beter voor 360 versie
Heb je de PC versie? dan kan je ook gewoon via direct ip online spelen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:05 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb hem helaas zonder Iinternet optie volgens mij.
Maar goed de laatste fifa die ik ooit speelde was 05 en wat een veranderingen hebben er plaats gevonden. Ik ben nog van de arcade fifa generatie 98 99 en de voetbal sim die het nu is geworden is ook tof maar dat ik bij vrij trappen geen idee heb ik op richt is soms wel vervelend weet iemand wat ik dan moet doen ?. Vroeger was het de bal op de goeie plek raken en op het juiste moment klikken.
En hoe mik je ? vroeger had je nog een vierkantje die je dan ergens kon plaatsenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:09 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Heb je de PC versie? dan kan je ook gewoon via direct ip online spelen.
En wat de vrije trappen betreft, ik hou de de D-knop heel kort ingedrukt en meestal gaat ie er dan wel inalthans, dit is bij mij het geval.. (het is ook een kwestie van goed mikken)
![]()
lol dat is helaas verdwenen, was altijd wel handig jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En hoe mik je ? vroeger had je nog een vierkantje die je dan ergens kon plaatsen![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:17 schreef Rekkie het volgende:
Je hebt tijdens een echte wedstrijd toch ook geen vierkantje die je kunt gebruiken voor het richten?
Ik zeg hier boven dat ik het een beetje jammer vind dat het van een Arcade voetbal spel naar een voetbal sim is gegaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:17 schreef Rekkie het volgende:
Je mikt op gevoel.... net echt.
Je hebt tijdens een echte wedstrijd toch ook geen vierkantje die je kunt gebruiken voor het richten?
Blijven spelen/oefenen dan lukt het vast wel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:26 schreef Canisfire het volgende:
Verder ben ik in het spel nu Newcastle United en is het de bedoeling dat ik de Uefa cup plaatsen haal maar volgens mij lukt dat bij lange na niet ( ik speel semi pro niveau)
Is erg gaaf gemaakt jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:03 schreef almarrr het volgende:
Dikke gfx op de pc, snap niet dat de meeste ze vinden tegenvallen? Dat depth of field is echt vet in replays
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie ik dat nou goed? Waar te downloaden?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://fifa07.ea.com/extra/?id=4495
![]()
Ik heb het vandaag ook gekocht en ik moet echt zeggen dat het onwijs lekker speelt. Een van de beste fifa's tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:00 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik heb hem bij de free record gekocht.
Idd leuk dat het te zien is, maar waar kan je hem downloaden?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
Zie ik dat nou goed? Waar te downloaden?
het klopt wel wat hij zegtquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nee maar ff serieus... Weet niemand waar het aan kan liggen? Het kan niet aan mijn pc liggen.
Gaat een mooie patch worden inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:17 schreef Badabingea het volgende:
Ook wel handig:
http://www.fifabenelux.com/forum/topic.php?id=3788
Of in de winterstop, of eind van het seizoenquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:34 schreef Backhander het volgende:
net 5 wedstrijden op rij gewoonnen. ben met cariere ac milan. alleen wanneer begint transfer 'seizoen'? want heb wel weer zin in want nieuws.
Ja dus?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik zeg hier boven dat ik het een beetje jammer vind dat het van een Arcade voetbal spel naar een voetbal sim is gegaan
De reacties daar:quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:17 schreef Badabingea het volgende:
Ook wel handig:
http://www.fifabenelux.com/forum/topic.php?id=3788
Vervolgens zeg jij dan dat er in het echt ook geen vierkantje is waar mee je kan mikkenquote:
Yo, hier heb ik zelf ook al over nagedacht, lijkt me een prima plan. Alleen denk ik dat een hele competitie geen zin heeft aangezien toch bijna niemand een jaar lang fifa blijft spelenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:02 schreef SalmanPack het volgende:
Ik heb de zoekfunctie van Fok! eens uitgeprobeerd en ik zag dat jullie vorige jaar een Fifa Fok!-toernooitje hadden georganiseerdIk wil wel een nieuw toernooitje organiseren, wie wilt er meedoen?
P.S Laten we het dit keer zonder knockout fase doen want dan hoeven we ook niet op 16 deelnemers te wachten, we creeren onze eigen eredivisie en dan wil ik het wel bijhouden (iemand anders kan natuurlijk ook)
We kunnen bijvoorbeeld voor de Serie A kiezen, je mag dan niet dezelfde ploeg hebben als een andere user..
Of we creeren onze eigen Euro League (2 keer dezelfde ploeg = not done)
Ik maak dan de wedstrijdschema en je mag alle wedstrijden op je eigen tempo afwerken... dit kan zijn binnen enkele dagen of weken.. (mits je tegenstander tijd heeft natuurlijk)
Goed, ik wacht de reacties wel af, als er genoeg animo voor is dan regel ik het wel.
(Internazionale is alvast bezet)
En nu?quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vervolgens zeg jij dan dat er in het echt ook geen vierkantje is waar mee je kan mikken![]()
Er is geen ophefquote:
Kan via direct IP.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:34 schreef Plato1980 het volgende:
Als het me lukt om 'online te komen' wil ik ook wel meedoen. Ik speel dan het liefste met Bayern.
Ik durf altijd.... ik zit alleen op locatie zonder fifaquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kan via direct IP.
Wie durft trouwens?
Heel erg handig.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik durf altijd.... ik zit alleen op locatie zonder fifa![]()
Verloedering van de maatschappijquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:14 schreef Ricky_ het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, als hij eenmaal klaar is met downloaden.
Je hebt ook windows het spel laten accepteren? Je gebruikt ook daadwerkelijk je externe ip, in plaats van je interne ip? Hier wil het nog wel eens fout gaan nl.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:33 schreef jna het volgende:
Direct ip doet het bij mij niet. Ik heb alles al gedaan volgens die site ergens hier in het topic met router gedoe.
Graag uitleg bij beide, ik weet niks van dit soort dingenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:35 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Je hebt ook windows het spel laten accepteren? Je gebruikt ook daadwerkelijk je externe ip, in plaats van je interne ip? Hier wil het nog wel eens fout gaan nl.
Eeuhm, windowns laat je accpeteren door op het moment dat iemand met jouw verbinding wil maken, je hebt de router dus al doorgeschakeld, je even terug te schakelen naar windows. Windows geeft nu nl. een waarschuwing, en jij moet op blokkering opheffen drukken bij die waarschuwing. (Windows wil weten of het ok is dat iemand anders met jou verbinding maakt) Je externe ip moet je niet invullen in je router,daar hoort je interne ip. Je moet de poort 3658 door laten schakelen met jouw interne ip. Het gaat er juist om dat iemand anders die met jou wil verbinden jouw externe ip intikt. Geef hem dus niet het ip dat je in je router invoert, maar het ip dat verschijnt bij: www.watismijnip.nl . Ik weet niet of dit het probleem is, of dat het al eerder ligt? Lukt het doorschakelen wel?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:38 schreef jna het volgende:
[..]
Graag uitleg bij beide, ik weet niks van dit soort dingen![]()
Hoe laat ik windows het spel accepteren en zou ik dan niet 1 of andere foutmelding moeten krijgen als ik terugschakel naar windows? En waar moet ik m'n externe ip invullen, als ik in dat "routerscherm" zit?
Ja alles gaat wel goed bij dat doorschakelen. Ik dacht juist dat iemand dat ip adrs moest intypen wat fifa zelf aangeeft (dat is dus het interne ip). Ga het zo weer proberen, als die vriend eens stopt met zelf spelen en op z'n msn kijktquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:42 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Eeuhm, windowns laat je accpeteren door op het moment dat iemand met jouw verbinding wil maken, je hebt de router dus al doorgeschakeld, je even terug te schakelen naar windows. Windows geeft nu nl. een waarschuwing, en jij moet op blokkering opheffen drukken bij die waarschuwing. (Windows wil weten of het ok is dat iemand anders met jou verbinding maakt) Je externe ip moet je niet invullen in je router,daar hoort je interne ip. Je moet de poort 3658 door laten schakelen met jouw interne ip. Het gaat er juist om dat iemand anders die met jou wil verbinden jouw externe ip intikt. Geef hem dus niet het ip dat je in je router invoert, maar het ip dat verschijnt bij: www.watismijnip.nl . Ik weet niet of dit het probleem is, of dat het al eerder ligt? Lukt het doorschakelen wel?
OK, dan zal het nu wel goed gaan denk ik, succes ermee, wel winnen hequote:Op zaterdag 30 september 2006 17:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ja alles gaat wel goed bij dat doorschakelen. Ik dacht juist dat iemand dat ip adrs moest intypen wat fifa zelf aangeeft (dat is dus het interne ip). Ga het zo weer proberen, als die vriend eens stopt met zelf spelen en op z'n msn kijkt![]()
Misschien handig om een nieuw topic te openen, aangezien het anders misschien hier zo'n rotzooitje wordt?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:07 schreef SalmanPack het volgende:
Goed ik zal over een paar uurtjes wel een lijst maken met deelnemers etc.
Heb vandaag eindelijk de beschikking over mijn FIFA07-cd dus ik kan nu ook op de EA servers spelen
Hieronder een screenshot van de EA-online zone:
[afbeelding]
Ja goed ideequote:Op zaterdag 30 september 2006 18:10 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Misschien handig om een nieuw topic te openen, aangezien het anders misschien hier zo'n rotzooitje wordt?![]()
Ik zal het wel ff openen dan. Overigens is dat het echte nadeel aan online. Ze zouden gewoon moeten instellen dat op het moment iemand disconnect de ander een 3-0 zege krijgt. Jammer als het niet exrpes gebeurde, maar het gebeurt vaker expres dan dat iemand er niets aan kan doen. Gisteren speelde ik tegen iemand, na een zware wedstrijd toch nog met 2-1 kunnen winnen, moment van affluiten valt de verbinding opeens weg, disconnected, en ja hoor, geen punten binnen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:15 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ja goed ideeIk doe het straks wel, maar als je wil mag je hem nu ook al openen
Ik ben namelijk een paar uurtjes weg. Tot zo.
EDIT: Ja, B22rt is een loser. Volgens mij worden quitters nu zwaarder aangepakt ofzo je kan ze blokkeren via je filter, ik weet alleen nog niet hoe. Ik moet het nog uitzoeken
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:33 schreef PrinceSL het volgende:
[FIFA07] Fok-Chamionship!
edit: ik weet het van de spelfout...![]()
Wat deed Robben bij z'n eigen doel vraag je je dan afquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:34 schreef jna het volgende:
Ja bedankt PrinceSL. HIj doet het nueerste wedstrijd 5-4 gewonnen met Barca tegen Chelsea
Schitterend eigen doelpunt van Robben
![]()
Bal van de doellijn halen bij een corner waarna ie hem snoeihard binnenkant paal schoot toen ie wou wegwerkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:37 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Wat deed Robben bij z'n eigen doel vraag je je dan afMaargoed, mooi dat het werkt
![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:41 schreef jna het volgende:
[..]
Bal van de doellijn halen bij een corner waarna ie hem snoeihard binnenkant paal schoot toen ie wou wegwerken![]()
Neequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:29 schreef Backhander het volgende:
kan je ook online spelen met gedownloade versie?
wel via IPquote:
www.hamachi.ccquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:29 schreef Backhander het volgende:
kan je ook online spelen met gedownloade versie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |